Yep, dansfilms mogen ook meedoenquote:Op maandag 5 april 2004 14:29 schreef 4br4x4s het volgende:
Saturday Night Fever
School of Rock is helemaal niks bijzonders, Dwerg.quote:Op maandag 5 april 2004 17:53 schreef dwerg het volgende:
Ik mis nog een film in dit topic.
Idd. Josie and the Pussycats!quote:Op maandag 5 april 2004 17:53 schreef dwerg het volgende:
Ik mis nog een film in dit topic.
Tja, ik ben een grote fan van Disney-films, maar ik vind het wel een raar idee om ze als muziekfilms te zien. Toch, als musicals als Sound of Music mogen, dan mag zoiets als Beauty & the Beast toch zeker ook!quote:Op maandag 5 april 2004 15:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tellen Disneys films ook, daar word ook heel vaak in gezongen door de karakters en speelt muziek ook een grote rol.
High Fidelity zat ik ook aan te denken ja.quote:Op maandag 5 april 2004 22:41 schreef California het volgende:
Is High Fidelity een muziekfilm?
Er wordt weinig muziek in gemaakt, maar er wordt wel veel over gepraat. En Bruce Springsteen speelt erin.
Zoja, neem dan Empire Records ook meteen mee.
Ik heb 'm niet gezien, maar ik had begrepen dat het een who-dunnit was. Of barsten de acht vrouwen soms op gezette tijden in zang en dans uit? De recensies zwijgen daar in elk geval allemaal over.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:05 schreef Gorro het volgende:
8 femmes
Klopt beide dusquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gezien, maar ik had begrepen dat het een who-dunnit was. Of barsten de acht vrouwen soms op gezette tijden in zang en dans uit?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:28 schreef Tokus het volgende:
Detroit Rock City
Sound of Music is natuurlijk al genoemdquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:02 schreef YPPY het volgende:
Sound of Music natuurlijk!
Veel films zijn al genoemd. Misschien nog Sister Act? Concertfilms horen er wat mij betreft niet bij, dat is meer registratie dan film.
Misschien The Doors?
Die is zo goed, die moet gewoon extra vaak worden genoemd.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:17 schreef Frollo het volgende:
Sound of Music is natuurlijk al genoemd
Sister Act: okay
The Doors: okay
concertfilms: sommige hebben wel degelijk in de bioscoop gedraaid, zoals Woodstock en Sign 'o' the Times, dus er zeker iets voor te zeggen om die te laten meedoen.
DVD-only concertregistraties doen wat mij betreft niet mee.
Niet gezien. Weet iemand iets over het muziekfilmgehalte van deze titels?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:34 schreef Retarded het volgende:
Coyote Ugly en Save the Last Dance misschien
Nou, mooi op tijd, ik wou net de eerste ronde gaan plaatsen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:07 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga ook s denken
tja, als Disney-films ook mee mogen doen, dan moet deze ook meedoen....quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
En wat vinden we trouwens van Naar de klote? Meedoen of niet?
het wordt nu wel te uitgebreid denk ik.... in bijvoorbeeld O Brother Where Art Thou is er leuke muziek aanwezig, maar het is niet essentieel voor het verhaal... Bij Sound of Music ook niet zozeer, maar de muziek is daar wel duidelijk aanwezig dan bij O Brother.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niet gezien. Weet iemand iets over het muziekfilmgehalte van deze titels?
En wat vinden we trouwens van Naar de klote? Meedoen of niet?
Ik zou 'm nog eens kijken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:38 schreef Retarded het volgende:
het wordt nu wel te uitgebreid denk ik.... in bijvoorbeeld O Brother Where Art Thou is er leuke muziek aanwezig, maar het is niet essentieel voor het verhaal...
We have a winnerquote:Op maandag 5 april 2004 16:26 schreef victorinox het volgende:
South Park - Bigger Longer & Uncut
Het is niet mijn favoriet, maar hij mag van mij wel erg hoog eindigen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:45 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
We have a winner![]()
![]()
Dat is Interstella 5555 ook.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:56 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Ik heb misschien iets heel anders..
Een film verteld met alleen maar muziek...
Ik kan 'm niet vinden in IMDbquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:56 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Scenes From A Memory
Goede film.. Muziek door Dream Theater
Is geen bioscoopfilm geweest, dus sorry.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:17 schreef Pistol_Pete het volgende:
Blood Brothers: Bruce Springsteen & The E-Street Band
Ken ik niet, en IMDb is er ook niet echt duidelijk over. Kan iemand bevestigen of het een musical is of over muziek gaat?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:17 schreef Pistol_Pete het volgende:
Hudson Hawk
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:55 schreef mark_03 het volgende:
die kun je beter in een disney tournament nemen
In Hdson Hawk, zijn Bruce Willis en Danny Ailo telkens liedjes aan het zingen als ze weer iets gaan stelenquote:Op woensdag 7 april 2004 11:26 schreef Frollo het volgende:
Ken ik niet, en IMDb is er ook niet echt duidelijk over. Kan iemand bevestigen of het een musical is of over muziek gaat?
OK, dan schrap ik 'm weerquote:Op woensdag 7 april 2004 14:25 schreef Zander het volgende:
Hudson Hawk is echt geen muziekfilm, ze zingen er misschien in totaal zo'n twee minuten in.
Goeie!quote:Ik nomineer nog 'Tommy' en 'Quadrophenia' van The Who.
quote:Op woensdag 7 april 2004 14:30 schreef MikeyMo het volgende:
Dirty Dancing al genoemd, vast wel...
Nee dus.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:36 schreef Mister_Slide het volgende:
Heeft iemand Fantasia en Fantasia 2000 al genoemd?
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Wall van Pink Floyd
Hebben we al, maar bedankt.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:38 schreef Nyluzzz het volgende:
Spice Girls the Movie![]()
Oh, OK.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:47 schreef Mister_Slide het volgende:
Als je eens een lijstje geeft met de tot nu toe genomineerden... dat scheelt weer wat gedoe voor de luie fokkers
quote:Is Rattle and Hum al genoemd?
En die doet me weer denken aan The thing called love.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:03 schreef Gorro het volgende:
Nashville
Hij krijgt een 1,7 op de IMDb, dus ja hoor, hij mag meedoen!quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:59 schreef MikeyMo het volgende:
from Justin to kelly? De hoofdrollen worden gespeeld door 2 american idols
Honey hadden we al. You got served is bij deze genoteerd.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:02 schreef MikeyMo het volgende:
Volgens mij zijn Honey en You got served ook 2 muziekfilms
Alleen bioscoopfilms graag. (Anders blijven we aan de gang.)quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:04 schreef MikeyMo het volgende:
ach, en laten we ook zeker dit misbaksel niet vergeten:
Carmen: A Hip Hopera (2001) (TV)
heb dat kreng een keer op canal + gezien, die hoort er een klein beetje bij. Is door MTV gemaaktquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Alleen bioscoopfilms graag. (Anders blijven we aan de gang.)
ik blijf van mening dat je Carmen er bij moet zetten ongeacht het een made-for-tv productie is. Het is een rasechte musicalquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:38 schreef Frollo het volgende:
Ik heb de Disneys en de Muppets weggegooid en dat betekent dat we er nu 128 hebben. Voldoende om te beginnen dunkt me zo, want ik denk niet dat het er nog 256 gaan worden.
Aan de andere kant: het nomineren gaat best goed vanochtend. Zojuist zijn Hair en The jazz singer er nog bij gekomen. Echt titels waarvan je zegt, hoe hebben we die over het hoofd kunnen zien!![]()
Ik blijf nog even wachten dus op meer geniale invallen.
Nou vooruit, dan haal ik The Red Shoes (1948) wel weg.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:17 schreef MikeyMo het volgende:
ik blijf van mening dat je Carmen er bij moet zetten ongeacht het een made-for-tv productie is. Het is een rasechte musical
Ligt eraan welke je in gedachten hebt. Ik vermoed dat jij aan die van '96 denkt, terwijl ik die van '84 bedoel.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:53 schreef ranja het volgende:
Suburbia een muziekfilm? ok er zit een goeie soundtrack bij maar verder...
Okquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:36 schreef pazuzu het volgende:
[..]
Ligt eraan welke je in gedachten hebt. Ik vermoed dat jij aan die van '96 denkt, terwijl ik die van '84 bedoel.
Daar zit eigenlijk niet zo heel veel muziek in. Minder dan in South Park bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 april 2004 20:25 schreef victorinox het volgende:
Ik ga hem komende week pas kijken, maar hoort Les Triplettes de Belleville er ook bij?
ok, just checking.quote:Op maandag 12 april 2004 12:50 schreef dwerg het volgende:
[..]
Daar zit eigenlijk niet zo heel veel muziek in. Minder dan in South Park bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |