Precies, altijd eerst toestemming vragen in zulk soort gevallen en dan niet met de personeelschef, maar met de hoogste pief die je kunt vinden.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:01 schreef Tiemie het volgende:
Leuke opdracht. volgens mij mag je sowieso geen foto's maken van een gebouw maken (zodat je naar binnen kunt kijken) omdat er dan sprake is van huisvredebreuk
Sja is wel makkelijk om nogmaals te herhalen dat je het verkeerd aangepakt hebt, het slimste wat je had moeten doen was van te voren even uitlegen dat je voor school iets moet doen en of je daarvoor wat foto's mocht maken, dat heb je niet gedaan dus..quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:15 schreef kibber het volgende:
[..]
Zoal ik al zei kreeg ze later terug van hem moest zelf het rolletje eruit halen en hij molde hem...
Ik liep in de winkel zelf ook al moeilijk te doen dat ik de camera niet af wou geven als ik niet zeker wist dat ik hem terug zou krijgen
Maar zijn winkelverbod is wel voorbijquote:Op maandag 9 mei 2005 05:41 schreef cultheld het volgende:
Die gast heeft inmiddels waarschijnlijk geen CKV meer; Wat een kick
Dat zou wat zijn als ik op vakantie was en ik maar bijvoorbeeld op Kreta zomaar een foto van het Knossos of in Las Vegas fotografeer ik me de pleuris om de beroemde hotels er op te krijgen...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:01 schreef Tiemie het volgende:
Leuke opdracht. volgens mij mag je sowieso geen foto's maken van een gebouw maken (zodat je naar binnen kunt kijken) omdat er dan sprake is van huisvredebreuk
de fok knokploegquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:22 schreef GSMboy het volgende:
[afbeelding]
En hier zie je de fokkers die de media Markt Enschede bezoeken met hun cam
nuttige tip man! ik denk echt dat hij er nog wat aan heeftquote:Op maandag 9 mei 2005 01:02 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Precies, altijd eerst toestemming vragen in zulk soort gevallen en dan niet met de personeelschef, maar met de hoogste pief die je kunt vinden.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:22 schreef heijx het volgende:
Opening Mediamarkt Polen: totale puinhoop (fotos)
Klaar.![]()
Edit> ...zie nu pas de hoekschop....![]()
echt niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:04 schreef Dizzee het volgende:
gewoon morgen naar binnen lopen,... ze zijn je allang weer vergeten
Bij de MM misschien wel billig.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:14 schreef -Muse- het volgende:
ik was net zolang blijven staan tot ze me geld gaven voor een nieuw fotorolletje, weetje hoe duur die kolere dingen wel niet zijn?!?!
Wat een mongool ben jij zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef LKEN het volgende:
Dus die Kibber komt samen met z'n vriend bij de Media Markt. Foto's maken voor CKV, je weet toch? Na een paar foto's komt er zo'n beveiliging medewerker met zo'n mooi speldje naar hem toe.
[afbeelding]
Zegt die gast zo: 'Jullie weten toch wel dat je hier geen foto's mag maken?'![]()
Kibber: 'Wist ik niet'![]()
En toen werden Kibber en z'n maat eruit gezet.
Later komen die gasten weer bij de MM (incl. camera). Komt die aap weer met zijn speldje zie afb. 1.
Zegt die gast zo: 'Geef hier die camera!' en hij gooit 50 Cent (niet de rapper maar de munt) naar hem toe precies tussen de ogen van Kibber.
[afbeelding]
Kibber: 'Mijn ogen wat doe je!?!!111zomg?!'![]()
Pakt die beveiligings man zijn camera af.
Hij trekt zo het fotorolletje eruit, en begint er keihard op te stampen!
Kibber: 'Mijn foto's wat doeje!!?>@12?'![]()
![]()
![]()
Beveiliger: 'Ik heb hem toch gekocht'"
Ik vond deze grap wel leuk en matig genoeg om deze schop postwaardig te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |