Daar was Toy Story toch echt de eerste mee, dus die verdient de credits daarvoor (weliswaar van de zelfde makers).quote:Op zondag 4 april 2004 20:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Monsters Inc. heeft een extra 'bloopers'. Een animatiefilm met bloopers! LOL
Hebben ze dat niet gewoon gejat van Shrek? Daar worden de "hoofdrolspelers" ook geinterviewd, erg sterk!quote:[-: Interview with the carachters: Interviews door n nieuwslezer met de karakters (de visjes en de haaien dus!) uit Finding Nemo. Hoe kom je erop om zo iets te maken??![]()
![]()
Beter goed gejat, dan slecht verzonnenquote:Op zondag 4 april 2004 21:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet gewoon gejat van Shrek? Daar worden de "hoofdrolspelers" ook geinterviewd, erg sterk!
Op de dvd van willow staat ook een interview met de twee kleine mannetjes uit de film, en dan niet als acteurs maar als echt de kleine mannetjes. Dus die was dan waarschijnelijk nog eerder.quote:Op zondag 4 april 2004 21:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet gewoon gejat van Shrek? Daar worden de "hoofdrolspelers" ook geinterviewd, erg sterk!
weet ik niet, heb de DVD van Shrek nietquote:Op zondag 4 april 2004 21:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
die van POTC vond ik best goedquote:Op zondag 27 juni 2004 21:16 schreef sizzler het volgende:
Tegenvallers:
-Fightclub
-Pirates of the Caribbean
-Mummy returns
-The Ring
-American Pie
Redelijk:
-Pulp fiction (collectors item)
Goed
-Matrix reloaded
-Indiana Jones trilogy
-Star Wars episode 2
Meesterlijk
-LOTR two towers
PF was wel aardig. Had meer van de deleted scenes verwacht (dat stelde niet veel voor namelijk, alleen wat uitgebreidere dialogen), alhoewel het commentaar van de maestro wel goed was, en wat meer backstage oid.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die van POTC vond ik best goed
die van The Ring (R1 dan bij mij) vielen idd tegen. die van Pulp Fiction vond ik wel weer erg goed. Lekker uitgebreid.
welke release van PF heb je?? die R2 van RCV of die UK R2 release??? die laatste heb ik nl. dus t kan wat verschillenquote:Op zondag 27 juni 2004 21:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
PF was wel aardig. Had meer van de deleted scenes verwacht (dat stelde niet veel voor namelijk, alleen wat uitgebreidere dialogen), alhoewel het commentaar van de maestro wel goed was, en wat meer backstage oid.
Ehm, er staat een RCV icon bij. Nederlandse versie.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
welke release van PF heb je?? die R2 van RCV of die UK R2 release??? die laatste heb ik nl. dus t kan wat verschillen
fuck.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:49 schreef Timo20 het volgende:
ok daar ligt dan denk ik t verschil ik heb de UK R2 release, en die is best uitgebreid
ik heb deze versie aangeschaftquote:Op zondag 27 juni 2004 23:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
fuck.
Wat staat daar nog meer op dan?
Bij mij zijn de extra's:
-verwijderde scenes
-the facts
-kijkje achter de schermen
-Gouden Palm speach
-originele bioscooptrailer
Ik twijfelde nog maar hoopte dat de ned. versie evenveel extra's zou hebben.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog maar hoopte dat de ned. versie evenveel extra's zou hebben.
Maar ik denk eigenlijk dat ze vrijwel hetzelfde zijn. Is de "30 minute documentary" bijvoorbeeld de interviews van de topacteurs uit PF over tarantino en nog wat over hoe hij in contact kwam met een producer etc. ?
En de deleted scenes zijn langere versies van de scenes die er inzitten? (In de taxi, het gesprek in JRS, de video opname in MW's huis en het verhaaltje van eric Stoltz?)
quote:Op maandag 28 juni 2004 07:31 schreef kinky_queen het volgende:
MONTY PYTHON AND THE HOLY GRAIL
Ondertiteling voor mensen die een hekel aan de film hebben
![]()
Ik vind zelf het audiocommentaar bij Finding Nemo erg goed, ook bloopers en isolated music channels (alleen de filmmuziek tijdens de film) jammer genoeg worden beide extra's veel te weinig gebruikt.quote:Op zondag 4 april 2004 20:58 schreef Fusion het volgende:
[..]
Daar was A Bug's Life toch echt de eerste mee, dus die verdient de credits daarvoor (weliswaar van de zelfde makers).
Scrat - "Gone Nutty"quote:Op zondag 4 april 2004 20:59 schreef Zapper het volgende:
De Scrat filmpjes op de Ice Age dvd zijn ook zeer prettig
Oei, die wil ik misschien kopen. Hoeveel en wat voor extra's heeft die?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:27 schreef sampoo het volgende:
De gigantische hoeveelheid aan extra's in Alien Quadrilogy waar vooral de Alien extra's mij erg trok.
Hoeveel? 45 uur in totaal aan extra's. Bijna alles wat er voor te vinden is dunkt mij. Ik vond de Alien extra's toch het beste maar misschien ligt dat ook aan het feit dat ik Alien ook de meest interessante film vond. Maar goed 5 van de 9 DVD's bestaan uit extra's. De 4 andere DVD's zijn twee verschillende versies van elke film waarvan het verschil soms minimaal is en soms vrij groot (30 minuten langere film voor Alien 3 die ik toch buitengewoon geslaagd vond).quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oei, die wil ik misschien kopen. Hoeveel en wat voor extra's heeft die?
Die 2DVD is zowiezo meesterlijk! Alleen al die prachtige menu's. En de parodie van de Matrix "Follow the Killer Rabbit", een tutorial voor kokosnoten, en de lego versie van de film!quote:Op maandag 28 juni 2004 07:31 schreef kinky_queen het volgende:
MONTY PYTHON AND THE HOLY GRAIL
Ondertiteling voor mensen die een hekel aan de film hebben
![]()
Tnx!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:36 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ben al twee weken op de dvd aan het wachten. Ook de 90 minuten docu over Kurosawa lijkt me errug interessant!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:08 schreef Sai het volgende:
De Criterion van Ikiru heeft een een ontzettend informatief audiocommentaar. Voor iedere aanhanger van de film erg de moeite waard.
Oh, ik was na 10 minuten wel klaar met die extra's geloof ik...quote:Op zondag 27 juni 2004 21:16 schreef sizzler het volgende:
Goed
-Matrix reloaded
welke editie ?quote:Op woensdag 29 september 2004 19:50 schreef Hare het volgende:
Maar weer ff een update.
Eternal Sunshine of the Spotless Mind was nogal een tegenvaller. Iig wat audiocommentaar betreft, ik had gedacht dat Kaufman wel wat te vertellen had, maar die hoorde je haast niet. Erg jammer. De rest van de extra's waren wel leuk.
Maar vandaag dan de beste extra gezien die ik ooit heb gezien: De docu van 3 uur over het maken van Alien. Echt elk aspect wordt belicht, iedereen komt aan het woord. Echt, echt reuze interessant, leuk, mooi om te zien.
Ben benieuwd naar die van Aliens!
Waarvan? Ik denk dat je het over Aliens hebt of niet?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:03 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
welke editie ?![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:47 schreef kinky_queen het volgende:
op de r1 van CABIN FEVER zit de optie om hem in "chick vision" te kijken, iedere x als er iets bloederigs of geweldadigs in de film voorkomt verschijnen er 2 handen in beeld die voor de lens zitten. je hebt dan het id dat je tussen je eigen vingers door zit te kijken...
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:47 schreef kinky_queen het volgende:
op de r1 van CABIN FEVER zit de optie om hem in "chick vision" te kijken, iedere x als er iets bloederigs of geweldadigs in de film voorkomt verschijnen er 2 handen in beeld die voor de lens zitten. je hebt dan het id dat je tussen je eigen vingers door zit te kijken...
Volgens deze gegevens van dvdcompare zit de docu alleen op de R1 of R3:quote:Op maandag 14 februari 2005 11:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Op de R2 SE staat die docu trouwens ook. Er is nog wel een erg vette R1 waar RKO281 als derde disc bij zit.
edit: waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat RKO281 een leuke extra feature is...
quote:#
R2 SE United Kingdom - (Universal Pictures)
#
Extras:
DISC ONE
Re-mastered and restored feature
Theatrical trailer
Audio Commentary by Ken Barnes
DISC TWO
"Anatomy Of A Classic" documentary presented by Barry Norman (50 mins)
"Hearts Of Ages" featurette
"The War Of The Worlds" featurette that looks at the furore caused by Orson Welles' radio adaptation in which some Americans believed a Martian landing was actually taking place
"The Original Film Budget" featurette
"The Happy Prince" featurette
Cast & crew profiles
Stills gallery
#
Picture format:
4:3 Non-Anamorphic PAL
#
Soundtrack(s):
English Dolby Digital 2.0 Mono
#
Case type:
Amaray (Keep) Case
nope, fout. zelf heb ik de R2NL dubbel dvd van Indies en daar staat ie ook op, op de 2e disc. Is trouwens (op een fotogallery na dan) ook meteen de enige extra die op de dvd staat.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens deze gegevens van dvdcompare zit de docu alleen op de R1 of R3:
[..]
ik hoop t echt van harte, maar denk niet dat zo`n versie ooit zal verschijnen.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:10 schreef fratsman het volgende:
De bonusdisc bij de Godfather-trilogy. Schitterende documentaire die perfect weergeeft met welke problemen FFC te maken had tijdens het maken van vooral deel I. Ook de Deleted scenes zijn een must-see. Ik wacht nog steeds op een ultimate edition, waarbij deze scenes ook gebruikt zijn.
Maar daar staat de R2nl dan ook niet tussen! Ik realiseer me dat zulke speciale uitgaves niet makkelijk in de achterhoek te krijgen zijn, maar hier in de grote stad lag ie gewoon in de frs 3voor33 bak!quote:Op maandag 14 februari 2005 13:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens deze gegevens van dvdcompare zit de docu alleen op de R1 of R3:
[..]
Die 2e DVD is inderdaad ge-wel-dig. Bij mij zat ie in een 4-disc box met nog twee andere Monty films, maar dat zal wel dezelfde zijn. Vooral de lego versie vond ik erg leuk.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:09 schreef oZner het volgende:
[..]
Die 2DVD is zowiezo meesterlijk! Alleen al die prachtige menu's. En de parodie van de Matrix "Follow the Killer Rabbit", een tutorial voor kokosnoten, en de lego versie van de film!
Haha, dat krijg je als je alleen maar naar buitenlandse uitgaves kijkt he. Ik koop echt nooit wat in Nederland, dus voor mij bestaan R2nl niet eensquote:Op maandag 14 februari 2005 14:53 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Maar daar staat de R2nl dan ook niet tussen! Ik realiseer me dat zulke speciale uitgaves niet makkelijk in de achterhoek te krijgen zijn, maar hier in de grote stad lag ie gewoon in de frs 3voor33 bak!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |