maar dan moet je wel japans kunnen pratenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:07 schreef capibar het volgende:
[..]
dat moet je aan de mensen vragen die dit spel hebben gemaakt...
Wat een kick...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:29 schreef G-Mart het volgende:
Weet iemand wat de PEGI rating van deze game is?
Ja, ik moet even een toffe Cube game kopen voor m'n broertje die 11 wordt en The Twin Snakes vond ik zelf erg okay. Alleen wil ik wel weten of de game geschikt is voor hem. Ik kon er ook een nieuw topic voor aanmaken maar het leek me geschikter om het in dit topic te vragenquote:
Ik betwijfel het. Toen ik 11 was had ik geen geduld voor een stealthgame.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:50 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja, ik moet even een toffe Cube game kopen voor m'n broertje die 11 wordt en The Twin Snakes vond ik zelf erg okay. Alleen wil ik wel weten of de game geschikt is voor hem. Ik kon er ook een nieuw topic voor aanmaken maar het leek me geschikter om het in dit topic te vragen
Ik ben een erg grote metal gear solid fan maar ik weet niet of het iets is voor iemand van 11. Als hij van een heel erg mooi verhaal houdt dan is het zeker een aanrader. Maar zoals BMH al zegt weet ik niet of hij er geduld voor heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:50 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja, ik moet even een toffe Cube game kopen voor m'n broertje die 11 wordt en The Twin Snakes vond ik zelf erg okay. Alleen wil ik wel weten of de game geschikt is voor hem. Ik kon er ook een nieuw topic voor aanmaken maar het leek me geschikter om het in dit topic te vragen
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef G-Mart het volgende:
Hij heeft wel Zelda TWW uitgespeeld, en speelt ook Harvest Moon en Harry Potter en de Vuurbeker. 'Spellen met verhaal' vind hij tof, en geduld heeft hij volgens mij ook wel. Maar het gaat me ook om het geweld dat in de game zit, dus als iemand de PEGI rating weet zou dat mooi zijn.
eerste hit op googlequote:Product Specifications
Publisher Konami
Genre Action • Adventure
ESRB Rating M - (Mature)
PEGI Age Rating Age 16+
Het officele advies: speel het spel samen met het kind en praat over de gebeurtenissen in het spel.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef G-Mart het volgende:
Hij heeft wel Zelda TWW uitgespeeld, en speelt ook Harvest Moon en Harry Potter en de Vuurbeker. 'Spellen met verhaal' vind hij tof, en geduld heeft hij volgens mij ook wel. Maar het gaat me ook om het geweld dat in de game zit, dus als iemand de PEGI rating weet zou dat mooi zijn.
Edit: het staat dus op de PEGI site. 16+ dus, hmz ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |