Ja wat moet ik dan? Camera heb ik natuurlijk terug... Zoals hij het eerst vertelde wou hij die ook hebben maar dat deed hij niet alleen het rolletje wou hij hebben...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:01 schreef Slarioux het volgende:
Yeah right, en jij levert je camera vrijwillig in, en laat hem het rolletje slopen?
Hehehe serieus? Maakt me niks uit zolang het maar een electronica zaak is... Liefst mediamarkt natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef BMWM3 het volgende:
Wat een sukkels! MEDIAMARKT!! Daar gaan we dus nooit meer heen!!!
Ik ga fotos maken voor je in de winkels ok? Dan krijg je de foto's per mail. Van welke winkels wil je?
hehehe Schuttersveld ( Boddenkamp ) dat gebouw vlakbij rampgebied...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef Skv het volgende:
welke school zit je btw?
Ja ik meen het. Ik ga morgen in Hellevoetsluis naar Dixons/FRSquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:03 schreef kibber het volgende:
[..]
Hehehe serieus? Maakt me niks uit zolang het maar een electronica zaak is... Liefst mediamarkt natuurlijk...
Was ik ook van planquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:04 schreef matjas het volgende:
gewoon die brief inleveren als c.a. voor ckv, klaar. je had al erg veel foto's gemaakt maar die waren vernietigd
Whahaha thx!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:04 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja ik meen het. Ik ga morgen in Hellevoetsluis naar Dixons/FRS
Kreeg hem terug...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:05 schreef DarkElf het volgende:
je levert je camera toch niet in?
dan maar de politite erbij hoor, wat denkt zo'n kneusje van de beveiliging wel niet?
Gewoon weigeren. Dat was het eerste wat ik had gedaan. Laat hem één vinger naar je uitsteken en hij heeft een groter probleem dan jij hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef kibber het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan? Camera heb ik natuurlijk terug... Zoals hij het eerst vertelde wou hij die ook hebben maar dat deed hij niet alleen het rolletje wou hij hebben...
Heb je mail opgeslagen. Hoeveel heb je er nodig ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:06 schreef kibber het volgende:
[..]
Whahaha thx!!!
kevin_robers@hotmail.com
^^ Ik kop kottenpark.. laatst nog bij mediamarkt daar binnen (bij cd bakken enzo) dikek tyfuszooi lopen maken met kameraad van me, ff fotos gemaakt van de troep en toen weggegaan..quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:04 schreef kibber het volgende:
[..]
hehehe Schuttersveld ( Boddenkamp ) dat gebouw vlakbij rampgebied...
Toch bedankt!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:04 schreef Skv het volgende:
K heb geloof ik zelfs nog wel wat fotos van die mediamarkt liggen.. w8ff..
-edit- niet dus, stonden op servertje van QyRoZ..
1 of 2 maar ofzo... Gewoon even dat er een paar stellingen op de foto staan toppie!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:07 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Heb je mail opgeslagen. Hoeveel heb je er nodig ?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:07 schreef Skv het volgende:
[..]
^^ Ik kop kottenpark.. laatst nog bij mediamarkt daar binnen (bij cd bakken enzo) dikek tyfuszooi lopen maken met kameraad van me, ff fotos gemaakt van de troep en toen weggegaan..
Ze zeiden nix van de zooi en ook nix van de foto's
Ik heb een digitale camera. Ik maak er wel een stuk of 8. 4 in FRS en 4 in Dixons. Kan je er ook weer vooruit.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:09 schreef kibber het volgende:
[..]
1 of 2 maar ofzo... Gewoon even dat er een paar stellingen op de foto staan toppie!![]()
Gelukkig hadden we een camera en rolletje van schoolquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ze hadden je van de school hiervoor wel kunnen waarschuwen. Ze zouden de schade aan je film moeten vergoeden als ze je niet ingelicht hebben. Je mag in geen enkel gebouw foto's maken zonder toestemming.
THX echt top! Heb msn..quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:10 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik heb een digitale camera. Ik maak er wel een stuk of 8. 4 in FRS en 4 in Dixons. Kan je er ook weer vooruit.
Ik stuur ze morgen naar je toe. Heb je MSN? Dan kan het via MSN![]()
Geniaal idee. Kibber kom op!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:11 schreef mazaru het volgende:
maak wat foto's van jou en je vriend met de brief van MM.
Beetje leuk stukje er bij schrijven, leuke plaatjes er bij [afbeelding]
Wedden dat je een goed cijfer krijgt!
Nee hoor. Fietsend is 3 minuten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:12 schreef kibber het volgende:
[..]
THX echt top! Heb msn..
Moet je er niet voor omrijden/lopen ofzo dan?
Hahahah nee dat was ik nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:09 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Was jij dat?
![]()
hier nog ff de foto's : http://mediamarkt.yohan.nl/
Zoal ik al zei kreeg ze later terug van hem moest zelf het rolletje eruit halen en hij molde hem...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:13 schreef livEliveD het volgende:
Beetje jammer dat je je spullen hebt gegeven en die brief hebt ondertekent. Ik zou toch eerst hebben gevraagd wat de consequenties waren als ik gewoon zou weigeren. Het zijn jouw spullen en er hangt vast geen bordje dat het niet mag. Verder kunnen ze alles wel voor je neus schuiven om te ondertekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |