welke editie ?quote:Op woensdag 29 september 2004 19:50 schreef Hare het volgende:
Maar weer ff een update.
Eternal Sunshine of the Spotless Mind was nogal een tegenvaller. Iig wat audiocommentaar betreft, ik had gedacht dat Kaufman wel wat te vertellen had, maar die hoorde je haast niet. Erg jammer. De rest van de extra's waren wel leuk.
Maar vandaag dan de beste extra gezien die ik ooit heb gezien: De docu van 3 uur over het maken van Alien. Echt elk aspect wordt belicht, iedereen komt aan het woord. Echt, echt reuze interessant, leuk, mooi om te zien.
Ben benieuwd naar die van Aliens!
Waarvan? Ik denk dat je het over Aliens hebt of niet?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:03 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
welke editie ?![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:47 schreef kinky_queen het volgende:
op de r1 van CABIN FEVER zit de optie om hem in "chick vision" te kijken, iedere x als er iets bloederigs of geweldadigs in de film voorkomt verschijnen er 2 handen in beeld die voor de lens zitten. je hebt dan het id dat je tussen je eigen vingers door zit te kijken...
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:47 schreef kinky_queen het volgende:
op de r1 van CABIN FEVER zit de optie om hem in "chick vision" te kijken, iedere x als er iets bloederigs of geweldadigs in de film voorkomt verschijnen er 2 handen in beeld die voor de lens zitten. je hebt dan het id dat je tussen je eigen vingers door zit te kijken...
Volgens deze gegevens van dvdcompare zit de docu alleen op de R1 of R3:quote:Op maandag 14 februari 2005 11:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Op de R2 SE staat die docu trouwens ook. Er is nog wel een erg vette R1 waar RKO281 als derde disc bij zit.
edit: waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat RKO281 een leuke extra feature is...
quote:#
R2 SE United Kingdom - (Universal Pictures)
#
Extras:
DISC ONE
Re-mastered and restored feature
Theatrical trailer
Audio Commentary by Ken Barnes
DISC TWO
"Anatomy Of A Classic" documentary presented by Barry Norman (50 mins)
"Hearts Of Ages" featurette
"The War Of The Worlds" featurette that looks at the furore caused by Orson Welles' radio adaptation in which some Americans believed a Martian landing was actually taking place
"The Original Film Budget" featurette
"The Happy Prince" featurette
Cast & crew profiles
Stills gallery
#
Picture format:
4:3 Non-Anamorphic PAL
#
Soundtrack(s):
English Dolby Digital 2.0 Mono
#
Case type:
Amaray (Keep) Case
nope, fout. zelf heb ik de R2NL dubbel dvd van Indies en daar staat ie ook op, op de 2e disc. Is trouwens (op een fotogallery na dan) ook meteen de enige extra die op de dvd staat.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens deze gegevens van dvdcompare zit de docu alleen op de R1 of R3:
[..]
ik hoop t echt van harte, maar denk niet dat zo`n versie ooit zal verschijnen.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:10 schreef fratsman het volgende:
De bonusdisc bij de Godfather-trilogy. Schitterende documentaire die perfect weergeeft met welke problemen FFC te maken had tijdens het maken van vooral deel I. Ook de Deleted scenes zijn een must-see. Ik wacht nog steeds op een ultimate edition, waarbij deze scenes ook gebruikt zijn.
Maar daar staat de R2nl dan ook niet tussen! Ik realiseer me dat zulke speciale uitgaves niet makkelijk in de achterhoek te krijgen zijn, maar hier in de grote stad lag ie gewoon in de frs 3voor33 bak!quote:Op maandag 14 februari 2005 13:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens deze gegevens van dvdcompare zit de docu alleen op de R1 of R3:
[..]
Die 2e DVD is inderdaad ge-wel-dig. Bij mij zat ie in een 4-disc box met nog twee andere Monty films, maar dat zal wel dezelfde zijn. Vooral de lego versie vond ik erg leuk.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:09 schreef oZner het volgende:
[..]
Die 2DVD is zowiezo meesterlijk! Alleen al die prachtige menu's. En de parodie van de Matrix "Follow the Killer Rabbit", een tutorial voor kokosnoten, en de lego versie van de film!
Haha, dat krijg je als je alleen maar naar buitenlandse uitgaves kijkt he. Ik koop echt nooit wat in Nederland, dus voor mij bestaan R2nl niet eensquote:Op maandag 14 februari 2005 14:53 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Maar daar staat de R2nl dan ook niet tussen! Ik realiseer me dat zulke speciale uitgaves niet makkelijk in de achterhoek te krijgen zijn, maar hier in de grote stad lag ie gewoon in de frs 3voor33 bak!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |