abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22297355
quote:
Op woensdag 29 september 2004 19:50 schreef Hare het volgende:
Maar weer ff een update.

Eternal Sunshine of the Spotless Mind was nogal een tegenvaller. Iig wat audiocommentaar betreft, ik had gedacht dat Kaufman wel wat te vertellen had, maar die hoorde je haast niet. Erg jammer. De rest van de extra's waren wel leuk.

Maar vandaag dan de beste extra gezien die ik ooit heb gezien: De docu van 3 uur over het maken van Alien. Echt elk aspect wordt belicht, iedereen komt aan het woord. Echt, echt reuze interessant, leuk, mooi om te zien.

Ben benieuwd naar die van Aliens!
welke editie ?
  donderdag 30 september 2004 @ 00:39:16 #52
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22299769
quote:
Op woensdag 29 september 2004 23:03 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

welke editie ?
Waarvan? Ik denk dat je het over Aliens hebt of niet?

Ik heb het over de Quadrology. 9 disc.

in de ubergeile alienhead! Na de extra's gezien te hebben en de details van de Alien Head in de film blijkt dus echt dat ie er precies op lijkt! (kende die schedel niet
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 19:07:05 #53
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22603059
Vandaag en gister de extra's gezien van Vertigo en Rear Window. De eerste heeft een docu en commentaar, de tweede een uitgebreide docu.

En ze zijn alledrie echt helemaal . Ik heb gewoon gefascineerd zitten luisteren naar alles wat werd verteld over Hitch. Het commentaar werd gedaan door o.a. de producer van de film die echt alles vertelde over de werkwijze van Hitch en zijn gedragingen, wat ik, als liefhebber van Hitchcock films echt erg leuk vond om te luisteren. Ook de docu's geven je hier zeer veel info over!

pi_22603105
Op de star wars trilogy - Empire of Dreams -> MUST See!
Je ziet Lucas' hele strijd om independent zijn films te kunnen maken, echt heel cool!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 16 november 2004 @ 17:50:40 #55
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23357009
Afgelopen 2 dagen de extra's gezien van X-Men en Shawshank Redemption.

De extra's van X-Men zijn erg leuk, je krijgt veel interviews te zien met de cast die je erg grappige dingen vertellen en veel behind the scenes te zien. Eerste keer met z'n allen in X-men pak en dat soort dingen. Ook het commentaar is erg vermakelijk, je hoort veel over de productie, en hoe Singer dingen heeft aangepakt e.d. Ook leuke weetjes komen er genoeg in voor.

Van the Shawshank Redemption vond ik de extra's niet erg geweldig. Er zijn iets van 3 langere features en daarin worden eigenlijk dezelfde dingen herhaald wat het allemaal een beetje saai maakt.

Het commentaartrack van Darabont is daarentegen een van de beste die ik heb gehoord. Hij verteld echt zeer duidelijk, leuk en informatief. En dat voor zijn eerste commentaartrack!
Je hoort hoe hij werkt, hoe hij dingen ziet, waarom hij zaken op een bepaalde manier heeft gefilmd, hoe hij in de business is gerold, advies hoe je zelf in de filmwereld komt te werken, de weg naar het maken van de film, het bouwen van sets, muziek, de acteurs en hoe zij werken en wat zij zelf hebben toegevoegd aan de film etc etc etc. Echt zeer breed en zeer interessant, zeker omdat hij veel over zichzelf verteld, maakt het allemaal toch wat persoonlijker. Zeer aan te raden!
pi_23359658
Scary movie 2.

Extra scenes. scene met die gast in de rolstoel in die hele grote plymouth
meesterlijk.
pi_23359784
op de r1 van CABIN FEVER zit de optie om hem in "chick vision" te kijken, iedere x als er iets bloederigs of geweldadigs in de film voorkomt verschijnen er 2 handen in beeld die voor de lens zitten. je hebt dan het id dat je tussen je eigen vingers door zit te kijken...

dinsdag 16 november 2004 @ 21:55:07 #58
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23363090
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 19:47 schreef kinky_queen het volgende:
op de r1 van CABIN FEVER zit de optie om hem in "chick vision" te kijken, iedere x als er iets bloederigs of geweldadigs in de film voorkomt verschijnen er 2 handen in beeld die voor de lens zitten. je hebt dan het id dat je tussen je eigen vingers door zit te kijken...

pi_23364330
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 19:47 schreef kinky_queen het volgende:

:D Ik vond 't eigenlijk een kutfilm maar zo wordt-ie toch weer stoer!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:39:25 #60
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_23364617
Hulde voor de extra's op de Battle of Algiers Criterion. .
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  maandag 14 februari 2005 @ 01:52:08 #61
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25080789
Hulde voor de documentaire: The Battle Over Citizen Kane die staat op de 2e schijf van de R1 uitgave van Citizen Kane

Duurt 2 uur en daarin krijgen we uitgebreid zicht op het leven van Orson Welles en Hearst. De mediamagnaat die het idee had dat Welles hem naspeelde in Citizen Kane.
Hearst kende ik helemaal niet, Welles ook niet echt, afgezien van de films, maar niet de persoon erachter. En beide personen zijn echt zo interessant. Er wordt veel leuks over ze verteld, het wordt opgeluisterd met interviews met o.a. Welles zelf en de zoon van Fairbanks (vriend van Hearst, en zelf natuurlijk ook bekend ).
Mooiste dingen: 'Xanadu' bestond echt. Hearst had serieus een paleis gebouwd, groter dan ik ooit heb gezien op een prive-terrein groter dan ik ooit heb gezien: San Simeon.
En Welles radio-optreden van War of the Worlds. Wat een oproer die man daar mee veroorzaakte.

2 intrigerende personen in een intrigerende documentaire. Gaat dat zien!
pi_25083486
Op de R2 SE staat die docu trouwens ook. Er is nog wel een erg vette R1 waar RKO281 als derde disc bij zit.

edit: waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat RKO281 een leuke extra feature is...

<enter signature>
  maandag 14 februari 2005 @ 13:02:59 #63
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25085161
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Op de R2 SE staat die docu trouwens ook. Er is nog wel een erg vette R1 waar RKO281 als derde disc bij zit.

edit: waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat RKO281 een leuke extra feature is...

Volgens deze gegevens van dvdcompare zit de docu alleen op de R1 of R3:
quote:
#
R2 SE United Kingdom - (Universal Pictures)
#
Extras:
DISC ONE
Re-mastered and restored feature
Theatrical trailer
Audio Commentary by Ken Barnes

DISC TWO
"Anatomy Of A Classic" documentary presented by Barry Norman (50 mins)
"Hearts Of Ages" featurette
"The War Of The Worlds" featurette that looks at the furore caused by Orson Welles' radio adaptation in which some Americans believed a Martian landing was actually taking place
"The Original Film Budget" featurette
"The Happy Prince" featurette
Cast & crew profiles
Stills gallery
#
Picture format:
4:3 Non-Anamorphic PAL
#
Soundtrack(s):
English Dolby Digital 2.0 Mono
#
Case type:
Amaray (Keep) Case
pi_25085241
De bonusdisc bij de Godfather-trilogy. Schitterende documentaire die perfect weergeeft met welke problemen FFC te maken had tijdens het maken van vooral deel I. Ook de Deleted scenes zijn een must-see. Ik wacht nog steeds op een ultimate edition, waarbij deze scenes ook gebruikt zijn.

verder:
Starwars trilogy (Empire of dreams is echt geweldig.)
LOTR EE editions: completer kan het bijna niet.
  maandag 14 februari 2005 @ 13:53:35 #65
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25085747
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:02 schreef Hare het volgende:

[..]

[..]
nope, fout. zelf heb ik de R2NL dubbel dvd van Indies en daar staat ie ook op, op de 2e disc. Is trouwens (op een fotogallery na dan) ook meteen de enige extra die op de dvd staat.
Heb Battle over Citizen Kane nog niet gezien trouwens
  maandag 14 februari 2005 @ 13:55:50 #66
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25085772
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:10 schreef fratsman het volgende:
De bonusdisc bij de Godfather-trilogy. Schitterende documentaire die perfect weergeeft met welke problemen FFC te maken had tijdens het maken van vooral deel I. Ook de Deleted scenes zijn een must-see. Ik wacht nog steeds op een ultimate edition, waarbij deze scenes ook gebruikt zijn.
ik hoop t echt van harte, maar denk niet dat zo`n versie ooit zal verschijnen.
wel heel jammer overigens
pi_25086250
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:02 schreef Hare het volgende:

[..]

[..]
Maar daar staat de R2nl dan ook niet tussen! Ik realiseer me dat zulke speciale uitgaves niet makkelijk in de achterhoek te krijgen zijn, maar hier in de grote stad lag ie gewoon in de frs 3voor33 bak!

<enter signature>
pi_25087503
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:09 schreef oZner het volgende:

[..]

Die 2DVD is zowiezo meesterlijk! Alleen al die prachtige menu's. En de parodie van de Matrix "Follow the Killer Rabbit", een tutorial voor kokosnoten, en de lego versie van de film!
Die 2e DVD is inderdaad ge-wel-dig. Bij mij zat ie in een 4-disc box met nog twee andere Monty films, maar dat zal wel dezelfde zijn. Vooral de lego versie vond ik erg leuk.

Ook het spel voor de PC van "The Holy Grail" is wel leuk, allerlei dingen uit de film komen dan in game vorm terug...maar dat is een beetje off-topic .
  maandag 14 februari 2005 @ 17:05:17 #69
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25087650
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:53 schreef FremantleDockers het volgende:

[..]

Maar daar staat de R2nl dan ook niet tussen! Ik realiseer me dat zulke speciale uitgaves niet makkelijk in de achterhoek te krijgen zijn, maar hier in de grote stad lag ie gewoon in de frs 3voor33 bak!

Haha, dat krijg je als je alleen maar naar buitenlandse uitgaves kijkt he. Ik koop echt nooit wat in Nederland, dus voor mij bestaan R2nl niet eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')