Meer info over de ISOS seriequote:1 Noa Assembly - Into The Fire
2 DJ Hooligan - Hear You Now (Grand Chillas Mix)
3 Starecase - Faith (Loafer Mix)
4 Andain - Summer Calling (Josh Gabriel Mix)
5 Solar Stone - Solarcoaster
6 Tremor - Meia Lua (Steve Gibbs Mix)
7 DJ Tiësto - In My Memory (Gabriel & Dresden Elephant Memory Vocal)
8 Argonout - Your Body Is A Temple
9 World Clique - Don't Do It
10 Chiller Twist - Stringz Ultd. (Shelley Mix)
11 Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiësto Mix)
12 Accessive Rhythm - Activate
13 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
14 Nalin & Kane - Open Your Eyes
15 Jericho - Personal Reflexion
Ehm...wanneer dan marciemarcs? Morgen na ASOT ofzo?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:53 schreef marciemarcs het volgende:
speciaal voor MarkzMan_X als mede Joop fan:
Eindelijk is het dan zover, na lang wachten een mix Dj Joop op ID&T Radio.
Dj Joop is geen onbekende meer sinds hij 2 jaar geleden de Twix Talent Room heeft gewonnen. Optredens op o.a. Mysteryland en Trance Energy volgden alsmede een mix CD voor Trance Energy 2003. Inmiddels is hij toe aan zijn tweede release op plaat getiteld Sonsuz wat de op de opvolger van Act of God is die het goed gedaan op de dansvloer.
Speciaal een 2 uur durende mix op ID&T Radio van een grote DJ in aantocht.
Yup, van 22u tot 0uquote:Op woensdag 7 april 2004 17:56 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ehm...wanneer dan marciemarcs? Morgen na ASOT ofzo?
Mits je de goede hub te pakken hebt is DC het paradijs voor trensdeunen.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:34 schreef _Supreme het volgende:
woei ik ben ook weer van de partij in dit topic
ik ga toch eens zoeken voor dat in search of sunrise...
is er veel trance te vinden op DC?
ik gebruik altijd bittorent of mIRC
nu vooruit...nog eenmaal in dit topic: dchub.essentialsets.net:411.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:28 schreef _Supreme het volgende:
ahum.. enne... ja.. hoe hebben we de goede hub te pakken?
Ze hadden problemen met de bandbreedte en met de nieuwe hub-software.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij zit alleen vaak vol de laatste tijd
Ik was bij deel 1 al verkocht, zit hem toevallig nu weer te luisteren,quote:Op woensdag 7 april 2004 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Search of Sunrise 3 heeft een Canadese vriend van me aan de trance gekregen![]()
*tvp*
is het niet meer oldominion.kicks-ass.netquote:Op woensdag 7 april 2004 20:39 schreef m-kay het volgende:
[..]
nu vooruit...nog eenmaal in dit topic: dchub.essentialsets.net:411.
En nu nooit meer!
Vast wel. Maar die ander doet het ook.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:26 schreef da_rippah het volgende:
[..]
is het niet meer oldominion.kicks-ass.net
Ha! Bedankt voor de tip! Ik ga zeker luisteren. Joop is echt m'n held, al was het alleen al om het feit dat onze naam bijna hetzelfde isquote:Op woensdag 7 april 2004 17:53 schreef marciemarcs het volgende:
speciaal voor MarkzMan_X als mede Joop fan:
Eindelijk is het dan zover, na lang wachten een mix Dj Joop op ID&T Radio.
Dj Joop is geen onbekende meer sinds hij 2 jaar geleden de Twix Talent Room heeft gewonnen. Optredens op o.a. Mysteryland en Trance Energy volgden alsmede een mix CD voor Trance Energy 2003. Inmiddels is hij toe aan zijn tweede release op plaat getiteld Sonsuz wat de op de opvolger van Act of God is die het goed gedaan op de dansvloer.
Speciaal een 2 uur durende mix op ID&T Radio van een grote DJ in aantocht.
Argh, waar is die "dansmarkieke" icoon als je 'm nodig hebt!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:51 schreef _Supreme het volgende:
*geeft m-kay een dikke kus op zijn voorhoofd*
quote:Op donderdag 8 april 2004 09:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Argh, waar is die "dansmarkieke" icoon als je 'm nodig hebt!![]()
PSV was ook wel mooi toch (als neutrale toeschouwerquote:Op donderdag 8 april 2004 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik moest natuurlijk PSV kijken... Ik luister wel weer de rerun op mijn PC
Waarom niet via de site van ETS zelfquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:09 schreef da_rippah het volgende:
Ik down hem nog wel van essentialsets, als ik er ooit inkom(max. useraantal is naar 1500 gezet
)
Dan zou je ook nog Markus Schulz' Coldharbour sessions erbij moeten kopen!quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag Combi:nations en a State of Trance 2004 gekocht!Goede cd's! Het geld meer dan waard, zeker omdat Combi:nations 3 cd's zijn, in misschien wel de coolste cd verpakking ooit
Idd, maar wat kon hij doenquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:48 schreef m-kay het volgende:
Teleurstellend Ferry...teleurstellend.
Alleen everything goes. Ferry was omringt door 3 keyboards, een laptop en een mixer dacht ik, hij stond wild te springen en aan knoppen te draaien, terwijl het toch duidelijk gewoon de studio versie was die gedraaid werd. Er stonden ook nog 3 man met gitaren ervoor. Even had ik nog de hoop dat die wél live zouden spelen maar helaas...quote:Op zondag 11 april 2004 11:26 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hoe was het "optreden" van Ferry? Ik heb het nl. gemist! Gokje: hij begon met Rock Your Body Rock, gevolgd door Everything Goes.
Omdat ie misschien ook plaatjes draait?quote:Op zondag 11 april 2004 20:20 schreef _Supreme het volgende:
mwa en special D dan
waarom noemen ze hem een DJ
ik vind hem stom
Is er ook een Ferry remix dan?quote:Op maandag 12 april 2004 03:17 schreef marciemarcs het volgende:
BT- Force of gravity (ferry corsten remix)
Jemig, wat een setquote:Op maandag 12 april 2004 03:17 schreef marciemarcs het volgende:
zoo ben net terug van Ferry Corsten. Zeker een goeie set neergezet
Tracks die k gehoord heb:
Solid globe - Sahara
Ferry Corsten- Sublime
Tiesto - Love comes again
Ferry Corsten - Indigo
Ferry Corsten - Rock your body rock (special remix)
Ferry Corsten- Right of way
Ferry Corsten- Punk
Ferry Corsten- Sweet Sorrow
Ferry Corsten - It's time
Passiva- Clouds like heaven (faraway project remix)
Super8 - Alba
F massif - Somebody (ferry corsten remix)
BT- Force of gravity (ferry corsten remix)
Darren Tate - Take my hand
Fred Baker - My thing
Firewall - Kilimanjaro
De volgorde weet ik niet meer precies maar het was zeker een geslaagde avond
op naar Armin Only zaterdag!!
Spam.quote:Op zondag 11 april 2004 21:26 schreef stickybandit het volgende:
ik mis zo'n beetje de belangrijkste site in je link-lijstje: www.i-dance.nl
Bij de FRS lag pas nog een stapel. Even goed zoeken bij de Dance Verzamel-collectie. Tiesto heeft w.s. wel een eigen vakje.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:53 schreef _Supreme het volgende:
ik kan in search of sunrise helemaal nergens vinden
niet op internet en niet in de winkel
Kroese is een fijne winkelquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:06 schreef da_rippah het volgende:
Bij Kroese in Arnhem hebben ze volgens mij alle Magik's nogen ook alle ISOS's
Markus Schulz album is zeker de moeite waard, zeker als je van melodieuze progressive houdt. En de man is wel bekend hoor, hij produceert aan de lopende band.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:06 schreef da_rippah het volgende:
Bij Kroese in Arnhem hebben ze volgens mij alle Magik's nogen ook alle ISOS's
Wat vinden jullie op het moment het beste trance album? Ik hoor veel dingen over de cd van Markus Schulz (coldharbour sessions 2004), maar ik heb hem zelf nog niet gehoord, die naam komt me zowieso niet zo bekend voor... op ivibes staat ook geen Artist Profile, terwijl zijn album album of the month is
Issie die moeite waard? En welk album anders?
Don't think so! 17 Mei 2004 als promo, en 24 mei in de retail met catno# ANJ029.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:46 schreef m-kay het volgende:
Title NO ONE ON EARTH
Artist ABOVE & BEYOND
Label ANJUNA BEATS
Label Code ANJ026
To Be Released at : 13 April, 2004.
Wat een aapjes dan bij only-djs.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Don't think so! 17 Mei 2004 als promo, en 24 mei in de retail met catno# ANJ029.
Dus!
edit: ANJ026 is "circuitjes" van Ome Jono! Datum 13 april klopt wel. Maw: Circuits is vandaag uit op plaat!
Oef!!quote:Ferry Corsten heeft besloten om een speciaal gratis feest te geven op 15 april in Hotel Arena te Amsterdam. Dit feest is speciaal voor fans, partypeople en de media. Op de avond wordt de videoclip opgenomen voor zijn nieuwe single 'It's Time' (van het album 'Right Of Way').
Gedurende de avond in Hotel Arena zullen er tevens enkele bevriende DJ's van Ferry een optreden verzorgen.
Datum: 15-04-04
Tijd: 22:00 - 03:00
Dresscode: Partywear
Entree: GRATIS
Ach ja, echt accuraat zijn ze daar niet. *denkt terug aan Tijs' remix van Adagio for Strings, volgens only-djs.com uitgebracht vorig jaar septemberquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:18 schreef m-kay het volgende:
[..]
Wat een aapjes dan bij only-djs..
[..]
quote:In case you guys didnt know it yet
The promo consists of this tracklist:
1. Forever Today
2. Love Comes Again
3. Traffic
4. Sweet Misery
5. Nyana
6. UR
7. Walking On Clouds
8. Just Be
9. Adagio For Strings
Unmixed, full tracks
Forever Today being the followup to IMM's Magik Journey
Love Comes Again is known to the masses just like Traffic and Nyana
UR has some nice vocals Im sure many will love this
Walking On Clouds is from the Coca Cola commercial
Just Be is with the Kirsty Hawkshaw vocals
and Adagio For Strings as a massive closing track
wil hem wel horen voor de officiele release want ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:50 schreef hp22 het volgende:
Er zijn ook enkele promo's verspreid van t nieuwe album van Tijs;
[..]
Alles van Dj Roogquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:53 schreef Jan-Ton het volgende:
trouwens, weet iemand nog een keigoeie funky groove set/cd
quote:Artiesten indoor editie 2004:
Doors 21u00
21u00 - 22u45 intr DJ
22u45 - 23u00 Grand opening
23u00 - 00u30 Christopher Lawrence (USA)
00u30 - 01u15 M.i.k.e. live
01u15 - 03u15 Armin Van Buuren (nl)
03u15 - 05u00 Richie Hawtin (Can)
05u00 - 07u00 Sven Väth (Ger)
Area 1
21u30 - 23u30 DJ Rezza
23u30 - 01u30 Gaetano Parisio (it)
01u30 - 03u30 Marko Bailey
03u30 - 05u30 Armin van Buuren vs M.i.k.e (excl. back to back set)
05u30 - 07u00 Fred Baker
Zijn het maar 9 nummers die op de officieële release komen? Beetje weinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:50 schreef hp22 het volgende:
[..]
Is toch beter? Zijn het tenminste geen edit'squote:Op woensdag 14 april 2004 23:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zijn het maar 9 nummers die op de officieële release komen? Beetje weinig eigenlijk.![]()
quote:Playlist A State Of Trance 15-4-2004
Armin van Buuren neemt je in zijn twee uur durende show mee naar andere sferen. In A State of Trance hoor je het laatste nieuws op trancegebied, de belevenissen van Armin, maar vooral beste trance en progressive platen van dit moment door eén van de beste DJ’s van de wereld.
Artiest - Titel
1. Antiloop - Hello Strings
2. Aly & Fila - Eye of Horus (Solid Globe mix)
3. Three Drives - Air traffic (Bobina remix)
4. The Thrillseekers - New Life (Lange mix)
5. Ton T - Dreammachine
6. 8 Wonders - The morning After (Thrillseekers mix)
7. Ronski Speed - EOS
8. Empyreal Sun - Twisted Reality (Re:Locate mix)
9. Unknown Artist - Turn it into Gold (Probspot mix)
10. Powerplant - Blame (LukE chable mix)
11. Remy & Roland Klinkenberg - unknown
12. Paul van Dyk - Buenaventura
13. Sander van Doorn - Punk'd
14. Scott Bond vs Solarstone - Naked Angel (Son of A Pitch remix)
15. Tectonic feat. Andre Visior - Break of Dawn
16. Aquasource - Waking up the sun (Kuffdam & Plant remix)
17. Artctic Quest - Offbeat
Het worden er dus 10quote:Op woensdag 14 april 2004 23:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zijn het maar 9 nummers die op de officieële release komen? Beetje weinig eigenlijk.![]()
quote:1. Forever Today
2. Love Comes Again-Feat. BT
3. Traffic
4. Sweet Misery-Feat. Joanne Lloyd
5. Nyana
6. UR-Feat. Matt Hales
7. Walking On Clouds-Feat. Kirsty Hawkshaw
8. Just Be-Feat. Kirsty Hawkshaw
9. Adagio For Strings
10. A Tear In The Open
Nog best mager hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:18 schreef hp22 het volgende:
[..]
Het worden er dus 10
[..]
Taxi - Glisteningquote:Op zondag 18 april 2004 11:23 schreef da_rippah het volgende:
Hey jongens ik ga maar weer eens een trance-cd'tje mixen (met mp3, dat wel) Moet dus een soort van "set" van 80 minuten worden, welke nummers vinden jullie dat er echt in moeten?
(Meestal begin ik cd's met een beetje progressive/vocal, en ga daarna over naar wat meer uplifting en nummers als "Monkey Forest" en "Never"...) Dus, welke nummers zal ik erin stoppen?
Heb inmiddels ook de promo, maar de nummers duren allemaal erg lang (de kortste is 5:27) dus dat is goed te doen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:58 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Nog best mager hoor
Ja, mooie track, door Filo & Peri of niet? Staat ook op Coldharbour Sessions 2004.quote:Op zondag 18 april 2004 15:32 schreef hp22 het volgende:
[..]
Taxi - Glistening
Ben benieuwd ^^quote:Op zondag 18 april 2004 19:47 schreef m-kay het volgende:
Holy! Armin Only was echt supergaaf gisteren!.
Er zijn veel foto's met de digicam gemaakt, dus die plaats in vanavond of morgen wel even. Ook volgt er nog een kort verslagje..
Jeuj!
Just Be.quote:Op zondag 18 april 2004 20:56 schreef _Supreme het volgende:
hoe heet de nieuwe cd van tiesto?
ik heb ISOS nu ook
mooi, ik wist niet dat het zo rustig was
ja was echt zeker geslaagdquote:Op zondag 18 april 2004 20:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat een heilig feest. De meet met marc, tomaz en swopfile was geslaagd al zeg ik het zelf. Erg leuke avond gehad!
quote:Op zondag 18 april 2004 21:58 schreef da_rippah het volgende:
Hehe, leuke foto's, alleen de laatste 10 lijken op een grote LSD-trip Bier-trip!
Tja...de camera had wat moeite met al die bewegende objecten en mijn onstabiele bierarm hielp ook niet echt.quote:Op zondag 18 april 2004 21:58 schreef da_rippah het volgende:
Hehe, leuke foto's, alleen de laatste 10 lijken op een grote LSD-trip
hehe, maar we missen nog 2 namen!quote:Op maandag 19 april 2004 14:33 schreef m-kay het volgende:
kut-Tomaz is me voor...lijer!
Dinges en dinges! 2 vrienden van me.quote:Op maandag 19 april 2004 14:43 schreef Tomaz het volgende:
[..]
hehe, maar we missen nog 2 namen!
Goed bezig!quote:Op maandag 19 april 2004 14:48 schreef swopfile het volgende:
[..]
Dinges en dinges! 2 vrienden van me.
JA!!! subliem!!!quote:Op maandag 19 april 2004 15:01 schreef Tomaz het volgende:
Damn mannen, wat is Just be verschrikkelijk lekker!
Propellorpet!!!!!quote:
Die tino hehquote:Op maandag 19 april 2004 16:10 schreef m-kay het volgende:
Toen Armin moest pissen, nam T!no het even over.
[afbeelding]
©T!NO.
Klinkt best lekker allemaalquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:50 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af eignelijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:45 schreef _Supreme het volgende:
trouwens, de retail versie van Just be,
is die heel anders dan de Promo versie die we nu hebben?
De officiële releasedatum van het album van DJ Tiësto komt steeds dichterbij en dus is de tracklisting van zowel het album als de vinylsampler bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:45 schreef _Supreme het volgende:
trouwens, de retail versie van Just be,
is die heel anders dan de Promo versie die we nu hebben?
Hij komt eerst in Nederland uit en daarna pas 'in de rest van de wereld'.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:23 schreef _Supreme het volgende:
aha okay
jammer dat het hier zo laat komt:(
volgens mij is hij in de UK al uit
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:44 schreef _Supreme het volgende:
oh
en wat is de promo dan precies?
een soort beta versie?
http://www.tranceaddict.c(...)6
Promo is denk ik alleen voor reviewers, etc.quote:Well, the waiting is coming to an end, almost. On the 18th of may, the album will be released in the netherlands and the rest of the world is soon to follow.
Je moet niet naar de commerciele nummers van zowel Ferry Corsten, Tiesto, als Armin afgaan. Dat is niet te vergelijken met de sets die ze draaien. Tiesto is wel ok, hij draait zijn eigen platen, maar dat zijn vaak de niet commerciele en anders zijn dat flink andere remixen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Tiesto vind ik persoonlijk te zoetzappig, boring en slaapverwekkend
http://www.bitte-ein-beat.nl/ Is nu mijn verzamel-cd
Ondertussen heb ik 7 van de 9 "bitte ein beat" verzamel-cd's op de harde schijf staan. Perfecte muziek om op te sporten, en dat zie ik me bij Tiesto niet zo snel doen.
Ik heb ook alle Bitte Ein Beats, maar ik vind ze lang niet allemaal goed... veel commerciële troep die erop staat, wat dat betreft is qua hardstyle Harder een betere serie...quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Ondertussen heb ik 7 van de 9 "bitte ein beat" verzamel-cd's op de harde schijf staan. Perfecte muziek om op te sporten, en dat zie ik me bij Tiesto niet zo snel doen.
Het wat???quote:Op vrijdag 23 april 2004 04:08 schreef Tomaz het volgende:
Oe! Kheb net het grote ID&T Release boek besteld!! VET!
Bitte Ein Beat serie is idd heftig!! Ik heb ze allemaal; 1t/m 9quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Die Phynn...nieuw Nederlands productietalentquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Volgende week komen trouwens nog wel wat leuke plaatjes uit:
Fictivision vs Phynn – Escape [Blackhole]
Dat weten de CC'ers onder ons al jaren! Het is waar, hij kan er wat van. Toch vind ik hem niet echt bovengemiddeld ofzo. Mark Otten is mijn favo als het gaat om nieuw Nederlands talent.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:11 schreef Exhale_02 het volgende:
[..]
Die Phynn...nieuw Nederlands productietalent![]()
True...die kan er inderdaad wat van... Kippenvelproducties!quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat weten de CC'ers onder ons al jaren! Het is waar, hij kan er wat van. Toch vind ik hem niet echt bovengemiddeld ofzo. Mark Otten is mijn favo als het gaat om nieuw Nederlands talent.
Het ziet er trouwens naar uit dat het Zweedse talent, Airbase, weer een beetje uit zijn sleur is gekomen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:37 schreef Exhale_02 het volgende:
[..]
True...die kan er inderdaad wat van... Kippenvelproducties!![]()
Tranquilityquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat weten de CC'ers onder ons al jaren! Het is waar, hij kan er wat van. Toch vind ik hem niet echt bovengemiddeld ofzo. Mark Otten is mijn favo als het gaat om nieuw Nederlands talent.
krijgen weer een leuke week op mtu!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Volgende week komen trouwens nog wel wat leuke plaatjes uit:
BT - Force Of Gravity (incl. Tiesto Remix) [Nebula]
Dito - Iceland [Torpedo]
DJ Halperin - Killing Spider / Back To My Roots [Captivating Sounds]
DJ Tab - Verso EP [Anjunabeats] Speciaal voor marc!
Don Diablo - Fade Away [ID&T]
Fictivision vs Phynn – Escape [Blackhole]
G.D. - Meri Jaan [Mondo]
Gavyn Mitchel - Insurrection [Captivating Armada]
GTR - Reason To Believe [Five AM]
Hemstock & Jennings - Reverence (incl. Darren Tate Remix) [Mondo]
Jono Grant vs Mike Koglin - Circuits [Anjunabeats]
Lightscape - Inner Warmth (incl. Phynn Remix) [Blackhole]
M.I.D.O.R. & Six4Eight vs Talla 2xlc - Beyond Earth [Bostich]
M.I.K.E. presents Fascinated - Totally Fascinated [Armind]
Mike Shiver & Daniel Haze presents Perpetua - Second Season [Drizzly]
Plastic Angel vs 2 Players - Supreme (incl. Filo & Peri Remix)
Ronski Speed - E.O.S. [Euphonic]
Sonorous - Last Sunday [Euphonic]
Woodshokk - Tulips & Chocolate (incl. G&M Project Remix) [ID&T]
Ik heb als het goed is ook een kaartje...quote:Op zaterdag 24 april 2004 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sensation White uitverkocht
Weet ik! Johan Gielen draaide 'm net. TranceAddict lid "Icone" heeft een remix voor hun gemaakt. Best cool.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:34 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
krijgen weer een leuke week op mtu!!
en niet spotten met Dj Tab!! !!![]()
wist je trouwens dat Hemstock & Jennings een remake hebben gemaakt van crimson soil??
lijkt me tof!
(ik mis btw de nieuwe signum, die komt maandag)
Hehehequote:Op zaterdag 24 april 2004 20:00 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is ook een kaartje...
Als er allemaal wannabe trens fans komen krijgen ze een zware nacht met Sander Kleinenberg, Eric Morillo en Benjamin Bates
maarja ik stoor me er niet aan denk ik, ik ga toch wel uit mijn dak
Lekker trommelen!!!!!quote:Op maandag 26 april 2004 23:13 schreef marciemarcs het volgende:
hoe gaaf is PAV!!
Alleen op deze stage zou je de hele dag al kunnen blijven hangen
PAV is een kerel die op zn drumstel gaat slaan.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:11 schreef _Supreme het volgende:
wat is PAV?
pavo?
Beetje Dj Tab, maar dan anders...quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:59 schreef swopfile het volgende:
[..]
PAV is een kerel die op zn drumstel gaat slaan.![]()
Is dat die kerel die ook bij Armin only was?quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:59 schreef swopfile het volgende:
[..]
PAV is een kerel die op zn drumstel gaat slaan.![]()
Joost, ik zou graag willen dat je iets meer respect hebt voor DJ TAB... Ok zijn naam is fout maar zijn muziek niet! BEGREPEN!?!?!quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:20 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Beetje Dj Tab, maar dan anders....
Chill!quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:42 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Joost, ik zou graag willen dat je iets meer respect hebt voor DJ TAB... Ok zijn naam is fout maar zijn muziek niet! BEGREPEN!?!?!
Waar heb je die lijst vandaan, en heb je ook nog setlists van Luna of ArminvB en Ferry Corsten?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:24 schreef hp22 het volgende:
(nog) niet bekend dus!
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hey Jantjeuh, waar kan ik sets van Tiesto en Dana vinden??? En downloaden???
Dude.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Yoshitoshi tentquote:Zoo de line-up van Dancevalley is bekend..
www.hotmail.nlquote:Op maandag 3 mei 2004 13:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zeer smakelijk! De Eurogrooves (Paul Oakenfold, Misja Helsloot, Rank 1) en Armada toko zijn ook goed te doen!quote:Op maandag 3 mei 2004 20:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yoshitoshi tent
Ik ga zeker !!!!!
Misschien ook wel, ik weet het nog niet zeker.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:15 schreef marciemarcs het volgende:
niet martijn??
mp3-tunes.nlquote:Op maandag 3 mei 2004 13:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Je waagt het niet om die te posten...bengel!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 02:08 schreef Jantjeuh het volgende:
[..]
mp3-tunes.nl
Het album van Special D is ook uit hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:26 schreef m-kay het volgende:
[..]
Je waagt het niet om die te posten...bengel!
Ja, die voorkant: Borstbeeld van Beethoven, en als je goed kijkt zie je wat bloed erop! Kunstig.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:04 schreef marciemarcs het volgende:
dat noem ik nou nog eens goedkoop. Ga hem straks bestellen denk ik
De voorkant is ook erg mooi!
t meeste wat op die cd staat is alleen geen trancequote:Op woensdag 5 mei 2004 03:14 schreef Sport_Life het volgende:
Future Trance 27 -> ook n supergoede CD![]()
!
Wat danquote:Op woensdag 5 mei 2004 03:41 schreef hp22 het volgende:
[..]
t meeste wat op die cd staat is alleen geen trance
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:00 schreef da_rippah het volgende:
cheesy euro-dance
nee kan ik me voorstellen als je van future trance muziek houdt... special d en boozywoozy moeten iid met hun poten van klassieke muziek afblijvenquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:16 schreef Sport_Life het volgende:
Not my kind of trance.
Ik heb nog niets. Misschien dat ie in Delft op de deurmat ligt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:50 schreef marciemarcs het volgende:
Jazeker. Tijdens ASOT XXL was er een Bonzai prijsvraag en toen kreeg ik een week later een mailtje dat ik gewonnen had. M-kay en Swop hadden ook een prijs gewonnen![]()
Ja hoor! Drunkenmunkey - Yeah is datquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:49 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik heb nog niets. Misschien dat ie in Delft op de deurmat ligt..
Is de nieuwe BoozyWoozy trouwens al uit?!?!
OMFG I DIE I CRY!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:49 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja hoor! Drunkenmunkey - Yeah is dat
YEAH YEAH!!!11
Open er een topic over ofzo.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:53 schreef marciemarcs het volgende:
hmm staat die op Future Trance...?? Ben wel benieuwd nu
Ik krijg die beat niet uit mn kop.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:54 schreef hp22 het volgende:
666-Dance_Now-Promo_Vinyl-2004-MTC
hopsaquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:29 schreef _Supreme het volgende:
ik vind het ook erg lekker klinken
maar weet iemand waar een playlist ofzo staat?
Same herequote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:34 schreef _Supreme het volgende:
hebben jullie classical trancelations al?
ik wilde em eigenlijk bestellen, maar als ik dat zou doen zou ik hem meteen op mijn pc zetten, op de ipod zetten en doe ik niks meer met die cd.
ik kan hem ook nog nergens vinden op internet
Als je nou even goed het topic leest...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:34 schreef _Supreme het volgende:
hebben jullie classical trancelations al?
ik wilde em eigenlijk bestellen, maar als ik dat zou doen zou ik hem meteen op mijn pc zetten, op de ipod zetten en doe ik niks meer met die cd.
ik kan hem ook nog nergens vinden op internet
ik bedoeld eeigenlijk om em te downloadenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:31 schreef hp22 het volgende:
[..]
Als je nou even goed het topic leest...
http://www.boudisque.nl/s(...)6
Ik heb hem ook niet kunnen vinden bij van leest en de FRS ook niet maarja had m toch al besteldquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:30 schreef _Supreme het volgende:
hmmm, ik ben net bij van Leest geweest en hij lag er niet
Linkjes om te downloaden doen wij hier niet aanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:31 schreef _Supreme het volgende:
[..]
ik bedoeld eeigenlijk om em te downloaden![]()
![]()
Je zou 's toch wat gaan kopen. Waarom moet alles goedkoop tegenwoordig?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:31 schreef _Supreme het volgende:
[..]
ik bedoeld eeigenlijk om em te downloaden![]()
![]()
Kan m helaas nog nergens vinden om te downloadenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:07 schreef SuperUli het volgende:
Die classical trancelations cd.!
.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:33 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Kan m helaas nog nergens vinden om te downloaden(en ik heb dermate weinig geld atm dat ik m voorlopig niet ga kopen).
De nieuwe CD van Tiesto begin ik nou ook steeds meer te waarderen![]()
Hier nog niet, slome postbode.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:53 schreef hp22 het volgende:
Zow, classical trancelations is binnen
staat 20 pleuro op me rekening en binnen een paar weken gaat daar 30 euro vanaf voor mn klimabo.... K moet dus al 10 euro van me ouders lenenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]Je hebt geen 7 EURO voor een CD waar maanden werk in heeft gezeten, waar talloze top DJ's aandacht aan hebben besteed. En toch zit je hier met je krent op internet. (zeker door je pappie betaald?)
Ga kopen, kreng:
Buy @ DanceGrooves.com
Dutch:
Buy @ Van Leest
Buy @ Classique Boudisque
Goed he, die klassiekers.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
Classical Trancelations... bij sommige nummers krijg je haast tranen in je ogen..
Ik ook, 2x besteld, eentje voor mezelf en eentje voor een vriend van me die volgende week jarig isquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:43 schreef MoNkToNk het volgende:
Zonet Classical Trancelations besteld. Ben benieuwd
precies mooie prijs, en wel iets andere cd's dan anders en toch Arminquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:01 schreef marciemarcs het volgende:
Ja daar zat ik ook aan te denken. Die cd is echt een ideaal cadeau.
Ik heb net je accountant gebeld... die zegt wat andersquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
staat 20 pleuro op me rekening en binnen een paar weken gaat daar 30 euro vanaf voor mn klimabo.... K moet dus al 10 euro van me ouders lenen.
Als die verdomde Stufi nou eens een keertje opschiet. (ja ik werk ook
maar k heb me loon vorige week gehad).
Ohquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ik heb net je accountant gebeld... die zegt wat anders.
Pleasuredome!? Wie heeft je gedwongen!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:33 schreef Tomaz het volgende:
Jeetje, wat een nieuwe namen in het topique!
Tomaz is on his way to the Pleasuredome!!
Benieuwd of ik daar nog wat trance te horen krijg, vast niet...
ID&T gaf gratis kaarten wegquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:43 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Pleasuredome!? Wie heeft je gedwongen!Have fun!
Nee, ze zijn jarigquote:Op zondag 9 mei 2004 02:57 schreef swopfile het volgende:
Jezus ende Christus! Check mp3-tunes.nl! TGX is op hol geslagen!
Dank u...dank u.... 8).quote:Op zondag 9 mei 2004 13:14 schreef da_rippah het volgende:
Wow, mp3-tunes is vet geworden hey!!
Zou ook moeten aankomen als het goed isquote:Op zondag 9 mei 2004 13:51 schreef da_rippah het volgende:
Nou ist weer admin@mp3-tunes.nlik heb net een enorme bug naar info@mp3-tunes.nl gestuurd
![]()
Moedertje Maria!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 02:57 schreef swopfile het volgende:
Jezus ende Christus! Check mp3-tunes.nl! TGX is op hol geslagen!
Ron van den Beuken - Timelessquote:Op zondag 9 mei 2004 21:35 schreef da_rippah het volgende:
Jullie kunnen me vast wel vertellen hoe dit nummer heet:
sample
Willen jullie dat ook?![]()
-edit-
oh ik hoor net pas dat het een heel belabberde sample is, ik neem even een betere op...
-edit2-
Betere sample nu
Mail-aliassen zijn okay.quote:Op zondag 9 mei 2004 13:51 schreef da_rippah het volgende:
Nou ist weer admin@mp3-tunes.nlik heb net een enorme bug naar info@mp3-tunes.nl gestuurd
![]()
welke nummers bedoel je?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
Classical Trancelations... bij sommige nummers krijg je haast tranen in je ogen..
ssssst!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:38 schreef da_rippah het volgende:
Nee, we houden alleen een winterslaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |