Ik vind de versie van Gary Jules eigenlijk best wel okeequote:Op maandag 5 april 2004 02:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
Gary Jules - Mad World (origineel Tears For Fears)
...vast nog wel meer bagger
Oh, ik bedoelde Freak like me. Maar round round zou ook best eens een cover kunnen zijn.quote:Op maandag 5 april 2004 09:57 schreef Toeps het volgende:
Bijna alles van de Sugababes. Round round is bijvoorbeeld een cover.
Hallo alleenquote:Op maandag 5 april 2004 02:41 schreef Brett-Anderson het volgende:
Hallo Iedereen
.....heel verhaal......
No wayquote:Op maandag 5 april 2004 10:50 schreef Bjoro het volgende:
slechts bij Easy van Faith no More heb ik het idee dat het beter is dan het origineel van The Commodores (Lionel Ritchie)
Wat dacht je van Eternal Flamequote:Op maandag 5 april 2004 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
Atomic Kitten - Ladies night, Tide is high
ik wist dat ik er nog een vergatquote:Op maandag 5 april 2004 10:58 schreef Fusion het volgende:
[..]
Wat dacht je van Eternal Flame
De Commodores versie heeft een extra beat (of hi-hat oid) en is dus swingender.quote:Op maandag 5 april 2004 10:58 schreef Zander het volgende:
Er zit toch ook nauwelijks verschil tussen die versies? Hooguit vind je Mike Patton misschien een betere zanger dan Lionel Ritchie. Ik vind die FNM-versie iig weinig toevoegen aan het origineel, al is 'ie best aangenaam.
en nog recenter van Westlife; Mandy (org. Barry Manilow)quote:Op maandag 5 april 2004 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
Atomic Kitten - Ladies night, Tide is high
Westlife - Uptown girl
quote:Op maandag 5 april 2004 14:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heeft die kwal van een Rowan Keating niet een engelstalige verkrachting van 'Zij gelooft in mij' van Andre Hazes gemaakt?
Die laatst nog erger is verkracht door zo'n Idols-figuur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |