Daar hebben ze toch maar 1 baan?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:50 schreef daNpy het volgende:
Klopt het dat er bij Welschap een (paar) baan (banen) niet gebruikt worden
En hoe kom ik daarachter?
Op welschap wordt maar 1 baan gebruikt (runway two-two / one-five-eight) resp. op 22 en 158 graden. Maar op het militaire terrein wordt een groot deel nog niet gebruikt, alleen kom je daar onmogelijk binnen (behalve ik dan ... ikke heeft basispasquote:Op woensdag 7 april 2004 12:50 schreef daNpy het volgende:
Klopt het dat er bij Welschap een (paar) baan (banen) niet gebruikt worden
En hoe kom ik daarachter?
mogguhquote:Op woensdag 7 april 2004 12:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch maar 1 baan?
Die je van 2 kanten kunt benaderen (wel d-oh) .
Goedemorgen allemaal.
Volgens mij is dat niet zo heel denderend groot, de banen op het militaire terrein.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Op welschap wordt maar 1 baan gebruikt (runway two-two / one-five-eight) resp. op 22 en 158 graden. Maar op het militaire terrein wordt een groot deel nog niet gebruikt, alleen kom je daar onmogelijk binnen (behalve ik dan ... ikke heeft basispas)
why?
Dat laatste wist ik nietquote:Op woensdag 7 april 2004 13:16 schreef omegaproject het volgende:
het is net iets kleiner geworden, maar ze hebben als het ware een heel deel 'opgeschoven'. Ligt nu dichter bij welschap, en verder van de Mac zegmaar.
Bovendien heeft ook het militaire deel maar 1 startbaan. Maar alle omliggende wegen/parkeerplaatsen zijn als landingsbanen aangelegd. Daarmee bedoel ik: lood-recht, plat en vlak. Heb trouwens nooit gezegt dat het erg groot is daar .... het is wel groot ... maar niet super.
Al een heel tijdje hoor!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:18 schreef daNpy het volgende:
Zijn we trouwens opgehouden met de user icons en verjaardagen lijst
Een half jaar ofzo toch?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Al een heel tijdje hoor!
Zoiets ja..quote:Op woensdag 7 april 2004 13:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een half jaar ofzo toch?
*ff band plakkenagain
*
Rijd jij netjes 30 dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef r8ality het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH. PG, wat ben jij een naïeve domme zeug. "Dat is hetzelfde als jij met je pizzabrommertje over de busbaan rijdt". Flikker toch op. Rij ik te hard? Nee. Rij ik met een brommer die iets mankeert aan z'n ophanging? Nee. Rij ik levensgevaarlijk op de busbaan? Nee. Wie wel? De bus.
Godverdomme zeg. Waar hebben je zou vandaan gehaald. Oost-Mongolië? Net zoals Juup zeker. Kneuzenkoppen.
En kom maar op met je zinloze commentaar, ik haal het toch zo onderuit. Sukkels.
Zie startpostquote:Op woensdag 7 april 2004 13:40 schreef Blueman het volgende:
Iemand nog een link naar het vorige EHV topic?
Ik mis volgens mij een stukje van de discussie!
dankjequote:Op woensdag 7 april 2004 13:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie startpost
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef r8ality het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH. PG, wat ben jij een naïeve domme zeug. "Dat is hetzelfde als jij met je pizzabrommertje over de busbaan rijdt". Flikker toch op. Rij ik te hard? Nee. Rij ik met een brommer die iets mankeert aan z'n ophanging? Nee. Rij ik levensgevaarlijk op de busbaan? Nee. Wie wel? De bus.
Godverdomme zeg. Waar hebben je zou vandaan gehaald. Oost-Mongolië? Net zoals Juup zeker. Kneuzenkoppen.
En kom maar op met je zinloze commentaar, ik haal het toch zo onderuit. Sukkels.
Ik ben geen jongere. Ik heb geen studentenrekening. En toch kan ik gratis via mijnpostbank.nl transacties, rekeningoverzicht en internetsparen doen. Doe es vertellen.quote:Dit is alles is te controleren via internet. Als niet-student of jongeren zijnde betaal je daar natuurlijk wél voor, ze trekken immers nog niet genoeg rente als ze geldsommen 3 dagen vasthouden voor overboeking naar een rekening.
Waar schrijf je naar over dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:39 schreef daNpy het volgende:
De Postbank anno 2004
Oplichters.
Door alle fijne stoplichten, bultjes en andere snelheidsremmende maatregelen scheelt dat weinig ja. En mag daar officieel niet rijden. Maar 1x per dag omdat ik anders 10 minuten (ja letterlijk ja) om moet rijden lijkt me nou geen zwaar misdrijf.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Rijd jij netjes 30 dan?
Rijd jij waar je rijden mag?
Je hoort daar niet thuis.
Een dronken zwabberende fietser die over een 80 weg rijd midden in de nacht ga jij ook niet voorzichtig achter rijden met de auto.
Kan dat wel tegenwoordigquote:Op woensdag 7 april 2004 13:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben geen jongere. Ik heb geen studentenrekening. En toch kan ik gratis via mijnpostbank.nl transacties, rekeningoverzicht en internetsparen doen. Doe es vertellen.
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kan dat wel tegenwoordig
Foutje van mij
je belazert de boel, maar dat zijn we gewend van jequote:Op woensdag 7 april 2004 13:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben geen jongere. Ik heb geen studentenrekening. En toch kan ik gratis via mijnpostbank.nl transacties, rekeningoverzicht en internetsparen doen. Doe es vertellen.
Tsja sorry, hoor maar jij rijdt met je pizzabrommer op de busbaan, en das heel simpel want dat mag gewoon weg niet. Klaarrrrquote:Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef r8ality het volgende:
Le-zen.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dus jij wlt zeggen dat ik die bezopen gast op z'n fiets gewoon omrij? Ehmm, hallo? Verstandsverbijstering?
Die bus reed je omver?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Door alle fijne stoplichten, bultjes en andere snelheidsremmende maatregelen scheelt dat weinig ja. En mag daar officieel niet rijden. Maar 1x per dag omdat ik anders 10 minuten (ja letterlijk ja) om moet rijden lijkt me nou geen zwaar misdrijf.
Dus jij wlt zeggen dat ik die bezopen gast op z'n fiets gewoon omrij? Ehmm, hallo? Verstandsverbijstering?
Dát is dé manier om te discussieeren.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef r8ality het volgende:
De bus is da place to be aaaaaightquote:Op woensdag 7 april 2004 13:52 schreef Blueman het volgende:
Column schrijven wordt een hype..
Dit topic leeft er wel door op..
vond dat buscolumnpje wel een gave!
Wie is dat overbuurmeiske dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:56 schreef omegaproject het volgende:
Oh wacht, zij komt hier ook op het forum hènoujah ... ben een klootzak zal het zelf maar vast zeggen
fotoboek.fok.nl/overbuurmeisjequote:Op woensdag 7 april 2004 13:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wie is dat overbuurmeiske dan?
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:59 schreef daNpy het volgende:
Stoeptegels ring a bell?
Ja whatever ...quote:Op woensdag 7 april 2004 14:05 schreef daNpy het volgende:
1982 ofzoiets.
LUL, en mensen als ik maar werken hèquote:Op woensdag 7 april 2004 14:32 schreef blieblie het volgende:
Ik heb al weekend.
De hele week eigenlijk al![]()
Afstandbediening van een autoalarm ofzoquote:Op woensdag 7 april 2004 14:34 schreef daNpy het volgende:
Wat is het?
3 groene LEDjes en een knopje...
Een Hyper Drive van een een Etymologische Thermo Sensor?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:40 schreef omegaproject het volgende:
nope
en bovendien hoog geinigheids,- gadgetgehaltequote:Op woensdag 7 april 2004 15:04 schreef daNpy het volgende:
Hey das wel handig idd
Ik heb de vorige maand m'n kwakkie tenminste nog ergens gedumpt.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:56 schreef omegaproject het volgende:
R8 is een beetje sjaggie, z'n overbuur meiske zal hem gister nacht wel hebben verteld dat hij niet meer langs mag komen om z'n kwakkie te dumpen![]()
Oh wacht, zij komt hier ook op het forum hènoujah ... ben een klootzak zal het zelf maar vast zeggen
Dat was ik ook niet op Josanne.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:27 schreef daNpy het volgende:
Ben er maar trots op![]()
ik ook, in een tissuequote:Op woensdag 7 april 2004 15:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb de vorige maand m'n kwakkie tenminste nog ergens gedumpt..
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
ik ook, in een tissue...
okee, datwas teveel info.
Idem.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:33 schreef daNpy het volgende:
Je weet absoluut níets van haar
Daarnaast heb je (helaas) nooit liefde ondervonden.
Dat gaat íets verder dan een sletterige kop
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
ik ook, in een tissue...
okee, datwas teveel info.
Wat was je idee?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:36 schreef blieblie het volgende:
Fuuuuck, waarom is mijn idee in het echt nu stukken minder koel gaaf hip dan in mijn hoofd![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef r8ality het volgende:
[..].
Je kan dan in ieder geval niet zeggen dat je er niet bij hoortquote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef daNpy het volgende:
Als ze een vriend heeft, bij jou in bed ligt en de hele buurt al heeft gehad ....
Dan kan liefde nog niet voorkomen en is ze meteen dom. (nouja een beetje danquote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef daNpy het volgende:
Als ze een vriend heeft, bij jou in bed ligt en de hele buurt al heeft gehad ....
Ik hoor overal bij.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je kan dan in ieder geval niet zeggen dat je er niet bij hoort.
Als er echte liefde is heb je na een jaar wel verkering of iets 'vasters'.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan kan liefde nog niet voorkomen en is ze meteen dom. (nouja een beetje dan.)
Amen.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:47 schreef omegaproject het volgende:
knip
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 april 2004 15:53 schreef Partygurl het volgende:
En ook wij krijgen een tienermoeder in de familie![]()
Waarom verbaast me dat niets.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:53 schreef Partygurl het volgende:
Omdat jij alles en iedereen in hokjes plaatst?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dat niets.
Dat had ik al door. Anders zou je het niet eens vertellen.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Omdat jij alles en iedereen in hokjes plaatst?
En nee, ik word geen mama.
jammer, had net zin in beschuitquote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Omdat jij alles en iedereen in hokjes plaatst?
En nee, ik word geen mama.
*kuch* Imke *kuch* Daan *kuch*quote:Op woensdag 7 april 2004 16:00 schreef omegaproject het volgende:
tienermoeder worden is niet slim
tienerváder worden is gewoon ronduit stom
Of ze heeft me natuurlijk geblocktquote:Op woensdag 7 april 2004 16:01 schreef daNpy het volgende:
Wie
En als je er een lul in laat duwen zonder condoom ook. (tenzij hij scheurt natuurlijk, wel opletten -> pil/morning-afterpil).quote:Op woensdag 7 april 2004 16:01 schreef Partygurl het volgende:
Als je je lul dr in duwt moet je ook maar voor de eventuele gevolgen opdraaien
Dohquote:Op woensdag 7 april 2004 16:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of ze heeft me natuurlijk geblockt. Of is echt offline maar post wel hier.
.
Ah. Wijze taal.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:01 schreef Partygurl het volgende:
Als je je lul dr in duwt moet je ook maar voor de eventuele gevolgen opdraaien
ja klopt, beide fout dus draaien ze er ook maar beide voor heb.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
En als je er een lul in laat duwen zonder condoom ook. (tenzij hij scheurt natuurlijk, wel opletten -> pil/morning-afterpil).
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
*kuch* Imke *kuch* Daan *kuch*
Afgezien van ziektes kan ze natuurlijk gewoon de pil slikken en daarover niet liegen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
En als je er een lul in laat duwen zonder condoom ook. (tenzij hij scheurt natuurlijk, wel opletten -> pil/morning-afterpil).
schijnt afentoe best moeilijk te zijn .... dat niet liegen dan hè ...quote:Op woensdag 7 april 2004 16:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Afgezien van ziektes kan ze natuurlijk gewoon de pil slikken en daarover niet liegen.
Dát is liefde inderdaadquote:Op woensdag 7 april 2004 16:08 schreef Partygurl het volgende:
Maar goed, zij is 18 en hij is 20. Ondertussen is zij het huis al uitgezet door een geweldige moeder
Oh? Je bent zwanger? *Kick*quote:Op woensdag 7 april 2004 16:08 schreef Partygurl het volgende:
Maar goed, zij is 18 en hij is 20. Ondertussen is zij het huis al uitgezet door een geweldige moeder
je verveelt je?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:12 schreef omegaproject het volgende:
ouderlike liefde, ook al zoiets moois
zal ik daar mijn volgende column over pennen?neeehhh, wordt té lang
nee, ben aan het werk nuquote:Op woensdag 7 april 2004 16:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
je verveelt je?
Dat heb ik al gedaan. You're too late.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:12 schreef omegaproject het volgende:
Heb je zo'n slechte jeugd gehad dan? (aai over bol smilie)quote:Op woensdag 7 april 2004 16:12 schreef omegaproject het volgende:
|Komen daar ook voorbeelden in voor uit je eigen levenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan. You're too late..
ah .. you're rightquote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan. You're too late..
Met wel of geen liefde heeft dat niet echt veel te maken. Eerder met opvoeding. Die waarschijnlijk moeder en dochter evenveel ontberen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dát is liefde inderdaad.
Alleen maar. Lees dan.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:17 schreef Partygurl het volgende:
[..]
|Komen daar ook voorbeelden in voor uit je eigen leven
Maar als je je kinderen een fatsoenlijke opvoeding geeft betreft pil, condoom enz. enz. hebben ze waarschijnlijk iets meer verantwoordelijkheidsgevoel en is de kans op hoofdprijzen aanzienlijk minder.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:18 schreef Partygurl het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa daar gaan we weer.
Dat kan dus echt in elk gezin voorkomen hoor.
Iedereen die neukt maakt kans op de hoofdprijs; a baby
een kind de hoofdprijs?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar als je je kinderen een fatsoenlijke opvoeding geeft betreft pil, condoom enz. enz. hebben ze waarschijnlijk iets meer verantwoordelijkheidsgevoel en is de kans op hoofdprijzen aanzienlijk minder.
nee jíj rommel software!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:23 schreef r8ality het volgende:. Wazig.
Typ je een huilsmiley in een post doettie het, na 1 keer editten niet meer.
BUG! Rommelsoftware.
Zij heeft toch een mond? Of is het legaal voor vrouwen om maar hun mond te houden als ze gevuld willen worden?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:22 schreef Partygurl het volgende:
Ja en dan nog is het de vraag of zij al die voorbehoedsmiddelen ook daadwerkelijk gebruiken.
Tuurlijk is het niet verstandig om zonder condoom te neuken maarja 9vd10 jongens denken ach ze is toch aan de pil. Maar als zij een keer de pil vergeet rent ze ook niet naar de huisarts voor de morning afterpil.
Kan jij ook gewoon normaal praten of is dat te moeilijk?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zij heeft toch een mond? Of is het legaal voor vrouwen om maar hun mond te houden als ze gevuld willen worden?
Is een optiequote:Op woensdag 7 april 2004 16:28 schreef febster het volgende:
Of je doet gewoon aan geheel onthouding dan weet je zeker dat je geen vader of moeder wordt
Dikgedrukt!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:29 schreef Partygurl het volgende:
Jeujjjjjjj 1 jaar verkering vandaag kom ik net achter, ole ole ole
lijkt mij recht-evenredigquote:Op woensdag 7 april 2004 16:31 schreef febster het volgende:
Ik zal maar geen verband leggen tussen tienermoeders en het IQ van de moeder van die tiener moeders wel,?
Dat weet je toch wel!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:32 schreef Partygurl het volgende:
Ja dat hou ik niet bij hoor
Doe dat vooral niet nee.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:31 schreef febster het volgende:
Ik zal maar geen verband leggen tussen tienermoeders en het IQ van de moeder van die tiener moeders wel,?
Tussen het aantal en het IQ?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
lijkt mij recht-evenredig
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel!!!
Zelfs ik als jongen weet dat!
Als vrouw zijnde: rede om je vriendje klappen te gevenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:36 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan
Als man doe je dan wat leuks om natuurlijk weer eens bij haar in bed te belandenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde: rede om je vriendje klappen te geven
Als man zijnde: iets om te zorgen dat je geen klappen krijgt
Omgekeerd evenredig dusquote:Op woensdag 7 april 2004 16:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tussen het aantal en het IQ?
Dus hoe hoger het IQ, hoe meer tienermoeders
Je had het de hele week moeten behandelen van uch uch bijna een jaar...quote:Op woensdag 7 april 2004 16:40 schreef Partygurl het volgende:
Oh..angelo weet t toch niet
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je had het de hele week moeten behandelen van uch uch bijna een jaar...
was je misschien wel uit eten geweest vanavond
De meeste vrouwen zeuren daar 3 maanden van te voren al overquote:Op woensdag 7 april 2004 16:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet alle...quote:Op woensdag 7 april 2004 16:41 schreef febster het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zeuren daar 3 maanden van te voren al over
ik bedoelde meer: Hoe lager het IQ van de moeder, hoe lager het IQ van de dochterquote:Op woensdag 7 april 2004 16:39 schreef febster het volgende:
[..]
Omgekeerd evenredig dus
zegt de wiskunde leek
kan nie, moet sportenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
1x afzeggen kan toch wel!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:45 schreef Partygurl het volgende:
[..]
kan nie, moet sporten
Nee jij met je "ik zit in 3 HBO maar ik kan nog steeds niet html'en, help me alsjebliefffttt"quote:Op woensdag 7 april 2004 17:41 schreef blieblie het volgende:
Wooow, wat kunnen jullie zeuren zeg.
Het had weer het niveau van een pallet zout en een kuub stoeptegels![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:45 schreef febster het volgende:
[..]
Nee jij met je "ik zit in 3 HBO maar ik kan nog steeds niet html'en, help me alsjebliefffttt"
jij zit trouwens in 2 hbo en je weet niet eens hoe je een lege html pagina moet maken, dus dat is niet helemaal relevant aan hoeveelste jaars hbo iemand isquote:Op woensdag 7 april 2004 17:45 schreef febster het volgende:
[..]
Nee jij met je "ik zit in 3 HBO maar ik kan nog steeds niet html'en, help me alsjebliefffttt"
Je moet de gegevens van de sql database invoeren in een .inc.php bestand zodat phpMyAdmin weet waarie aan de gang moetquote:Op woensdag 7 april 2004 17:55 schreef daNpy het volgende:
Wie gebruikt er nou PHPMyAdmin
En daarnaast snap ik echt niet wat een .inc.php bestand met het maken van een database in mysql te maken heeft?
Ja maar bij mijn opleiding is het niet verplicht dat je weet hoe een HTML werkt, ik weet ongeveer meer van IT dan alle docenten van mijn opleiding bij elkaarquote:Op woensdag 7 april 2004 17:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
jij zit trouwens in 2 hbo en je weet niet eens hoe je een lege html pagina moet maken, dus dat is niet helemaal relevant aan hoeveelste jaars hbo iemand isDat ik toevallig een zijspoor van Informatica doe is een ander verhaal
.
Mijn P komt helemaal goed, nu jaar 2 nogquote:Ga je trouwens dit jaar je Propedeuse halen? Of hoe zit dat.
Anders krijg ik een krat bier van je, dat weet je he?.
Knaas, je hebt geen verstand van HTML, PHP, Java, Stylesheet of wat dan ook dus hou je smoel als je geen idee hebt van waar het over gaat.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:01 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar bij mijn opleiding is het niet verplicht dat je weet hoe een HTML werkt, ik weet ongeveer meer van IT dan alle docenten van mijn opleiding bij elkaar.. en je mag me gerust wijzen op de vragen die ik hier stel hoe bepaalde wetten opgevat dienen te worden hoor
En precies, jij doet informaticamaar je snapt niet eens hoe html nu helemaal precies in elkaar steekt terwijl je wel aan het PHP'en/Java'en bent, misschien kun je bij het begin beginnen
?
[..]
Mijn P komt helemaal goed, nu jaar 2 nog
Schelden, dat kan ie welquote:Op woensdag 7 april 2004 18:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Knaas, je hebt geen verstand van HTML, PHP, Java, Stylesheet of wat dan ook dus hou je smoel als je geen idee hebt van waar het over gaat.
en daarnaast is lezen ook een kunst.
Overigens is het bij ons ook niet verplicht om te kunnen htmlen.
Waar scheld ik?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:07 schreef febster het volgende:
[..]
Schelden, dat kan ie wel
Ja maar op zich, lijkt het mij logisch dat als je gaat webdesignen, dat je van punt A naar punt B gaat, ipv eerst A half te doen (HTML) en dan gelijk naar punt Y te gaan en daar wat aan te modderen (PHP)quote:Op woensdag 7 april 2004 18:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Knaas, je hebt geen verstand van HTML, PHP, Java, Stylesheet of wat dan ook dus hou je smoel als je geen idee hebt van waar het over gaat.
en daarnaast is lezen ook een kunst.
Overigens is het bij ons ook niet verplicht om te kunnen htmlen.
In de normale omgangsnormen wel jaquote:Op woensdag 7 april 2004 18:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar scheld ik?.
Of valt "hou je smoel" onder schelden nowadays.
Ik zeg gewoon waar het op staat.
Dus jij kent dadelijk na je studie jouw Management/Economisch/Rechten vakgebied van A tot Z. Als jij Engels kan heb je nog altijd wel eens een woordenboek nodig hoor. Sterker nog, jij hebt bij Nederlands nog soms hulp nodig "intuitief" bijvoorbeeld. Dat heeft niets te maken met iets niet kunnen en op de helft verder gaan. Het heeft meer te maken met dat je maar weinig dingen 100% kunt beheersen en dat als je dat wel wilt je eeuwig op dat ene ding/methode stil blijft hangen. In de IT is het overigens helemaal onbegonnen werk, iets 100% beheersen omdat simpelweg elke keer weer iets nieuws ontwikkeld wordt. Kortom, je kan het beste de basics beheersen en af en toe iets nieuws leren door het op te zoeken of aan iemand vragen die dat ene ding toevallig wel kan.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar op zich, lijkt het mij logisch dat als je gaat webdesignen, dat je van punt A naar punt B gaat, ipv eerst A half te doen (HTML) en dan gelijk naar punt Y te gaan en daar wat aan te modderen (PHP)
Maar ik goed, ik ben een knaas op IT gebied
Zeg je tegen je (toekomstige) baas "eeey, heb je zin in een lekker potje sex?"quote:Op woensdag 7 april 2004 18:09 schreef febster het volgende:
[..]
In de normale omgangsnormen wel jaof zeg je tegen je (toekomstige) baas ook "hou je smoel"
Ik weet wie het isquote:Op woensdag 7 april 2004 15:53 schreef Partygurl het volgende:
nee hoor, ik die ferry uitgeluld heeftquote:Op woensdag 7 april 2004 18:26 schreef Blueman het volgende:
Sweet!!!
net een oud koppeltje dat ruzie maakt!
Ik zal er vannacht niet om kunnen slapenquote:Op woensdag 7 april 2004 18:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
nee hoor, ik die ferry uitgeluld heeft.
Joggenquote:Op woensdag 7 april 2004 18:31 schreef Blueman het volgende:
Nu is het tijd voor te gaan joggen...
Lekker weertje maar je bent jong en je jogt wat!
heey op, waar werk je dan eik??quote:Op woensdag 7 april 2004 12:47 schreef omegaproject het volgende:
zo ... weer terug ...
... mensen die in dit gebouw rondwandelen. Allemaal van die rare psychologen
gewoon een 2e db aanmaken onder phpmyadminquote:Op woensdag 7 april 2004 17:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je moet de gegevens van de sql database invoeren in een .inc.php bestand zodat phpMyAdmin weet waarie aan de gang moet.
het is lente manquote:Op woensdag 7 april 2004 18:45 schreef febster het volgende:
[..]
Joggen
Dat vind ik nu wel echt iets voor een oud wijf... daarnaast ik weet niet in welk land jij leeft, maar hier is het al de gehele dag kut weer
iig in nederland jaquote:Op woensdag 7 april 2004 19:02 schreef daNpy het volgende:
En in de lente is het nou eenmaal kutweer
Bij lente denk ik toch iets meer aan een graadje of 15 a 20 met een lekker zonnetje erbijquote:Op woensdag 7 april 2004 18:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is lente man
een zuiger die toeren maakt?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:20 schreef daNpy het volgende:
Toeren bij krukas of bij zuiger?
Wie verzint zoiets? Iemand die een zuiger meer toeren kan laten maken dan de krukas
Dat ben je niet omega dat weet jequote:Op woensdag 7 april 2004 13:56 schreef omegaproject het volgende:
R8 is een beetje sjaggie, z'n overbuur meiske zal hem gister nacht wel hebben verteld dat hij niet meer langs mag komen om z'n kwakkie te dumpen![]()
hoe weet jij dat nou? Van wie, vertelquote:Op woensdag 7 april 2004 18:31 schreef sosaman het volgende:
[..]
Ik weet wie het is![]()
wist het al een poosje...
weet zeker niet hoeveel mensen dit lezen????quote:Op woensdag 7 april 2004 19:56 schreef blackangel21 het volgende:
en wie dit leest en voeld ze eigen aangesproken over jou heb ik het dus
Klopt ja, jongens zijn stoerquote:Op woensdag 7 april 2004 20:01 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
weet zeker niet hoeveel mensen dit lezen????
mr dat andere, dat is een point ja, mr toch wordt je als vrouw gauw voor hoer uitgemaakt dan (en dan zijn het toch vooral de mannen die dat zeggen......)itt vrouwen...
pssst...je doet het zelf ookquote:Op woensdag 7 april 2004 20:05 schreef daNpy het volgende:
Sommige mensen geven iets om andere mensen.
Als dat voor jou niet bestaat, houd het al snel op.
En mensen mogen daar best over discussieëren als ze dat willen.
Alleen discussieëren is tegenwoordig helaas niet meer dan heen en weer gooien van scheldwoorden.
Oja, en tiepen met een witregel tussen elke regel tekst is irritant, 99% van de mensen kunnen wel 2 of meer volle regels tekst onder elkaar lezen hoor
Even terug lezen Linniequote:Op woensdag 7 april 2004 20:06 schreef Partygurl het volgende:
Waar gaat het nu precies over? Welke discussie?
Anders leest ze er mss overheenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pssst...je doet het zelf ook
tegenwoordig hebben ze een naam...-> PLAYERS!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt ja, jongens zijn stoer
Not
Ja dat kloptquote:Op woensdag 7 april 2004 20:01 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
weet zeker niet hoeveel mensen dit lezen????
mr dat andere, dat is een point ja, mr toch wordt je als vrouw gauw voor hoer uitgemaakt dan (en dan zijn het toch vooral de mannen die dat zeggen......)itt vrouwen...
Nee hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 20:09 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb geen idee over welke van de 10 discussies het gaat.
Gaat toch niet over mij he
ik compenseer playersquote:Op woensdag 7 april 2004 20:08 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben ze een naam...-> PLAYERS!!!
wie bekent (nee, niet met d)??
ja klopt helemaal, maarrrr als het nou niet leuk mocht zijn en je bent al met tienduizend jongens (of weet ik wat dan ..) naar bed geweest..dan weet je pas achteraf dat die ene jongen waar je de rest van je leven bij (moet) blijft/blijve niet meer zo heeel speciaal is voor jou....quote:Op woensdag 7 april 2004 20:09 schreef blackangel21 het volgende:
[..]
Ja dat klopt
Maar mannen denken gewoon dat ze dat wel mogen en kunnen
Ik kan er niet mee zitten
zolang voor mij het leven maar leuk mooi enz is
oh dus je staat aan mijn kant?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:12 schreef Partygurl het volgende:
Achjah, ik vind discussieren altijd wel leuk
Ik baal er alleen van dat ik vaak precies het tegenovergestelde vind van van de mensen die hier posten en dat die mensen juist iedereen in een hokje duwen. Schelden houd ik ook niet zo van eigenlijk...ik ben een zeug en kom uit Mongolie volgens R8ality![]()
![]()
nee hoor meidquote:Op woensdag 7 april 2004 20:09 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb geen idee over welke van de 10 discussies het gaat.
Gaat toch niet over mij he
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh dus je staat aan mijn kant?
Niet op lettenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:12 schreef Partygurl het volgende:
Achjah, ik vind discussieren altijd wel leuk
Ik baal er alleen van dat ik vaak precies het tegenovergestelde vind van van de mensen die hier posten en dat die mensen juist iedereen in een hokje duwen. Schelden houd ik ook niet zo van eigenlijk...ik ben een zeug en kom uit Mongolie volgens R8ality![]()
![]()
ben jij zo braaf dan??quote:
die snap ik niet...blauwe en je zusje?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:13 schreef daNpy het volgende:
Debby is al beschuit met muisjes aan het eten.
Blauwe, wordt het een jongetje?
ik ben braafquote:Op woensdag 7 april 2004 20:15 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ben jij zo braaf dan??
oja, staat me iets van bij dat jij zoiets als een 'vaste vriendin' hebt.....ofzoiets...![]()
I know, was ook niet als uithaal bedoeldquote:Op woensdag 7 april 2004 20:15 schreef Partygurl het volgende:
Ik ga sporten.
Oja even terug te komen over die tienermoeder in the family...
Was idd een foutje, maar zo`n foutje maak je niet zomaar ongedaan.
Kan misschien wel hun eigen schuld zijn maar dat meisje is 1 hoopje ellende (huis uitgezet en al), en mn neef en dat gezin zie je ook dagelijks worstelen met al die ellende. Is gewoon kut.
Blauwe muisjes.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die snap ik niet...blauwe en je zusje?
ohja..ik dacht aan blueman..quote:Op woensdag 7 april 2004 20:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Blauwe muisjes.
huh?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben braaf
ik heb gewoon relatie vrees
Ik dacht al dat jij dat dacht jaquote:Op woensdag 7 april 2004 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohja..ik dacht aan blueman..
g-r-a-p-j-e.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
huh?does uitleggen......
mjah...kheb geen zin in een relatie gewoon...relaties beperken je levenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
huh?does uitleggen......
denken gaat je goed afquote:Op woensdag 7 april 2004 20:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij dat dacht ja
dus alleen zoenen? als je daarna in de koffer duikt telt ze niet?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:21 schreef gazylady2 het volgende:
okeej, nieuwe question: (*tromgeroffel...)
met hoeveel mannen/(en voor de mannen vrouwen dan maar) heb jij gezoend????
alleen gezoend dan he.....;)
(ff cheken wie hier de sletten/players zijn haha)
(en ik zeg nix!)
En neuken zonder zoenenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:21 schreef gazylady2 het volgende:
(en ik zeg nix!)
een preutse sloeriequote:Op woensdag 7 april 2004 20:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
En neuken zonder zoenen
En welke conclusie kunnen we trekken uit het feit dat jij niets zegt?
Sloerie of preuts kipje?
Like you know ME!!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een preutse sloerie
en jij btw OPSHEPPER!!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus alleen zoenen? als je daarna in de koffer duikt telt ze niet?
euh...neequote:Op woensdag 7 april 2004 20:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Like you know ME!!![]()
![]()
![]()
nou heb eerder gezegd..ach lees zelf mr....quote:Op woensdag 7 april 2004 20:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
En neuken zonder zoenen
En welke conclusie kunnen we trekken uit het feit dat jij niets zegt?
Sloerie of preuts kipje?
Nee, jij stelt de vraag zo...quote:Op woensdag 7 april 2004 20:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en jij btw OPSHEPPER!!![]()
8quote:Op woensdag 7 april 2004 20:30 schreef blackangel21 het volgende:
ze weten het gewoon niet meer..............
in de zin van????quote:Op woensdag 7 april 2004 20:28 schreef daNpy het volgende:
Dat geeft weer een nieuwe dimensie...
broodje kebabquote:Op woensdag 7 april 2004 20:33 schreef Last_Revolt het volgende:
a dan giiv a fak kuzzam djst drenkin smowkin streejt west koostin
ben je je schaap kwijtquote:Op woensdag 7 april 2004 20:33 schreef Last_Revolt het volgende:
a dan giiv a fak kuzzam djst drenkin smowkin streejt west koostin
met SAUSquote:Op woensdag 7 april 2004 20:35 schreef daNpy het volgende:
Of broodje keBAM?
Schizofrenie ofzoquote:Op woensdag 7 april 2004 20:33 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
in de zin van????![]()
![]()
hotsauce?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met SAUS
neuken, dus je kan weer gaanquote:Op woensdag 7 april 2004 20:36 schreef febster het volgende:
Haajwaar hebben we het nu weer over?
Checkquote:Op woensdag 7 april 2004 20:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuken, dus je kan weer gaan
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:38 schreef febster het volgende:
[..]
Check
Oh Suzie Q, baby I love you.. *neuriet*
Ik dacht al precies hetzelfde Artic..quote:Op woensdag 7 april 2004 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohja..ik dacht aan blueman..
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuken, dus je kan weer gaan
mjah...denken voordat ik iets zeg of typ is niet echt me sterkste puntquote:Op woensdag 7 april 2004 20:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
geniaal
ow heb jij zo'n uitstraling???quote:Op woensdag 7 april 2004 20:30 schreef daNpy het volgende:
Laat juh nie gek makuhh
Nep sletten zijn trouwens helemaal fout, wel zoenen en geld opmaken maar niet neuken
is het erg als je die tekst uit je hoofd kent?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef Blueman het volgende:
Osdorp Posse - Moordenaars
boeiend, dan hadden we deze grap gemistquote:Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah...denken voordat ik iets zeg of typ is niet echt me sterkste punt
Die tijd heb ik ook gehad...quote:Op woensdag 7 april 2004 20:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is het erg als je die tekst uit je hoofd kent?
maar dan ook het hele nummer
okej, ff beste stukje hierneer planten danquote:Op woensdag 7 april 2004 20:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is het erg als je die tekst uit je hoofd kent?
maar dan ook het hele nummer
haardkoor nederhopquote:Op woensdag 7 april 2004 20:45 schreef FlowDesign het volgende:
nederrap
50 GB download/maand bedoel je? Wat een fsckers als dat zo isquote:Op woensdag 7 april 2004 20:46 schreef ArTiC het volgende:
iemand btw die ergens een officiële bron heeft dat chello een harde datalimiet hanteert van 50GB tegenwoordig?
het complete eerste coupletquote:Op woensdag 7 april 2004 20:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
okej, ff beste stukje hierneer planten dan
dat zijn de geruchten maar ik vindt nergens een bron...quote:Op woensdag 7 april 2004 20:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
50 GB download/maand bedoel je? Wat een fsckers als dat zo is
De volumenaam van station F is MP3-DIVXquote:Op woensdag 7 april 2004 20:47 schreef Blueman het volgende:
Damn...
goede oude liedjes van de jaren negentig opzetten is best cool!
Wheatus - Teenage Dirt Bag
okeejjj, mr, 1 ding check ff allemaal die achtergrond ong 1 min en kijk dan eens op je toetsenbord....quote:Op woensdag 7 april 2004 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het complete eerste couplet
http://www.xs4all.nl/~osdorp/lyr/ods.htm#moordenaars
ga echt geen compleet boekverslag typen
Wheatus is btw geen jaren 90quote:Op woensdag 7 april 2004 20:47 schreef Blueman het volgende:
Wheatus - Teenage Dirt Bag
een decenniumquote:Op woensdag 7 april 2004 20:54 schreef gazylady2 het volgende:
ja, als je dat zo trug leest/hoort denk je gaat de tijd ECHT zo snel? what the Fuck is 10 jaar?
Presidents Of The USA - Lumpquote:Op woensdag 7 april 2004 20:58 schreef Blueman het volgende:
Geweldige nummers die je noemt Artic..
Presidents of the United States of America...
pas geleden kwam ik dat album van hun tegen
die is
jammer dat ze gestopt zijn maar toch!
quote:Op woensdag 7 april 2004 21:05 schreef Blueman het volgende:
Presidents Of The Usa - Kitty
om maar even ontopic te blijvenquote:Op woensdag 7 april 2004 21:10 schreef Blueman het volgende:
Royskopp - Eple...
daar zijn pas gave remixen van. Oa:Black Strobe remix Fat Boy Slim remix Shakedown remix
etc!
10 jaar geleden:quote:Op woensdag 7 april 2004 20:54 schreef gazylady2 het volgende:
ja, als je dat zo trug leest/hoort denk je gaat de tijd ECHT zo snel? what the Fuck is 10 jaar?
2...quote:Op woensdag 7 april 2004 20:21 schreef gazylady2 het volgende:
(en ik zeg nix!)
you sick filthy...quote:Op woensdag 7 april 2004 21:23 schreef blieblie het volgende:
Spice Girls - 2 become 1, ook een erg okee nummer![]()
Had deze over het hoofd gezien..quote:Op woensdag 7 april 2004 20:21 schreef gazylady2 het volgende:
(en ik zeg nix!)
Mijn mening is gelijk aan die van Artic!quote:Op woensdag 7 april 2004 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
you sick filthy...
15,5 dusquote:Op woensdag 7 april 2004 21:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Had deze over het hoofd gezien..
uhhh alleen zoenen..
pfff..
hou je die rijtjes bij..
ben niet zo'n player dus denk dat tussen de 15-20 zal zitten.
En TOCH een mooi nummer!!quote:Op woensdag 7 april 2004 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
you sick filthy...
Nee hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ow heb jij zo'n uitstraling???
Mooie cover voor de Ipod voor jouquote:Op woensdag 7 april 2004 21:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
En TOCH een mooi nummer!!
*naar ipod sleept*
Als jij dadelijk bij je 3e je droomvrouw ontmoet en haar trouwt en de hele zooi dan ben je misschien net zo tevreden af dan zo'n player die tot zijn 50e vrijgezel is maar elke week een ander scoort.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:26 schreef blieblie het volgende:
Dude, zit ik wel vet onder het gemiddelde.
de complete tekst past niet op het display..er moet staan: free willy!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooie cover voor de Ipod voor jou
[afbeelding]
Mensen kinderenquote:Op woensdag 7 april 2004 21:27 schreef Juup© het volgende:
verandering van spijs doet etenquote:Op woensdag 7 april 2004 21:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als jij dadelijk bij je 3e je droomvrouw ontmoet en haar trouwt en de hele zooi dan ben je misschien net zo tevreden af dan zo'n player die tot zijn 50e vrijgezel is maar elke week een ander scoort.
Schweet!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooie cover voor de Ipod voor jou
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |