Omdat ik de vorige keer net te laat was, hier een nieuwe ronde 40 days, 40 nights. Ik denk dat ik nauwelijks nog hoef uit te leggen wat de bedoeling is. De vorige topic staat hier :
een nieuwe 40 days 40 nights ronde?een nieuwe 40 days 40 nights ronde (2)De deal is als volgt : geen sex voor 40 dagen, en dan gaat het over elke vorm van sex en klaarkomen.
![]()
(niet actief en al helemaal niet passief !
![]()
) Volgens mij werd zoenen wel toegestaan in de vorige ronde, maar dat is dan ook de grens. Ik houd bij wie wanneer is ingestapt, en wanneer iemand eruit ligt. We gaan er vanuit dat iedereen eerlijk is en niet stiekum ligt te krikken, om daarna stoer te vertellen hoe lang hij/zij het wel niet volhoudt. Ik zal hulp krijgen van *Ondeugend* de TS van de vorige ronde, omdat ik hier de weg nog niet zo goed weet, dank hiervoor
![]()
.
Je kunt tot zondagavond 00.00 uur (das dan 11 april) aangeven of je mee wilt doen, en de startdatum kun je niet verder terug zetten dan maandag 5 april ook al ben je langer bezig. (we moeten een begin hebben)
Anders zijn er vast mensen die hun hele leven nog geen sex in welke vorm dan ook hebben gehad, die keihard gaan winnen.
Als extra'tje is het wel leuk om even aan te geven wat je geslacht is, of je een relatie hebt en wat je record tot nu toe is
Let the games begin !!
[ Bericht 2% gewijzigd door ioko op 06-04-2004 21:11:13 ]