De 2e?quote:Op zondag 4 april 2004 11:34 schreef Arcee het volgende:
Post hier op 04-04-04 04:04
Totaal overbodig slotje.
En da's niet de eerste hier.
Verhuis 'm dan naar ONZ, of staat-ie je daar ook nog in de weg?quote:Op zondag 4 april 2004 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Was een typisch nachtelijk meld-topic, totaal inhoudloos, en ook niet met de bedoeling een discussie te voeren. Ook alle "ben ik nog op tijd?"-meldingen hebben we ruimschoots gehad, en daarmee was het laatste bestaansrecht van dat topic wel verdwenen. Vandaar
Jij let altijd goed genoeg op om precies te weten om de hoeveelste het gaat.quote:Op zondag 4 april 2004 12:02 schreef Loedertje het volgende:
De 2e?
Kom op nou, Arcee. Je loopt inmiddels lang genoeg mee om te weten dat je zulke dingen dan beter meteen in ONZ kunt openen. Sowieso doen we geen schopjes naar ONZ, omdat ook ONZ geen overstortbak is voor topics die iemand kwijt wil, en helemaal niet voor een topic dat, zoals reeds aangegeven, ieder bestaansrecht verloren heeft.quote:Op zondag 4 april 2004 12:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Verhuis 'm dan naar ONZ, of staat-ie je daar ook nog in de weg?
Morgen heeft 't z'n bestaansrecht verloren. Vandaag nog niet. Echt niet.quote:Op zondag 4 april 2004 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom op nou, Arcee. Je loopt inmiddels lang genoeg mee om te weten dat je zulke dingen dan beter meteen in ONZ kunt openen. Sowieso doen we geen schopjes naar ONZ, omdat ook ONZ geen overstortbak is voor topics die iemand kwijt wil, en helemaal niet voor een topic dat, zoals reeds aangegeven, ieder bestaansrecht verloren heeft.
kittens aan de vivisectie verkopenquote:HeatWave (Moderator) - woensdag 24 maart 2004 @ 14:47
Zodra dingen niet verboden zijn mag er best over gesproken worden op fok!. Ik vind het ook raar, maar het is niet tegen de regels.
Maar het lijkt idd weer op een uitlok topic. Dicht dus...
Ik heb het al geslotenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:16 schreef HeatWave het volgende:
roflmaopimp: voor je post: nee, zo bedoelde ik het dus NIET.
Ik weet het, ik heb alleen nog ff na het slotje gepostquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het al gesloten
quote:HeatWave (Moderator) - dinsdag 6 april 2004 @ 11:15
Nog even na een slotje...
Ik had je verteld, dat als je het SERIEUS meent, je een andere openingspost moest gebruiken, een die niet inspeelt op emoties, maar die aanleiding geeft tot discussie, en dus niet op deze manier.
Krediet verspeeld !.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:17 schreef roflmaopimp het volgende:
[..]stelletje emo diertjes
Als ik de kittens verzuip maak ik wel wat fotos voor jullie
zondag 9 maart 2003 @ 20:18 Dat ding is dik een jaar geleden dicht gegooid, geen flauw idee dus.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:21 schreef Stranger het volgende:
Fok! the musical: denk mee over de liedjes!
Ik kan hier geen sluitpost vinden, waarom zit ie op slot?
Nou, dat is ook fijn dus, ik wilde net een liedje schrijven voor de musical.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zondag 9 maart 2003 @ 20:18 Dat ding is dik een jaar geleden dicht gegooid, geen flauw idee dus.
Ow, je wil dus eigenlijk vragen of ie weer open mag??quote:Op woensdag 7 april 2004 20:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou, dat is ook fijn dus, ik wilde net een liedje schrijven voor de musical.
Laat bij nader inzien maar, ik denk dat het topic niet bestand is tegen de huidige users.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, je wil dus eigenlijk vragen of ie weer open mag??
Bij dezequote:Op woensdag 7 april 2004 20:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Laat bij nader inzien maar, ik denk dat het topic niet bestand is tegen de huidige users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |