Ik dacht al .. wat knelt er zo?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:08 schreef DIGGER het volgende:
Hey, tis gelukt er 302 in de vorige te proppen
het zonnetje breekt er hier weer door naar diverse regen/hagelbuienquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:11 schreef Bluezz het volgende:
* pascalheister rent nu echt naar buiten voor een boodschap tussen de Utregse buien door
Oke, dan zal ik het de volgende keer netjes vragenquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:59 schreef golfer het volgende:
Rondjes geven op commando zit er niet in.
Nee, niet dat ik weet.... stel jij me even voor?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Haaaiii MrWizzel.. al kennis gemaakt met harry?
Loop maar even mee naar de kelder danquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:02 schreef MrWizzel het volgende:
Nee, niet dat ik weet.... stel jij me even voor?
Zo'n snelle ontgroening heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Loop maar even mee naar de kelder dan
Tot over een uurtje mensen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:07 schreef MrWizzel het volgende:
Zo'n snelle ontgroening heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Maar vooruit, ik ben de kwaadste niet. *drinkt zijn biertje op en loopt achter Bluezz aan*
Oei, arme Wizzel...quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tot over een uurtje mensen!
Laat die chocolademelk maar zitten, doe maar cassis.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:26 schreef pascalheister het volgende:
*schenkt zich een bakkie warme chocomelk in![]()
wie nog meer?
jij ook al aan de cassisquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:27 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Laat die chocolademelk maar zitten, doe maar cassis.![]()
* pascalheister heeft stukje taart... verjaardagen zijn tof.![]()
Tsss!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij ook al aan de cassis![]()
nou vooruit astu
ript stukje taart uit de handen van tuindwerg
Klein stukjequote:Op dinsdag 6 april 2004 15:32 schreef tuindwerg het volgende:
Tsss!Je had ook wel even gewoon kunnen vragen om een stukje... nu krijg JIJ lekker niets.
![]()
Iemand nog taart?![]()
Zo, dat hebben we dan ook weer gehad.... Ik kan inderdaad wel wat ijsblokjes gebruiken, en doe er ook maar meteen een flinke borrel bij.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz laat MrW vrij, JM moet ook de kans nog krijgen om hem te onthoolen
Ijsblokjes voor MrWizzel!!
Appeltaart, slagroomtaart of vruchtentaart?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klein stukje
IJsblokjes en een borrel voor je!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:35 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Zo, dat hebben we dan ook weer gehad.... Ik kan inderdaad wel wat ijsblokjes gebruiken, en doe er ook maar meteen een flinke borrel bij.
MrWizzel wil gaan zitten, maar bedenkt zich op het laatste moment en blijft toch maar staan
Ga jij eens cheeren! AC Fok!United is aan het spelen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:35 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Appeltaart, slagroomtaart of vruchtentaart?
Je doet toch niet aan de lijn enzo he, dat je een klein stukje wilt? Taart is goed voor je!
*geeft schaaltje weer terugquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:32 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tsss!Je had ook wel even gewoon kunnen vragen om een stukje... nu krijg JIJ lekker niets.
![]()
Iemand nog taart?![]()
Ik ben al druk aan het cheeren hoor! (zie ook m'n post in het topic) Maar vrouwen zijn multifunctioneel he, die kunnen meerdere dingen tegelijk...quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ga jij eens cheeren! AC Fok!United is aan het spelen!
* tuindwerg rent het veld weer in
Stralende Ster van me... we hebben een MrWizzel, hij kan niet meer zittenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:45 schreef SCH het volgende:
Nog geile jongens hier?
Anders ben ik weer weg![]()
Het was een harde bevalling, maar ik overleef het wel....quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:37 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
IJsblokjes en een borrel voor je!![]()
Bluezz heeft je toch niet al te erg toegetakeld?
Je talenknobbel staat op tilt denk ik.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Hola menschen!
MrWizzel heeft genoeg gehad voor vandaag, morgen misschienquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stralende Ster van me... we hebben een MrWizzel, hij kan niet meer zitten
Ja hoor! * tuindwerg schuift appeltaart mét slagroom naar Inquistor!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:55 schreef Inquistor87 het volgende:
Mag ik ook een stukje taart?
Ik ken zijn vrienden niet, sorryquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:52 schreef SCH het volgende:
Heeft ie de juiste maten Bluezz, die meneer wizzel?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ken zijn vrienden niet, sorry
* just me komt binnen rennen en ruikt.. en ruikt.. een newbie!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:32 schreef Bluezz het volgende:
laat MrW vrij, JM moet ook de kans nog krijgen om hem te onthoolen
Aaargh, niet weer....quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:00 schreef just me het volgende:
[..]
* MrWizzel komt binnen rennen en ruikt.. en ruikt.. een newbie!!!
kom es ff mee schatje..
die jeugd van tegenwoordig kan ook niks meer hebbenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:01 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Aaargh, niet weer....Mag ik eerst nog ff een borrel, ik ben nog bij aan het komen van net
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tijd voor bier
Kom maar op dan, ben d'r klaar voorquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:05 schreef just me het volgende:
[..]
die jeugd van tegenwoordig kan ook niks meer hebben![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:56 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ja hoor! * Inquistor87 schuift appeltaart mét slagroom naar Inquistor!
Ik ga er weer vandoor, dahaaag!![]()
straks als je weer terug uit de kelder bentquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:05 schreef just me het volgende:
[..]
die jeugd van tegenwoordig kan ook niks meer hebben![]()
[..]doe maar!!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken zijn vrienden niet, sorry
* Bluezz komt het snel brengen....quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tijd voor bier
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:40 schreef Bluezz het volgende:
[..] en trekt wat aan
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:07 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Kom maar op dan, ben d'r klaar voor
![]()
Volkomen terrecht toch?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:59 schreef just me het volgende:je wilt te graag
Wat lieeevvvvvquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
pff mn photoshop weigert
kan iemand hier even een avatar-sized image van maken?
http://schools.4j.lane.edu/twinoaks/smiley.jpg
Paintquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
pff mn photoshop weigert
Neequote:Op dinsdag 6 april 2004 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
dan wordt ie gelukkig nie lelijk
Bijna avatar size, moet ik je mailen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
pff mn photoshop weigert
Is de kick er nu dan af voor jouquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:59 schreef just me het volgende:
[..]je wilt te graag
* just me kickt niet op feijenoordersquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:06 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Is de kick er nu dan af voor jou![]()
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:10 schreef just me het volgende:
[..]
JM kickt niet op feijenoorders
alhoewel ik voor sommige Feijenoorders een uitzondering maakquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:13 schreef MrWizzel het volgende:
Je weet niet wat je mist![]()
Hoe dat zo? Fast-chat?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:13 schreef Bluezz het volgende:
F5 F5 F5
Sandman heeft nieuw avater, speciaal voor SCHJMenBluezz, en ik heb nieuw ondertieteltjequote:Op dinsdag 6 april 2004 17:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoe dat zo? Fast-chat?
Ik betwijfel of je daarmee kan duiken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sandman heeft nieuw avater, speciaal voor SCHJMenBluezz, en ik heb nieuw ondertieteltje
jouw ondertietje is wel errug cool!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sandman heeft nieuw avater, speciaal voor SCHJMenBluezz, en ik heb nieuw ondertieteltje
Ah, er wordt er eentje wakker.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:17 schreef Suijk het volgende:
tietjes?
haal die "jes" maar wegquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:17 schreef Suijk het volgende:
tietjes?
Waar is de jouwequote:Op dinsdag 6 april 2004 17:16 schreef just me het volgende:
jouw ondertietje is wel errug cool!!
alles is gewoon fokking in de war; kan nog steeds thuis niet ingelogd blijvenquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar is de jouwe![]()
yeah?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Tony?
* Legolas_Greenleaf luistert de nieuwe Usher... best ok!
Heb je jouw tijdelijke Internetbestanden en je cache al eens proberen te legen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:22 schreef just me het volgende:
alles is gewoon fokking in de war; kan nog steeds thuis niet ingelogd blijven![]()
zal ik nog een keertje doen..quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:24 schreef golfer het volgende:
Heb je jouw tijdelijke Internetbestanden en je cache al eens proberen te legen?
met de hulp van golfer kan ik weer bijna allesquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:29 schreef Bluezz het volgende:
JustOldbietje... het werkt op den duur gewoon niet meer... wen er maar vast aan
Graag gedaan, JustNerdje.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:30 schreef just me het volgende:
met de hulp van golfer kan ik weer bijna alles
golfer
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Tony?
* Tony_Montana67 luistert de nieuwe Usher... best ok!
of een keer een nieuw windowSCHje eropquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:26 schreef just me het volgende:
[..]
zal ik nog een keertje doen..
ook staand plassen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:30 schreef just me het volgende:
met de hulp van golfer kan ik weer bijna alles
als het niet te hard waait welquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
ook staand plassen?
joepie, dan kunnen we onze straaltjes kruizenquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
als het niet te hard waait wel
natte kruisbestuivingquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:46 schreef SCH het volgende:
joepie, dan kunnen we onze straaltjes kruizen![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:46 schreef SCH het volgende:
[..]
joepie, dan kunnen we onze straaltjes kruizen![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:10 schreef just me het volgende:
JustME kickt niet op feijenoorders
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:54 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Deed ik vroeger met m'n broertje![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:42 schreef SCH het volgende:
zo 11/4 Feyenoord-Ajax 1 2-0
Figuren maken in de sneeuw.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:27 schreef SCH het volgende:Kunstplassen
![]()
Zullen we weer eensch?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:44 schreef golfer het volgende:
Figuren maken in de sneeuw.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eeeeeh.............. hmmmmz................tjsaaaa...........quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:10 schreef SCH het volgende:
Noem 1 reden waarom ze jou zouden willen?
Simpele vraag... lastig antwoord Fje?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:16 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH! Stel niet zo moeilijke vragen!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:23 schreef Bluezz het volgende:
Simpele vraag... lastig antwoord Fje?
dat meisje van 12 dat bij de FBI werkt?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:43 schreef Suijk het volgende:
Doet msn het nog bij jullie? Of had ik die laatste webcamsessie met dat Amerikaanse meisje toch niet moeten doen?
WEl vaag, bij veel mensen doet msn het gewoon niet. Ik kan met mijn ene adres ALTIJD online komen, nooit problemen mee gehad. Met mijn andere adres weer niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:43 schreef Suijk het volgende:
Doet msn het nog bij jullie? Of had ik die laatste webcamsessie met dat Amerikaanse meisje toch niet moeten doen?
Ja...ik vond die bierbuik, snor en donuts al zo vreemd...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
dat meisje van 12 dat bij de FBI werkt?
hij is bij mij ook ineens offquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:43 schreef Suijk het volgende:
maar je dacht: de vrouwen in Hools hebben ook een snor, dus ut kan bestquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja...ik vond die bierbuik, snor en donuts al zo vreemd...
Klopt, net als die bierpens.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
maar je dacht: de vrouwen in Hools hebben ook een snor, dus ut kan best
klote MSN!quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:55 schreef Suijk het volgende:
De halve jeugd van Nederland heeft nu geen idee wat te doen deze avond
Enkele leuke reacties:quote:
quote:in dit geval zeg ik....bel dan gewoon ofzo
maar in andere gevallen is het idd wel heel vervelend
ik kom er ook net achter en erger me ook dood!!
wat moet ik nu gaan doen? GTST kijken??
quote:Word gek van msn!!! Echt heel de week word ik er al afgegooid!! GRRRRRRRRRR
quote:dit is echt klote moet ik me weer scheel betalen aan sms-jes om het bericht over te krijgen
Hoe deden mensen dat vroeger toch?quote:KuTzooi bij mij ook !!!
Ik MOET op msn zien te komen. (belangrijke informatie uitwisselen voor tentamen morgen)
rooksingalen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Enkele leuke reacties:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe deden mensen dat vroeger toch?
MSN heeft er bij mij nog nooit uigelegenquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:32 schreef pascalheister het volgende:
msn draait nog steeds
goedzo jongentje nu verdien je wel een speldjequote:Op dinsdag 6 april 2004 20:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
MSN heeft er bij mij nog nooit uigelegen. Wat een service
.
Behalve die van jezelf.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:27 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
* mat_herben heeft stukje taart... verjaardagen zijn tof.![]()
* Inquistor87 speldt speldje opquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goedzo jongentje nu verdien je wel een speldje![]()
Bluezz is niet zwanger hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:16 schreef just me het volgende:
ik ga weer cyber-tante worden half november![]()
NoNick welquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz is niet zwanger hoor.
Heeft die Kozzmic hem er alweer in gehangen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:21 schreef just me het volgende:
NoNick wel
Niet alleen erin gehangen maar ook raak geschotenquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:31 schreef golfer het volgende:
Heeft die Kozzmic hem er alweer in gehangen.
niet eens golferquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz is niet zwanger hoor.
Dat moet er wel; van af kunnenquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:39 schreef mat_herben het volgende:
eerder een ronde op kosten van Roman Abramovitsj
Dank je, heb ik even lekker een POL-primeurquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
NoNick wel
en zo hoort hetquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:43 schreef just me het volgende:
wat kun je gemeen zijn Doc
Nou, voor DG kan ik het nog wel klote vinden hoor. Die bacardi is wel gemeendquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:43 schreef just me het volgende:
wat kun je gemeen zijn Doc
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:43 schreef mitt het volgende:
[..]
en zo hoort het
Finale Depor - Monaco zie ik wel zittenquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hopen iig dat Milan er uit vliegt morgen.
Dat zou wel leuk zijn, dan heb je echt de wereld op z'n kop.
Ik klaag niet, iig.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Finale Depor - Monaco zie ik wel zitten
Ik hoop op Porto tegen Monaco als finale.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Finale Depor - Monaco zie ik wel zitten
Nee.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:55 schreef SCH het volgende:
EN NU STOPPEN MET DAT VOETBALGELUL HIER -
Ja.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:55 schreef SCH het volgende:
We gaan het weer gezellig over seks hebben. Doc nog geneukt jij?![]()
En jij SCH .. nog een beetje lekker geneukt?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:55 schreef SCH het volgende:
Alle ballen op Porto nu - al gun ik het die man van Chelsea met die traantjes ook wel.
EN NU STOPPEN MET DAT VOETBALGELUL HIER -
We gaan het weer gezellig over seks hebben. Doc nog geneukt jij?![]()
What he says.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:01 schreef Inquistor87 het volgende:
* Legolas_Greenleaf gaat naar bed.
What they sayquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
What he says.
je moet ze toch harder aanpakken in de kelder bluezzquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Mietjes
Alleen maar fukkin vanillevla seksquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En jij SCH .. nog een beetje lekker geneukt?
Ze kunnen al nauwelijks zitten daarna de mietjes....quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:12 schreef pascalheister het volgende:
je moet ze toch harder aanpakken in de kelder bluezz
Echt zo'n Franky goalquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:16 schreef golfer het volgende:
Dat doelpunt van Guily![]()
Uiteraard!quote:Op woensdag 7 april 2004 00:13 schreef MrWizzel het volgende:
* golfer komt net binnenvallen...
Mag ik nog snel een biertje om het af te leren?
Ach ja, de wereld zou een stuk saaier zijn, (en de sport een stuk minder groot) als iedereen dezelfde club zou supporteren. Proost, en neem er zelf ook eentje!quote:Op woensdag 7 april 2004 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard!
Trouwens, ondanks die verkeerde club die je aanhangt, nog van harte welkom hier.
Thanx.quote:Op woensdag 7 april 2004 00:16 schreef MrWizzel het volgende:
Ach ja, de wereld zou een stuk saaier zijn, (en de sport een stuk minder groot) als iedereen dezelfde club zou supporteren. Proost, en neem er zelf ook eentje!
Alleen die bijnaam al, De Tovenaar van Tatabanyaquote:Op woensdag 7 april 2004 00:25 schreef golfer het volgende:
Trouwens Jozef in jouw usericon is wel een soort cult-held geworden.
AW = Arsene Wengerquote:Op woensdag 7 april 2004 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
Avond,iets sterks graag
Heb nog niets gezien maar als ik de verslagen zo lees heb ik het volste recht om met een geladen pistool bij de heren AW en JL op bezoek te gaan
Have fun met de herhalingen.quote:Op woensdag 7 april 2004 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
Avond,iets sterks graag
Heb nog niets gezien maar als ik de verslagen zo lees heb ik het volste recht om met een geladen pistool bij de heren AW en JL op bezoek te gaan
Yup die 2,de eerste vanwege zijn geniale wisselbeleid deze wedstrijd en de 2e vanwege het fout wegstompen van de balquote:Op woensdag 7 april 2004 00:43 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
AW = Arsene Wenger
JL = Jens Lehmann
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Have fun met de herhalingen.
Ik was er al.quote:Op woensdag 7 april 2004 00:49 schreef Bluezz het volgende:
...maar iets sterks voor DG
Ik dank U zeer vriendelijkquote:Op woensdag 7 april 2004 00:49 schreef Bluezz het volgende:
maar iets sterks voor DG
Van harte met Q., lieffie!quote:Op woensdag 7 april 2004 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Proost allemaal die hier nog zijn, mijn oudste zoon in OZ is 20 vandaag!!
Rondje!
Mogguh en dank voor de vitamines.quote:Op woensdag 7 april 2004 07:28 schreef Bluezz het volgende:
G'day
Sinaasappeltjes uitperst voor iedereen
Hé DIGGER.. als je zin hebt moet je eens een kijkje nemen in het oldbie-forumquote:Op woensdag 7 april 2004 07:49 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh en dank voor de vitamines.
Saai hoor, geef eens een driehoekje of vierkantjequote:Op woensdag 7 april 2004 08:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op de de uitslagen van gisteren!
Verdien jij dat biertje eerst maar eens ffquote:Op woensdag 7 april 2004 08:52 schreef DIGGER het volgende:
Een dikke cylinder kan je krijgen, ik lust wel een biertje van Franky.
quote:Op woensdag 7 april 2004 08:01 schreef tuindwerg het volgende:
Mogguh... Gaap.
He lego wat is dit ???quote:Op woensdag 7 april 2004 09:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.
Nothing like a bit of gaming in the morning.
Is dat Jamaï op de achtergrond?quote:
quote:Op woensdag 7 april 2004 09:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is dat Jamaï op de achtergrond?
Jamaïquote:Op woensdag 7 april 2004 09:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
come...on
![]()
Hoe kan dat nou dat je hem niet leuk vindt, hij is door een stemming van het publiek uitgeroepen tot idool van 2003.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jamaï
Toevallig vind (en toen ook al, dus ook vond) ik Idols een <rij aan scheldwoorden> programma.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou dat je hem niet leuk vindt, hij is door een stemming van het publiek uitgeroepen tot idool van 2003.![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Proost allemaal die hier nog zijn, mijn oudste zoon in OZ is 20 vandaag!!
Rondje!
wat kan het tegen zitten he, het studentenleven ??quote:Op woensdag 7 april 2004 09:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:![]()
![]()
Ik kom er net achter dat ik, ipv. de 1e 2 uur vrij (10:30 op school) de eerste 3 uur vrij heb (11:20 op school)
He shit, ik kwam erachter dat ik ipv van vandaag, gisteren al weekend hadquote:Op woensdag 7 april 2004 09:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:![]()
![]()
Ik kom er net achter dat ik, ipv. de 1e 2 uur vrij (10:30 op school) de eerste 3 uur vrij heb (11:20 op school)
Zit in de 3e .quote:Op woensdag 7 april 2004 09:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat kan het tegen zitten he, het studentenleven ??
idolsquote:Op woensdag 7 april 2004 09:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou dat je hem niet leuk vindt, hij is door een stemming van het publiek uitgeroepen tot idool van 2003.![]()
GMTAquote:Op woensdag 7 april 2004 09:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idols![]()
![]()
Jij bent mijn aangelopen kindquote:Op woensdag 7 april 2004 10:29 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat ik je oudste zoon was :'(
* vleit zich er tegen aan,mmmmmmmmmmmmmmmm wat zachtquote:Op woensdag 7 april 2004 10:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, 2, D 90
ja van dat voetbal zou ik ook gaan kotsenquote:Op woensdag 7 april 2004 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Feli Bleuzzz
En voor de rest; wat een kut dag... Gisteren al bar weinig van de voetbal gezien omdat ik half lag te kotsen, verliest Real ook nog...
Ja kan tegenwoordig weer eens vrolijk wakker worden met de utislagen van vorige avond nog vers int geheugen he?quote:Op woensdag 7 april 2004 11:50 schreef zjroentje het volgende:
Bijzonder goedenmorgen.
Andere tijden inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja kan tegenwoordig weer eens vrolijk wakker worden met de utislagen van vorige avond nog vers int geheugen he?
Ik lees mee hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 12:32 schreef Bjoro het volgende:
wat zullen we maandag lekker wakker worden....behalve Franky en Sloggi dan !!!
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Wrom?
De Klassieker meid.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
:'(
Ik ben vrij modern hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 13:04 schreef zjroentje het volgende:
De Klassieker meid.
deze?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
* pascalheister is op zoek naarmaar dan met 1 handje!
Je loopt achter schat.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Klassieker meid.
Dank uquote:
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Je loopt achter schat.
De ronde van vlaanderen is al geweest.
Oooohhh die nieuwe voetbalclubs.. natuurlijk!quote:Op woensdag 7 april 2004 13:18 schreef zjroentje het volgende:
Parijs-Roubaix.
Bloesje, op de eerste plaats proficiatquote:Op woensdag 7 april 2004 13:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben vrij modern hoor
Makkie voor Roubaix. Veld is ook in hun voordeel.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooohhh die nieuwe voetbalclubs.. natuurlijk!
Ga jij je tandjes eerst maar poetsenquote:Op woensdag 7 april 2004 13:27 schreef golfer het volgende:
Middag.![]()
Ik dacht al dat iemand shoarma onder zijn schoenen had zitten, niet dus.....quote:Op woensdag 7 april 2004 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Ga jij je tandjes eerst maar poetsen
Hoeveel centimeter?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:41 schreef Bluezz het volgende:
SCH wilde jij een afspraak bij Dr. Slet?![]()
zus van Dr Berhard ?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:41 schreef Bluezz het volgende:
SCH wilde jij een afspraak bij Dr. Slet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |