abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24276875
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ah, hij is nu een verdachte?
Wat mij betreft noem je hem ook zo, mij maakt het allemaal niet uit, zeer veel landgenoten met mij gaan op hem stemmen. Het maakt niet uit hoe hij wordt afgeschilderd....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24279076
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]
En die Wilders-Joesjtsjenkovergelijking is natuurlijk niet bespottelijk. Wilders gaat gewoon democratisch gekozen worden. Mits hij niet door ondemocratische mensen wordt doodgeschoten, netzoals Joesjtsjenko probeerde te vergiftigen
Dat is nou niet echt een reactie op het feit dat Wilders een populist is, dat bevestig je juist alleen maar. Wilders doet ongelooflijk veel voorstellen die mensen die niet aan indirecte gevolgen kunnen denken tot zijn partij "bekeren". Want op het eerste gezicht zou ik een snelheidsverhoging geen probleem vinden, de economie veert namelijk op en files worden minder. Maar even verderdenken en het aantal verkeersdoden neemt toe en milieuvervuiling wordt erger.
pi_24279822
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:51 schreef thettes het volgende:

[..]

Dat is nou niet echt een reactie op het feit dat Wilders een populist is, dat bevestig je juist alleen maar. Wilders doet ongelooflijk veel voorstellen die mensen die niet aan indirecte gevolgen kunnen denken tot zijn partij "bekeren". Want op het eerste gezicht zou ik een snelheidsverhoging geen probleem vinden, de economie veert namelijk op en files worden minder. Maar even verderdenken en het aantal verkeersdoden neemt toe en milieuvervuiling wordt erger.
Wilders zegt gewoon de dingen die veel nederlanders vinden, je kunt hem beter populair noemen. Of hij die dingen nou uit idealisme roept of uit populisme dat maakt me niet uit, als hij maar die dingen uitvoert die hij zegt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 29 december 2004 @ 18:01:41 #254
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_24280254
Ach, Wilders is gewoon een zwakzinnige.
Please Move The Deer Crossing Sign
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 18:02:36 #255
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24280267
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:01 schreef JimmyJames het volgende:
Ach, Wilders is gewoon een zwakzinnige.
Maar wel eentje die zijn soort opzoekt.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  woensdag 29 december 2004 @ 18:03:55 #256
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24280288
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders zegt gewoon de dingen die veel nederlanders vinden, je kunt hem beter populair noemen. Of hij die dingen nou uit idealisme roept of uit populisme dat maakt me niet uit, als hij maar die dingen uitvoert die hij zegt.
En wat geeft jou het waanidee, dat Wilders met zijn 23 zeteltjes (nu, in 2007 misschien nog 3) ook maar een schijn van kans heeft om die dingen allemaal uit te voeren? En dat weet meneer Wilders zelf ook wel. En toch blijft hij het roepen. Ben je dan een populist? ja, dan ben je een populist.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24281466
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En wat geeft jou het waanidee, dat Wilders met zijn 23 zeteltjes (nu, in 2007 misschien nog 3) ook maar een schijn van kans heeft om die dingen allemaal uit te voeren? En dat weet meneer Wilders zelf ook wel. En toch blijft hij het roepen. Ben je dan een populist? ja, dan ben je een populist.
Nee dat noemen we nou politiek. Je kan niet alle standpunten doorvoeren als je maar 24 zetels hebt, daarom is het belangrijk dat Wilders nog meer stemmen gaat krijgen.
En laten we eerlijk zijn; er is veel onzin geroepen door andere populisten in de politiek om even in jouw termen te blijven. Dus als je dan slim bent, dan stem je op een frisse wind en niet op dat slapgeouwehoer wat nu de dienst uitmaakt of heeft uitgemaakt.

En stel Wilders lost het immigratie cq allochtonen-probleem op met zijn extreme methode en vervolgens verkloot hij het onderwijs en de zorg, dan stemmen we hem toch gewoon weer weg, maar het immigratie cq allochtonenprobleem is wel opgelost en zoals dat in jargon heet: "must have".
pi_24286524
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:00 schreef hoppe het volgende:
Is er ook nog iets bekend over het aantal automobilisten dat op de snelweg de dood vond?
Ik beschik niet over die gegevens. WEL weet ik dat het aantal verkeersdoden in Nederland het afgelopen jaar voor het eerst sinds TIG jaar weer is gestegen. Er is absoluut dus geen enkele reden om maximumsnelheden te gaan verhogen. In deze tijd roepen om een verhoging van de maximumsnelheid is dus populair doen, niets anders.

Halvering van Ontwikkelingshulp, ook zo'n voorbeeld. Een gemakkelijk uitgesproken kreet, die regelrecht indruisen tegen internationaal gemaakte afspraken. Een noodgreep van iemand die een paar politieke thema's heeft, maar die geen ECHTE oplossingen weet aan te dragen. Een populist.
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:00 schreef hoppe het volgende:
In ieder geval alvast bedankt voor je nuancerende post. Ik had er een wat hard hoofd in gekregen deze nog voor het nieuwe jaar op Fok! te zullen treffen.
Tja, wat moet ik daar nu op antwoorden? Ik probeer waar mogelijk altijd zo snel mogelijk te reageren en het liefst ook nog met argumenten.
  woensdag 29 december 2004 @ 23:16:29 #259
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24286939
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:01 schreef dVTB het volgende:
WEL weet ik dat het aantal verkeersdoden in Nederland het afgelopen jaar voor het eerst sinds TIG jaar weer is gestegen. Er is absoluut dus geen enkele reden om maximumsnelheden te gaan verhogen. In deze tijd roepen om een verhoging van de maximumsnelheid is dus populair doen, niets anders.
En als een meerderheid dat ondanks het risico gewoon wil? Waarom wordt er met verkeersdoden altijd gewezen naar de maximumsnelheid op de snelweg , waar maar 6 % van de dodelijke ongelukken plaats vind?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24287140
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:16 schreef PJORourke het volgende:
En als een meerderheid dat ondanks het risico gewoon wil? Waarom wordt er met verkeersdoden altijd gewezen naar de maximumsnelheid op de snelweg , waar maar 6 % van de dodelijke ongelukken plaats vind?
Dat is dan nog altijd het respectabele aantal van zo'n 65 doden...
  woensdag 29 december 2004 @ 23:30:14 #261
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24287354
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:23 schreef dVTB het volgende:
Maar geen oplossing voor het grote probleem: doden op tegenliggersweggetjes.

Het is gewoon symboolpolitiek, niks meer, niks minder. Hard rijden op de snelweg is veilig, 120 is belachelijk laag.
  woensdag 29 december 2004 @ 23:40:58 #262
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24287662
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:30 schreef PJORourke het volgende:

Hard rijden op de snelweg is veilig, 120 is belachelijk laag.
En dit is nu populisme in de zuiverste vorm.
Precies hetzelfde als Wilders doet.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 29 december 2004 @ 23:50:08 #263
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24287901
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:40 schreef Sidekick het volgende:
En dit is nu populisme in de zuiverste vorm.
Precies hetzelfde als Wilders doet.
En wat is er mis met populisme? Het is een stopwoordje dat voornamelijk gebruikt wordt door verzuurde geesten die het politieke initiatief kwijt geraakt zijn.

Het wordt iig zelden gebruikt om Wouter Bos te veroordelen, die toch echt een populist is.
  donderdag 30 december 2004 @ 00:00:12 #264
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_24288171
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:23 schreef dVTB het volgende:
Wat vind jij een goed aantal doden? Nul lijkt me niet realistisch, waar moet dan op gemikt worden?
pi_24288827
Laat ik heel kort over het verkeer zijn.... Ik ben sowieso iets van 2 keer in me leven door een BOB* thuis gebracht (de andere 400 keer dat ik door de BERT werd thuis afgezet heb ben ik levend thuis gekomen, dat is niet zo verwondelijk als je maar lekker rustig naar huis rijdt, je hebt van die mensen die bezopen zijn en een beetje leip gaan doen, dan gaat het fout ja....), ondanks ik die personen zelden tegenkom heb ik vette respect voor die personen.
Maargoed om een lang verhaal kort te houden 50% van het volk wat op de weg zit kan niet rijden....
Ik zit liever tussen bezopen mensen op de weg die wel kunnen rijden dan tussen mensen die nuchter zijn en die niet kunnen rijden, dat is echt hel namelijk.

Ze zeggen ook wel eens dat het verkeer een weerspiegeling van de maatschappij is..... Dan moet je is kijken naar het verkeer in de spits, dan kan je zien dat heel nederland elkaar vertrouwt: Men houdt extreem weinig afstand in de spits van elkaar omdat men vertrouwen heeft in de andere deelnemers in het verkeer, men gaat er van uit dat iedereen perfect kan rijden...... Tja totdat..... totdat er iemand in de spits rijdt die behoort tot de 50% die niet kan rijden :-(

* een bob is iemand die helemaal nuchter naar huis rijdt in mijn ogen, niet iemand die wel geslikt en gesnoven heeft en 12 uur geleden voor het laatst wat alcohol heeft weggezopen, soms heten die personen ook de BOB
  Eindredactie Games donderdag 30 december 2004 @ 01:00:40 #266
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_24289601
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 09:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waar staat ergens dat hij tegen buitenlanders is?
behalve dat ie tegen moslims is, nergens nee
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 30 december 2004 @ 01:36:22 #267
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24290371
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:27 schreef JohnDope het volgende:
Maargoed om een lang verhaal kort te houden 50% van het volk wat op de weg zit kan niet rijden....
een mooier argument tegen snelheidsverhoging kan je niet geven... hulde
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24290514
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:36 schreef Re het volgende:

[..]

een mooier argument tegen snelheidsverhoging kan je niet geven... hulde
Ten eerste kan dat snelheidsheidsgebeuren van Wilders mij vrij weinig tot niets schelen.
Maar als je op bepaalde stukken de snelheid verhoogt na bepaalde tijden blijft de weg nog even gevaarlijk als eerst, dus ik heb er geen enkel probleem mee.
pi_24290837
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Maar geen oplossing voor het grote probleem: doden op tegenliggersweggetjes.

Het is gewoon symboolpolitiek, niks meer, niks minder. Hard rijden op de snelweg is veilig, 120 is belachelijk laag.
Tel daarbij op het verschil in snelheid van vrachtwagens en bussen tegenover gewone auto's. Maar het is inderdaad zo, de discussie over verkeersveiligheid kan beter het labeltje "hoe pest ik de automobilist het beste" genoemd worden.
pi_24309034
Mensen wat las ik tijdens het eten in de nieuwe revu??

Er komen Free GeertWilders polsbandjes op de markt? Ik heb het niet zo op die polsbandjes, zoals die gele en die oranje, maar die van Wilders wil ik hebben.
pi_24310023
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 00:00 schreef JohnDope het volgende:
Mensen wat las ik tijdens het eten in de nieuwe revu??

Er komen Free GeertWilders polsbandjes op de markt? Ik heb het niet zo op die polsbandjes, zoals die gele en die oranje, maar die van Wilders wil ik hebben.
Awww, is Geertje opgesloten dan?
pi_24310045
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 00:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Awww, is Geertje opgesloten dan?
Ik geloof dat-ie niets meer kan zeggen zonder kritiek te krijgen... Dus, ja, dan begrijp je wel, dan wordt zijn speelruimte verkleind, zijn mening bedreigd en de democratie vernietigd.
pi_24310102
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 00:58 schreef Monidique het volgende:

Ik geloof dat-ie niets meer kan zeggen zonder kritiek te krijgen... Dus, ja, dan begrijp je wel, dan wordt zijn speelruimte verkleind, zijn mening bedreigd en de democratie vernietigd.
Ow, dat gelul...
pi_24310680
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ow, dat gelul...
Jij ziet geertje liever dood heh?
Geloof me denk nog even diep na, hoe erg je die man ook haat, dood moet hij niet gaan, dan ontstaat er een ramp in nederland en als die niet ontstaat dan zal ik die aanstichten en me best doen om het grootste tuig van nederland te groeperen.
pi_24311203
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij ziet geertje liever dood heh?
Geloof me denk nog even diep na, hoe erg je die man ook haat, dood moet hij niet gaan, dan ontstaat er een ramp in nederland en als die niet ontstaat dan zal ik die aanstichten en me best doen om het grootste tuig van nederland te groeperen.
Doe geen moeite. Ik ken hier zat nationalisten die afgesproken hebben wat er moet gebeuren als Wilders vermoord wordt. En nee, gunstig klinkt het zeker niet.
Verwijderd door Admin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')