Als ze eenmaal met Marc rotzooit is dat helemaal wegquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ja he! Zij is een soort van meisjes-achtig enthousiast
Ja, maar dat vind ik nou juist het leuke aan ER, als je dat niet leuk vindt zijn er genoeg andere dingen die wel leuk zijn. Dat soort dingen overheerst nooit. Het is maar net waar je je aandachtspunt neerlegt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:19 schreef vdo28 het volgende:
Sinds een korte tijd vind ik ER best wel leuk, maar niet dat slijmerige rottige soaperige gehalte er van...
Zoals de reactie voor mij...
Ja, thanks for that, hij is niet zo heel groot enzo.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:20 schreef furanku het volgende:
ghehe.. mijn stoere banner :p
Ik begrijp het alleen niet zo goed. Nog niet echt goed gekeken hoor trouwensquote:Copy/paste uit gesloten topic:
Had ik deze link al vermeld?
ER Lounge
Kun je (bijna) alle nummers downloaden die in E.R. langs zijn geweest.. zo ben ik ook weer een aantal leuke nieuwe nummers tegengekomen
En nog steeds is de simpele song van Israel een van mijn favo's.. al een hele lange tijd. (dus vanaf eind seizoen 8)
je hebt dus gewoon het fok logo erop geplakt zeker?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:20 schreef furanku het volgende:
ghehe.. mijn stoere banner :p
Yep.. http://www.erfanfic.com/neoxer daar vind je de seizoenen + zip bestandjes waar de mp3's instaan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, thanks for that, hij is niet zo heel groot enzo.
[..]
Ik begrijp het alleen niet zo goed. Nog niet echt goed gekeken hoor trouwens, maar daar kan je dus de muziek uit ER vinden?
Sort of jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
je hebt dus gewoon het fok logo erop geplakt zeker?
'Educated guess dus!quote:Op woensdag 7 april 2004 00:12 schreef Brighteyes het volgende:
Was ineens nieuw in Seizoen 5. Ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat hij nu in een studentenhuis woont, maar het blijft volgens mij niet lang hoor.
Gelukkig.
Dit kunnen ze toch gvd niet makenquote:Op donderdag 8 april 2004 11:10 schreef Wieteke het volgende:
En vanavond dus weeeeeer geen ER vanwege dat #$%@(&^ voetbal. Zo duurt een seizoen wel heel lang!![]()
Wat was de 'Aflevering der Afleveringen'? (herhaling of nieuweik kijk alleen nieuwe)quote:Op donderdag 8 april 2004 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij wel, en dan moet ik goed op letten, want door een fout in de video heb ik natuurlijk 'De aflevering der afleveringen' gemist, ik had maar 10 minuutjes of zo.
Uit seizoen 8quote:Op donderdag 8 april 2004 15:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat was de 'Aflevering der Afleveringen'? (herhaling of nieuweik kijk alleen nieuwe)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uit seizoen 8Ik moest toen wel een beetje huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eensch!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:47 schreef mitt het volgende:
meer het seizoen der seizoenen hoor..
Ja, ik ook, maar dat was omdat mijn video het toen dus niet goed gedaan had.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik moest toen wel een beetje huilen![]()
Dan kan ik je verzekeren dat, als je die aflevering nu helemaal gaat zien, je nog harder gaat huilenquote:Op donderdag 8 april 2004 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eensch!
[..]
Ja, ik ook, maar dat was omdat mijn video het toen dus niet goed gedaan had.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uit seizoen 8vond ik echt eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- aflevering...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Kom ik dus ook net achter, gvd! Gewoon weer naar vrijdag half 10 of half 11 gooien!quote:Op donderdag 8 april 2004 11:10 schreef Wieteke het volgende:
En vanavond dus weeeeeer geen ER vanwege dat #$%@(&^ voetbal. Zo duurt een seizoen wel heel lang!![]()
Hier baal ik dus gigantisch van.Ik had mij er zo op verheugd vanavondquote:Op donderdag 8 april 2004 11:10 schreef Wieteke het volgende:
vast niet...dat voetbal moet contractueel verplicht uitgezonden wordenquote:Op donderdag 8 april 2004 20:05 schreef mitt het volgende:
Het is inderdaad niet de meest goede gang van zaken.
Her en der wat mailtjes naar de Avro zal vast helpen.
Ze zullen wel sneller weer naar de vrijdag verhuizen.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vast niet...dat voetbal moet contractueel verplicht uitgezonden worden
nee hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 23:05 schreef Kerry-anne het volgende:
over twee weken waarschijnlijk weer geen ER? dan is de returnwedstrijd denk ik ?
Goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:52 schreef Wieteke het volgende:
Nog een toevoeging, volgende week maandag en dinsdag (19 en 20 april) zijn de afleveringen The Storm I en II aan de beurt. Ik verklap niks, maar ladies, je laatste kans ....
![]()
Nee, dat is seizoen 5quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:55 schreef Sloggi het volgende:
Die afleveringen op NET5, is dat nog seizoen 1?
Laatste kans? Waarom hoezo waarop? George???quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:52 schreef Wieteke het volgende:
Nog een toevoeging, volgende week maandag en dinsdag (19 en 20 april) zijn de afleveringen The Storm I en II aan de beurt. Ik verklap niks, maar ladies, je laatste kans ....
![]()
In de reclames deden ze net of het seizoen 1 wasquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat is seizoen 5
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:15 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Laatste kans? Waarom hoezo waarop? George???![]()
Ik dacht, dat ga ik maar niet zeggen want dan is het niet meer te volgen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:27 schreef Wieteke het volgende:
En seizoen 8 met de bewuste Dr. Greene aflevering wordt deze zomer weer uitgezonden op Ned 2 (of 1, door de Avro iig!)
Snap jij het nog?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:43 schreef Sloggi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Wieteke op 10-04-2004 23:47:30 (smilies passen niet tussen spoilertags) ]
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:43 schreef Sloggi het volgende:Ja, ik heb het niet nagezocht, maar als ik Wieteke's omschrijving goed begrijp wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga zeker ook zorgen dat ik die afleveringen niet mis. Want ik kan het me niet meer helemaal herinneren!***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de nieuwe afleveringen beter zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[edit]Is deze post onoverzichtelijk?[/edit]
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2004 00:31:50 ]
't voetbal bedoel je?quote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef Roi het volgende:
Donderdag helaas gemist
Vind ik ookquote:Op zondag 11 april 2004 00:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik vind dat ze de doorlopende character verhalen ontzettend goed opbouwen en uitbouwen. Vind de groei van bepaalde personen echt boeiend om te volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2004 00:39:32 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu stop ik even met spoilers, want het wordt een beetje een in-crowd lul verhaaltje zo.
En trouwens ook Slowchat.
Ga denk ik maar eens slapen.***
'T was dus een domme opmerkingquote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
't voetbal bedoel je?
Het lijkt dan wel zondag, maar het is stiekem maandag!quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:52 schreef Wieteke het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag was gewoon normale aflevering, niet zo heel erg bijzonder behalve datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op maandag 12 april 2004 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
Koningin, dat is pas volgende week maandag en dinsdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag was gewoon normale aflevering, niet zo heel erg bijzonder behalve datOeh, gelukkig, want dat wil ik toch niet missen zeg......bedankt voor de updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je dus vanavond zeker kijken...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:53 schreef RedGuy het volgende:
Die Dr. Lee is me een raar mens zeg.
En ik erger me ook nog eens aan haar, niet zozeer het karakter, maar de actrice..
OOOOH, zij! Thanx.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
De nieuw Chief, of weet ik hoe ze dat noemen, van de ER. De baas van Weaver en Greene dus.
Die baan die Weaver wilde hebben, maar niet voor aangenomen werd. Wat vroeger die ene vent was die die hartaanval kreeg. Kan effe niet op zijn naam komen. >> Morgenstern
Ja, was weer een goeie inderdaad. Beetje over ethiek en moraal enzo.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:13 schreef Koningin het volgende:
Ik vond de aflevering van gister wel goed hoor, vooral dat geval van Carter en Lucy.
Wie gaat er nou wat anders doen als er eindelijk weer eens een nieuwe aflevering komt?????Je moet jequote:Op donderdag 15 april 2004 16:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet handig genoeg om de afleveringen uit seizoen 10 ergens vandaan te vissen.
Nu maar hopen dat mijn video'tje het goed doet vanavond, want ik heb net een afspraak gemaakt
om iets anders te gaan doen.
Nee, dan is de vrijdag een veel betere avondquote:Op donderdag 15 april 2004 16:48 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom dan ook ER op koopavond-dag!
Kovac heeft qua gedrag binnen de ziekenhuismuren wel iets weg van Doug Ross, regeltjes aan zijn laars lappen inderdaad.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:06 schreef Kerry-anne het volgende:
dat gedoe met Kovac vind ik ook erg vervelend worden. weer een arts die de regels aan zijn laars lapt en beethe doorschiet in zijn overtuigingen
betrap mezelf erop dat ik door die herhalingen eigenlijk de oude series veel leuker vind
Ik weet het, zeer beschamend. Maar ja, op deze manier kon ik ook nog eens samen met mijn samen-kijk partner kijken, want die is weer begonnen met trainen en kan dus niet meer, maar nu heb ik hem een aanlokkelijk sms-je gestuurd met 'Ik ga over een kwartiertje ER kijken? Kom je ook, of is je bier nog niet op?'quote:Op donderdag 15 april 2004 17:34 schreef Sunnyflower het volgende:
[..]
Wie gaat er nou wat anders doen als er eindelijk weer eens een nieuwe aflevering komt?????Je moet je
schamen![]()
![]()
tjsa.. we hebben het wel over chicago en dat is nou niet bepaald de meest zonnigste stad die er isquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:23 schreef lily het volgende:
Ik kijk meestal naar de herhalingen iedere werkdag. De donderdagavond vergeet ik vaker..
Wat me wel opvalt is dat het er bijna altijd sneeuwt..
nee, dat klopt, maar natuurlijk niet het hele jaar door..quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:47 schreef furanku het volgende:
[..]
tjsa.. we hebben het wel over chicago en dat is nou niet bepaald de meest zonnigste stad die er is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.
Dat is helemaal niet de bedoeling van Carter; Gamma wil dat Carter zijn carriére opgeeft als arts en voor de Carter Foundation gaat werken.En dat wil Carter dus niet.Die oma zeurt daar al seizoenen lang overquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik snap ook niet waarom Carter niet wil leven van zijn familie-geld, ik had 't wel geweten.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:09 schreef nietzman het volgende:
Net 10x18 gezien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus...
Moet je es opletten als het zomer is, dan is de airco al-tijd kapot bij County General.quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:23 schreef lily het volgende:
Wat me wel opvalt is dat het er bijna altijd sneeuwt..
En de stroom valt dan ook nog uit, tot overmaat van ramp. Gevolg: een kritieke patient komt vast te zitten in de lift.quote:Op zaterdag 17 april 2004 08:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet je es opletten als het zomer is, dan is de airco al-tijd kapot bij County General.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmzzzzz, smileys willen niet werken...***
Doen alsof je de tekst met de muis selecteert! Dus cursor ervoor, linkermuis knop indrukken en vasthouden... en dan er overheen slepen.quote:Op maandag 19 april 2004 23:47 schreef Hilje23 het volgende:
even stom hoor...ik fok al wel een tijdje maar niet op dit forum (tv en film en zo)
Hoe kan ik nou zien wat er in die spoilers staat?
Als hij alleen zichzelf ermee zou naaien is het niet zo'n probleem. Maar dit heeft ook gevolgen voor Kerry en Mark en de kliniek van Carol die gesloten is. Dan ben je fout bezig imo.quote:Op maandag 19 april 2004 19:23 schreef scanman01 het volgende:
Tsjongejonge wat heeft Dough zichzelf in de moeilijkheden geholpen (maar wel zeer begrijpelijk).
Ik vind die Mark de laatste tijd toch een lul. Bij onenigheden met Doug stapt ie meteen naar die bitch toe. Ik dacht dat ze vrienden waren. Nou, als mijn vriend me zo zou behandelen kwam ie al lang mijn huis niet meer binnen. Alles wat Doug gedaan heeft was in het belang van de patient. Als die vader niet was langsgekomen was dat hele geval met die euthanasie nooit uitgekomen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als hij alleen zichzelf ermee zou naaien is het niet zo'n probleem. Maar dit heeft ook gevolgen voor Kerry en Mark en de kliniek van Carol die gesloten is. Dan ben je fout bezig imo.
Hij handelde puur in het belang van het zieke kind en op uitdrukkelijk verzoek van de moeder. Dat gaat boven al het andere wat mij betreft! En als een vriend en zelfs je vriendin dat niet kan begrijpen, is er wel iets mis. Soms moet je belachelijke regeltjes overtreden om tot een goed resultaat te komen en wat mij betreft is dat in dit geval gebeurd.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:19 schreef Kerry-anne het volgende:
vriendschapsbelangen wegen niet op tegen de etische belangen van een arts.
men spreekt niet voor niets de hippocrates eed uit als men begint met het uitoefenen van het medisch beroep
Ja, precies, ik had gehoopt dat Doug tegen die vader iets zou zeggen van:quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:17 schreef DarkElf het volgende:
er zijn ook nog de rechten van de vader.....
Logisch inderdaad. De grote grove fout lag in dit geval bij Joi door het te verzwijgen en door niet te wachten op haar ex-man.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, precies, ik had gehoopt dat Doug tegen die vader iets zou zeggen van:
Als ik had geweten dat u onderweg was had ik het nooit gedaan.
Volgens mij zijn regels niet gemaakt voor Jan met de korte achternaam.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms moet je belachelijke regeltjes overtreden om tot een goed resultaat te komen en wat mij betreft is dat in dit geval gebeurd.
Hij zei dat hij weg moest, dat hij niet kon blijven, dat hij daar niets meer hadquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:31 schreef DarkElf het volgende:
de phone ging, neeeee
wat zei carol tegen doug, is hij weg nu en zij blijft???
ze snikte zo hartverscheurend...
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij zei dat hij weg moest, dat hij niet kon blijven, dat hij daar niets meer had
en toen zei ze dat hij haar toch had, en dat was niet genoeg voor hem. Toen wilde hij weg lopen
maar ze zei nog: 'Doug, I don't want to wake up alone tomorrow'
Toen zoende hij haar en zei dat hij van haar hield en liep weg...
Hij gaat dus idd weg, en zij blijft.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
Hij gaat dus idd weg, en zij blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Shit, gemistquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:40 schreef scanman01 het volgende:
Nú in Friends trouwens gastrollen van Doug en Carter
Ze spelen de "cute doctors"
Hoe kunnen Mark en Kerrie ooit de boosdoeners zijn?quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Alles liep zo ongeveer precies zoals het níet zou moeten lopen. Wat mij betreft zijn Mark en die Kerrie de grote boosdoeners in deze afleveringen.
Ja, dat is wel gebeurd, zie wat DE zegt.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:19 schreef Aventura het volgende:
Maar er moet ook een stukje inzitten dat Benton denkt dat die baby misschien negroide zou kunnen zijn etc. Dat heb ik echt niet gezien.
Wat je dus in die spoiler schreef zat er ook allemaal in.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik kon me deze ook nog wel herinneren, toen ik het begin zag.
Dit is dus wat er had moeten gebeuren. Vooral in het begin klopte er geen moer van.
- knip spoler -
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben benieuwd daarnaar, meestal vind ik de afleveringen op locatie toch wat minder.***
[ Bericht 13% gewijzigd door Wieteke op 22-04-2004 17:14:48 (spoilertags toegevoegd) ]
Ja, hoewel deze info ook in de gids kan staan is het in dit topic eigenlijk een beetje goed gebruik om alles met betrekking tot de inhoud van afleveringen tussen spoiler tags te zetten.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:47 schreef Sloggi het volgende:
Bedankt, Wieteke, voor het verklappen van het verloop van de volgende aflevering
Ben me van geen kwaad bewust hoor, heb dit gewoon van de site van de avro en op tt staat iets soortgelijks. Die opmerking over Lizzy zal ik tussen tags zetten, maar verder heb ik volgens mij niet zo veel verkeerd gedaanquote:Op donderdag 22 april 2004 16:47 schreef Sloggi het volgende:
Bedankt, Wieteke, voor het verklappen van het verloop van de volgende aflevering
Helemaal met je eens. Je begint duidelijk met "Dit is de aflevering van vanavond". De mensen die dat dus niet willen weten stoppen dan toch gewoon met lezen? Lijkt me zeer simpel. Als je toch doorleest betekent dat dus dat je het wel wilt weten.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:13 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Ben me van geen kwaad bewust hoor, heb dit gewoon van de site van de avro en op tt staat iets soortgelijks. Die opmerking over Lizzy zal ik tussen tags zetten, maar verder heb ik volgens mij niet zo veel verkeerd gedaan![]()
![]()
Nou, erg he... heb jij ook zo zitten huilen?quote:Op donderdag 22 april 2004 19:31 schreef Little_Acorn het volgende:
De eerste aflevering zonder hem vanavond.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even geript van de episode guide.
Toch wel!quote:Op donderdag 22 april 2004 21:30 schreef mitt het volgende:
al blijft het wel briljant natuurlijk
nouja, je ziet om half 7 seizoen 5, en dat blijft toch onevenaarbaar.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch wel!
Je zou zo denken.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:37 schreef Mavi het volgende:
Ik dacht toch echt even dat Romano ging springen
Balen! Maar het is toch echt al weer een paar weken dat het om kwart voor 9 is.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:42 schreef BoredBadger het volgende:
Ik doe fijn een videootje in mn combiding. Ik zie een aankondiging van Mart Smeets voor strax. Ik druk op de record-knop...begint HeartBeat....huilie en nog een keer huilie
![]()
OK, ik snap dat het stom is, maar die tijd (half 10) zit gewoon te erg in mn hoofd... Net5 is echt duizend keer preciezer dan de AVRO (ja, het scheelt soms een paar minuten maar dit is echt erger. Nou komt het eens een keer en nou mis ik het![]()
huilie![]()
ER slut!quote:Op donderdag 22 april 2004 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Chen!!
Hoewel ik het idee had, doordat ze hem weggooide, dat ze wel dacht dat het sperma was, maar dat zij niet wist hoe het daar kwam...quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ER slut!![]()
Van wie zou het zijn? Pratt?
Omdat ik er ook niet blij mee zou zijn als je erachter komt dat er iemand op je trui rukt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht... Maar waarom zou ze dat dan niet gewoon tegen Susan vertelt hebben?
Dat was ook door mijn hoofd geschoten. Als je het er zo goed af weet te vegen dat het niet meer te zien is op een zwart shirt, lijkt het me sterk dat er nog genoeg achter blijft voor een UV test.quote:Misschien nog iets raars, maar op een zwart kledingstuk heb je toch geen UV lamp nodig om... dat te zien zitten?![]()
Jerry en Frank zie ik wel zoiets doen...quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Misschien komt het nog een keer terug, misschien niet... je weet het nooit bij ER.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jerry en Frank zie ik wel zoiets doen...
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:14 schreef Sloggi het volgende:
Gister gemist
Romano zal dus nooit meer iemand mogen opensnijden?
Ze gooide het weg. Het was heus wel sperma. Dat water was gewoon een smoesje.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel ik het idee had, doordat ze hem weggooide, dat ze wel dacht dat het sperma was, maar dat zij niet wist hoe het daar kwam...
Ja, maar het kan toch ook zijn dat ze dat als smoesje gebruikte omdat ze niet wilde dat andere weten dat er iemand met haar kleren.... Nou ja goed, mijn vreemde gedachtengang waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze gooide het weg. Het was heus wel sperma. Dat water was gewoon een smoesje.
Ik gok ook op Pratt.
Ja, dat had ik echt niet verwacht.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:14 schreef --Globe-- het volgende:
carter is mooi er ingestonken door die ouwe vent
Dan heb je CSI nog nooit gezien...quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Als je het er zo goed af weet te vegen dat het niet meer te zien is op een zwart shirt, lijkt het me sterk dat er nog genoeg achter blijft voor een UV test.
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:07 schreef furanku het volgende:
Dit is volgens mij nog over donderdag
Als je nou gewoon ff terugleest, ik had het namelijk al VOOR de uitzend 'verpest' door te vertellen waar het over ging, weet je nogquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik
Gisteren wel gezien
Wat is er eergisteren gebeurd?
quote:Op zondag 25 april 2004 15:01 schreef Sloggi het volgende:
Ik bedoelde link naar episode guide met de details
Never mind, daarom gooi ik dus gewoon alles tussen spoilers kan ik ook geen mensen op hun tenen trappen.quote:Op zondag 25 april 2004 15:22 schreef Wieteke het volgende:
Sorry BE, beetje te heftige reactie. Was gewoon nog pissed over dat ik van de week een aflevering 'verpest' zou hebben
Ik vind het zo schattigquote:Op maandag 26 april 2004 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk! Het begin van Mark en Corday, dat kon ik me helemaal niet meer herinneren.
Sorry hoorquote:Op zondag 25 april 2004 15:22 schreef Wieteke het volgende:
Sorry BE, beetje te heftige reactie. Was gewoon nog pissed over dat ik van de week een aflevering 'verpest' zou hebben
Klaar. Zand erover. Ik ben nogal snel beledigd, never mind. En nu weer ontopic over Lizzy en Mark bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 april 2004 19:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Sorry hoor
Ik bedoelde het minder fel dan het misschien over kwam
Omdat het nu al 2x op tv is geweest, doe ik geen spoiler tag hiervoor..quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:59 schreef Aventura het volgende:
(Kan iemand me trouwens vertellen hoe Jeannie ookalweer aan de HIV kwam? Ja, via Al, maar hoe kwam die eraan dan?)
Dit heeft zich natuurlijk wel over een aantal jaar afgespeeld. Benton is erg introvert, maar is wel veranderd sinds de geboorte van zijn zoontje. Benton kan nu eindelijk zijn waardering voor Jeannie 'uitspreken' door haar te helpen op medisch gebied. Een brede schouder zal hij nooit voor haar worden. Dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:59 schreef Aventura het volgende:
Benton en Jeannie Boulet, eerst hadden ze wat, toen ging het uit en wisselden ze geen woord meer met elkaar, zaten zelfs nooit in dezelfde scenes en nu zijn ze opeens weer dikke vrienden.
Oh, eh, dat met Lucy, is dat vandaag al?quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:04 schreef Wieteke het volgende:
Dat wordt nog wat vandaag.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Oh, eh, dat met Lucy, is dat vandaag al?![]()
Nee, ik bedoelde als ik om tien uur 's ochtends al zo emo ben, dan wordt het nog wat vandaag! Maar het viel mee hoor, ik heb ER dan ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Oh, eh, dat met Lucy, is dat vandaag al?![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand me even in een spoilertag melden wat er dan gebeurt met Lucy over 15 afleveringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha," target="_blank">http://www2.warnerbros.co(...)v>Haha, een url past niet tussen spoilers!
[ Bericht 17% gewijzigd door Wieteke op 27-04-2004 23:30:55 ]
quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:23 schreef Aventura het volgende:
[..]Die aflevering wil ik dus echt niet missen. Video voor de zekerheid instellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.
Ik weet het niet zeker. Maar kijk even hier: http://www2.warnerbros.com/web/ertv/episode_guide.jsp?season=5quote:Op woensdag 28 april 2004 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik nog even om een spoiler vragen:
Krijgen Carter en Lucy nog wat in de komende afleveringen?
Vrouwen....quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:03 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde als ik om tien uur 's ochtends al zo emo ben, dan wordt het nog wat vandaag! Maar het viel mee hoor, ik heb ER dan ook nog niet gezien
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, dus sorry, kan ook geen antwoord geven.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:08 schreef furanku het volgende:
Was er afgelopen vrijdag of maandag net voordat e.r. begon ook een clip op tv? Met israel kamakawiwo - somewhere over the rainbow? Ik meende zoiets gehoord te hebben.
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
maar waarom reageer je dan, doos!
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:31 schreef furanku het volgende:
[..]
![]()
![]()
(smiley's zeggen veel nietwaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |