Nee. ONZ is geen overstortbak voor welk ander forum dan ook. Dit was een pure lemming met een volkomen terecht slotje. Of had je daar nog uitleg bij willen hebben?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:42 schreef Jordy-B het volgende:
opzich
mag 'ie niet naar onzin, gelly? (zonder slot, bedoel ik...)
ja, natuurlijk bedoel ik dat.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. ONZ is geen overstortbak voor welk ander forum dan ook. Dit was een pure lemming met een volkomen terecht slotje. Of had je daar nog uitleg bij willen hebben?
Enneh... hoezo waarschuwingen? Ik neem aan dat je dat niet in het kader van het genoemde topic bedoelt? Maar we zijn een aantal dagen even wat minder aanwezig geweest dus we hebben er gisteren en eergisteren even behoorlijk de stofkam doorheen gehaald. Bedoel je dat soms?
Om te kijken of een ex-NWS-mod haar dan gaat bekritiseren?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:03 schreef Kozzmic het volgende:
Waarom opent een NWS-mod een politieke danwel nieuwsdiscussie in GC??
Sinds wanneer wordt er rekening gehouden met bannelingen?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:03 schreef robh het volgende:
Voor mij, Kozzmic
Het is geen kritiek, maar een vraag.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om te kijken of een ex-NWS-mod haar dan gaat bekritiseren?
Het is een kritische vraag.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:07 schreef Kozzmic het volgende:
Het is geen kritiek, maar een vraag.
Ik heb puppy-oogjesquote:Op maandag 3 mei 2004 23:07 schreef Kozzmic het volgende:
Sinds wanneer wordt er rekening gehouden met bannelingen?
quote:Pberends mag geloof ik ook voorlopig niet meer in POL, moet nu de POL-chat dan ook maar naar GC worden verplaatst?
Nee hoor, een vraag.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is een kritische vraag.
Ach, naar mij werd ook niet meer geluisterd in POL. Die armoe troef was het al langer, ik had er geen zin meer in kleuterjuf te spelen.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:16 schreef robh het volgende:
Ik zou die reeks gewoon verder per mail laten lopen. Het is echt armoe troef de laatste tijd.
Jouw schuld kozzmic, je had niet moeten stoppen.
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ach, naar mij werd ook niet meer geluisterd in POL. Die armoe troef was het al langer, ik had er geen zin meer in kleuterjuf te spelen.
Maar goed, die discussie kunnen we beter voortzetten in het POL-FB-topic.
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ach, naar mij werd ook niet meer geluisterd in POL. Die armoe troef was het al langer, ik had er geen zin meer in kleuterjuf te spelen.
Maar goed, die discussie kunnen we beter voortzetten in het POL-FB-topic.
Door mij wel hoor Kozzmic.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ach, naar mij werd ook niet meer geluisterd in POL.
Het is tevens een maatschappelijke discussie .quote:Op maandag 3 mei 2004 23:03 schreef Kozzmic het volgende:
Waarom opent een !USER! een politieke danwel nieuwsdiscussie in GC??
Deze dus: Amsterdamse asogezinnen in container
Ik denk dat dit topic prima past in NWS of POL.
Ja, dat mag zeker. Marietje_ zit overigens in alle fora regelmatig te baggeren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mag ik even klagen over de user Marietje_?
Nou, voor deze keer dan.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee?
ze komt inderdaad zonder enige aanleiding kut opmerkingen overal plaatsen of topics verbaggeren.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat mag zeker. Marietje_ zit overigens in alle fora regelmatig te baggeren.
Dubieus vooral.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ze komt inderdaad zonder enige aanleiding kut opmerkingen overal plaatsen of topics verbaggeren.
curieuze user.
Wishful thinkingquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:30 schreef EgoTrippin2 het volgende:
Dit topic was volgens mij ergens naartoe aan het gaan,
Dat heb ik in de topics zelf al aangegeven, en een post of 7 hierboven nogeens uitgebreidquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:11 schreef Ixnay het volgende:
Waarom gaan de schaaktopics op slot?![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou bijvoorbeeldbedenk maar een set regels, het is jouw feestje blijkbaar. En open daar dan een topic mee. Kan je die "afgebroken partij" mooi eerst uitspelen
. We wachten gewoon even op wat regelgeving, in dit geval van jou
Dat is alles
Af en toe heeft de flitser wel goede ideetjes hoor!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goed idee.
Heeft hij wel vaker, maar ok.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:28 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Af en toe heeft de flitser wel goede ideetjes hoor!
Nou beoordelen hoeft niet, maar ik zie dat er regelmatig in topics overgegaan wordt op persoonlijke aanvallen, die naar mijn idee nog best door de beugel kunnen. Om die reden vind ik een modje of een FA mailen te overdreven. Maar het is dan wel interessant om daarover verder te gaan om duidelijkheid te scheppen, iets waar het oorspronkelijke topic niet voor bedoeld is.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Omdat dat (zoals je in de EERSTE post al zag) altijd gaat uitlopen op flamen en schelden. Dit soort topics zijn niet de bedoeling gewoon. Fok! is opzich natuurlijk een gemeenschap maar het is niet bedoeld om iedereen persoonlijk door te gaan lichten en beoordelen.
Als er problemen zijn op het gebied van offtopic gaan in topics heeft elk forum zijn eigen feedback forum. En anders kan je altijd nog een modje/FA mailen als er iets is.
Ik snap best waar je heen wil,maar zo werkt het nou eenmaal nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou beoordelen hoeft niet, maar ik zie dat er regelmatig in topics overgegaan wordt op persoonlijke aanvallen, die naar mijn idee nog best door de beugel kunnen. Om die reden vind ik een modje of een FA mailen te overdreven. Maar het is dan wel interessant om daarover verder te gaan om duidelijkheid te scheppen, iets waar het oorspronkelijke topic niet voor bedoeld is.
wat hij zegtquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Waar is Kim Schmitz / Kimble
Waarom is dit topic dicht
Je geeft aan dat er verder gegaan kan worden in het gumball topic in PTA.
Echter is in mijn ogen dat nou niet zo een duidelijke stap.
Het gumball topic gaat over de gumball race. En niet over 1 persoon wat die wel en niet doet in z,n leven.
Met andere woorden. Op het moment dat er alleen maar over kimble gepraat gaat worden is dat off-topic.
Of zie ik het nu verkeerd![]()
Spannendquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan overleggen o_g
Topquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja okee, gaat wel over verschillende dingen.Weer open maar dan
Snap ik, maar misschien moet je eens goed kijken waar je je onderwerp moet plaatsen, je kan blijkbaar wel netjes zoals het hoort het feedbacktopic vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:13 schreef Ingeborg het volgende:
Nou is mijn onderwerp weer dicht en dat vind ik toch wel jammer hoor. Ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |