Download dit fimpje en huil omdat je nog 3 maanden moet wachten.
Of geen cubus hebt...
http://www.gamershell.com/download_4903.shtml
quote:Ik heb de NGC gedeeltelijk gekocht omdat deze game erop komt, ik weet gewoon zeker dat hij goed word.
Op woensdag 21 januari 2004 15:52 schreef _Gonzo_ het volgende:
Dit wordt dus een remake van de originele Metal Gear Solid op de psx, met de nieuwe moves en wat verhaalelementen uit MGS2. Ook zijn alle dialogen opnieuw ingesproken, maar wel door de originele acteurs.Download dit fimpje en huil omdat je nog 3 maanden moet wachten.
Of geen cubus hebt...
http://www.gamershell.com/news_BMGSbbTwinS...sB27Minut.shtml
Misschien ga ik mijn gamecube nu eindelijk gebruiken. ik haal hem iig op de dag dat hij uit komt.
TTS snakes gebruikt het verhaal en level opbouw uit het eerste deel van de MGS serie. Daarnaast kun je un TTS gebruik maken van alle gameplay moves uit het 2e deel, Sons of liberty. Dit geeft een geheel nieuwe feel aan de game.
Het spel komt in april 2004 uit dus dat is over iets meer dan 1 maand.
De trailer kun je Hier wel snel streamen of downloaden (ign)
quote:Nederland in elk geval... geloof dat Engeland wat achter loopt.
Op woensdag 21 januari 2004 21:23 schreef _Gonzo_ het volgende:
1 Maart ook in Europa??
quote:HEILIGSCHENNIS!
Op woensdag 21 januari 2004 15:52 schreef _Gonzo_ het volgende:
Dit wordt dus een remake van de originele Metal Gear Solid op de psx.
De originel Metal Gear Solid is een MSX game.
quote:Metal Gear en daarna Snake's revenge.. solid werd het pas op PSX...
Op woensdag 21 januari 2004 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
HEILIGSCHENNIS!
quote:Die had niet de naam Metal Gear Solid, vriend.
HEILIGSCHENNIS!
Ik hoop dat hij ook op de XBOX uit gaat komen. Anders zal ik de remake van een van mijn favo spellen moeten missen.
Het is dan wel een remake maar naar dit spel kijk ik het meest uit dit jaar, daarna Driver 3 en MGS SE pas...(Ja, ik weet dat het vaag is dat ik meer naar een remake dan een nieuw deel uikijk, laat mij maar)
quote:Same here, in eerste instantie zou ik ook het liefst zo snel mogelijk TS hebben en daarna pas SE. Maar zoals het er nu uit ziet, komt TS niet op de XBox uit
Op donderdag 22 januari 2004 14:12 schreef Flexidexi het volgende:
De trailer is zooo goed... Alleen wel veel spoilers als je het spel nog nooit gespeeld hebt. Ik raad je dus aan niet de trailer te bekijken als je nog een MGS rookie bent.Het is dan wel een remake maar naar dit spel kijk ik het meest uit dit jaar, daarna Driver 3 en MGS SE pas...(Ja, ik weet dat het vaag is dat ik meer naar een remake dan een nieuw deel uikijk, laat mij maar)
En van TS weet je ten minste zeker dat je niet het spel koopt, Snake verdwijnt en je een of andere blonde zeikerd ervoor teug krijgt.
quote:Viel mij ook pas later op
Op donderdag 22 januari 2004 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
DoneHad het niet eens gezien
quote:fout
Op woensdag 21 januari 2004 22:05 schreef Brasco125 het volgende:[..]
Metal Gear en daarna Snake's revenge.. solid werd het pas op PSX...
en check deze campbell lookalike
quote:Dat was metal gear, zonder solid
HEILIGSCHENNIS!
quote:kijk eens één post boven je
Op vrijdag 23 januari 2004 13:37 schreef CyraxSnake het volgende:[..]
Dat was metal gear, zonder solid
quote:Sorry vrind. Het spel is gemaakt door Silicon Knights, en dat bedrijf is 100% van Nintendo.
Op donderdag 22 januari 2004 14:03 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik hoop dat hij ook op de XBOX uit gaat komen. Anders zal ik de remake van een van mijn favo spellen moeten missen.
quote:
Konami heeft de officiële releasedatum van de GameCube titel Metal Gear Solid: The Twin Snakes, de remake van de originele Metal Gear Solid voor de Playstation, bekend gemaakt. Op 26 maart zal de eerste Metal Gear Solid game voor de GameCube namelijk in Europa in de winkels verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |