Precies, altijd eerst toestemming vragen in zulk soort gevallen en dan niet met de personeelschef, maar met de hoogste pief die je kunt vinden.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:01 schreef Tiemie het volgende:
Leuke opdracht. volgens mij mag je sowieso geen foto's maken van een gebouw maken (zodat je naar binnen kunt kijken) omdat er dan sprake is van huisvredebreuk
Sja is wel makkelijk om nogmaals te herhalen dat je het verkeerd aangepakt hebt, het slimste wat je had moeten doen was van te voren even uitlegen dat je voor school iets moet doen en of je daarvoor wat foto's mocht maken, dat heb je niet gedaan dus..quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:15 schreef kibber het volgende:
[..]
Zoal ik al zei kreeg ze later terug van hem moest zelf het rolletje eruit halen en hij molde hem...
Ik liep in de winkel zelf ook al moeilijk te doen dat ik de camera niet af wou geven als ik niet zeker wist dat ik hem terug zou krijgen
Maar zijn winkelverbod is wel voorbijquote:Op maandag 9 mei 2005 05:41 schreef cultheld het volgende:
Die gast heeft inmiddels waarschijnlijk geen CKV meer; Wat een kick
Dat zou wat zijn als ik op vakantie was en ik maar bijvoorbeeld op Kreta zomaar een foto van het Knossos of in Las Vegas fotografeer ik me de pleuris om de beroemde hotels er op te krijgen...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:01 schreef Tiemie het volgende:
Leuke opdracht. volgens mij mag je sowieso geen foto's maken van een gebouw maken (zodat je naar binnen kunt kijken) omdat er dan sprake is van huisvredebreuk
de fok knokploegquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:22 schreef GSMboy het volgende:
[afbeelding]
En hier zie je de fokkers die de media Markt Enschede bezoeken met hun cam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |