Dude, man, of je opent het topic, if ik toon hier mijm borsthaar,quote:Op maandag 7 juni 2004 00:44 schreef nikky het volgende:
[..]
ik was ook heel serieus
Dude? man?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dude, man, of je opent het topic, if ik toon hier mijm borsthaar,.
.
Ja, shit hé!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:46 schreef nikky het volgende:
Dude? man?tssssk of je doet ff research ofzo
nee das kutquote:Op maandag 7 juni 2004 00:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, shit hé!
Als ie weer open is maak ik wel een update postjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:58 schreef static het volgende:
Even met de ONZ mods besproken of zij hem wel willen hebben.
Heb het erbij gezet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:59 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Als ie weer open is maak ik wel een update postjemet de originele foto die t nu niet meer doet
Zie ONZ in +.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
In principe doen we geen schopjes naar ONZ. ONZmensjes worden heel boos als we de indruk wekken dat we ONZ als overstortbak gebruiken. En gelijk hebben ze natuurlijk. Maar goed, na toestemming van een ONZmodje zal er toch verplaatst worden
Geen toestemming van ONZ dus. Helaas.quote:Doe maar niet.
Ik hoef hem in onzin ook niet.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Knut says:
[..]
Geen toestemming van ONZ dus. Helaas.
Begrip voor deze situatie?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:20 schreef Alicey het volgende:
invloed weer op genialiteit
ik ben van mening dat moderators begrip moeten hebben voor deze situatie, en iets minder hang en sluitwerk moeten toepassen
het weer heeft wel degelijk invloed op de prestaties. gooi anders maar in wfl open, dan kunnen daar de wetenschappers zich over het vraagstuk buigenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begrip voor deze situatie?Dat het zo gaat onweren bedoel je? En wat dat met genialiteit te maken heeft? Waarom probeer je het niet in ONZ zulke dingen? Of was het echt serieus bedoeld??
Dan hebben we altijd nog WFL. Ben benieuwd hoe lang zoiets daar open blijft, maar proberen kan altijd natuurlijk
O het GING ergens over bedoel je? TS die meteen als eerste reply zijn eigen topic vermoordt? Ben geen kinderjuf hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:13 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom moest deze nou weer op slot dan? Wat is dat voor een stomme actie? Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord.
Nee primaquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:57 schreef petre86 het volgende:
vervolgen van homohuwelijk voor/tegen nietmeer sluiten aub (alleen als het offtopic gaat, dan wel natuurlijk)
maar het gaat er nogal heet aan toe ja, dat mag toch wel?
wat was er trouwens mis met de vorige (nichtenhuwelijk deel 4) behalve dan de topictitel?
het gaat al weer een beetje de verkeerde kant uit.....quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee primaMaar als er al meteen gewalgd en gekotst wordt, nog voordat het topic een paar minuten op gang is, dan kunnen we er beter mee ophouden. Wat je nu gedaan hebt is natuurlijk prima, maar ik ben er gewoon niet de man naar om met een vuilnisbezem achter CMT aan te lopen en al zijn vuilspuiterij recht te gaan poetsen, snap je?
Truequote:Op donderdag 10 juni 2004 11:12 schreef freako het volgende:
In POL lopen al twee "Wat ga je stemmen?"-topics.
Stemmen? Waarom wel / niet? lijkt me daarom wat dubbelop.
Nee weet ik welquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:04 schreef Mtijn het volgende:
Mn topic is dichtgegooit vanwegen de allochtonenregel. Dat was echt niet rasisties bedoeld hoorIk von t gewoon grappig dat ze altijd zo overdreven meedoen met "oerhollandse" tradities, maar zich nu koest houden
Nou dan moet je niet in GC wezenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:21 schreef majic het volgende:
ook meer gericht aan mensen die het gevoelsmatige er van konden waarderen,
ja dat moet je niet doen, want nu was ik mijn tvp-tje kwijt. Foei!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Offtopic posts verwijderd
maar Dr_F.... ik kijk nooit in mijn bookmarks, ik ram altijd op de active topics. U toch ook?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
MikeyMo tief es op, hier is geen plaats voor je emmertje en je schepje.En tvp's zijn allang een achterhaald concept. Ga maar lekker bookmarken
Zoals u wenschtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:25 schreef leviathanfd het volgende:
Dus: uitleg!
Ok, LIT kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals u wenscht
Het is op deze manier een topic wat nergens heen gaat, en waar de discussiewaarde uiterst twijfelachtig van is. Discussiëren over stukken poëzie doen we in LIT, en gewoon een stuk van een gedicht neerkwakken met "dit is waar", ja dat is geen topic waard. Dat zul je toch met me eens zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |