Wat een omhooggevallen bobo is dat.quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:36 schreef nlboy het volgende:
Een help vraag over Far Cry
HELP AUB HELP,HELLUP,HELLUP,.....PART 2!!!!!!!!!!!!!!!1
Een Itiliaan die een vraagje heeft, maar niet geholpen word.
En dan slaat ie op hol...![]()
![]()
(lees eerst de eerste topic bovenaan, daarna de andere topic)
(staat in de GAM, maarja dat heeft ook met DIG te maken.)
Ja hij is wel een echte heldquote:Op donderdag 22 april 2004 13:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wat een omhooggevallen bobo is dat.
Tja ik geloof dat ik ook gelezen heb dat die uit nederland kwam ofzo.... Ach het blijft een mongool.quote:Op maandag 26 april 2004 14:58 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hij kan aardig goed Nederlands voor Italiaanse Kakker!!
quote:Het kan zijn dat bliksem is ingeslagen
Het kan zijn dat de badkuip van de bovenbuurman is overgelopen en water heeft gelekt
Het kan zijn dat er een olifant op is gaan zitten
Het kan zijn dat een zelfmoordcommando van Bin Laden dat ding heeft gekaapt.
Het kunnen zoveel dingen zijn als je niet duidelijk bent
quote:Nou wat meer info:mijn vriend heb er mee lopen schudden,maar dat kan zo'n ding wel hebben toch.
Het is een philips en hij staat soms op mijn slaapkamer en soms in de woonkamer.En ik wil graag film kijken,want ik heb heel veel films gehuurd,maar nou werkt de dvd-speler niet mee
Is dit genoeg?Ow jah en hij is zwart
"hij is zwart"quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:28 schreef 0033 het volgende:
DVD
Is net geopent, dus eens kijken wat het wordt...
Voorproefje:
[..]
[..]
Dat is gewoon zielig, klaar !!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
Wie kan mij helpen?, trouwens
Oke naja vraag me erg af wat dit met dig te maken heeftquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:25 schreef Sport_Life het volgende:
1. MEER VROUWEN OP DE ONLINE GAMES
2. SNOWBOARDEN in de ZOMER.
Snel bestanden (ong.450MB) overzetten/sturen via "netwerk"quote:Op zondag 2 mei 2004 01:14 schreef Crazykill het volgende:
Nou , wij hebben dus hierzo 2 computers (adsl,router ed.) , maar nu is mijn HD vol en moet ik dus een paar bestanden (afleveringen van The O.C.) op mijn broertjes pc zetten... Hoe kan ik dat snel versturen ,dus welke proggie kan ervoor zorgen dat ik het snel naar mijn broertjes pc kan sturen. Zoiets als msn ofzo , alleen msn duuurt jaaaaaaaarennnn en via ICQ kan ik om de een of andere manier geen bestanden versturen/ontvangen
![]()
B.V.D
Idd ja....toen zat ik hier ook ff met mn ogen te knipperen in opperste verbazingquote:Op maandag 3 mei 2004 16:22 schreef Megumi het volgende:
De ontknoping van dit topic is wel aardig.
LMAOquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:03 schreef Triloxigen het volgende:
De mooiste die ik heb gehoord was niet hier, maar de fraag luid:
"Waar kan ik BlueTooth downloaden"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |