tot zover deze geschiedschrijving !
Tijdens de onz meet van 29 januari 2004 waren PP en LD beide lijfelijk aanwezig. De eerst ontmoeting verliep kalm (percentage alcohol waren nog dusdanig dat alleen een versuffend effect optrad)
De tweede ontmoeting daarenteg liep bijna uit op een handgemeen, PP al slapende werd gewekt door een overmoedig geworden LD. Hierop reageerde PP met een felle uithaal richting de droom meester.
De exacte toedracht van dit handgemeen blijft tot op heden een raadsel. Enkele aanwezigen zeggen zich weinig te herinneren mede door de toediening van alcholische versnaperingen
and the saga continues
quote:Dat was nou juist niet de bedoeling .. deze is zeer bewust in C&H gezet. Het is de historie van de culuur waarin ik mij op het moment bevindt. En dit is zeer zeker geen onzin het is namelijk waar gebeurd. En wat is er mooier dan geschiedenis in wording
Op dinsdag 17 februari 2004 11:11 schreef Natalie het volgende:
Zwieper naar ONZ
quote:Dat zal allemaal best wel, maar hij hoort hier. Níet in C&H
Op dinsdag 17 februari 2004 11:16 schreef Bosbeetle het volgende:Dat was nou juist niet de bedoeling .. deze is zeer bewust in C&H gezet. Het is de historie van de culuur waarin ik mij op het moment bevindt. En dit is zeer zeker geen onzin het is namelijk waar gebeurd. En wat is er mooier dan geschiedenis in wording
was wel aanwezig op die van 31 januari 2004, maar behalve dat TS in slaap viel, gebeurde er niet veel bijzonders dat als een handgemeen omschreven kan worden
of heb ik weer iets gemist?
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:22 schreef Natalie het volgende:[..]
Dat zal allemaal best wel, maar hij hoort hier. Níet in C&H
Succes met je topic.
quote:het was ook een zeer minimaal handgemeen beter te omschrijven als PP die een keer soortvan uithaald richting LD zonder resultaat waarna hij weer in slaap viel maar toch
Op dinsdag 17 februari 2004 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
welke onzin meet was dat?was wel aanwezig op die van 31 januari 2004, maar behalve dat TS in slaap viel, gebeurde er niet veel bijzonders dat als een handgemeen omschreven kan worden
of heb ik weer iets gemist?
quote:dus er waren meer mensen die in slaap vielen op die meet
Op dinsdag 17 februari 2004 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
het was ook een zeer minimaal handgemeen beter te omschrijven als PP die een keer soortvan uithaald richting LD zonder resultaat waarna hij weer in slaap viel maar toch
nu kan ik me alleen niet herinneren wie PP en LD waren.
quote:PP sliep het hardst
Op dinsdag 17 februari 2004 11:49 schreef UIO_AMS het volgende:[..]
dus er waren meer mensen die in slaap vielen op die meet
nu kan ik me alleen niet herinneren wie PP en LD waren.
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren, greep LD PP bij de keel op een zeer onwelvoegelijke wijze. Daarbij exclameerde hij enkele uitroepen als: "NEEN! DAT MOET JE NIET MEER DOEN", "BLIJF VAN MIJN EIL!" en "VOL IS VOL!".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |