Je hebt het goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:33 schreef BMH het volgende:
Stomme balken om mijn plaatje
Wel een Super Geile Openings post!
mei ling.... naomi... meryl......quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:56 schreef Hellrazor het volgende:
Als je MGS hebt gespeeld zie je echt dat snake een echte ''rokkenjager'' is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:36 schreef BMH het volgende:
"Im like you...I have no pants!" - Gray Fox
"His mental shielding was very strong. I could not dive into his pants" - Mantis
ik krijg gelijk zin om dat schild van z'n arm te knallenquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:14 schreef bugeye het volgende:
[afbeelding]
ff een mooi plaatje van Metal Gear Rex
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:56 schreef Hellrazor het volgende:
Als je MGS hebt gespeeld zie je echt dat snake een echte ''rokkenjager'' is![]()
![]()
iets zegt me dat hij 5 pakjes sigaretten per dag rooktquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:40 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
David hayter...stem van snake....en snake uit de 2 nieuwste delen
dat klopt niet echtquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:45 schreef bugeye het volgende:
David Hayter is geniaal
hmmm vaag. In mijn Playstation boekje van MGS de Playstation versie staat in de credits dat Sean Barker de stem doet van Snake en Christopher Fritz de stem van Otacon
terwijl de credits op het spel zelf andere namen staan, zoals die David Hayter wel vermeld stond.
hij doet dus ook die EA sloganquote:# Voiced Snake in both Metal Gear Solid games. Wrote the screen play for X-Men the movie.
# David wrote the screenplay for the hulk (summer 2003)
# Is the voice of many EA sports commercials, and says their slogan: "EA Sports: It's in the Game!" before every game. Wrote an Unused draft of The Chronicles of Riddick (2004). His parents are Canadian, and he holds dual US and Canadian citizenship. Says the line "EA Sports: It's in the Game!" in every EA Sports video game and commercial.
Klopt, hij heeft ook de film X-men het een en andere mee geproduceerdquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:41 schreef capibar het volgende:
[..]
iets zegt me dat hij 5 pakjes sigaretten per dag rookt
hij heeft trouwens nog meer spellen en films ingesproken:
http://www.imdb.com/name/nm0371684/
dan zou het gewoon wat drukfouten zijnquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:47 schreef capibar het volgende:
[..]
dat klopt niet echt, hij zegt in het eindfilmpje trouwens ook dat hij david heet
Volgens mij is dit niet Snake maar Pliskin toch ? Van MGS2...quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:19 schreef bugeye het volgende:
[..]
[afbeelding]
hmmm.... hij heeft wel zo'n macho uitstraling
aha, sean barker is zijn aliasquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:49 schreef bugeye het volgende:
[..]
dan zou het gewoon wat drukfouten zijn
Gelukkig maar
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:50 schreef capibar het volgende:
liquid snake, en mcdonald miller zijn door dezelfde persoon ingesproken
de hele lijst:
http://www.voicechasers.o(...)l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit niet langer meer hier.... snik....
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:53 schreef bugeye het volgende:
[..]oh kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik was even verward met de darpa chief![]()
nee hoor, dit is echt Snake, alleen hij noemde zichzelf Pliskin in MGS2, omdat nog iedereen dacht dat Snake dood wasquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:51 schreef JK het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet Snake maar Pliskin toch ? Van MGS2...
Ah, nu ik ook snaptquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:52 schreef capibar het volgende:
[..]
aha, sean barker is zijn alias
Name: David Hayter
Alias: Sean Barker*
http://www.crystalacids.com/database/actor/hayter_david.html
het is dus gewoon dezelfde persoon
babelfish vergeten?quote:Op woensdag 7 april 2004 00:21 schreef capibar het volgende:
ik ben niet echt goed in duits, maar volgens mij staat hier een veel snellere manier om de PAL key warm of koud te maken.
PAL-Key schneller umwandeln: Um den PAL-Key umzuwandeln, könnt ihr natürlich den langwierigen Weg zurück zum Raven-Raum bzw. zum Dampf-Raum gehen und Euch dort einige Minuten aufhalten, bis der PAL-Key seine Farbe ändert. Es geht aber auch einfacher: Lauft auf der Etage, auf der die Computer für den PAL-Key sind, auf die gegenüberliegende Seite. Lasst Euch am Geländer auf den kleinen Vorsprung runter. Schießt die 2 Rohre dort auf. Aus einem strömt es heiss, aus dem anderen kalt. Der PAL-Key verändert seine Farbe hier sofort, zudem müsst ihr nicht so weit zurücklaufen und spart Euch also eine Menge Zeit.
kan iemand het een beetje vertalen (het is iets met 2 pijpen waar iets warms en iets kouds uitkomt ofzo)
quote:PAL keys faster convert: In order to convert the PAL key, can naturally go to it the lengthy way back to the Raven area and/or to the dampf-Raum and you there some minutes stop, until the PAL key changes its color. In addition, it goes more simply: Run on the floor, on which the computers for the PAL key are, on the opposite side. Leave you at the railing on the small projection/lead down. The 2 pipes coil there. Out of one it flows hot, out of the other one coldly. The PAL key changes its color here immediately, besides do not have to run back you so far and thus a quantity of time saves you.
nee, ik heb babelfish ook geprobeert, maar hij vertaalt het zo vaagquote:Op woensdag 7 april 2004 00:31 schreef rockstah het volgende:
[..]
babelfish vergeten?
[..]
In metalgear2 had je ook zo'n puzzel dat je in de sauna moest om een key van shape te laten veranderenquote:Op woensdag 7 april 2004 00:39 schreef bugeye het volgende:
oh, wat een ramp vond ik dat en tegelijkertijd een uitdaging, met dat PAL kaart,
dat gaat dus precies hetzelfde in deze versie dus
precies hetzelfde als in mgsquote:Op woensdag 7 april 2004 13:48 schreef bugeye het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gevecht loopt tussen Snake en Liquid op het eind in TTS,
maar hou jullie het nog voor je, want ik wil het spel nog spelen
quote:Op woensdag 7 april 2004 14:34 schreef capibar het volgende:
[..]
precies hetzelfde als in mgs![]()
wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:48 schreef bugeye het volgende:
[..]
JA!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:20 schreef capibar het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht?
dat hem met een stinger van rex afklant?![]()
ik ben er gister achter gekomen dat je sniper wolf ook gewoon met een stinger kan verslaanquote:Op woensdag 7 april 2004 15:35 schreef bugeye het volgende:
[..]
JA!
Haha, klopt. Dat deed ik meteen in de psx versie, en in Twin Snakes werkt dat ook nog steeds. Gaat lekker snel dan.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:37 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben er gister achter gekomen dat je sniper wolf ook gewoon met een stinger kan verslaan![]()
![]()
ik had de eerste keer dat ik tts speelde echt heel erg veel moeite met ocelot, ik wist nog niet echt dat ik moest rennen en schieten, maar nu is hij wel erg makkelijk, net als alle andere bazen (wat zeg ik, het hele spel is mekkelijk)quote:Op woensdag 7 april 2004 18:06 schreef BMH het volgende:
Raven is zuper simpel als je een sniper pakt! Ga liggen op de grond, wacht tot hij recht voor je is (het liefst op een eindje), schiet dan met een sniper op zen hoofd tot dat ie dood is. Ge word nix geraakt, en je hebt em dood binnen 20 sec.
Ocelot is wel erg easy. Ik kan em nu doden in 7 sec :p
Cheaten is bad! Ik vind het veel leuker om op een moeilijke graad te beginnen, als dit te moeilijk is ga ik iets lager. Na het spel te hebben uitgespeeld ga ik een stapje hoger, en dan schrik je van je eigen kunnen.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:47 schreef bugeye het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat het makkelijk is.
Ik zou niet kiezen voor Very Easy mode, want in Sons Of Liberty was dat voor mij zelfs veel te makkelijk.
Dat is nogal een verschil met MGS op de Playstation in de Easy mode, die vond ik zelfs moeilijk.
Al dat Extreme Hard of Ultra Hard, vind ik maar erg vermoeiend om alleen extraatjes te krijgen,
daarom wil ik meestal een cheatcode uitvoeren
ik weet niet hoe het komt, maar mgstts is op easy bijna hetzelfde als op hardquote:Op woensdag 7 april 2004 21:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Cheaten is bad! Ik vind het veel leuker om op een moeilijke graad te beginnen, als dit te moeilijk is ga ik iets lager. Na het spel te hebben uitgespeeld ga ik een stapje hoger, en dan schrik je van je eigen kunnen.
True net getest...maargoed je moet toch naar de warehous voor 3 dogtagsquote:Op woensdag 7 april 2004 00:31 schreef rockstah het volgende:
[..]
babelfish vergeten?
[..]
wat boeien mij die drie dogtags nou,ik ga daarvoor echt niet het halve spel doorrennen.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
True net getest...maargoed je moet toch naar de warehous voor 3 dogtags
ok, bedankt.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:26 schreef Gamedemon het volgende:
die 3 dogtags zijn vlakbij....
maargoed je moet dus naar de andere uiterste hoek...
rechts van dat hokje zeg maar...daar moet je aan de railing hangen
---- ---- I I
------> I I
_____I I
I______I
Dan zie je onder je de 2 buizen al...dan moet je een drop and catch doen...bij de kleur van de buis staan die je nodig hebt en erop schieten
dan weer een drop and catch....en dan droppen...tada je hebt et
hij zit wel vaker in een rat, ik heb dat ook 2x gehad op normal mode.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:58 schreef BMH het volgende:
Gisteren kon ik me PAL key niet vinden op Extreme modeZat dat ding in een rat!!!
lol
*kuch* Master ? *kuch*quote:Op donderdag 8 april 2004 16:34 schreef capibar het volgende:
[..]
hij zit wel vaker in een rat, ik heb dat ook 2x gehad op normal mode.
dan belt master je op, als je hem niet kan vinden.
master miller jaquote:Op donderdag 8 april 2004 19:14 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
*kuch* Master ? *kuch*
heb je het moeilijk ofzo?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:14 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
*kuch* Master ? *kuch*
ik weet ook niet wat hij met die kuchjes bedoeltquote:Op donderdag 8 april 2004 20:01 schreef bugeye het volgende:
[..]
heb je het moeilijk ofzo?
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:01 schreef capibar het volgende:
[..]
master miller ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:05 schreef BMH het volgende:
[..]als hij je opbelt is hij nogsteeds master millerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed getimed weer op Y drukken....gaat vrij lastigquote:Op donderdag 8 april 2004 12:12 schreef capibar het volgende:
ik weet nu hoe ik het moet doen, maar ik ga de hele tijd dood
het was me 1 keer gelukt, maar toen had ik de PAL key nog niet uit het water gevist
ik heb het nu alweer uitgespeeld hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Goed getimed weer op Y drukken....gaat vrij lastig
wanneer?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:09 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het nu alweer uitgespeeld hoor
het makkelijkste is om gewoon de hele tijd op Y te blijven rammen![]()
Stom hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:32 schreef BMH het volgende:
Handige links:![]()
Een goede engelse TTS walkthrough
Het TTS script
sorry! zal et morgen gaan fixen.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:48 schreef bugeye het volgende:
[..]
Stom hoor
die 2 linken doen het niet, die moet je apart openen
nee, volgens mij ligt het gewoon aan die site, die laat je niet toe om de pagina's te linken op forums, omdat het veel bandbreedte kost,quote:Op donderdag 8 april 2004 20:49 schreef BMH het volgende:
[..]
sorry! zal et morgen gaan fixen.
als je jezelf laat vallen om bij de 2 buizen te komen, je kan het proberen goed te timen, maar het is veel makkelijker om gewoon de hele tijd op Y te drukken.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:13 schreef BMH het volgende:
[..]
wanneer?
Ow dat, dat time ik gewoon. Ik heb genoeg geoefent dankzij de Hindquote:Op donderdag 8 april 2004 21:16 schreef capibar het volgende:
[..]
als je jezelf laat vallen om bij de 2 buizen te komen, je kan het proberen goed te timen, maar het is veel makkelijker om gewoon de hele tijd op Y te drukken.
bij de hind hoef je toch niet zo goed te timenquote:Op donderdag 8 april 2004 22:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Ow dat, dat time ik gewoon. Ik heb genoeg geoefent dankzij de Hind
ja idd irritantquote:Op donderdag 8 april 2004 23:43 schreef capibar het volgende:
[..]
bij de hind hoef je toch niet zo goed te timen
gewoon stingertje richten en drukken.
wat wel irritant is bij mg rex trouwens is dat de stinger telkens op iets anders gaat richten.
ik stoor me eigenlijk niet echt aan die andere wapens, ik had dus liever dat radar ding als enige target gezienquote:Op donderdag 8 april 2004 23:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja idd irritant
normaal gesproken had je maar 1 doel...
wel leuk dat je je eerst die andere wapens kan uitschakelen maar wel über irritant om die dish te raken
ze hebben altijd makkelijk praatjes,quote:Op donderdag 8 april 2004 23:59 schreef Eitjes het volgende:
Ook zo suf ; als je zegt dat de psx veel beter is dan krijg je tegenwoordig als tegen argument ; ja maar die heeft kut graphics. Raar volk op deze wereld.
ik vind de psx versie ook beter hoor.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:59 schreef Eitjes het volgende:
Ik ben geen 1x geraakt tijdens die battle. Echt, zo simpel in Twin Snakes. De psx versie was toch veel pittiger. Rockets die je echt moest ontwijken bijv..
Ook zo suf ; als je zegt dat de psx veel beter is dan krijg je tegenwoordig als tegen argument ; ja maar die heeft kut graphics. Raar volk op deze wereld.
dat stukje dat Snake haar ging schieten liggend op de grond?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:17 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vind de psx versie ook beter hoor.
graphics maken toch niet zo heel veel uit.
erg jammer dat ze in twin snakes het sniper-wolf-gaat-dood muziekje helemaal hebben verneukt.
dat stuk waar ze eerst gaat lullen over waar ze vandaan komt enzo, en dat snake haar daarna door haar kop schiet.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:25 schreef bugeye het volgende:
[..]
dat stukje dat Snake haar ging schieten liggend op de grond?
Ze hebben heel die scene verneukt. Dat was mijn favo scene maar in Twin Snakes kon ik wel janken. God, wat slecht. Wederom door de kut stemmen en slechte camera's. En de muziek bij die scene is helemaal erg. Oh, en laat ik maar niet over die ene ninja beginnen op het eind. Een heel ander persoon.. zucht..quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:17 schreef capibar het volgende:
erg jammer dat ze in twin snakes het sniper-wolf-gaat-dood muziekje helemaal hebben verneukt.
jaquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:41 schreef capibar het volgende:
[..]
dat stuk waar ze eerst gaat lullen over waar ze vandaan komt enzo, en dat snake haar daarna door haar kop schiet.
ik weet niet of je dat bedoelde![]()
Ik bedoelde voor de HIND battle. Dat je naar beneden moet van de eerste toren.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:43 schreef capibar het volgende:
[..]
bij de hind hoef je toch niet zo goed te timen
gewoon stingertje richten en drukken.
wat wel irritant is bij mg rex trouwens is dat de stinger telkens op iets anders gaat richten.
idd, als ze die muziek nou hetzelfde hadden gelaten zou de scene er al veel beter uit hebben gezien.quote:Op vrijdag 9 april 2004 02:17 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Ze hebben heel die scene verneukt. Dat was mijn favo scene maar in Twin Snakes kon ik wel janken. God, wat slecht. Wederom door de kut stemmen en slechte camera's. En de muziek bij die scene is helemaal erg. Oh, en laat ik maar niet over die ene ninja beginnen op het eind. Een heel ander persoon.. zucht..
daar hoef je toch niet zo goed te timenquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor de HIND battle. Dat je naar beneden moet van de eerste toren.
Ik gebruik geen touwquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:35 schreef capibar het volgende:
[..]
daar hoef je toch niet zo goed te timen
gewoon naar beneden gaan met dat touwtje, 1 keertje stoppen voor de grip, en klaar.
eeeeeeehquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik gebruik geen touw
Via de buizenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:45 schreef capibar het volgende:
[..]
eeeeeeeh
hoe kan je dan beneden komen?
ik heb eigenlijk nog nooit niet het touw gepakt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Via de buizengoed timen dus
nope, die zitten alleen bij nintendo spellen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:52 schreef tatsandarum het volgende:
Even snel een vraagje over dit mooie spel.
Hoort er eigenlijk zo'n Nintendovip code bij het spel te zitten? Aangezien het van silicon knights is, heb ik namelijk wel het vermoeden dat het erbij hoort te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:50 schreef JK het volgende:
Ow en verder zit ik nog vast ;je moet eerst naar waar de trap is afgebroken, en dan weer terug naar bven naar de lift, en dan krijg je een filmpje te zien met otacon, en dan zijn die dozen weggeschoven zodat je erlangs kan, en dan moet je daar naar boven rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet op zijn hoofd richten, dan zegt hij iets van "don't kill me" en dan gaat hij schudden, en laat hij zijn dogtag vallen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:16 schreef JK het volgende:
Hoe moe tje nou die dogtags pakken, op de PSX deed ik het nooit en op de cube staat in het boekje dat je ze onder schot moet houden, dan zie je wat blinken en dan moet je 'm fouilleren.. hoe je moet fouilleren staat er absoluut niet bij.
Dus ik houd ze onder schot (dan druk ik daarna Z in), van de voorkant zie je dan die dogtag 'schitteren' en dan ram ik een kogel door z'n hoofd maar volgens mij heb je dan dus geen dog tag.. fouilleren... hoe moet dat... ik heb nog niet in mn Dog Tag Viewer gekeken, maar als je 'm onder schot houd, heb je 'm dan al of moet je nog op een bepaalde knop rammen ?
zorgen dat je een wapen hebt geselecteerd, in fp-mode gaan (op Z drukken) dan de r-knop lichtjes indrukken, zodat hij het laatste wapen wat je hebt gepakt selecteerd, en dan A inhouden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:20 schreef bugeye het volgende:
Ik heb het spel bij iemand uitgeprobeerd.
Na de scene met Meryl bij de gevangenis, moest ik die soldaatjes schieten.
Hoe kun je in FirstPerson automatisch richten op een soldaat?
In MGS2 kon dat wel, maar ik zat steeds uit te zoeken welke knop dat is.
Ik moet ff wennen aan die Gamecube controller, want die Z knop valt niet eens op
ben je dan teleurgesteld met de GC versie?quote:Op zondag 11 april 2004 12:05 schreef HomerJ het volgende:
Ik wou dat ik hem nog niet op de PSX had gespeeld
Ja in deel 1 moest je echt kanker goed rennen en die rakketten dodgen...nu missen ze met 10 meter ofzoquote:Op donderdag 8 april 2004 23:59 schreef Eitjes het volgende:
Ik ben geen 1x geraakt tijdens die battle. Echt, zo simpel in Twin Snakes. De psx versie was toch veel pittiger. Rockets die je echt moest ontwijken bijv..
ik heb hem net weer op hard verslagenquote:Op zondag 11 april 2004 14:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja in deel 1 moest je echt kanker goed rennen en die rakketten dodgen...nu missen ze met 10 meter ofzo
Nee, maar ik heb hem even een half uurtje gespeeld en liep er zo doorheen, ik vind het zonde om 60 euro aan uit te gevenquote:Op zondag 11 april 2004 13:40 schreef bugeye het volgende:
[..]
ben je dan teleurgesteld met de GC versie?
ik loop er ook zo doorheen, maar het is nogsteeds een goed spelquote:Op zondag 11 april 2004 14:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb hem even een half uurtje gespeeld en liep er zo doorheen, ik vind het zonde om 60 euro aan uit te geven
verkopen aan mij?quote:Op zondag 11 april 2004 14:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb hem even een half uurtje gespeeld en liep er zo doorheen, ik vind het zonde om 60 euro aan uit te geven
iedereen is vrij om te kiezen welke moeilijkheidsgraad ze het spel spelen, want daar hangt het van af hoelang je het spel speelt.quote:Op zondag 11 april 2004 15:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik loop er ook zo doorheen, maar het is nogsteeds een goed spel
op hard duurt het evenlang als op easy, ik heb hem nu gesaved bij dat stuk waar snake en liquid gaan vechten op rex' rug, en ik ben nu nogeveer 3 uur bezig.quote:Op zondag 11 april 2004 20:14 schreef bugeye het volgende:
[..]
iedereen is vrij om te kiezen welke moeilijkheidsgraad ze het spel spelen, want daar hangt het van af hoelang je het spel speelt.
Als de makers Very Easy mode er niet in hebben gestopt, zou het veel schelen.
Hetzelfde met Sons of Liberty, maar die is al langdradig door de tussenfilmpjes (die ik wel erg ooh nog steeds tof vind)
misschien komt dat omdat je het spel eerder op de Playstation hebt gespeeld en dat je nu wel precies weet wat je moet gaan doen. Of je bent gewoon heel erg goedquote:Op zondag 11 april 2004 20:20 schreef capibar het volgende:
[..]
op hard duurt het evenlang als op easy, ik heb hem nu gesaved bij dat stuk waar snake en liquid gaan vechten op rex' rug, en ik ben nu nogeveer 3 uur bezig.
Jahahaaaaa I remenber, en dan van meiling of otacon of campbell tochquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:46 schreef Gamedemon het volgende:
Snake??? SNAKE??? SNAAAAAAAAAAAAAAAAKEEEE????
tadadadadam....dam dam dam....
en dan werd het op het einde steeds zachter tochquote:Op zondag 11 april 2004 20:31 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Jahahaaaaa I remenber, en dan van meiling of otacon of campbell toch
Ja.quote:Op zondag 11 april 2004 20:35 schreef capibar het volgende:
[..]
en dan werd het op het einde steeds zachter toch
dat geroep is trouwens zwaar irritant![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twin Snakes?
Metal Gear Solid op de pc/psx? 100x een.
Inmiddels verkocht. Spijt van de verkoop? Nee. Spijt van de koop? Ja. Schandalig product.
[ Bericht 8% gewijzigd door Eitjes op 12-04-2004 02:54:55 ]Of toch niet?
Qua gameplay niet. Althans.. Hmmf.. toch wel.. 1st person view en mp9. Maar of dat nou echt vernieuwend is en of het wat toevoegt aan de gameplay? Neh.quote:Op maandag 12 april 2004 04:06 schreef Gamedemon het volgende:
TTS is psies etzelfde
ik stoor me niet echt aan de stemmen, die zijn bijna hetzelfde, maar sommige dingen zijn wel wat anders ingesproken.quote:Op maandag 12 april 2004 06:32 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Qua gameplay niet. Althans.. Hmmf.. toch wel.. 1st person view en mp9. Maar of dat nou echt vernieuwend is en of het wat toevoegt aan de gameplay? Neh.
De RE remakes hadden tenminste een ietwat andere opzet enzo, andere kamers/gangen.. MGS is precies hetzelfde. Daar erger ik me niet eens aan.. Maar gewoon aan de stemmen.. Dat blijft echt het ergste.. Ik kijk nu gewoon tegen andere personen aan. Dat vind ik zo erg. Je geeft de personen niet dezelfde ervaring als de PSX gamer.
Tuurlijk, wil je ze dat geven dan kan dat alleen maar door een simpele port. De graphics zijn goed, de sfeer is goed maar de stemmen en de vele filmpjes slaan de plank compleet mis. Jammer. Erg jammer.
Maarja, de nieuwkomer in het MGS genre zal het niet opmerken dus klagen erover heeft geen zin.
dat bewijst ook dat opgepoetste graphics niet altijd beter hoeft te zijnquote:Op maandag 12 april 2004 03:52 schreef Bolderbast het volgende:
maar dat had ik ook al met de Resident Evil remake.....de originelen blijven toch beter.....zal wel voor het grootste deel met nostalgie te maken hebben......
quote:Op dinsdag 13 april 2004 02:52 schreef JK het volgende:Voglens mij was dat alleen in de VR missies versie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 02:52 schreef JK het volgende:iemand zei tegen mij dat je dat kreeg als je hem 20 keer uitspeeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik 20 keer uitspelen, en nee hoor, geen ninjapak
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:39 schreef capibar het volgende:
[..]
iemand zei tegen mij dat je dat kreeg als je hem 20 keer uitspeeldedus ik 20 keer uitspelen, en nee hoor, geen ninjapak
![]()
ja ik weet het, ik was vroeger heel erg domquote:Op dinsdag 13 april 2004 09:42 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:39 schreef capibar het volgende:
[..]
iemand zei tegen mij dat je dat kreeg als je hem 20 keer uitspeeldedus ik 20 keer uitspelen, en nee hoor, geen ninjapak
![]()
ik was gek jaquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:47 schreef JK het volgende:
[..]
20x.. wat een gek
![]()
Wist je dat je de Metroid Prime 2 demo unlocked als je TTS 25 maal uitspeeld?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:20 schreef capibar het volgende:
[..]
ik was gek ja
maar toen ik het hoorde zat ik toch al op de 17 keer ofzo![]()
JA!?!? ECHTquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Wist je dat je de Metroid Prime 2 demo unlocked als je TTS 25 maal uitspeeld?
en jij gaat het 25 maal uitspelen??quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Wist je dat je de Metroid Prime 2 demo unlocked als je TTS 25 maal uitspeeld?
Snake ziet een beetje zwart.quote:
Nee, ik ga em 15 keer uitspelen zodat ik de online optie van Zelda: The Wind Waker kan unlocken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:06 schreef bugeye het volgende:
[..]
en jij gaat het 25 maal uitspelen??
*zucht en zucht*...quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Snake ziet een beetje zwart.
[..]
Nee, ik ga em 15 keer uitspelen zodat ik de online optie van Zelda: The Wind Waker kan unlocken.
Nee, daz de PS1 game, niet TTS.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:42 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
is dit geen spoiler ?
ik weet 100% zeker dat dit geen ps1 versie isquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, daz de PS1 game, niet TTS.
waarom zou dit een spoiler zijnquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:42 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
is dit geen spoiler ?
je moet dat niet zo serieus nemenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:22 schreef bugeye het volgende:
[..]
*zucht en zucht*...
wat Konami allemaal vage manieren toevoegd om de extra's te krijgen
PC versie ja. PSX had die spiegel ook hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:35 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet 100% zeker dat dit geen ps1 versie is
(al kijk ik alleen maar naar de reflectie in de spiegel)
misschien is dit de pc versie ervan.
Omdat Hellrazor zou denken dat dit in TTS erin zit?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:35 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom zou dit een spoiler zijn![]()
ja duh, maar die had niet genoeg kracht om daar een reflectie in te tonen, zoals je wel op het plaatje ziet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:21 schreef Eitjes het volgende:
[..]
PC versie ja. PSX had die spiegel ook hoor.
na hoeveel keer uitspelen was dat eigenlijk? want ik had hem op de psx heel vaak uitgespeeld (ongeveer 20 keer)quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:22 schreef bugeye het volgende:
[..]
Omdat Hellrazor zou denken dat dit in TTS erin zit?
't was niet zo bedoeld om een geheimpje te onthullen, maar dit zat al in de PSX versie.
er zijn maar een paar dingen die opgepoetst zijn op de oude PC versie, zoals die spiegel blijkbaar. Voor de rest is alles hetzelfde als op de Playstation.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ja duh, maar die had niet genoeg kracht om daar een reflectie in te tonen, zoals je wel op het plaatje ziet.
Als je het spel uitspeelt en meegaat met Otacon, dan moet je geloof ik nog een keer uitspelen, 2x dus. Of was dat het Stealth pakje?quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:25 schreef capibar het volgende:
[..]
na hoeveel keer uitspelen was dat eigenlijk? want ik had hem op de psx heel vaak uitgespeeld (ongeveer 20 keer)
maar ik heb de tuxedo daar nooit gekregen.
bij tts wel, na 3 keer.
je krijgt na 1x uitspelen met otacon de stealth, en met meryl de bandana.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:29 schreef bugeye het volgende:
[..]
Als je het spel uitspeelt en meegaat met Otacon, dan moet je geloof ik nog een keer uitspelen, 2x dus. Of was dat het Stealth pakje?
anyway, te lang geleden om dat nog te weten.
ik vind het er wel wat anders uitzien hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:26 schreef bugeye het volgende:
[..]
er zijn maar een paar dingen die opgepoetst zijn op de oude PC versie, zoals die spiegel blijkbaar. Voor de rest is alles hetzelfde als op de Playstation.
dat heb ik toch niet gezegd?quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:35 schreef JK het volgende:
Tuxedo is niet het stealthpak, bij stealthpak ben je groen en doorzichtig..
Leuk in de sneeuw, met stealth en voetsporen
door de hoge resoluties en kleuren, ja.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:38 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vind het er wel wat anders uitzien hoor.
dat het precies hetzelfde is stoort mij dus ook niet, het mocht voor mij een regelrechte port zijn met vernieuwde graphics,quote:Op maandag 12 april 2004 06:32 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Qua gameplay niet. Althans.. Hmmf.. toch wel.. 1st person view en mp9. Maar of dat nou echt vernieuwend is en of het wat toevoegt aan de gameplay? Neh.
De RE remakes hadden tenminste een ietwat andere opzet enzo, andere kamers/gangen.. MGS is precies hetzelfde. Daar erger ik me niet eens aan.. Maar gewoon aan de stemmen.. Dat blijft echt het ergste.. Ik kijk nu gewoon tegen andere personen aan. Dat vind ik zo erg. Je geeft de personen niet dezelfde ervaring als de PSX gamer.
Tuurlijk, wil je ze dat geven dan kan dat alleen maar door een simpele port. De graphics zijn goed, de sfeer is goed maar de stemmen en de vele filmpjes slaan de plank compleet mis. Jammer. Erg jammer.
Maarja, de nieuwkomer in het MGS genre zal het niet opmerken dus klagen erover heeft geen zin.
'nieuwe generatie'quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:33 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
dat het precies hetzelfde is stoort mij dus ook niet, het mocht voor mij een regelrechte port zijn met vernieuwde graphics,
want bij Resident Evil, de dingen die ze veranderd hebben, bevallen me niet echt....het is nu een beetje over the top geworden allemaal
ik denk dat ik het nu, net zoals met remakes van films, ook voorgoed gehad heb met remakes van games....
zo goed als de originelen worden ze toch nooit, ze zijn eerder bedoeld voor de 'nieuwe' generatie die de oude versies niet kennen...
NESquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:40 schreef capibar het volgende:
[..]
'nieuwe generatie'
mgs is uit 2000 ofzo, dus de meesten zullen dat wel mee hebben gemaakt.
bij een nieuwe geeneratie heb je het over mensen die geen NES hadden enzo![]()
Ah, nog iemand die het met me eens is.quote:Op maandag 12 april 2004 06:32 schreef Eitjes het volgende:
nee, ik bedoel NES, daarna ligt de generatiekloof.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:53 schreef bugeye het volgende:
[..]
NESJe bedoelt Playstation,
MGS is uit 1999 en alleen Playstation bezitters kennen dat spel goed en van de andere generatie van de PC games kennen Half-Life, Unreal enzo. Dus er zijn genoeg mensen die MGS nog nooit hebben gespeeld.
voor hun zeker de moeite waard om de GC versie te spelen.
ik moet mgs2 nogsteeds spelenquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:08 schreef bugeye het volgende:
[..]
Ah, nog iemand die het met me eens is.
Ik vond die stemmen ook al zo jammer. De originele blijft veel beter. Wat er nu opnieuw ingesproken is, vind ik een beetje nep. Je hoort duidelijk de acteurs van een blaadje hardop lezen.
En wat betreft die tussenfilmpjes vind ik niet zo erg, het is maar waar je ervan houdt.
Hideo Kojima wilt maar al te graag van zulke actiefilmpjes maken, en eerlijk gezegd vind ik dat wel tof bij een game.
Maar als het een game is, moet het ook altijd speelbaar zijn natuurlijk en niet alleen filmpjes bekijken en codecgesprekken uitvoeren.
Dat zou vast de reden zijn dat veel mensen dit zien als een minpunt dat er veel te veel gepraat is, die ze gewoon iedere keer met een knop skippen.
Ik had dat ook met MGS2. Altijd die stomme onzin over de liefdegesprekken tussen Jack en Rose. SKIP!
MGS2 is zeker niet slecht en de gesprekken zijn best goed gedaan.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:18 schreef capibar het volgende:
[..]
ik moet mgs2 nogsteeds spelende eerste keer zijn die gesprekken toch wel leuk?
ik vond de mgs op de psx trouwens ook beter.
quote:Op maandag 12 april 2004 02:48 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Ja.
In de Cube versie gooi ik het geluid uit. In de PSX versie is het ook iri, maar lang niet zo erg alsin de cube versie. Echt enorm slecht. :/
Maargoed. De meesten hier kennen de PSX versie en zijn enigzins teleurgesteld in de remake. Vooral de stemmen zijn bizar slecht waardoor personen gewoon ineens "anders" zijn. Ze hadden gewoon de originele stemmen moeten gebruiken, dat scheelt al veel. En tja, veel filmpjes zijn fucked up.. Vooral de filmpjes die een kleine twist geven aan het verhaal, of de filmpjes die emoties moeten "kweken".
Maarja, mensen die de Cube versie voor het eerst spelen zullen de PSX/pc wel uitlachen. "haha "kut" graphics, tief op!". Ze weten niet wat ze missen.
Morgen de PC versie (met PS2 controller) maar wéér eens spelen. Goede stemmen, vaak toffere filmpjes en hey... Moeilijker dan Twin Snakes. Topspel!
Helemaal mee eens. Ook de texturen en kleuren geven een veel meer statische, saaie en ziekenhuis-achtige indruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twin Snakes?
Metal Gear Solid op de pc/psx? 100x een.
Inmiddels verkocht. Spijt van de verkoop? Nee. Spijt van de koop? Ja. Schandalig product.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:12 schreef Forumpi het volgende:
Ik las net in het Gamecube-topic dat er bij MGS:TTS ook een Deathmatch- en Find the Flag- en andersoortige multiplayeropties zijn. Ik heb ze nog niet ontdekt. Hoe valt dit te unlocken?
(Zeg me niet dat ik het spel op het moeilijkste niveau binnen 3 uur moet uitspelen, please)
Wat is dat nou weer voor fantasieloze optie?quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:19 schreef capibar het volgende:
maar,om je vraag te beantwoorden, voor deathmatch moet je het spel 50 keer uitspelen in extreme (geen continues gebruiken!!)
kom op zeg, begrijp je nou nog echt niet dat mgs:tts geen multiplayer optie heeft?quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:56 schreef Forumpi het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor fantasieloze optie?
50 x? Welke MONGOOL doet dat?
Hmm, verder niks dat eerder is te unlocken ofzo?Jammer, had wel zin om een beetje te knallen tegen elkaar.
En ja, ik weet heus wel dat ik een rookie ben. Hoef je niet in te wrijven, Capibastard.![]()
Nu wel.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:35 schreef capibar het volgende:
[..]
kom op zeg, begrijp je nou nog echt niet dat mgs:tts geen multiplayer optie heeft?![]()
inderdaad, Metal Gear Solid is niet eens een multiplayerspel en daar past het helemaal niet bij.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:35 schreef capibar het volgende:
[..]
kom op zeg, begrijp je nou nog echt niet dat mgs:tts geen multiplayer optie heeft?![]()
dat wapen is volgens mij dat je alle bazen achter elkaar speelt, en die camera dat je allee filmpjes achter elkaar zietquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:15 schreef Forumpi het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
![]()
![]()
Om er dan meteen even overheen te lullen:
Wat zijn dan die dingen in mijn optie-menu die ik nog niet kan selecteren? Een icoontje in de vorm van een wapen en eentje van een camera.
Dank voor je geduld.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:22 schreef capibar het volgende:
[..]
dat wapen is volens mij dat je alle bazen achter elkaar speelt, en die camera dat je allee filmpjes achter elkaar ziet![]()
die krijg je gewoon na 1x uitspelen....quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:28 schreef Forumpi het volgende:
[..]
Dank voor je geduld.
Hmm, het is me nog niet gelukt om die te gebruiken, maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik hem nog niet 50 keer heb uitgespeeld. ;-)
Je krijgt de boss survival mode al na 1 keer uitspelen. Die Camera krijg je als je de camera in het spel hebt gepakt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:28 schreef Forumpi het volgende:
[..]
Dank voor je geduld.
Hmm, het is me nog niet gelukt om die te gebruiken, maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik hem nog niet 50 keer heb uitgespeeld. ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Je krijgt de boss survival mode al na 1 keer uitspelen. Die Camera krijg je als je de camera in het spel hebt gepakt.en vergeet vooral niet dat je onder dat hek door kan kruipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(welk icoon had die mode dan dat je alle filmpjes achter elkaar keek)
de psx verise is idd beter ingesproken.quote:Op maandag 26 april 2004 22:49 schreef anima het volgende:
Ok eindelijk heb ik de game gezien en gespeelt bij een maat van me.
Ik ben een beetje teleurgesteld en dan vooral in de nieuw ingesproken teksten. Wat hebben ze daar mee gedaan! Er zit totaal geen emotie meer in en mist het duistere
enkele voorbeelden:
========
Meryll en snake die vlak nadat ze uigebroken zijn uit de cel.
snake:you have a gun.......shoot....... shoot(PSX: SHOOOOOOT....., SHOOOOT!!!!!
Meryll: ahh...pauw pauw (PSX: AHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! + veel vettere geweer sounds)
==========
==========
Revolver Ocelot bij president Baker
my name is revolver......................( 1 minuut gekklooi met zijn gun)................... ocelot
==========
==========
Guards: there is somebody there (met zon intonatie >>) (PSX: There is somebody THERE met zon intonatie
)
Nee geef mij de PSX versie maar, dan maar mindere graphics en wat minder sprongetjes
dat kan niet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:45 schreef King_of_cubes het volgende:
een vraagje is er ook een manier een zwaard te krijgen jullie weten wel van wie (maar voor wie het niet weet zeg ik niks) hoe dan ook weet iemand van jullie of dat kan en/of hoe je dat moet doen...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:23 schreef capibar het volgende:
[..]
dat kan niet.
Omdat Snake niet van zwaarden houd.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
heh waarom nou weer niet
dat moet je aan de mensen vragen die dit spel hebben gemaakt...quote:Op maandag 24 mei 2004 17:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
heh waarom nou weer niet
maar dan moet je wel japans kunnen pratenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:07 schreef capibar het volgende:
[..]
dat moet je aan de mensen vragen die dit spel hebben gemaakt...
Wat een kick...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:29 schreef G-Mart het volgende:
Weet iemand wat de PEGI rating van deze game is?
Ja, ik moet even een toffe Cube game kopen voor m'n broertje die 11 wordt en The Twin Snakes vond ik zelf erg okay. Alleen wil ik wel weten of de game geschikt is voor hem. Ik kon er ook een nieuw topic voor aanmaken maar het leek me geschikter om het in dit topic te vragenquote:
Ik betwijfel het. Toen ik 11 was had ik geen geduld voor een stealthgame.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:50 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja, ik moet even een toffe Cube game kopen voor m'n broertje die 11 wordt en The Twin Snakes vond ik zelf erg okay. Alleen wil ik wel weten of de game geschikt is voor hem. Ik kon er ook een nieuw topic voor aanmaken maar het leek me geschikter om het in dit topic te vragen
Ik ben een erg grote metal gear solid fan maar ik weet niet of het iets is voor iemand van 11. Als hij van een heel erg mooi verhaal houdt dan is het zeker een aanrader. Maar zoals BMH al zegt weet ik niet of hij er geduld voor heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:50 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja, ik moet even een toffe Cube game kopen voor m'n broertje die 11 wordt en The Twin Snakes vond ik zelf erg okay. Alleen wil ik wel weten of de game geschikt is voor hem. Ik kon er ook een nieuw topic voor aanmaken maar het leek me geschikter om het in dit topic te vragen
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef G-Mart het volgende:
Hij heeft wel Zelda TWW uitgespeeld, en speelt ook Harvest Moon en Harry Potter en de Vuurbeker. 'Spellen met verhaal' vind hij tof, en geduld heeft hij volgens mij ook wel. Maar het gaat me ook om het geweld dat in de game zit, dus als iemand de PEGI rating weet zou dat mooi zijn.
eerste hit op googlequote:Product Specifications
Publisher Konami
Genre Action • Adventure
ESRB Rating M - (Mature)
PEGI Age Rating Age 16+
Het officele advies: speel het spel samen met het kind en praat over de gebeurtenissen in het spel.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef G-Mart het volgende:
Hij heeft wel Zelda TWW uitgespeeld, en speelt ook Harvest Moon en Harry Potter en de Vuurbeker. 'Spellen met verhaal' vind hij tof, en geduld heeft hij volgens mij ook wel. Maar het gaat me ook om het geweld dat in de game zit, dus als iemand de PEGI rating weet zou dat mooi zijn.
Edit: het staat dus op de PEGI site. 16+ dus, hmz ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |