Volgens mij nergens.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:14 schreef prinsrob het volgende:
Op welke zender wordt Real uitgezonden?
En weer 1-1 (Guily)quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:23 schreef golfer het volgende:
Monaco-Real: 0-1 (Raul)
verlening --> penalty'squote:Op dinsdag 6 april 2004 21:54 schreef okee6 het volgende:
1-1 zal je bedoelen![]()
Lijkt mij leuke stunt, nog 1 doelpunt voor Monaco en Real ligt er uit.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:58 schreef okkidude het volgende:
Kan nog aardig worden, zeker als Morientes Real eruit schopt
Als een superslecht PSV -volgens journalisten dan- daar zelfs gelijk speelt, maakt Madrid daar nog wel even gehakt vanquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij leuke stunt, nog 1 doelpunt voor Monaco en Real ligt er uit.
Guily weer.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:13 schreef okkidude het volgende:
en daar is de 3-1!!!!!
Nou die treble is soepel snel verspeeld, zeg ikquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:32 schreef mitt het volgende:
schandalig dat ze eruit vliegen tegen een club dat in een ernstige vormcrisis zit.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:33 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nou die treble is soepel snel verspeeld, zeg ik
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:07 schreef superjoden het volgende:
Arsenal - Chelsea is dus de enige die het erom doet.... Porto,Madrid en Milan zijn al door....zou me verbazen als die tegenstanders nog weten te stunten.
Lul niet, ze waren vandaag gewoon beter als Arsenal.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:40 schreef Ajaxno1 het volgende:
Tis ziek dat een club zoals Chelsea dat wordt opgekocht, daarna alles koopt wat los en vast zit zover komt
Nee man, tof dat die arrogante ballen eruit liggenquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:39 schreef mitt het volgende:
bah![]()
echt tragisch van Real.
Chelsea was gewoon beter.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:40 schreef Ajaxno1 het volgende:
Tis ziek dat een club zoals Chelsea dat wordt opgekocht, daarna alles koopt wat los en vast zit zover komt
Dat is ook niet zo moeilijk als je kan kopen wat los en vast zit he.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:41 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
[..]
Lul niet, ze waren vandaag gewoon beter als Arsenal.
overigens wel dat Chelsea bijna alleen aankopen heeft gedaan van kleinere clubs.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:40 schreef Ajaxno1 het volgende:
Net alsof Arsenal om geld verlegen zit, huiliequote:Op dinsdag 6 april 2004 22:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je kan kopen wat los en vast zit he.
Oke, maar ik vind het op deze manier niet eerlijk meer. Het is wel heel simpel om voor een rijke olie boer een club te kopen en dan de grote prijzen te winnen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:43 schreef mitt het volgende:
[..]
overigens wel dat Chelsea bijna alleen aankopen heeft gedaan van kleinere clubs.
Cole, Parker, Duff, Johnson, kwamen nou niet van een topclub..dat ze er veel geld voor betalen okay, als Chelsea minder geld had gehad hadden ze ze ook kunnen kopen.
Alleen Makelele is een superaankoop gebleken van een grote topclub.
En dat is dus EIGEN verdiend geldquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:45 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
[..]
Net alsof Arsenal om geld verlegen zit, huilie
Die kopen EVENTJES een spaans talentje voor 45 miljoen euro.
Ze hadden beter een fatsoenlijke keeper kunnen kopen....
Mjah, het team van Arsenal is veel meer waard dan dat van Chelsea hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:45 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Oke, maar ik vind het op deze manier niet eerlijk meer. Het is wel heel simpel om voor een rijke olie boer een club te kopen en dan de grote prijzen te winnen.
Ik vind het veel mooier als een club als Arsenal die met EIGEN verdiend geld speler kopen, een team bouwen en dan de CL winnen.
Boeie, geld is geld en kopen is kopen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:46 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
En dat is dus EIGEN verdiend geld
Real is ook bij elkaar gekocht. Er is een hoop kritiek geweest op het aankoopbeleid van Chelsea, maar het betaald zich nu uit. Ze hebben een hoop goede spelers gehaald, maar geen enkele wereldtopperquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:46 schreef Ajaxno1 het volgende:
En dat is dus EIGEN verdiend geld
Hij schept graag op over zijn geld, denk ik.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Mjah, het team van Arsenal is veel meer waard dan dat van Chelsea hoor.
Chelsea betaalt nog de bedragen van 5 jaar geleden. Als Abramovitch had gezegd bijv. 5 milj euro betaald ipv 10 voor iemand als Cole wordt ie nog steeds verkocht. Tis meer dom van hem zelf..
En dat is dus allemaal zelf verdiend....quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:49 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
wat maakt dat nou weer uit....
Bij manchester komt het geld van de aandeelhouders, bij ajax was dat ook de bedoeling maar dat is mislukt. Berlusconi spekt de kas bij Mian. De overheid bij Real Madrid. Philips bij PSV.
Daarom heb ik het ook niet zo op Realquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Real is ook bij elkaar gekocht. Er is een hoop kritiek geweest op het aankoopbeleid van Chelsea, maar het betaald zich nu uit. Ze hebben een hoop goede spelers gehaald, maar geen enkele wereldtopper
En zo is het, terwijl dat dus helemaal niet hoeft.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:49 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij schept graag op over zijn geld, denk ik.
"Weet je wat, we gooien er nog een miljoentje bij."
Ik vind het leuk voor Hasselbaink en Melchiot.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
En ik vind het gewoon jammer voor Bergkamp
Maar ik vind dit wel weer leuk voor Gronkjear..
Ik voor Bogarde.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:52 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor Hasselbaink en Melchiot.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:53 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond het moment van Rainieri toch echt heel mooi, toen het laatste fluitsignaal klonk.
Je zag echt dat hij moeite had om zijn tranen binnen te houden.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik voor Bogarde..
Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant zie ik graag mooi voetbal en dat zie je het meest bij de grote, rijke clubs. Het spel van Milan is schitterend om te zien, maar dat komt vanwege de aangekochte spelers op het middenveld, zelfde geldt voor Chelski; eigenlijk geen eigen talent, maar als ik Lampard zie schitteren, kan ik daar zeker van genietenquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:50 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik vind het gewoon ziek dat het mogelijk is om clubs geheel op te kopen en daarin veel eigen geld te stoppen.
Ze zijn nu wel kwetsbaar.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:55 schreef Doc het volgende:
[..]
En wat vin je d'r van, zullen wij dit weekend AFC nog maar eens een douw geven
Mwah, ze kunnen heel erg goed voetbal spelen, maar om te zeggen dat de spelers Arsenal nou zulke toppers zijn? Henry en Pires, die zijn eigenlijk de enige.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:50 schreef mitt het volgende:
en bij Arsenal is niet heel veel te verbeteren denk ik zo..
Daarnaast, in feite is bijna elk grote team in Europa bij elkaar gekocht. Dat middenveld van Arsenal is heus niet home-grown...quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant zie ik graag mooi voetbal en dat zie je het meest bij de grote, rijke clubs. Het spel van Milan is schitterend om te zien, maar dat komt vanwege de aangekochte spelers op het middenveld, zelfde geldt voor Chelski; eigenlijk geen eigen talent, maar als ik Lampard zie schitteren, kan ik daar zeker van genieten
Viera, Bergkamp, Ljungberg en Campbell zijn ook topspelers hoor, alleen de keepers zijn een probleem daarquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:57 schreef nikk het volgende:
Mwah, ze kunnen heel erg goed voetbal spelen, maar om te zeggen dat de spelers Arsenal nou zulke toppers zijn? Henry en Pires, die zijn eigenlijk de enige.
Die was natuurlijk stomverbaasd, iedereen is gewend dat Real wintquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:41 schreef golfer het volgende:
Ondanks dat Collinaca. 10 minuten extra door liet spelen is Real er nu definitief uit.
Wat zullen ze bij Real balen dat ze hem aan Monaco hebben verhuurdquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:02 schreef okee6 het volgende:
Briljante kopgoal Morientes trouwens. Wat kan die vent koppen
Viera word imo overschat. Ljungberg heeft een aardig loopvermogen en pikt hier en daar daardoor z'n goaltje mee, maar een goede voetballer vind ik het zeker niet. Campbell is een typische Engelse verdediger, stelt imo geen ruk voor.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Viera, Ljungberg en Campbell
Daar kan Bouma over meepratenquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:02 schreef okee6 het volgende:
Daar moet ik je gelijk in geven. Cole is een hele goede back.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:01 schreef Doc het volgende:
Vergeet Ashley Cole niet.
Da's toch ook een van de betere AFC spelers imho en tevens een van de beter backs op de wereld.
Naast Makaay, een van de meest lepe spitsen van Europa.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:02 schreef okee6 het volgende:
hij liet de slechtste 2 staan Reyes en Tourequote:Op dinsdag 6 april 2004 23:08 schreef ASSpirine het volgende:
wenger wisselde veel te laat en gokte echt op verlengingen
stomme fout
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Daar kan Bouma over meepraten
Briljante hak van Giuly. Met geld koop je geen wereldacties op het juiste momentquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:13 schreef TheGHunter het volgende:
Wat een doelpunt zeg van die gast
Rothèn is misschien wel een betere linksbuiten dan Robben.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Giully en Rothèn zullen voor héél veel geld verkocht gaan worden. Tegen PSV waren ze al goed, maar vanavond was het echt top
Op ditr moment is hij iig verder, wie er werkelijk beter is moet de toekomst uitwijzenquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:17 schreef RedGuy het volgende:
Rothèn is misschien wel een betere linksbuiten dan Robben.
iddquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:19 schreef ASSpirine het volgende:
dan heeft PSV het uiteindelijk toch niet zo slecht gedaan, want Monaco is wel heel erg goed bezig europees
wij hoeven ons niet te schamen
Ja dahaaaaag.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:17 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Rothèn is misschien wel een betere linksbuiten dan Robben.
Ja, maar kijk naar Real en het blijkt wel dat een sterrenensemble niet garant staat voor overwinningen. En daarbij speelde een aantal grote aankopen niet, zoals onder andere Crespo.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:40 schreef Ajaxno1 het volgende:
omdat hij oud wasquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waarom deed Real Hierro weg.
Omdat ie "te machtig" werd?
AC Milan heeft toch meer een elftal dan Real.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En dan laten ze een Jaap Stam naar Milan gaan.
Indd.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
AC Milan heeft toch meer een elftal dan Real.
Volgend jaar een waanzinnige achterhoede, en geweldig middenveld, en prima spitsen.
omdat ze bij real zo denken:quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En dan laten ze een Jaap Stam naar Milan gaan.
En de beste keeper ter wereld. (Meen ik echt). Een slangemens, Dida.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
AC Milan heeft toch meer een elftal dan Real.
Volgend jaar een waanzinnige achterhoede, en geweldig middenveld, en prima spitsen.
Daar valt natuurlijk over te discussiëren, volgens mij ontlopen de competities van Spanje, Italië en Engeland elkaar niet zo. Niet in de top (Milan, Real en Arsenal kunnen allemaal van elkaar winnen), maar zelfs niet de middenmotors (Sampdoria, Middelsborough en Sevilla).quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:45 schreef DAMH het volgende:
La liga nog wel degelijk het sterkste is...
Ben bang dat je gelijk hebt, hoewel ik het Porto wel het meest gun.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:56 schreef ZIOPPA het volgende:
Milan wint trouwens deze editie van de CL. Hebben in tegenstelling tot de andere 'topfavorieten' voor de CL een vreselijk goede verdediging én een briljant middenveld en aanval.
Er heeft zich aan het eind van vorig seizoen een machtstrijd afgespeeld bij Real.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De verdediging is degelijk en voorin staan goede balletjeswachters, waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:56 schreef ZIOPPA het volgende:
Milan wint trouwens deze editie van de CL. Hebben in tegenstelling tot de andere 'topfavorieten' voor de CL een vreselijk goede verdediging én een briljant middenveld en aanval.
maarja favoriet zijn wil weinig meer zeggen blijkt nu, arsenal was op alle gebieden suprieur aan chelski zei met van te voren..................quote:Op woensdag 7 april 2004 02:19 schreef okee6 het volgende:
[..]
De verdediging is degelijk en voorin staan goede balletjeswachters, waar ken ik dat van![]()
ja, ze zijn wel favoriet
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik ben misschien iets positiever over Vieira. En DB is weliswaar een topspeler, maar OOK een geval van net-niet. Soms briljant, maar geen "winner" zoals Van Basten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Viera word imo overschat. Ljungberg heeft een aardig loopvermogen en pikt hier en daar daardoor z'n goaltje mee, maar een goede voetballer vind ik het zeker niet. Campbell is een typische Engelse verdediger, stelt imo geen ruk voor.
Bergkamp is natuurlijk een briljante voetballer. Maar DB10 is een geval van net-niet. Hij is nooit echt een topspeler geweest.
Hij zal eerder wat hebben bewezenquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:18 schreef golfer het volgende:
En, oh, wat zal Morientes een dubbel gevoel hierover hebben.
Ljungberg heeft een hele slechte voorzetquote:Op woensdag 7 april 2004 09:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik ben misschien iets positiever over Vieira. En DB is weliswaar een topspeler, maar OOK een geval van net-niet. Soms briljant, maar geen "winner" zoals Van Basten.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:18 schreef golfer het volgende:
En, oh, wat zal Morientes een dubbel gevoel hierover hebben.
Dat dusquote:Op woensdag 7 april 2004 09:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik denk dat-ie een hele lange neus trekt.
Ik ben wat bevooroordeeld omdat ik een hekel aan 'm heb, maar vind Ljungberg beetje een typetje Rommedahlquote:Op woensdag 7 april 2004 09:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ljungberg heeft een hele slechte voorzet
quote:Op woensdag 7 april 2004 09:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik ben wat bevooroordeeld omdat ik een hekel aan 'm heb, maar vind Ljungberg beetje een typetje Rommedahl
groot gelijk!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
AC Milan-Monaco,simpel
Dan zijn die 10 punten ineens goed genoeg voor een potentiële halve finale plaatsquote:Op woensdag 7 april 2004 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
AC Milan Depor-Monaco,simpel
Wraakgevoelens?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:57 schreef zjroentje het volgende:
Hopen dat Lyon vanavond wint.
Dat is nu wel weg.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wraakgevoelens?
Waar zou dat nou aan liggen?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is nu wel weg.
Vind Porto gewoon een schijtploeg.
Deco, Carlos Alberto, Baia .......quote:Op woensdag 7 april 2004 13:02 schreef nikk het volgende:
[..]
Waar zou dat nou aan liggen?
Aan 'divers' moet je als Man Utd. supporter toch gewend zijn?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Deco, Carlos Alberto, Baia .......
Tis het enige positieve punt voor die gozer die ik kan verzinnen. Gister viel hij opzich wel mee, maar hij komt gewoon echt niet uit de verf bij chelsea. Waar speelde hij...rechts op het midden veld? Die kerel moet linksbuiten staan, en minder in dienst van het elftal spelen. Dan komt hij het beste tot z'n recht. Nu is het niks meer dan snel de bal weer bij een medespeler inleveren. En Gronkjaer en meeverdedigen? Bij Ajax al gebleken dat hij dat totaal niet kan. Ook 1 van de redenen wrom het ajax van ' 99/ ' 00 zo ongelooflijk door de mand viel. Nee Jesper moet absoluut weg bij Chelsea.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
En ik vind het gewoon jammer voor Bergkamp
Maar ik vind dit wel weer leuk voor Gronkjear..
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Aan 'divers' moet je als Man Utd. supporter toch gewend zijn?
als je daarop doelt tenminste
Blijkbaar. Vroegah had real tenminste nog een fatsoenlijke verdediging. Hierro en Redondo +Oquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
AC Milan.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef StarGazer het volgende:
Waar is Redondo eigenlijk geeindigd ?
Wel een schijtploeg die deze CL nog niet buitenshuis verloren heeft, kortom: ze zijn toch wel favoriet vanavond.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is nu wel weg.
Absoluut, maar dat was Real ook. Hoop dus op weer een Franse stunt.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel een schijtploeg die deze CL nog niet buitenshuis verloren heeft, kortom: ze zijn toch wel favoriet vanavond.
Redondo is trouwens geen verdediger hoor. (Maar ik ga er vanuit dat ik je post verkeerd interpeteer of je je verkeerd uitdrukt).quote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Blijkbaar. Vroegah had real tenminste nog een fatsoenlijke verdediging. Hierro en Redondo +O
Waar is Redondo eigenlijk geeindigd ?
Redondo was een meesterlijke voetballer. Ik kan me de wedstrijd tegen Machester nog goed herinneren, Redondo had vrijwel eigenhandig Madrid de finale in geholpen. Jammer dat ie bij Milan direct geblesseerd raakte nadat hij voor 10-tallen miljoenen was overgenomen. Beetje zonde van het geld achteraf...quote:Op woensdag 7 april 2004 15:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Redondo is trouwens geen verdediger hoor. (Maar ik ga er vanuit dat ik je post verkeerd interpeteer of je je verkeerd uitdrukt).
Redondo is een artiest. De man houdt van kunst & poezie (naar verluidt), z'n byzonder moderne kapsel, z'n spel, z'n techniek en de manier hoe die Scholes een keer voor LUL zette. Maar volgens mij een beetje vergane glorie, speelt niet bij Milan.
Ga je mond spoelen, Zjroen.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is nu wel weg.
Cole, zonder twijfel.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Wayne Bridge en Ashley Cole in het duel om wie de linksback van Engeland wordt... Roept u maar.
Cole speelde gisteren een superpot!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:23 schreef Sloggi het volgende:
Cole speelde gisteren niet best
Bridge wel
Het enige "goede" wat ie deed, was het gezicht van Lehmann redden met een bal van de lijn te halen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Cole speelde gisteren een superpot!!!
hmmmm, ik zal wel een andere wedstrijd hebben gezienquote:Op woensdag 7 april 2004 16:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het enige "goede" wat ie deed, was het gezicht van Lehmann redden met een bal van de lijn te halen.
Lehmann ging in de herkansing, alsnog in de fout.
Heb bar weinig goede voorzetten van hem gezien.........quote:Op woensdag 7 april 2004 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Cole speelde gisteren een superpot!!!
En dat is natuurlijk ook je taak als verdediger...quote:Op woensdag 7 april 2004 16:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Heb bar weinig goede voorzetten van hem gezien.........
Ik vond hem vooral de eerste helft in de opbouw erg sterk, tweede helft minder, maar toen draaide heel Arsenal minder.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Heb bar weinig goede voorzetten van hem gezien.........
Zou wel de ultieme stupiditeit van mij zijnquote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef Sloggi het volgende:
Gaf Viera die bal niet?
Dat was een der beroemde uitzonderingenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:23 schreef placebeau het volgende:
(btw, golfer, gisteren was er toch ook een arsenal-chelsea topic)
Ik ben vaak voor de underdog.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:53 schreef golfer het volgende:
Porto al op 0-1 (Maniche)
Moeten ze er nog 3 makenquote:Op woensdag 7 april 2004 21:00 schreef golfer het volgende:
Lyon alweer op 1-1
Ja wat een unicum.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:50 schreef SCH het volgende:
En uit 4 verschillende landen -->
Remember de italiaanse finale schatquote:Op woensdag 7 april 2004 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wat een unicum.
*kuch*quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:56 schreef ZIOPPA het volgende:
of een Spaanse tussen Valencia en Real.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:58 schreef SCH het volgende:
Remember de italiaanse finale schat
Damn, jij bent ook wel multi-culti in je hele doen en laten hè?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:50 schreef SCH het volgende:
En uit 4 verschillende landen -->
Ken je klassiekers Docquote:Op woensdag 7 april 2004 23:05 schreef Doc het volgende:
Heeft een van de 4 clubs die nu de halve finale gehaald hebben ooit de EC1 gewonnen?
Porto zou ik op z'n hoogst kunnen verzinnen. Ze hebben in ieder geval wel ooit de een EC1 final egespeeld (en verloren).
Gewonnen tegen Bayern.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:05 schreef Doc het volgende:
Heeft een van de 4 clubs die nu de halve finale gehaald hebben ooit de EC1 gewonnen?
Porto zou ik op z'n hoogst kunnen verzinnen. Ze hebben in ieder geval wel ooit de een EC1 final egespeeld (en verloren).
Precies: 1987 tegen Bayern, 2-1 voor Porto.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:08 schreef Leatherface het volgende:
Ken je klassiekers Doc
Hakje van Madjer
Ik had toen net m'n examens gehaald was die periode nonstop dronkenquote:Op woensdag 7 april 2004 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewonnen tegen Bayern.
Met de geniale hakbal van Madjer.
Ken je geschiedenis.
een prinselijke CL-rondje (Monaco)quote:Op woensdag 7 april 2004 23:23 schreef knuppelhout het volgende:
idd, wat een koninlijk CL-rondje!
1000 europiek inzetten en je bent multimiljardairquote:Op woensdag 7 april 2004 22:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
of een Spaanse tussen Valencia en Real.
Als je je geld van te voren op deze 4 halve finalisten had gezet werd je voor gek verklaard, heel erg mooi dat er zulke verrassingen zijn
Absoluut!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 17:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik had gisteren toch gelijk methodmich, met het wonder van Riazor
mja gezien de laatste paar jaar verdiene ze ook wel wat.. 2 jaar geleden ofsow speelde ze ook wedstrijden weergaloos, met mooi combinatie voetbal.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:10 schreef okee6 het volgende:
Als Monaco maar van Chelsea wint. Porto zou een leuke winnaar zijn, maar mocht Depor sterker zijn, zij verdienen ook wel iets na gister
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |