AAAh!! in andere topic aanmelden!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:16 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil graag de brievenrubriek voor mijn rekening nemen.
Want met mijn innemende persoonlijkheid, sympathieke verschijning, communicatieve vaardigheden, creatieve oplossingen en bescheiden karakter ben ik uitermate geschikt.
Nee, want dat topic gaat alleen over columns.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
AAAh!! in andere topic aanmelden!!!
Zucht... vooruit dan opdringerige mensen hebben vaak veel "enthousiasme".. (en soms een straatverbod!!)quote:Op woensdag 7 april 2004 12:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, want dat topic gaat alleen over columns..
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:29 schreef Jolan het volgende:
Het bloemetje
Toevallig kwam ik haar zaterdag tegen tijdens het stappen. We zijn samen gaan dansen, en van het een kwam het ander.
Sepideh ded niet moeilijk, haar vriend, wiens opa net was overleden, zat nu in Turkije, en Sepideh was een geėmancipeerde vrouw.....die ook wel eens aan een verzetje toe was.
Ze meende er geen spijt van te hebben.
Nou, Sepideh. Ik ook niet hoor, meid.
Deze week, ben jij mijn bloemetje.
wederom prachtig, swaam!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:16 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil graag de brievenrubriek voor mijn rekening nemen.
Want met mijn innemende persoonlijkheid, sympathieke verschijning, communicatieve vaardigheden, creatieve oplossingen en bescheiden karakter ben ik uitermate geschikt.
de humor...!quote:Op woensdag 7 april 2004 13:01 schreef Dirkh het volgende:
[[url=http://picserver.org/view_image.php/764OPC4I5N07/256\]afbeelding][/url]
Klik!
Mijn taal! Wat doe je!?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:20 schreef jogy het volgende:
'dommer als modder'
Sorrie?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mijn taal! Wat doe je!?
Ja ja... En dan als eerste reactie mijn bericht proberen te editten.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie?
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[[url=http://picserver.org/view_image.php/701427JQ8S1W/128\]afbeelding][/url]
verzinnen lijkt me niet per defenitie noodzakelijkquote:Op woensdag 7 april 2004 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik doe de roddelrubriek wel. Vol verhalen, intriges en vooral dingen die je eigenlijk NIET wilt weten over je mede-fokkers.
Wordt dus geen column, maar gewoon een leuk verzonnen stukje
IK BEN WEER TERUGquote:Op woensdag 7 april 2004 17:41 schreef Tiemie het volgende:
Mag ik de wekelijkse "wie is er gestopt"-column doen?
*kijkt nu al uit naar het bloemetje van volgende weekquote:Op woensdag 7 april 2004 12:29 schreef Jolan het volgende:
Het bloemetje
-knip-
Uiteraard Tiem.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:41 schreef Tiemie het volgende:
Mag ik de wekelijkse "wie is er gestopt"-column doen?
quote:Op woensdag 7 april 2004 18:48 schreef Stranger het volgende:
Wordt dit net zo'n flop als http://jungleman.nu/~fokzine/01/index.html ?
quote:Editie nummer 1, jaargang 1 2 februari 2000 pagina 1 Hoofdredactie: JungleMan en TARAraboemdiejee
Wederom een post met verschrikkelijk veel humorquote:Op woensdag 7 april 2004 13:01 schreef Dirkh het volgende:
[[url=http://picserver.org/view_image.php/5974CU7YY876/128\]afbeelding][/url]
Klik!
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:05 schreef goddess in heaven het volgende:
[..]
de humor...!
waar istie?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De anderen columnisten kunnen ook weer hun stukje inleveren!!
puik stukje hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Het leven is mooi -zon op de huid-
Na een welgemikte slag op de snooze draait ondergetekende zich nog maar eens om. Op ochtenden is opstaan echt niet de makkelikste opgave. Licht dommelend ontstaat er vaak een soort waas-realiteit die alle scherpe randjes doet vervagen.
Golvende weiden, frisse briesjes, non-allergene bloemenvelden, en allerhande aangename dingen trekken langs. Hoe langer het duurt hoe meer er een circus jeroen bosch ontstaat, Ja ik zie al de grote snoeshaan en een konijn met een trechter op zijn kop. Nog een half uur en ik moet weer op dus ik draai me nogmaals om. Nu lig ik in het gras of op een takje oid het drukt iig in mijn gezicht.
Op dit moment wordt ik wakker gemaakt door een collega![]()
Op mijn scherm staat "jklajlfjoieofuoiweo fehw;jklgh poiljkfasuiohugce cvm,abl;dt;lwlb" en er ligt in vochtige sliertje speeksel op de spatiebalk. De zon schijnt door het raam op mijn huid, en ik kan alleen maar hopen dat deze dag er gauw opzit.
Want in de zon is het leven mooi
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:15 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
puik stukje hoor![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 14:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Danku Angst , mooi stukje.![]()
*heel hard blozen doen gaat*quote:Op donderdag 15 april 2004 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
mooi gedicht angst !
Als er wat meer respons komt wel...quote:Op donderdag 15 april 2004 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Gaan we dit ook inbinden en uitgeven tijdens de 5Jaar meet
Ja , maar het was de bedoeling dat men 1 column op zich zou nemen.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:20 schreef Angst het volgende:
*meer respons geeft*
ik heb nog wel heel veel lappen tekst op de computer staan op zich![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |