Ik herken het echt wel zeg, zeker over dat wisselvallige rijden. Ik kan een volmaakte les rijden. Maar een andere les kan ik weer fluitend een voorrangsrotonde oprijden en dan bijna tegen een auto opklappen omdat ik totaal verkeerd heb ingeschat hoe hard de auto op de rotonde reed, om maar eens een voorbeeld te noemen. Ik hoop dat ik op mijn examen een goede dag heb. Ik ben gelukkig nog niet zo veel geld kwijt, maar als ik een paar keer zak ben inderdaad zo weer een paar duizend euro verder.quote:Ja, dat is inderdaad veel. M'n ouders dachten me een leuk verjaardagscadeau te geven voor mijn 18e verjaardag, vorig jaar. Een cursus van de ANWB. Maar een jaar laten heb ik nog steeds geen rijbewijs en zijn we al 7000 euro verder. Ik voel me erg schuldig tegenover mijn ouders, dat ze gewoon al zovaak het maandsalaris en het vakantiegeld aan de rijschool hebben moeten betalen . Zelf betaal ik ook wat ik kan, maar met een minimumloon lukt dat niet zo hard.
Nu dus weer gewoon op naar het WaterstaatBNORexamen. Allemachtig.
Ja ik vond het ook vreemdquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
WTF, na les 4 al achteruit fileparkeren enzo?
Ik heb vandaag les 15 gehad en beheers de basisdingen redelijk (scannen, gas, rem schakel, optrekken na rood) maar moelijkere dingen ben ik nog niet eens aan toegekomen!maar ik ben dan ook echt onhandig c.q. motorisch gestoord
ik had 2x een uurtje geoefend met mn vaderquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ging de eerste les al de weg op, snelweg op en parkeren.. Maarja.. Ik had dan ook de redelijke (illegale) ervaring..
Jah Mutz heb jij hem al? of nog bezig? of moet je nog beginnen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:03 schreef MutZ het volgende:
Rijbewijs na twee uur ingenomen
Doe het wel ff wat beter dan deze automobilist... Is anders zo zonde...
OMFG!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:03 schreef MutZ het volgende:
Rijbewijs na twee uur ingenomen
Doe het wel ff wat beter dan deze automobilist... Is anders zo zonde...
Me too, ik zat op mn 16e al achter het stuur van een mercedes sprinterquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ging de eerste les al de weg op, snelweg op en parkeren.. Maarja.. Ik had dan ook de redelijke (illegale) ervaring..
mwah 117 waar je 50 mag (ok kan buitenweg zijn, waar eigenlijk gewoon 70 zou moeten gelden)quote:Op woensdag 7 april 2004 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roze papier goed voor twee uur rijplezier
Den Helder - Een 18-jarige automobilist uit Den Helder die net twee uur zijn rijbewijs had, moest het roze papiertje vanmorgen weer inleveren. Hij reed met een geleende auto op de Huisduinerweg 117 kilometer per uur, waar 50 is toegestaan.
...
Ook wel weer begrijpelijk, als je net je rijbewijs hebt dan is het logisch dat je even uit je dak gaat door lekker het gas in te trappen
Maar ja, dan staat daar toevallig wéér zo'n agent met z'n lasergun...
Ik heb m'n rijbewijs al best een paar maandjes... Eind september had ik hem al...quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jah Mutz heb jij hem al? of nog bezig? of moet je nog beginnen?
Hoe lang duurt dat? Ik heb nu 1 les gehad (morgen de volgende), maar heb de regels afgelopen week al flink wat bestudeerd. Als het lang doet schrijf ik me morgen meteen in....quote:Op woensdag 7 april 2004 11:06 schreef BazzoS het volgende:
-29 april heb ik theorie-examen ( duurt lang)
Tussen de auto's door kijken, en als het wat schermig is, op koplampen letten..quote:Op woensdag 7 april 2004 21:15 schreef PCRodent het volgende:
Okee, wat hulp zou leuk zijn hierbij:
Ik heb maandag TTT gehad, en gehaald ook, want bijzondere verrichtingen gingen perfect (gaan ze eigenlijk altijd wel). Ik keek alleen niet goed. Van m'n instructeur nooit commentaar (nouja... zelden) op gehad, en ik merkte zelf ook dat ik niet keek bij m'n TTT op plaatsen waar ik normaal wel keek. Ik kan het dus wel. Valt op zich aan te werken, en ga ik ook doen, ik heb nog 26 dagen.
Echter, één ding blijf ik rottig vinden... Dit soort kruisingen (zie plaatje)
[afbeelding]
Ik ben de 'auto' onderaan, de ingekleurde auto's staan geparkeerd. Ik moet links- of rechtsaf.
Hoe pak ik dit nu slim aan (zonder op een evt. aanstormende auto te knallen bij het om-het-hoekje-kijken)??
En (vraag b), als er op de hoeken gebouwen staan (de kruizen)??
Is er een 'truc' voor?
(denk er even bij dat ik op 100 m afstand ben wanneer ik hoor waar ik heen moet. kon ik wat moeilijk tekenen i.v.m. schaal)
Bij voorbaat dank voor enig advies.
haha ja dat is snel johquote:Op woensdag 7 april 2004 08:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Me too, ik zat op mn 16e al achter het stuur van een mercedes sprinter![]()
Dus rijden kon ik al, de rest moest ik nog leren, was daarom ook met 28 uurtjes klaar.
Dan schrijf ik me meteen in, verkeersregels leren is een eitje.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:34 schreef aKra het volgende:
Zo'n 1 maand +/-, ik mag 22 april m'n theorie examen doen... Hopelijk in 1 x anders moet ik weer zo lang wachten :/
quote:Op woensdag 7 april 2004 21:15 schreef PCRodent het volgende:
Okee, wat hulp zou leuk zijn hierbij:
Ik heb maandag TTT gehad, en gehaald ook, want bijzondere verrichtingen gingen perfect (gaan ze eigenlijk altijd wel). Ik keek alleen niet goed. Van m'n instructeur nooit commentaar (nouja... zelden) op gehad, en ik merkte zelf ook dat ik niet keek bij m'n TTT op plaatsen waar ik normaal wel keek. Ik kan het dus wel. Valt op zich aan te werken, en ga ik ook doen, ik heb nog 26 dagen.
Echter, één ding blijf ik rottig vinden... Dit soort kruisingen (zie plaatje)
[afbeelding]
Ik ben de 'auto' onderaan, de ingekleurde auto's staan geparkeerd. Ik moet links- of rechtsaf.
Hoe pak ik dit nu slim aan (zonder op een evt. aanstormende auto te knallen bij het om-het-hoekje-kijken)??
En (vraag b), als er op de hoeken gebouwen staan (de kruizen)??
Is er een 'truc' voor?
(denk er even bij dat ik op 100 m afstand ben wanneer ik hoor waar ik heen moet. kon ik wat moeilijk tekenen i.v.m. schaal)
Bij voorbaat dank voor enig advies.
Dat dacht ik bij de eerste, tweede, derde, vierde en vijfde keer Examen doen voor C ook.. Niet dus.. Pas vandaag, bij de zesde keer is het me dan toch gelukt om te slagen..quote:Op woensdag 7 april 2004 23:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
IK heb morgen TTT....... hopelijk gaat het goed. Ik zal die examinator even het ritje van z'n leven geven
quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:57 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ja, je moet alles voordat je de bocht in gaat al gedaan hebben, dus in de 2, en blijf vooral kijken en dan weer controleren. Zo heb ik dat gistermorgen ook gedaan.
Ow ja, en als je optrekt en afremt, kijk in de binnenspiegel, daar letten veel examinatoren op. Ik vergat dat ook wel eens
Je moet wel op het stoplicht letten.. En als je snel weg moet, zorg dan dat je eerst iets gas geeft voordat je de koppeling loslaat, dan kan ie bijna niet afslaan..quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Bij mij is de auto dus 2x afgeslagen bij het stoplicht (zat niet op te letten en toen moest ik opeens nel weg) , maar ik moest voortaan sneller optrekken de 2e keer, zodat ik de mensen niet ophou bij het stoplicht
Da's bijna elke dag lesquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:55 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik ben 1maart begonnen met rijles, ondertussen heb ik 32 lessen gehad en mag 11 mei afrijden en volgende week dinsdag mijn theorie maar eens halen.....en als het goed is plannen ze dr ook nog een tussentijdse toets tussen in......
er word bij mij niet vaak ingegrepen.....ik krijg alleen te horen dat ik iets vlotter door moet rijden....
Dat kan hoor, als het een niet al te drukke rijschool is bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Da's bijna elke dag les
En je zelf tijd hebt....quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan hoor, als het een niet al te drukke rijschool is bijvoorbeeld..
K heb echt respect voor jou en je collega's... eigenlijk nooit bij stil gestaan....quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:18 schreef Farao het volgende:
-- Indrukwekkend verhaal --
Als je de tips uit dit topic goed in je opneemt komt het best wel goed..quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:27 schreef NewLife het volgende:
ow en ontopic... ik heb het gevoel dat rijlessen gewoon ontzettend klote gaan bij mij. K heb al 40 lessen gehad ofzow... en moet theorie ook nog halen
.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Das niet zo raar... Maar hoe zenuwachtig ben je dan?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat zegt jouw instructeur van jouw kunnen? Je kan het wel als je lest, en als je examen moet doen raak je in paniek als je bijv. uit moet wijken?
Dan kun je het idd weleens proberen met (milde) medicatie jah als het echt zo erg is..quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
HIj zegt dat ik een kronkel in me kop hebMaar in de lessen gaat het redelijk goed, maar hij zei dat ie al na 5 minuten (met het uur inrijden) zag dat ik veel te zenuwachtig was, terwilj TTT eigenlijk gewoon een les is....
quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kun je het idd weleens proberen met (milde) medicatie jah als het echt zo erg is..
* Wist u dat niet de leerling maar de rijinstructeur de wettelijke bestuurder is, en beboet kan worden voor verkeersovertredingen gemaakt tijdens de rijles? Wat betreft autogordels weet ik het niet zeker, zou kunnen zijn dat daar de regel bij geld wie hem niet omheeft is zelf persoonlijk de klosquote:Op zondag 11 april 2004 00:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wist je dat:
* Wist u dat zelfs nog vóór het halen van het rijbewijs leerlingen van rijscholen al op de bon kunnen gaan? Bij een politiecontrole van 72 lesauto’s in Rotterdam werden onlangs maar liefst 25 boetes uitgedeeld. O.a. voor het niet dragen van autogordels, het niet verlenen van voorrang, het rijden op de vluchtstrook.
Succes ermee!!quote:Op zondag 11 april 2004 12:56 schreef markusha het volgende:
Hoi,ik ben Marco en aanstaande donderdag om kwart voor elf ga ik voor de derde keer mijn rijexamen voor de auto doen in spijkenisse.
Ik ben heel erg benieuwd wat het gemiddelde aantal examens is voordat iemand zijn examen haalt.
en zijn de examinatoren soepeler als je bv voor de derde keer examen doet als voor de eerste keer.
voor mij als ik het niet na 4 keer haal dan ga ik naar het bnor examen.
groet
marco
succes voor iedereen die deze week net als ik examen moet doen(mijn examinator in spijkenisse is DHR Voorn)
Krijg je nog steeds een enorme paal in je broek van rijden?quote:Op zondag 11 april 2004 15:44 schreef arjenboy het volgende:
ik ben het hele rijles uur zenuwachtig. het rijden opzich gaat wel goed. alleen optrekken en schakelen kan ik erg slecht. heb geen gevoel voor het gas en de koppeling en word dan ook heel zenuwachtig zodra ik weer moet optrekken. en mag m'n voet niet op de koppeling houden (doe het stiekum wel) tijdens het rijden, terwijl me dat juist zekerder maakt.
Ja.quote:Op zondag 11 april 2004 15:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Krijg je nog steeds een enorme paal in je broek van rijden?
Ik ben ook zo'n brokje zenuwen, daarbij ben ik ook nog eens heel verstooid, instructeur noemt me 'de verstrooide professor'quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
HIj zegt dat ik een kronkel in me kop hebMaar in de lessen gaat het redelijk goed, maar hij zei dat ie al na 5 minuten (met het uur inrijden) zag dat ik veel te zenuwachtig was, terwilj TTT eigenlijk gewoon een les is....
dat zou je met je rijschool moeten overleggen....want dat is denk ik bij elke rijschool verschillendquote:Op maandag 12 april 2004 11:30 schreef mickey71 het volgende:
Vanaf januari dit jaar ben ik bezig met rijles. Ik heb nog maar 10 lessen gehad (instructeur is al 2x op vakantie geweest). Ik heb het idee dat het voor geen meter opschiet, wat bij rijles eigenlijk wel handig is...
Nou heb ik helaas een heel pakket genomen, met theorie, praktijk, ttt en een aantal lessen. Weet iemand of ik hier nog onderuit kan komen, zodat ik bij iemand anders kan gaan lessen? Of zit ik aan deze rijschool vast tot alles van het pakket de revue gepasseerd is?
Dat zou een goed idee kunnen zijn... Ben alleen bang dat als ik begin over het overstappen naar een andere rijschool en het blijkt niet te kunnen, de sfeer zodanig verpest is dat ik niet op een leuke gezellige manier mijn lessen nog kan volgen..quote:Op maandag 12 april 2004 12:15 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
dat zou je met je rijschool moeten overleggen....want dat is denk ik bij elke rijschool verschillend
je kan toch aangeven dat je op dit moment het idee hebt dat je niet veel leert bij hun en dat je dat erg jammer vind omdat het wel erg duur is en dat je je daarom af vroeg of je misschien over zou kunnen stappen....niet zeggen dat je echt meteen over wil stappen maar dat je je dat gewoon afvroeg enzow....quote:Op maandag 12 april 2004 12:23 schreef mickey71 het volgende:
[..]
Dat zou een goed idee kunnen zijn... Ben alleen bang dat als ik begin over het overstappen naar een andere rijschool en het blijkt niet te kunnen, de sfeer zodanig verpest is dat ik niet op een leuke gezellige manier mijn lessen nog kan volgen..
quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Theoretische kennis van verkeersregels bedroevend slecht
Dat theorie examen is bewust belachelijk moeilijk gemaakt, logisch dat maar 23% slaagt...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:41 schreef NewLife het volgende:
Jeej eindelijk geslaagd voor mn theorieexamen. Eerste keer 10 fout, 2e keer 9 fout en dit keer 3 fout
.
Conclusie: Leren helpt....
Kuch, prutser. Als je nou meteen had geleerd, scheelt het je weer geld.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:41 schreef NewLife het volgende:
Jeej eindelijk geslaagd voor mn theorieexamen. Eerste keer 10 fout, 2e keer 9 fout en dit keer 3 fout
.
Conclusie: Leren helpt....
Ik weet hetquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kuch, prutser. Als je nou meteen had geleerd, scheelt het je weer geld.
Inderdaad, de fouten die m.i. gemaakt mogen worden zijn fouten door per ongeluk de verkeerde knop indrukken worden gemaakt. Het verkeer wordt levensgevaarlijk als men de regels niet kent.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
belachelijk moeilijk??
verkeersdeelnemers hebben gewoon de regels te kennen.....
Dat is dus echt onzin, ik heb in januari theorie-examen gedaan en dat vond ik toch wel moeilijker dan deze(was geslaagd met 2 fout).quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat theorie examen is bewust belachelijk moeilijk gemaakt, logisch dat maar 23% slaagt...
Niet mee eens. 2x niet geleerd; 10 en 9 fout. Keertje wel geleerd en geslaagd met 3 fout. Paar vrienden van me zijn ook gewoon in 1x geslaagd.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sinds de invoering van die irritante meerkeuzevragen is het theorie examen sowieso een stuk moeilijker geworden (dat maximum van 6 fout maakt ook weinig uit)
Als je in één keer slaagt dan is dat meestal een kwestie van geluk, door de pietepeuterige vraagstelling ga je ook sneller twijfelen en gokken
Ik denk dat Nederland één van de moeilijkste en duurste theorie-en praktijk examens ter wereld heeft...
Ok, je hebt "enigszins" gelijk...quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:57 schreef NewLife het volgende:
[..]
Niet mee eens. 2x niet geleerd; 10 en 9 fout. Keertje wel geleerd en geslaagd met 3 fout. Paar vrienden van me zijn ook gewoon in 1x geslaagd.
En die 'pieterpeuterige' vraagstelling valt ook wel mee, gewoon goed de vraag lezen en logisch antwoorden.
Hoevaak heb jij erover gedaan dan, met leren?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, je hebt "enigszins" gelijk... :')
Ik ben net begonnen, maar ik haal die theorie in 1 keer (over een maandje)quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:56 schreef NewLife het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij erover gedaan dan, met leren?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen (...)
haha goeiequote:Op dinsdag 13 april 2004 22:03 schreef danos het volgende:
morgen om 10.45 zit danos naast een examinator van het CBR, het is niet de vraag of danos het gaat halen maar of de examinator het einde van de dag zal halen
het kan heel makkelijk...hij laat mij slagen en ik laat hem leven toch geen slechte deal dacht ik zo
Ik heb gekozen voor een compact-opleiding; 30 uur les, een tussentijdse toets en het praktijk-examen voor 1300 euro...quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:09 schreef RichardQuest het volgende:
Meld hierwanneer je gaat beginnen met rijles >15 april 2004 wanneer je examen hebt >over ongeveer 4 maanden
Compact en dan 4 maanden?? Mn zus deed bij een normale rijschool met een standaardpakket 2x 1,5 uur per week les en met 40 uur slaagde ze in 3 maanden! (in 1x praktijk). Omdat ik het gigantisch druk had met sporten/school en mn theorie lang uitgesteld werd kan ik maar 1x per week lesssen helaasquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor een compact-opleiding; 30 uur les, een tussentijdse toets en het praktijk-examen voor 1300 euro...
ehm.. die site is niet van het CBR hoorquote:Op maandag 12 april 2004 11:17 schreef Tano_Stargazers het volgende:
kent iemand deze site: www..nl
Daar zouden beoordelingen van examinatoren staan (de site is van het cbr)
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm.. die site is niet van het CBR hoor
dan ben je nèt te laat..quote:Op woensdag 14 april 2004 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
pas als de auto gaat zeuren koppeling in en uit de versnelling halen..
roze velletje ga ik zo halenquote:Op woensdag 14 april 2004 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Way To Go Danos, meteen roze velletje gehaald? Congrats en Welcome to the road!
Klasse danosquote:Op woensdag 14 april 2004 11:44 schreef danos het volgende:
POWEERRRRRRRRRRRR Gehaald!!!!![]()
![]()
dank u!!quote:Op woensdag 14 april 2004 12:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Klasse danos
Ik moet vrijdagmorgen op en heb er wel vertrouwen in. Ik ben alleen een beetje zenuwachtig geworden door van die verhalen van mensen die gezakt zijn terwijl ze een hele nette rit reden en geen ingrepen of andere grote fouten maakten. Ik krijg steeds meer het idee dat je examen écht perfect moet zijn en een enkele twijfeling is al zakken...
Dat is ook wat ik nodig hebquote:Op woensdag 14 april 2004 13:15 schreef heaven7 het volgende:
steeds beter gaat en dat ik steeds meer zelfvertrouwen krijg.
K heb iets meer dan 3 lessen gehadquote:Op woensdag 14 april 2004 14:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk, als je je niet zeker van jezelf voelt dat je dan niet moet gaan autorijden eigenlijk... vooralsnog voel ik me nog helemaal niet thuis achter het stuur maarja, na 3 lessen ben je ook nog niet bepaald klaar voor het examenIk hoop en ga er ookwel vanuit dat dat allemaal nog komt, iedere idioot kan tenslotte leren autorijden.
Jij dus ook NewLife
Heb ik ook nog steeds veel moeite mee, ik kan nooit goed inschatten of ik al bij de stoeprand ben en stuur altijd te vroeg of te laatquote:Op woensdag 14 april 2004 14:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Alleen achteruit fileparkeren gaat een beetje moeilijk.
Tnxquote:Op woensdag 14 april 2004 14:14 schreef heaven7 het volgende:
Nee, dat ken ik }:( Maar ik wil niet te snel opgeven, als ik het na 5 lessen nog niks vind bij hem ga ik naar een ander op zoek.. Succes iig straks
Ik heb net les 6 gehad en heb alle bijzondere verrichtingen (hellingproef, keren op de weg, achteruitruiden, bocht achteruit, achteruit fileparkeren, achteruit inparkeren) tenminste 2x gedaan. Snelweg vandaag voor het eerst gedaan. Dus best wel vrij snel.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:47 schreef heaven7 het volgende:
Na hoeveel lessen gaan/gingen jullie eigenlijk andere dingen doen dan rotondes, stoplichten, bochten nemen etc. oftewel, wat anders dan gewoon rijden. De snelweg enzo, achteruit rijden, parkeren, hellingroef e.d?
Bij mij was het de 1e les eerst 10 min rondjes rijden op een parkeerplaats en op een boeren weggetje een beetje rondjes rijden, remmen oefenen(de eerste keer remmen bijna mn instructuer met zn kop door de voorruitquote:Op woensdag 14 april 2004 16:47 schreef heaven7 het volgende:
Na hoeveel lessen gaan/gingen jullie eigenlijk andere dingen doen dan rotondes, stoplichten, bochten nemen etc. oftewel, wat anders dan gewoon rijden. De snelweg enzo, achteruit rijden, parkeren, hellingroef e.d?
Snelweg is makkelijker dan in de stad. Tenzij het druk op de snelweg is natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2004 17:20 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik heb ook lessen van 1.5 uur.
Mijn eerste les begon op een vrij rustige dijk hier in de buurt waar ik gelijk al weg moest rijden zovan, "zie maar wat er gebeurd"Op het einde van die les reed ik al 80 in de 4e versnelling, heb ik geremd, rotondes genomen, geparkeerd (gewoon langs de weg dan wel hoor) en toch best veel verkeer tegengekomen.
De 2e en 3e les waren eigenlijk hetzelfde al heb ik vandaag (3e les dus) veel stoplichten gehad, dat is goedwant ik zat steeds te kloten met de koppeling en de 1e versnelling, als ik de koppeling langzaam op laat komen om weg te rijden gaat het in de 1 altijd schokkerig en houterig
Dus dat was wel een goeie oefening. Snelweg wilde ik zelf nog niet.. wil me eerst wat zekerder voelen voor ik 120 ga "scheuren".
Heb m'n post al wat duidelijker gemaakt, excuses..quote:Op woensdag 14 april 2004 17:25 schreef heaven7 het volgende:
Sorry?
Ik zei ook niet dat alles goed gingquote:Op woensdag 14 april 2004 17:23 schreef heaven7 het volgende:
Phoe Razztwizzle dat is idd vrij vlotjes.. het zit je vast in de genenIk zie mezelf dat nog doen allemaal nog hoor, over 3 lessen.. dat kleine stukje achteruit was al kut
Ik snap niet hoe je dat kan doen, sturen, de koppeling juist omhoog laten komen en dan ooknog moeten kijken waar je rijdt!
![]()
Ja idd. Snelweg vandaag voor het eerst, ging goed. Daarna rijden in een dorpje met allemaal woonerven, spelende kinderen, ballen voor de auto, etc. Dat is echt 10x moeilijker.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:27 schreef NewLife het volgende:
[..]
Snelweg is makkelijker dan in de stad. Tenzij het druk is natuurlijk.
Voor je gevoel rijd je met 50 km/h op een boerenweggetje met veel bomen harder dan met 100 km/h op de snelweg.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:28 schreef heaven7 het volgende:
Ja maar het gaat zo hard
37 euro per uur.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:02 schreef heaven7 het volgende:
Hoeveel betalen jullie overigens voor 1 les? (Wel ff vermelden hoelang je lest). Ik 53 euro voor 1.5 uur.
Maar ik kies voor een 30-urige compact-opleiding incl. tussentijdse toets en praktijk-examen voor 1300 euro...quote:Op woensdag 14 april 2004 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
37 euro per uur.
Idd met de betrouwbaarheid zit het meestal wel snor, maar t is jammer als je er de 2e les achter komt dat je de instructeur niet mag.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:17 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb het ook over je eigen prestaties.. voor sommige mensen is het autorijden helemaal niets! Of als het nou totaal niet klikt met de instructeur(s)?
Je moet het zelf weten hoorIk wens je veel succes..
Tip: Als je na 9 lessen nog steeds zenuwachtig bent en je instucteur kan je niet geruststellen zou ik toch een andere rijschool of een andere instructeur proberen.quote:Op zondag 11 april 2004 15:44 schreef arjenboy het volgende:
ik ben het hele rijles uur zenuwachtig. het rijden opzich gaat wel goed. alleen optrekken en schakelen kan ik erg slecht. heb geen gevoel voor het gas en de koppeling en word dan ook heel zenuwachtig zodra ik weer moet optrekken. en mag m'n voet niet op de koppeling houden (doe het stiekum wel) tijdens het rijden, terwijl me dat juist zekerder maakt.
quote:Op woensdag 14 april 2004 19:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is de rijopleiding in stappen aan of af te raden?
Ik denk dat er niet veel zijn die daar ervaring mee hebbenquote:Op donderdag 15 april 2004 01:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan doe ik het...quote:Op donderdag 15 april 2004 02:02 schreef NewLife het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel zijn die daar ervaring mee hebben.
Mij best succes ermeequote:Op donderdag 15 april 2004 02:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan doe ik het...
Nee, dit blijft 1 keertje geldig, mocht je nou de eerste keer zakken dan moet je bij je herexamen gewoon de bijzondere verrichtingen weer doen.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:22 schreef NewLife het volgende:
Ik heb ff een vraagje. Ik heb dus eerst zo'n TussenTijdseToets waarmee ik vrijstelling kan krijgen voor de bijzondere verichtingen. Maar blijft dat eeuwig geldig ?? Dus als ik 1x die bijz. verichtingen haal met TTT hoef ik ze dan ook niet meer te doen bij een herexamen?
Das jammer..quote:Op donderdag 15 april 2004 08:52 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Nee, dit blijft 1 keertje geldig, mocht je nou de eerste keer zakken dan moet je bij je herexamen gewoon de bijzondere verrichtingen weer doen.
Nee! Dat meen je niet? Bron?quote:Op donderdag 15 april 2004 08:52 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Nee, dit blijft 1 keertje geldig, mocht je nou de eerste keer zakken dan moet je bij je herexamen gewoon de bijzondere verrichtingen weer doen.
Dan geven we een feest en nodigen we iedereen uit die in dit topic gereageerd heeftquote:Op donderdag 15 april 2004 14:23 schreef markusha het volgende:
jij ook succes dan
hopelijk slagen wij allebei
Vanmiddag dus gehad (ging redelijk) maar ik twijfel toch of ik daar wel verder wil gaanquote:Op woensdag 14 april 2004 19:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat lukken, morgen heb ik m'n intake...
ze hebben toch wel meer auto'squote:Op donderdag 15 april 2004 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vanmiddag dus gehad (ging redelijk) maar ik twijfel toch of ik daar wel verder wil gaan
De rem is erg gevoelig, als je heel lichtjes remt sta je al bijna stil en ik weet niet of ik daar aan gewend raak
Ik heb al een afspraak voor volgende week gemaakt maar als ik nou morgen afzeg omdat ik de auto niet lekker vind rijden, moet ik die 1e les dan wel betalen?
Op je laatste vraag, nee als je maar ruim vantevoren af belt.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vanmiddag dus gehad (ging redelijk) maar ik twijfel toch of ik daar wel verder wil gaan
De rem is erg gevoelig, als je heel lichtjes remt sta je al bijna stil en ik weet niet of ik daar aan gewend raak
Ik heb al een afspraak voor volgende week gemaakt maar als ik nou morgen afzeg omdat ik de auto niet lekker vind rijden, moet ik die 1e les dan wel betalen?
Wat voor auto is het?quote:Op donderdag 15 april 2004 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:32 schreef BrauN het volgende:
Teringzooi vandaag gezakt... Perfecte rit gereden, ik dacht de buit is binnen. Begint ie te praten 'ik heb slecht nieuws voor je', dus ik dacht daar komt de bekende kut CBR grap, maar helaas hij meende het...
Anyway... ik wil zo snel mogelijk weer op examen maar wegens aankomende vakantie e.d. is de wachttijd volgens mijn rijschool zo'n 6 tot 8 weken, absurd lang dus. Heeft iemand enig idee hoe ik sneller een examen kan reserveren? Via het CBR misschien? Ik baal hier echt gruwelijk van.
Op een industrieterrein lagen een aantal zijwegen rechts van me (gelijkwaardige) en hij vond dat ik daar te snel langs reed... Helaas.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet sneller, ik ga voor de 1e keer op en kan pas in begin juni dus...Maar waarop ben je gezakt dan?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:41 schreef NewLife het volgende:
Ik hoop dat ik wel op tijd kan afrijden... K heb al genoeg lessen gehad, maar k moet eerst nog 18 mei een tussentijdsetoets doen en zsm daarna het praktijkexamen.. Maar als ik dit zo hoor dan gaat dat wel ff duren. Vanaf half juni heb ik toetsen en gelijk daarna ga ik met vakantie (t/m half augustus).
Gaat net lukken dan...quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Reken op 1 tot 1 1/2 maand
ja dat in stappen rij opleiding is dat nou duurder ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:38 schreef Grasmaaier. het volgende:
Hoe zit dat met RIS is dat nog wat
Ik zal dit zelf nooit doen, net wat je zelf zegt... afrijden in een stad waar je maar een paar uurtjes gereden hebt. En wat maken uiteindelijk die 6 weken uit?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:52 schreef BrauN het volgende:
Het probleem is dat ik zelf een instructeur moet zoeken die nog een paar uurtjes met me rijdt en dan mee op examen gaat... Zouden jullie het doen? Afrijden in een stad waar je nooit komt maar enkel een paar uurtjes hebt gereden?
Als dat je enige fout was dan vind ik het belachelijk dat een examinator je daar op laat zakkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op een industrieterrein lagen een aantal zijwegen rechts van me (gelijkwaardige) en hij vond dat ik daar te snel langs reed... Helaas.
Nou ja, als je te hard rijd bij zijwegen kunnen er ongelukken gebeuren. Als je motor afslaat bij een stop niet. Bovendien moet je na je examen toch aan een nieuwe koppeling wennen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Als dat je enige fout was dan vind ik het belachelijk dat een examinator je daar op laat zakken
Als de auto nou een paar keer afslaat, dan is het nog te begrijpen
Volgende keer beter...
Lastig?? Vonden meer mensen dit lastig de eerste les(sen)? Ik had al veel ervaring met tracotr rijden dus voor mij was het sturen/schakelen etc een eitje. (alleen ff wennen dat je de rem niet zover hoeft in te trappenquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:08 schreef Res-q het volgende:
Les 2: alles, dus ook schakelen en koppeling, damn dat viel tegen zeg... Ook het anticiperen vind ik lastig, maar dat komt vanzelf...
Ja, op zich gaat t wel, maar je moet in eens zo veel tegelijk. Als alles goed gaat en er gebeuren geen onverwachte dingen is er niets aan t handje.. Komt er dan plots 1 van rechts dan ga ik hoog op de remquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:16 schreef NewLife het volgende:
[..]
Lastig?? Vonden meer mensen dit lastig de eerste les(sen)? Ik had al veel ervaring met tracotr rijden dus voor mij was het sturen/schakelen etc een eitje. (alleen ff wennen dat je de rem niet zover hoeft in te trappen).
Als je ver voor het naderen van een kruispunt oid voor jezelf vaststeld wat de voorrangsregels zijn, aan wie je voorrang moet geven, etc en op tijd vaart minderd tot je zeker weet dat je niet hoeft te stoppen om verkeer voor te laten gaan voorkom je onnodig hard op de rem trappen...quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:20 schreef Res-q het volgende:
[..]
Komt er dan plots 1 van rechts dan ga ik hoog op de rem..
quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:25 schreef NewLife het volgende:
[..]
Als je ver voor het naderen van een kruispunt oid voor jezelf vaststeld wat de voorrangsregels zijn, aan wie je voorrang moet geven, etc en op tijd vaart minderd tot je zeker weet dat je niet hoeft te stoppen om verkeer voor te laten gaan voorkom je onnodig hard op de rem trappen...
Mijn instructeur zal altijd net doen alsof hij m wel zag en zeggen dat het mijn fout was .. majaquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:42 schreef Res-q het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben de groene auto, rood tegenligger, geel geparkeerde auto's...
De rode auto kon ik niet zien, door de auto's.. de instructeur had m ook niet gezien.. Tsja, toen ik hem op eens zag ging ik hoog op de rem, schrikreactie.. Ik reed in 2, dus motor afgeslagen.. Tsja, kan gebeuren, volgende keer beter...
Oh, phear my paint skillz...
Lol, ja, als hij t had gezien had ie wel ingegrepen, we reden echt recht op elkaar afquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:44 schreef NewLife het volgende:
[..]
Mijn instructeur zal altijd net doen alsof hij m wel zag en zeggen dat het mijn fout was .. maja.
Kerl, rustig rijden moet je daar hequote:Op zaterdag 17 april 2004 00:42 schreef Res-q het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben de groene auto, rood tegenligger, geel geparkeerde auto's...
De rode auto kon ik niet zien, door de auto's.. de instructeur had m ook niet gezien.. Tsja, toen ik hem op eens zag ging ik hoog op de rem, schrikreactie.. Ik reed in 2, dus motor afgeslagen.. Tsja, kan gebeuren, volgende keer beter...
Oh, phear my paint skillz...
Weet je misschien nog wanneer die tussentijdsetoets is aangevraagd?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:41 schreef NewLife het volgende:
Ik moet eerst nog 18 mei een tussentijdsetoets doen
quote:Op woensdag 14 april 2004 19:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Maar ik kies voor een 30-urige compact-opleiding incl. tussentijdse toets en praktijk-examen voor 1300 euro...
Kun jij nog wel onder die 30 urige opleiding uit?quote:Op donderdag 15 april 2004 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ga voor die 30-urige compactopleiding, 23 uur was misschien net iets te weinig geweest om in 1 keer te slagen...quote:Op zondag 18 april 2004 18:32 schreef frederik het volgende:
[..]
[..]
Kun jij nog wel onder die 30 urige opleiding uit?
Volgens mij moet jij namelijk niet alleen die ene les betalen, maar ook die andere 29 lessen indien je bij je plan van 30 lessen voor 1300 gebleven bent.
ik ben 3 januari 2003 ook geslaagdquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:17 schreef TheMax het volgende:
31 Mei 2001 begonnen.
3 Januari 2003 geslaagd.
Had in totaal 27 lessen gehad. Instructeur had weinig ingegrepen. Durf aantal niet te zeggen. Zolang geleden.
( waarvoor die lange tijd: had een geldprobleem dus kon een tijd niet lessen )
Ik ben 2 januari 2003 voor de vrachtwagen geslaagdquote:Op zondag 18 april 2004 19:33 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik ben 3 januari 2003 ook geslaagd
Bedanktquote:Op maandag 19 april 2004 22:00 schreef Light het volgende:
Die Eigen Verklaring is verplicht. En die kun je bij het gemeentehuis kopen. Misschien ook via de rijschool, maar ik kan me voorstellen dat ze dat geld terugwillen
Weer? Voor de hoeveelste keer dan?quote:Op maandag 19 april 2004 22:08 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik mag morgen weer, gelieve alle bestuurders van Walcheren zich verslapen tot 9 uur, dank u.
Zo dan, dat is nieuwquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:58 schreef Skyscape het volgende:
Hmmm, in één keer geslaagd![]()
Al voordat we de auto uitstapten op het parkeerterrein van het CBR kreeg ik te horen dat het prima was gegaan en dat ik geslaagd was. CBR =![]()
![]()
oioioi slechte berichten weer, ik hoop echt dat ik snel een 2e poging kan doen.quote:Nog een maand wachten dankzij het kut cbr ben nou al gewoon 2 maanden aan het wachten voordat ik voor de 1e keer op mag, abnormaal
Ik heb vrijdag m'n herexamen aangevraagd, zelfde dag als waarop is was gezakt dus. Wachttijd is echter heel lang, wegens aankomende vakanties. Ik heb nu met mn rijschool afgesproken dat ze iedere dag even checken of er examens uitgevallen of vrij zijn, zodat ze mij er in kunnen zetten en ik eerder op kan.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:23 schreef OrganicIron het volgende:
[..]
oioioi slechte berichten weer, ik hoop echt dat ik snel een 2e poging kan doen.
hoop morgen meer te horen!
ja heb net gebeld, moet rekening houden met 4 tot 6 weken wachttijdquote:Ik heb vrijdag m'n herexamen aangevraagd, zelfde dag als waarop is was gezakt dus. Wachttijd is echter heel lang, wegens aankomende vakanties. Ik heb nu met mn rijschool afgesproken dat ze iedere dag even checken of er examens uitgevallen of vrij zijn, zodat ze mij er in kunnen zetten en ik eerder op kan.
dus je hebt 1 x gehaald en daarna 2 x gezakt met 7 foutenquote:Op donderdag 22 april 2004 13:12 schreef BMWM3 het volgende:
13 Mei mag ik weer proberen voor mijn theorie examen![]()
2x achter elkaar al gezakt met 7 foutenEn helemaal lullig is dat je het overnieuw moet doen omdat mijn oude is verlopen
![]()
Ja en 66¤.. Stinkhonden bij het CBRquote:Op donderdag 22 april 2004 13:28 schreef bugeye het volgende:
[..]
dus je hebt 1 x gehaald en daarna 2 x gezakt met 7 fouten
das balen, scheelt beide 1 puntje
Had ik dat maar gedaan... achteraf gezien. Ik kon de vrachtauto niet voorbij, want er reed voor mij ook nog een auto.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom heb je dan niet gewoon gas gegeven, zodat je eerder, en voor de vrachtwagen uit kwam? Of anders wat minder gas gegeven zodat de vrachtwagen jou eerder voorbij was.. Als je te lang wacht pakken ze je, dat heb je nu ook weer gemerkt..
wat is er toch met dat afrijden de laatste tijd? Van heel veel mensen die zakken hoor ik dat ze zakken door het invoegen, waar nou net altijd een vrachtwagen erbij zitquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:30 schreef Lindaisa het volgende:
Shit voor de 2e keer gezakt vandaag, dit keer geen zenuwen, maar invoegen op de autosnelweg...
Ik kon nog niet invoegen, want er reed een vrachtauto naast me, daarachter heb ik ingevoegd, waardoor ik aan het einde van de invoegstrook kwam. Die invoegstrook ging over in een strook naar de parkeerplaats... volgens die examinator ontstond er een gevaarlijke situatie.
Nu maar 6-8 weekjes wachten op een nieuwe examen...
En vrachtwagens... die moeten maar niet rijden als ik wil invoegen tijdens mijn examen![]()
Of je leert gewoon invoegen zoals het hoortquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:57 schreef bugeye het volgende:
[..]
wat is er toch met dat afrijden de laatste tijd? Van heel veel mensen die zakken hoor ik dat ze zakken door het invoegen, waar nou net altijd een vrachtwagen erbij zit.
tjongejonge, ze zouden gewoon een aparte baan voor de vrachtwagens neer moeten pleuren!
Ik ook bij TTT, ik maakte een foutje met vooruitkijken (zag niet op tijd dat ik 2x moest invoegen) waardoor ik geen gelegenheid had om ruim op tijd naar links te kijken, toen kwam ik dus naast een vrachtwagen uit. Plankgas en nét voor de invoegstrook ophield voor die vrachtwagen uitgekomen. Examinator vond het positief dat ik het probleem goed had opgelost (maar hij merkte ook op dat ik het probleem zelf had veroorzaakt...). Nouja op dat stuk maak ik die fout dus niet meer.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom heb je dan niet gewoon gas gegeven, zodat je eerder, en voor de vrachtwagen uit kwam? Of anders wat minder gas gegeven zodat de vrachtwagen jou eerder voorbij was.. Als je te lang wacht pakken ze je, dat heb je nu ook weer gemerkt..
de drukte voor en naast jequote:Op vrijdag 23 april 2004 16:08 schreef ddx het volgende:
maar wat is er dan moeilijk aan invoegen ?
(tenzij er een of andere vago voor je gaat rijden met 60 ofzo)
gewoon auto uitkiezen waar je voor/achter gaat
en dan zelfde snelheid rijden en ertussen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:02 schreef Desolate het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd en ben zo onwijs trots en blij.
Meteen maandagochtend om 9 uur bij het gemeentehuis m'n rijbewijs ophalen.
Veel suc6 voor diegene die nog moeten.
Haha, ja dat vond ik ook, maar ik ben al blij dat ik hem überhaupt op mag gaan halenquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
wel balen dat je tot maandag moet wachtenik vond t al irri dat ik met de fiets naar t gemeentehuis moest, en dan weer terug om mijn auto op de halen
(die had ik al 2 weken, oa een andere uitlaat gemonteerd toen
)
Moet je nou geslaagd zijn voor je theorie-examen om die tussentijdse toets te mogen doen?quote:Op donderdag 22 april 2004 09:39 schreef Bramiozo het volgende:
8 juni mn tussentijdse toets
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:33 schreef BMWM3 het volgende:
Stinkhonden bij het CBR![]()
yepquote:Op zondag 25 april 2004 01:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Moet je nou geslaagd zijn voor je theorie-examen om die tussentijdse toets te mogen doen?
Gefeliciteerd, eindelijk dat roze papiertje mogen halen hequote:Op vrijdag 23 april 2004 17:02 schreef Desolate het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd en ben zo onwijs trots en blij.
Meteen maandagochtend om 9 uur bij het gemeentehuis m'n rijbewijs ophalen.
Veel suc6 voor diegene die nog moeten.
Of je eerst je theorie moet hebben voor je ttt bepaald de rijschool. Dat hoeft helemaal niet van het cbr....quote:Op zondag 25 april 2004 11:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
yep
Wel apart als je in een lesvrachtwagen 110 rijd terwijl grote vrachtwagens begrenst zijn op ca. 90 km per uur...quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Opritten waren leuk tijdens mijn lessen voor C, moest ik van m'n instructrice volop planken, op een gegeven moment voegde ik in met 110 =X
Ik doe examen in Berkel-Enschot (Tilburg). In principe moest ik wachten tot 7 juni, maar ik had met de zeer aardige dame van de rijschool afgesproken dat ze iedere dag keek of er examens uitvielen of vrijkwamen, en als dat was zou ze die gelijk voor mij reserveren, dus zodoendequote:Op maandag 26 april 2004 20:50 schreef WWtje het volgende:
Braun,
Welke omgeving/provincie woon jij???
Ik heb 16 april mijn tussen tijdse toets gedaan, en moet eind mei op voor examen.
Mijn instructeur heeft het over extreme drukte bij het CBR en zelfs over afrijden op zaterdag...![]()
Voor allen die op korte termijn op moeten: SUCCES!!!
Ik kon ook kiezen of eind mei een keer om 08:00 sochtends of eind juni om 14:00 smiddags. Nou ik wist het wel, lekker eind juni. Ik kan sochtends echt totaal niet rijden, en al helemaal niet slapen als ik de volgende morgen vroeg moet afrijden.quote:Op maandag 26 april 2004 21:32 schreef vio het volgende:
Ik moet morgen om 8 uur in Berkel-Enschot (Tilburg)..beetje te vroeg naar mijn idee.. maarja anders kon ik pas weer eind mei..
ik krijg er ook steeds meer spijt van dt ik voor 8 uur sochtends heb gekozen..quote:Op maandag 26 april 2004 21:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik kon ook kiezen of eind mei een keer om 08:00 sochtends of eind juni om 14:00 smiddags. Nou ik wist het wel, lekker eind juni. Ik kan sochtends echt totaal niet rijden, en al helemaal niet slapen als ik de volgende morgen vroeg moet afrijden.
Wat zal ik blij zijn als ik in 1x slaag zeg...
Ik wens je iig succes!!!quote:Op maandag 26 april 2004 21:45 schreef vio het volgende:
[..]
ik krijg er ook steeds meer spijt van dt ik voor 8 uur sochtends heb gekozen..![]()
Hoezo dat?? Gewoon op tijd er uit gaan, je zult ook nog wel een uurtje rijden voordat je op moet denk ik (ik wel toen). 8 uur is het redelijk druk, maar de examinator stuurt je heus niet expres de drukte in natuurlijk... Enne, die drukte vind ik juist altijd alleen maar fijn, lekker meestromen, je wordt niet snel verrast.quote:Op maandag 26 april 2004 21:45 schreef vio het volgende:
[..]
ik krijg er ook steeds meer spijt van dt ik voor 8 uur sochtends heb gekozen..![]()
lievvquote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef vio het volgende:
mn instructeur kent mn examninator vrij goed.. en als ik een twijfel geval ben dan slaag ik... (zei mn instructeur)![]()
dat is lievv van williedock..quote:Op maandag 26 april 2004 22:02 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
lievv
* vio wenst vio veel succes
quote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef vio het volgende:
[..]
vio nou @ bed.. immers vroeg op moet..![]()
Tjah, das niet mijn schuld, maar m'n lesauto kon dat..quote:Op maandag 26 april 2004 21:06 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Wel apart als je in een lesvrachtwagen 110 rijd terwijl grote vrachtwagens begrenst zijn op ca. 90 km per uur...![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 21:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ze hadden het inderdaad over extreme drukte bij het CBR
[..]
inderdaad:quote:Op maandag 26 april 2004 20:50 schreef WWtje het volgende:
[..]
Mijn instructeur heeft het over extreme drukte bij het CBR en zelfs over afrijden op zaterdag...![]()
[..]
van wie heb je dát nou weer gehoord?!quote:Op maandag 26 april 2004 21:05 schreef Willy84 het volgende:
Of je eerst je theorie moet hebben voor je ttt bepaald de rijschool. Dat hoeft helemaal niet van het cbr....
Veel succes!quote:Op maandag 26 april 2004 21:32 schreef vio het volgende:
Ik moet morgen om 8 uur in Berkel-Enschot (Tilburg)..![]()
vioquote:Op maandag 26 april 2004 21:32 schreef vio het volgende:
Ik moet morgen om 8 uur in Berkel-Enschot (Tilburg)..beetje te vroeg naar mijn idee.. maarja anders kon ik pas weer eind mei..
Na hoeveel lessen heb jij (of je instructeur) die tussentijdse toets aangevraagd en na hoeveel weken kon je die tussentijdse toets afleggen?quote:Op maandag 26 april 2004 22:46 schreef exec het volgende:
Maarja tussentijdse toets ging goed en heb ik gehaald dus, het is afwachten donderdag
Morgen wel gewoon rijles en donderdag ook uurtje van tevoren voor de zekerheid.
Oops, ik klikte op het verkeerde knoppie...quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Na hoeveel lessen heb jij (of je instructeur) die tussentijdse toets aangevraagd en na hoeveel weken kon je die tussentijdse toets afleggen?
En na hoeveel lessen begon je met de bijzondere verrichtingen?
Ik krijg ineens zo'n vermoeden dat ik door de drukke vakantieperiode straks véél langer op m'n examen moet wachten waardoor ik genoodzaakt ben extra lessen te nemen (die toch al beschamend duur zijn)
Ik wil alles zo goed mogelijk plannen en niet voor (financiële) verrassingen komen te staan...
Superveel succes! Gaat helemaal goed komen toch?quote:Op dinsdag 27 april 2004 07:05 schreef vio het volgende:
ik moet over een klein uurtje...![]()
ik hbe vannacht gedroomd dat ik gedrogeerd werd en een kind had dood gereden.. :') dus dat komt helemaal goed..quote:Op dinsdag 27 april 2004 07:07 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Superveel succes! Gaat helemaal goed komen toch?
Ik zei het toch?! Gefeliciteerd! Geniet ervan!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:36 schreef vio het volgende:
ben geslaagd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |