Effe goed lezen. Je kan je tot as zondagavond aanmelden, dus als jij je vanavond nog even...quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:05 schreef LostFormat het volgende:
Oei, ik wil wel mee doen maar vanaf wanneer gaat het in? Kan ik vanavond nog ff?
Ach, wat boeit het eigenlijk. Count me in!quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Effe goed lezen. Je kan je tot as zondagavond aanmelden, dus als jij je vanavond nog even...
dan kan je je morgen aanmelden. Maar je kan ook de rest van de week nog effe... en dan pas zaterdag of zondag aanmelden.
Hoe sneller je begint hoe eerder je weer kuntquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Effe goed lezen. Je kan je tot as zondagavond aanmelden, dus als jij je vanavond nog even...
dan kan je je morgen aanmelden. Maar je kan ook de rest van de week nog effe... en dan pas zaterdag of zondag aanmelden.
Like I said, ik denk er nog over na. Even voor de duidelijkheid 11 April 0.00 -> is dat van zaterdag op zondag of van zondag op maandag.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Hoe sneller je begint hoe eerder je weer kunt
*Je doet toch wel mee, *Brighteyes*?*
Ik vind het ook gewoon een soort test voor mezelf. Ik ben wel beniuewd of ik het uithou.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
Het schijn zo te zijn dat het toch wel extra lekker is als je dan eindelijk weer mag...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
Het schijn zo te zijn dat het toch wel extra lekker is als je dan eindelijk weer mag...
Dan wint je vrouw zeker weten. Lekker buiten de deur eten met haar toestemmingquote:Op zondag 11 april 2004 08:20 schreef HEOROT het volgende:
Lijkt mij geen zware beproeving.
Het probleem is echter wie er bij ons thuis gaat winnen.
Min vrouw heeft nooit zin in seks en vanaf 1 januari 2004 hebben wij ook
geen seks meer gehad.
Dit is zowiezo al langer dan 40 dagen.
misschien wat meer je best doenquote:Op zondag 11 april 2004 08:20 schreef HEOROT het volgende:
Lijkt mij geen zware beproeving.
Het probleem is echter wie er bij ons thuis gaat winnen.
Min vrouw heeft nooit zin in seks en vanaf 1 januari 2004 hebben wij ook
geen seks meer gehad.
Dit is zowiezo al langer dan 40 dagen.
wtf?quote:Op maandag 12 april 2004 09:01 schreef eperon het volgende:
jongens, ik kan zeggen, wat is dit kut zeg!
vooral het begin was best lastig (jaja, dit is nog het begin, maar toch) en ik kom vandaag net terug uit san diego, waar ik in een hotel sliep met 3 dames, en de hele avond gehad hadden over sex, tips, ervaringen uitwisselen, en zelfs een fotosessie waar ik onder het vrouwelijk schoon bedekt zat, maar mocht verder nix doen, want ik had al een keer een mislukte 40/40, en als iets 2 keer gebeurd gebeurd het beslist nog een derde keer...dus jongens, jullie kunnen trots op me zijn (en ik zal me een dezer dagen flink voor de kop slaan) maar ik zit nog in de ronde! yay.....:S
Still going strongquote:Op maandag 12 april 2004 13:04 schreef prinsrob het volgende:
Ik doe ook wel mee, prinsrob, man, 12 april.
I'm out.quote:Op maandag 12 april 2004 13:04 schreef prinsrob het volgende:
Ik doe ook wel mee, prinsrob, man, 12 april.
Ik heb gisteren gezondigt. Het was een weekend vol stress en als iets er goed tegen werkt dan is het wel even flink 'Chriet Titulaeren'.quote:Op maandag 19 april 2004 14:16 schreef ioko het volgende:
Nog in de race zijn :
6 april 2004 LostFormat Man
6 april 2004 Asshole Man
9 april 2004 p-etr-a Vrouw
De afvallers zijn :
5 april 2004 ioko Man (10 dagen)
9 april 2004 eperon Man (7 dagen)
9 april 2004 _Supreme Man (7 dagen)
9 april 2004 ikdahman Man (7 dagen)
dat maakt het wel makkelijker inderdaad, ik ook dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:12 schreef t0n het volgende:
Ik ga ook mee doen volgende ronde!
ben fucking single
quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:32 schreef TrumpingPimp het volgende:
Ok count me in
moter-mother en ik ga 40 dagen nokken. we nemen toch geen kids meer en het kan geen kwaad voor haar om het effe rustig aan te doen
Als je in de bijstand wilt vooral doorgaan...quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waarom weet ik hier nix van, ben ik t niet mee eens, gelukkig hebben we een leuke buurman
![]()
ik kan al niet meer meedoenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:36 schreef roobol het volgende:
Ik ga ook meedoen, lijkt mij wel een uitdaging.
Hallodag 3 maart
TrumpingPimp 2 maart
Mother-mother 2 maart (staat er zelf nog niet achter denk ik)
Ioko 1 maart (nog steeds volgehouden?)
roobol 4 maart
Let's give it a try!
jij kan nog welquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:37 schreef TrumpingPimp het volgende:
Nog steeds in de race!!!!
Ask mother-mother maar
Geen last van . . .quote:Op maandag 7 maart 2005 15:22 schreef addie84 het volgende:
ik kan wel mee gaan doen, maar ben bang dat ik vanavond alweer zondig.. of mijn vriendin liever gezegd![]()
Zoenen is de vorige keer wel toegestaan, maar veel meer niet. Het geen sex hebben is voor de meeste singles niet zo'n groot probleem, maar om 40 dagen geen sex met jezelf te hebben, das wel een stuk lastiger.quote:Op maandag 7 maart 2005 16:49 schreef lucienne2 het volgende:
40 dagen en nachten geen sex hebben is best te doen, heb geen vriendje en ben niet zo'n type die iedere week een paar anderen heeft, maar je mag dus ook niet zelf...
en zoenen???
waarom zou je dat allemaal niet doen dan? huh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |