*eenschquote:Op woensdag 7 april 2004 12:01 schreef xman het volgende:
Wat is dit een onwijs grote kut met haar grote verhalen!!!
Wou ik ff kwijt
Name onequote:Op woensdag 7 april 2004 12:04 schreef RM-rf het volgende:
argumentatie, argumentatie,
niet zomaar losstaande complimentjes uitdelen, zonder aan te geven op welke feitelijkheden die persoonlijke indruk van deze persoon gebaseerd is, misschien heeft ze bv. ook slechte kanten...
Goeie kanten: Zie topless foto's!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:04 schreef RM-rf het volgende:
argumentatie, argumentatie,
niet zomaar losstaande complimentjes uitdelen, zonder aan te geven op welke feitelijkheden die persoonlijke indruk van deze persoon gebaseerd is, misschien heeft ze bv. ook slechte kanten...
Jaaah, ik bleef er ook al naar kijkenquote:Op woensdag 7 april 2004 12:05 schreef boeiend007 het volgende:
Knoekie, geweldige avator!!!
Hé blijf wel bij de les ja! Eén keer je concentratie verliezen en het is gedaan met je!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:07 schreef Baklap het volgende:
[..]
Jaaah, ik bleef er ook al naar kijken
ik heb dit topic niet gestart, ik suggereer enkel de mogelijkheid dat die bestaat, wat ik ergens wel vermoed, edoch ik zou dit evenmin kunnen aanstippen.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:05 schreef yvonne het volgende:
Name one
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:01 schreef xman het volgende:
Wou ik ff kwijt
vergeet niet dat het ook allemaal de schuld van amerika isquote:Op woensdag 7 april 2004 12:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
Klopt helemaal! Yvonne is boosaardig en wreed.
Vete?????quote:Op woensdag 7 april 2004 12:21 schreef _oxygen_ het volgende:
Eh ik snap er niks van.. wie legt deze vete uit..
Vals, loeder, heks, bron van alle kwaad vergat je nogquote:Op woensdag 7 april 2004 12:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
Klopt helemaal! Yvonne is boosaardig en wreed.
Ik geef paars de schuld (Hoewel lila, roze, turquoase en mint groen ook niet vrijuit gaan!)quote:Op woensdag 7 april 2004 12:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vergeet niet dat het ook allemaal de schuld van amerika is
OOk dat!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vergeet niet dat het ook allemaal de schuld van amerika is
wtf?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
OOk dat!!!
En dat Bambi's moeder hartstikke dood is!!!
Kon je dat niet spoilerenquote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
OOk dat!!!
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:25 schreef freud het volgende:
Ben je voor Yvonne, SMS dan 'voor' naar 0800-fok. Ben je tegen, sms dat 'tegen' naar 0800-fok. De lijnen zijn nu geopend...
Pech, ze is dood, en blijft doodquote:Op woensdag 7 april 2004 12:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kon je dat niet spoileren
Ik moet die film nog zien hoor
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
OOk dat!!!
[idolsmarketing]quote:Op woensdag 7 april 2004 12:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mot nog wel bij dat het 70 (ofzo) c/pob bericht is anders is het illegaal!
Ja ja, jij helleveeg, ik ga niet altijd mij heel erg uitwijden over jouw naarheid.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vals, loeder, heks, bron van alle kwaad vergat je nog
Nah, wederopstanding: The passion of the Bambi...quote:Op woensdag 7 april 2004 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pech, ze is dood, en blijft dood
Nee, ze is al heel lang jong.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yvonne is oud
Eet je negerbrood met frikandoos nou maar op.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een "Use the fucking google, trut" icoon moeten hebbenquote:Op woensdag 7 april 2004 12:33 schreef Marietje_ het volgende:
icoon meuk
heb k al opquote:Op woensdag 7 april 2004 12:38 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Eet je negerbrood met frikandoos nou maar op.
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:45 schreef Marietje_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een "Use the fucking google, trut" icoon moeten hebben![]()
Weet ik veel?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:45 schreef Da_Law het volgende:
WIE is Yvonne???![]()
ja, wie is het?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:45 schreef Da_Law het volgende:
WIE is Yvonne???![]()
Oooooooooooooooooooooooow diequote:Op woensdag 7 april 2004 14:48 schreef Robertje het volgende:
Een bemoeial
Een woord zegt genoegquote:Op woensdag 7 april 2004 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooow die![]()
![]()
![]()
hangt ervanafquote:Op woensdag 7 april 2004 18:46 schreef Chriz2k het volgende:
Ziet yvonne er knap (lees geil) uit?![]()
JA!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:46 schreef Chriz2k het volgende:
Ziet yvonne er knap (lees geil) uit?![]()
Perfecte leeftijd!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:48 schreef Chriz2k het volgende:
13![]()
![]()
ik denk dat brechtje dan meer jouw genre isquote:Op woensdag 7 april 2004 18:48 schreef Chriz2k het volgende:
13![]()
![]()
Ik zou zeggen zoek haar even op in het fotoboek.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
PICS!![]()
Ben al bijna 14 hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 18:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik denk dat brechtje dan meer jouw genre is
WAUW wat goed!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ben al bijna 14 hoor![]()
wat oudquote:Op woensdag 7 april 2004 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ben al bijna 14 hoor![]()
Durf ik niet, ben bang dat ik gedesillusioneerd raakquote:Op woensdag 7 april 2004 18:50 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek haar even op in het fotoboek.
Groot vocabulair voor een jochie van 14........quote:Op woensdag 7 april 2004 18:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Durf ik niet, ben bang dat ik gedesillusioneerd raak![]()
Baal je soms dat je geen 19 meer bent?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:01 schreef xman het volgende:
Wou ik ff kwijt
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:07 schreef MissyMirjaM het volgende:![]()
Wat een kuttopic is het geworden he?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:04 schreef Jerruh het volgende:
deceptie.
iddquote:Op woensdag 7 april 2004 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een kuttopic is het geworden he?
Da's allemaal goed en wel,quote:Op woensdag 7 april 2004 22:20 schreef MissyMirjaM het volgende:meneer cactus yvonne is oke
Ja, vroeger waren er tenminste goede Yvonne-haattopics.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een kuttopic is het geworden he?
Jaquote:Op woensdag 7 april 2004 22:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, vroeger waren er tenminste goede Yvonne-haattopics.
Dus jij wilt een relquote:Op woensdag 7 april 2004 22:31 schreef yvonne het volgende:
Da's allemaal goed en wel,
maar dat levert geen rel op hè
Zijn er nog reeksen over dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja,
zal ik weer eens een reeks sluiten dan maar?
Hoe kan je yvonne nou haten?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, vroeger waren er tenminste goede Yvonne-haattopics.
True!quote:Op donderdag 8 april 2004 10:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe kan je yvonne nou haten?![]()
Waren wel 3 delen van, liep goedquote:Op woensdag 7 april 2004 22:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
Goed plan. Ik ga zo na huis en dan ben ik waarschijnlijk wel op tijd om van de nasleep te genieten.
Ik zit nu dat Yvonne-haters verzamelen topic te zoeken. Die kan ik niet vinden.Grrr. Nou ja, thuis nog maar wat beter zoeken.
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja,
zal ik weer eens een reeks sluiten dan maar?
Oe!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]*Schrikt
voor de rest kan ik niet spreken, maar ik ga denk ik alleen heel hard huilen.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oe!!!
Zouden jullie een beetje leuk gaan rellen?
SW en PP zijn al gebanned, dus NU is het juiste moment
Huilende mannen zijn zooooooooooooooooooooo sexyquote:Op donderdag 8 april 2004 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
voor de rest kan ik niet spreken, maar ik ga denk ik alleen heel hard huilen.
Helemaal omdat ik mezelf sinds zondag een topic stop heb opgelegd !
nietus !quote:Op donderdag 8 april 2004 10:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huilende mannen zijn zooooooooooooooooooooo sexy
Huilende jongetjes van bijna 14 ook?quote:Op donderdag 8 april 2004 10:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huilende mannen zijn zooooooooooooooooooooo sexy
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
GPD are better than weasel mên. Sluit dan gewoon een reeks die wél kut is.
Over eventueel te sluiten sub-fora gesproken.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:een reeks in VBL
of de Gijsjes...quote:Op donderdag 8 april 2004 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:een reeks in VBL
Oeh dan heb je wel goeie rellen... dan wel gelijk PP en LD ff van stal halenquote:Op donderdag 8 april 2004 11:07 schreef Tierce het volgende:
[..]
of de Gijsjes...
Die zijn toch zo weer weg...quote:Op donderdag 8 april 2004 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh dan heb je wel goeie rellen... dan wel gelijk PP en LD ff van stal halen
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:10 schreef Tierce het volgende:
[..]
Die zijn toch zo weer weg...
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:gelijk een mooi vervolg op Het gijsjes debacle Dan wordt het het grote gijsjes debacle...
Het is onmogelijk mensen hun domheid te doen inzien, want daar is verstand voor nodig...
Omg,quote:Op donderdag 8 april 2004 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Over eventueel te sluiten sub-fora gesproken.
-edit- Oh nee, laat ook maar, anders komen ze "grappig doen" met "rellen" in ONZ.,
,
.
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:17 schreef Tierce het volgende:
[..]
Dan wordt het het grote gijsjes debacle...
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]gelijk een mooi vervolg op Het gijsjes debacle Die had ik nieteens gezien
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
VBL-ers en humor. Dat is hetzelfde als een vrouw die een mop verteld.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:28 schreef yvonne het volgende:
Omg,
ik heb ooit 1 avond VBL een andere naam gegeven
De pleuris brak uit
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
VBL-ers en humor. Dat is hetzelfde als een vrouw die een mop verteld.
Die arme JK begint helemaal te stotteren.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
dtdttdtddddttdtdttd.
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die arme JK begint helemaal te stotteren..
Ik moest opeens denken aan een vloedgolf VBL-ers die ONZ kwamen verblijden met hun komst nadat VBL was gesloten. Je weet wel, net als toen EIL dichtging en dat opeens heel ONZ volzat met trollen, frolics, tovenaars en mensen in oude Middeleeuwsche kledij. En dat was nog maar 1 iemand met al zijn klonen.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:35 schreef QyRoZ het volgende:
Die arme JK begint helemaal te stotteren..
Was trouwens snel weer overquote:Op donderdag 8 april 2004 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik moest opeens denken aan een vloedgolf VBL-ers die ONZ kwamen verblijden met hun komst nadat VBL was gesloten. Je weet wel, net als toen EIL dichtging en dat opeens heel ONZ volzat met trollen, frolics, tovenaars en mensen in oude Middeleeuwsche kledij. En dat was nog maar 1 iemand met al zijn klonen.
Die weten nog eens wat rellen is.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar, 1 dagje de VBLers hier lijkt me wel wat
"[Hools]We gaan onzin kapot maakuh!!"quote:Op donderdag 8 april 2004 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was trouwens snel weer over
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar, 1 dagje de VBLers hier lijkt me wel wat
Zit ze in dr genen hèquote:Op donderdag 8 april 2004 11:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die weten nog eens wat rellen is.
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
"[Hools]We gaan onzin kapot maakuh!!"
Er zit daar vast meer in de genen dan in de hersenpan.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zit ze in dr genen hè
Rellen schmellen. Beetje elkaar in elkaar meppen in betonnen kolossen waar toevallig ook nog 22 man achter een door vaardige Chinese kinderhandjes vervaardigde voetbal aanrennen.Tsss.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:46 schreef QyRoZ het volgende:
Die weten nog eens wat rellen is.
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Rellen schmellen. Beetje elkaar in elkaar meppen in betonnen kolossen waar toevallig ook nog 22 man achter een door vaardige Chinese kinderhandjes vervaardigde voetbal aanrennen.Tsss..
Semi-professioneel. Als PEC Zwolle het nieuwe stadion heeft hoop ik met hulp van mijn persoonlijke sponsor door te stoten naar de subtop.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:55 schreef QyRoZ het volgende:
Jij lijkt me typisch zo'n professioneel voetbalsupporter, JK. Is dat correct?
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Semi-professioneel. Als PEC Zwolle het nieuwe stadion heeft hoop ik met hulp van mijn persoonlijke sponsor door te stoten naar de subtop.
De Vries Honkbalbenodigdheden B.V. ?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
mijn persoonlijke sponsor
Cafetaria/Restaurant het Centrum.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:01 schreef QyRoZ het volgende:
De Vries Honkbalbenodigdheden B.V. ?
Die ene naast de kerk?quote:Op donderdag 8 april 2004 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Cafetaria/Restaurant het Centrum..
Alles ligt naast de kerk op de Veluwe mên.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:09 schreef QyRoZ het volgende:
Die ene naast de kerk?
quote:Op donderdag 8 april 2004 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles ligt naast de kerk op de Veluwe mên..
Waarom denk je dat ik dat zei?quote:Op donderdag 8 april 2004 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles ligt naast de kerk op de Veluwe mên..
Wh00tquote:Op donderdag 8 april 2004 23:14 schreef bigore het volgende:
Is een vriendin van kastanova, dus een hoer
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:14 schreef bigore het volgende:
Is een vriendin van kastanova, dus een hoer
<stomme vraag>quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:01 schreef yvonne het volgende:
Tequila
Het wordt er weer echt weer voor
Het wordt er echt weer voorquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<stomme vraag>
hoe kun jij om dittijdstip
aan drank denken
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:09 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Het wordt er echt weer voor
Ja ach... sommige mensen zijn verslaafdquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
maar nog, om9 uur
aan drank denken?!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:13 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Ja ach... sommige mensen zijn verslaafd
fok, alcohol...quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:13 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Ja ach... sommige mensen zijn verslaafd
Ik ook... duh... maar da's normaalquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:14 schreef yvonne het volgende:
[..], ik denk op dit tijdstip ook aan sex,
dus
Lees ik hier een doodverwensing?quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
fok, alcohol...
zonde....
Het kwaede des levens dient uitgeroeid te worden!
dus...
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees ik hier een doodverwensing?
Daar gaat mijn ontbijt, bedankt!quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:14 schreef yvonne het volgende:
dus
Graag gedaanquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar gaat mijn ontbijt, bedankt!
ze moeten van ver komen, hé!quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees ik hier een doodverwensing?
Tis triest tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:43 schreef goddess in heaven het volgende:
[..]
ze moeten van ver komen, hé!
doe dr wat aan!quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tis triest tegenwoordig
quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:04 schreef goddess in heaven het volgende:
[..]
doe dr wat aan!
Je kan het natuurlijk ook ontgroeid zijn, ik wil niet meteen zeggen dat je misschien wel te oud bent voor een leuke rel, maar eh......eigenlijk wil ik dat wel zeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..], het lukt me niet meer
Ze kunnen niet meer goed rellen tegenwoordig
En jij ben ook al een watje geworden,quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook ontgroeid zijn, ik wil niet meteen zeggen dat je misschien wel te oud bent voor een leuke rel, maar eh......eigenlijk wil ik dat wel zeggen.
Ik zit nog in mijn proeftijd.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij ben ook al een watje geworden,
ik wil de oude Dirkh terug
Wat een kut excuusquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn proeftijd.
Tja, daar kan je net zo goed verslaafd aan zijn hequote:Op vrijdag 9 april 2004 09:14 schreef yvonne het volgende:
dus
Ik heb nog geen grammetje lood kunnen bespeuren, dus wat lul je nou.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:59 schreef StofjeB het volgende:
Yvonne is een zeer onaantrekkelijke dame, maar als je heel goed kijkt, zie je toch iets dat dan toch eignlijk stiekum ook wel weer best wel een beetje iets heeft
Ja?quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:59 schreef StofjeB het volgende:
Yvonne is een zeer onaantrekkelijke dame, maar als je heel goed kijkt, zie je toch iets dat dan toch eignlijk stiekum ook wel weer best wel een beetje iets heeft
quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:42 schreef Grayburn het volgende:
Yvonne
.
Ga weg 14 jarig kneusje, ga je huiswerk maken ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]Chriz2k
doordacht hoorquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:59 schreef StofjeB het volgende:
Kan jij niet ff lekker in je tong topic blijven? Dit topic was net zo lekker aan het doodbloeden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:34 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
doordacht hoor
mijn tong topic? waarom istie nou weer van mij?quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan jij niet ff lekker in je tong topic blijven? Dit topic was net zo lekker aan het doodbloeden.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:43 schreef idontlikepizza het volgende:
bovendien, topics mogen best levendig blijven
Wij doen elkaar begrijpen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:51 schreef Xtreem het volgende:
dood aan naamtopics
MUUS is waarschijnlik de Yvonne voor de weldenkende man.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:58 schreef Dirkh het volgende:
offtopic:
MUUS
![]()
Klopt, Yvonne is echt de allerbeste, knapste, leukste, liefste, wildste, ruigste, stoerste, lekkerste, mooiste, dellerigste en neukbaarste ouwe doos die hier rondloopt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:14 schreef Speher het volgende:
wat jij vind moet je bij de politie brengen
Yvonne is![]()
Je gebruikt het woord man?quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
MUUS is waarschijnlik de Yvonne voor de weldenkende man.
ja, man!!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je gebruikt het woord man?
*ril*quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klopt, Yvonne is echt de allerbeste, knapste, leukste, liefste, wildste, ruigste, stoerste, lekkerste, mooiste, dellerigste en neukbaarste ouwe doos die hier rondloopt.
wat ben jij nou weer raar aan t doen...quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:24 schreef PrivateRyan het volgende:
How convenient.
Geschikt dus! GESCHIKT! NIET HANDIG! GESCHIKT!
ik ben inderdaad geen expoert in hoe vrouwen erover denken, maar het onderscheid tussen MUUS en Yvonne valt een beetje te vergelijken tussen Jim en Jamai: MUUS is dan Jim en Yvonne Jamai, de laatste meer gericht op het brede publiek, opvallender, wat sneller en 'hipper'.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:19 schreef Dirkh het volgende:
Je gebruikt het woord man?
De rilling die over jouw tot crêpe papier geworden huid loopt, na mijn poging van adoratie, doet mij komen tot een hoogte punt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
*ril*
Gelukkig, alles is me nu duidelijk geworden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
MUUS is dan Jim en Yvonne Jamai
pas op je woorden...quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
yvonne is gewoon goed
Handige site, idd. Maar niet geschikt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:26 schreef Modwire het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer raar aan t doen...![]()
www.freetranslation.com/
handig, dus
9,81 m/s2 van 100 m moet lukkenquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:39 schreef Dirkh het volgende:
Zeg nou zelf, wie kan zo iemand nou weerstaan.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Handige site, idd. Maar niet geschikt.
Geeeeeeeeeeeeeeeeen ideequote:Op vrijdag 16 april 2004 17:27 schreef blablasjit het volgende:
dat hierover een topic bestaat! hehe. maar waarom is Yvonne zo'n hot item hier?Ik hoor bizar weinig over andere modjes... maar overal hoor je yvonne...
juist. kijk dat geloof ik dus nietquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeeeeen idee
A ze is geen modquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:29 schreef blablasjit het volgende:
[..]
juist. kijk dat geloof ik dus niet
admin danquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:32 schreef apophis4u het volgende:
[..]
A ze is geen mod
B daarom is ze eng
quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:34 schreef blablasjit het volgende:
[..]
admin dan![]()
maar hoe is dat nu juist gekomen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:36 schreef apophis4u het volgende:
[..]
En dat maakt haar weer zo geliefd![]()
En niet omdat ze dus geliefd is enzo....
Cultuur....quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:38 schreef blablasjit het volgende:
[..]
maar hoe is dat nu juist gekomen?![]()
nee dat verhaal zegt me nietsquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:40 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Cultuur....
Cultuur is iets wat van oorsprong zo is en waar geen reden van bekend is. Misschien zegt het verhaal van 10 apen in een kooi met een tros bananen en een waterspuit je iets?
ff gegoogled: http://www.google.nl/sear(...)8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:42 schreef blablasjit het volgende:
[..]
nee dat verhaal zegt me niets![]()
quote:De natgespoten apen
Vier apen zitten in een kooi. In de kooi staat een paal en bovenop de paal ligt een tros bananen. Elke keer als een aap in de paal klimt om de bananen te pakken worden alle apen natgespoten en op een zeker moment proberen de apen het niet meer. Als een oude aap wordt vervangen door een nieuwe aap, wil de nieuwe aap de bananen pakken. De oude apen houden hem tegen. Op een zeker moment zijn alle apen vervangen en geen aap klimt in de paal om de bananen te pakken.
De les: Mensen in organisaties houden elkaar tegen op basis van vooronderstellingen die men van generatie op generatie doorgeeft.
Jij bent uiteraard niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:48 schreef MUUS het volgende:
Ik word vergeleken met Jim in dit topic.
Ik moet echt weer aan mijn imago gaan werken, want dit is gewoon kut natuurlijk.
mijn excuses, maar het ging een beetje om te verhouding, dus yvonne staat tot MUUS zoals Jim tov. Jamai.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:48 schreef MUUS het volgende:
Ik word vergeleken met Jim in dit topic.
Ik moet echt weer aan mijn imago gaan werken, want dit is gewoon kut natuurlijk.
*Boris-vormig stuk chocola aangeeft*quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:50 schreef Insomaniac het volgende:!!!!!!!!!
Ruim een kwartier zit ik hier op te wachten, je imago is tot nu toe dus: Sloom!quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:48 schreef MUUS het volgende:
Ik moet echt weer aan mijn imago gaan werken.
oftewel niemand weet waarom Yvonne een hot item is om in diverse topics te vermelden.. Het is ooit begonnen met een generatie open die geen bananen durfden te pakkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:51 schreef apophis4u het volgende:
[..]
ff gegoogled: http://www.google.nl/sear(...)8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=
Er zijn een aantal verschillende varianten, maar de essentie is hetzelfde. hier 1 korte:
[..]
quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:02 schreef blablasjit het volgende:
[..]
oftewel niemand weet waarom Yvonne een hot item is om in diverse topics te vermelden.. Het is ooit begonnen met een generatie apen die geen bananen durfden te pakken![]()
en die andere 20% dan, 10% loopt in fora als LIT, WFL, C&H en TRU te filosoferen over de achtergronden en betekenis van de hypes van 2 jaar terug, en de laatste 10% zijn van die stumpers uit fora als VBL, OUD of EIL die enkel dat ene forum zien en die niet in staat zijn datgene te bevatten wat buiten hun interesse-gebied ligt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:32 schreef apophis4u het volgende:
Cultuur@fok en 80% rent met de voortdurende hype mee
nee absoluut niet, er bestaat vanuit mijn kant zeer, zeer veel respect en dankbaarheid voor wat je tot nu toe betekent hebt voor Fok!quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:54 schreef yvonne het volgende:
Heb je een hekel aan me ofzo
Heerlijk dat sarcasmequote:Op zaterdag 17 april 2004 13:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee absoluut niet, er bestaat vanuit mijn kant zeer, zeer veel respect en dankbaarheid voor wat je tot nu toe betekent hebt voor Fok!
Tis geen sarcasmequote:Op zaterdag 17 april 2004 13:18 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Heerlijk dat sarcasme![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
hallo
Yeah! Sure! whatever & keep dreamingquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tis geen sarcasme
jah onwijs geweldig... nog steeds ben ik benieuwd naar de hypequote:Op zaterdag 17 april 2004 12:56 schreef MUUS het volgende:
Ik lig in een deuk hier.. Ge-wel-dig.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |