FOTOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:35 schreef LWaS het volgende:
Ik ga even naar mijn zus toe
tot later
van mijn zusquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
FOTOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet van jouquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:39 schreef LWaS het volgende:
[..]
van mijn zus
mijn zus is 30 en woont al weet ik veel hoelang samen met een of andere it-nerd (die overigens wel aardig is hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet van jou![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:34 schreef ThaFreak het volgende:
MutZ waarom smurf
quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
JIJ behoort daar wat aan te doen...
of die andere smurf.....
waar is die xtreem kontebonkerquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
[..]
Hij vond dat de SC niveau nachtbar had...quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waar is die extreem kontebonker![]()
doe datquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
ik ga Jong kijken van de EO op Nederland 1 eenTOP programma
Dat meisje Carlijn kent m'n zusje nog uit het revalidatiecentrum...quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
ik ga Jong kijken van de EO op Nederland 1 eenTOP programma
Wat mot je pigmee?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waar is die xtreem kontebonker![]()
Heb jij t ook gekeken? Ik vond het een mooie uitzending, echt weer een Jong uitzending.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat meisje Carlijn kent m'n zusje nog uit het revalidatiecentrum...
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat mot je pigmee?
Is minder dan t klinkt, t had zo van BNN kunnen wezen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
doe dat![]()
HUILLIEquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
*roept grote smurf*
Idd dat heb ik ook, zo eerst ff douche, ff een bak expresso maken, en dan maar alvast gaan (moet nog iem ophalen)quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:18 schreef BazzoS het volgende:
bwah, vanavond ff wat red-bull achterover slaan, ben btje moe
Juist, ff douche, klaarmaken, dan lekker fietsen naar RSquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd dat heb ik ook, zo eerst ff douche, ff een bak expresso maken, en dan maar alvast gaan (moet nog iem ophalen)
anders ga jij eve naar radstakequote:Op zaterdag 3 april 2004 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HUILLIE
MIETJE
LULquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Juist, ff douche, klaarmaken, dan lekker fietsen naar RS
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
anders ga jij eve naar radstake
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LULik moet rijden, dus wordt t een 'fris' avondje
you to have funquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:22 schreef BazzoS het volgende:
ben dr weg van, laterr
iedereen veel plezier vanavond
Ik heb hem een heel klein stukje gezien, maar ik ga de herhaling denk wel opnemen...quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij t ook gekeken? Ik vond het een mooie uitzending, echt weer een Jong uitzending.
Ik MOET mee naar de radstake, we houden een mini reunie van 4MA 2001 (Ludger 4Mavo eindexamen jr 2001)quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
anders ga jij eve naar radstake
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:00 schreef LWaS het volgende:
ik ben trug!
moet alleen zo even mijn pc openslopen...een hd wordt ws nogal warm en daarom vindt ie het nie zo leuk om het te blijven doen
oh, en ik heb een nieuwe telefoon voor boven van mijn zus
burnoutquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef LWaS het volgende:
zo...pc even uit elkaar gehaald en een tijdelijke oplossing gemaakt die het zou moeten uithouden
let's see what happens next
FA minimaal....quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:55 schreef MutZ het volgende:
TF, wie bedoel je trouwens met *grote smurf*, ben ik dat of dat een fa/a??
hehe *gaat zoeken*quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:10 schreef MutZ het volgende:
Klopt, ik ben maar 1,68... niet zo heel groot dus... Maar dan moet je een A hebben... die zijn rood, net zoals de muts van grote smurf... veel plezier met zoeken...
Ik ga slapen...
Waar ging het over.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat meisje Carlijn kent m'n zusje nog uit het revalidatiecentrum...
heb je ook nietquote:Op zondag 4 april 2004 00:27 schreef LWaS het volgende:
ik kan natuurlijk wel weer meteen na ook_gek hier posten.maar ja...
dan denken ze dalijk dak geen leven heb
morgenochtend voetballenquote:Op zondag 4 april 2004 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je ook niet
Moet ik weer een kaartje zoekenquote:Op zondag 4 april 2004 00:32 schreef LWaS het volgende:
[..]
morgenochtend voetballen
en die kutmarathon is er
nee, ik weet waar het is..maar door die kutmarathon zal ik wel om moeten rijdenquote:Op zondag 4 april 2004 00:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet ik weer een kaartje zoeken
jij bent ook stomquote:Op zondag 4 april 2004 00:40 schreef ook_gek het volgende:
voetballen is stom.
Sterktequote:Op zondag 4 april 2004 00:44 schreef LWaS het volgende:
maar goed...ik ga nog even tv ofzo loeren...en dan
morgen om 8 uur ofzo eruit
Het is dat m,n kamer niet goed genoeg is voor een 6.1 set. En ik heb geen zin om min of meer in een bios te slapenquote:Op zondag 4 april 2004 01:10 schreef Ultimora het volgende:
zow ik ben ook weer ff lurken.. net ff (nouja "even?") LOTR The return of the king gekeken, met DTS 6.1.. best impressive, enneeh volledig "in controll"
quote:Op zondag 4 april 2004 08:02 schreef MutZ het volgende:
Goedemorgen allemaal
quote:Op zondag 4 april 2004 09:48 schreef BoJo het volgende:
ga me maar eens douchen, vandaag naar Delft , Alfa meeting
Veel plezier...quote:Op zondag 4 april 2004 14:31 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maar werken, iedereen zit natuurlijk naar de F1te kijken
ik moet straks werkenquote:Op zondag 4 april 2004 14:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Veel plezier...
Oh ja, ik ben er weer... [afbeelding]
Vond je het zo leuk voor me?quote:Op zondag 4 april 2004 10:47 schreef Hagedis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tsja...duur? ligt eraan wat ioets harder is natuurlijkquote:Op zondag 4 april 2004 11:26 schreef Xtreem het volgende:![]()
![]()
![]()
op OF de politie OF die lelijke stink 307 achter me.
wat de neuk? juist. Ik rij netjes op een bijna lege (lees: 1 auto voor me, verder leeg) provinciale weg... haal die stink 307 voor me in (hij rijd 80, ik iets harder) ... Paar honderd meter voor de bebouwde kom, bordje 70.. ik netjes voet van het gas en ineens *flits*.... Daar staat geen paal.... ben later terug gereden, kon ook geen mobiel iets vinden (om ong. 23.30)... staat er wel 50 meter verder op een verlaten politie auto op een oprit (volgens een vriend van me van de hondendienst iets).... Dusop de politie als ze daar echt stonden te controleren (
dat wordt duur
) of
op die stink 307 als die me wilde laten schrikken
dat was dus de reden dat ik dr niet wasquote:Op zondag 4 april 2004 14:31 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maar werken, iedereen zit natuurlijk naar de F1te kijken
ik was gewoon in de radstakequote:Op zondag 4 april 2004 02:51 schreef PeuRac het volgende:
Hey ben (al)weer terugdamn wat een lekkere vrouwtjes weer
sommige best nog geil ook. Balen dat ik niks mocht anders had ik hier nu niet gezeten
Ook_gek, dat meisje he, die met die hond, je gelooft t of niet, maar ze ziet er nu gewoon goed uit![]()
@BazzoS waar was je nou![]()
![]()
Hoiquote:Op zondag 4 april 2004 17:19 schreef ook_gek het volgende:
Hoi
Zo dat thuis winkelen met de wehkamp is best makkelijk
Beetje bladeren. Hier en daar wat klikken. En je hebt kleding thuis
ziet er idd erg leuk uit...quote:Op zondag 4 april 2004 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Stoere schoenen
En nog wat shirts voor heel weinigEn zooi broeken.
Ik ga maar eens wat bestellen. Leuke werk kleding![]()
Weer eens anders dan boss versace en armani
'k schat dat ik 110 a 120 reed op dat moment..., kwam van 130quote:Op zondag 4 april 2004 15:36 schreef LWaS het volgende:
[..]
tsja...duur? ligt eraan wat ioets harder is natuurlijk
quote:Op zondag 4 april 2004 18:05 schreef ThaFreak het volgende:
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hehe *gaat zoeken*
truste MutZ
quote:Op zondag 4 april 2004 19:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb je gewonnen??quote:Op zondag 4 april 2004 19:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Gister de hele dag badmintontoernooi gehad. mijn eerste wedstrijden ooit.
Maar man man wat zwaar, ik heb echt zere spieren op plekken waar ik dacht geen spieren te hebben.![]()
Nopequote:Op zondag 4 april 2004 19:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb je gewonnen??
been there, done thatquote:Op zondag 4 april 2004 19:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en ga nu eerst eten
quote:Op zondag 4 april 2004 19:56 schreef MutZ het volgende:
eet smakelijk Tjabbo
Thnx!quote:Op zondag 4 april 2004 19:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
been there, done that
smakelijk
Veel plezier...quote:Op zondag 4 april 2004 20:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
[..]
Thnx!
Het heeft gesmakt.
'k Had lekker kippevleugels gebakken, beetje soeppie erbijYum!
Spreek jullie vanavond of morgen wel weer, ga nu ff koffie scoren bij pa en ma.
laterz!
Lekker gewerkt?? en hoe wil je dat doen?? niets doen??quote:Op zondag 4 april 2004 20:53 schreef LWaS het volgende:
zo!
gegeten, gewerkt....en nu lekker rieleks niets doen
lekker niets doen ja...alleen doen waar je zin in hebt danquote:Op zondag 4 april 2004 20:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Lekker gewerkt?? en hoe wil je dat doen?? niets doen??
quote:Op zondag 4 april 2004 20:58 schreef LWaS het volgende:
oh, die mongolen hier in de straat hebben me weer een kras op mijn auto bezorgd
stukje lak van de bumper af....en een witte kras...ga morgen even kijken of ik iig de kras kan wegpoetsen...quote:Op zondag 4 april 2004 21:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
diepe kras??
tis echt net op de helft van mijn achterbumper...dader enzo staat hierboven...quote:Op zondag 4 april 2004 21:02 schreef Xtreem het volgende:
<voorspelbaar> weer een stukje mooier
nee, serieus, lang?diep? dader?
ooow dat klinkt niet best, vooral niet op een zwarte lakquote:Op zondag 4 april 2004 21:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
stukje lak van de bumper af....en een witte kras...ga morgen even kijken of ik iig de kras kan wegpoetsen...
ik weet trouwens bijna zeker dat die vent het van die oude kutporsche heeft gedaan hiero...maar ja...die komt het natuurlijk nie even zeggen
quote:Op zondag 4 april 2004 21:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ooow dat klinkt niet best, vooral niet op een zwarte lak![]()
niet met stift maar met spuitbus, heel lichtjes stukje bijschuren en dan spuiten......quote:Op zondag 4 april 2004 21:04 schreef LWaS het volgende:
[..]
het lijkt op vogelstront van een afstand...maar morgen even poetsen..en dan dat stukje lak maar bijtippen ofzo....lelijker zal het wel niet snel worden
mjah...ik wa op zoek naar een achterschort...zal nu wel een hele bumper wordenquote:Op zondag 4 april 2004 21:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet met stift maar met spuitbus, heel lichtjes stukje bijschuren en dan spuiten......
zorg ervoor dat je een hele fijne verfnevel hebt en dan zal het wel goed gaan.....
Ik was 1) niet thuis en 2) als men het gewon bij mij komt melden timmer ik nergesn op los....dan ben ik hooguit blijquote:Op zondag 4 april 2004 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Omdat ze bang zijn dat je er meteen op los timmert?
alle auto`s in de buurt bekrassen met de tekst: ajgen sgoelt, dieke boelt ?quote:Op zondag 4 april 2004 21:19 schreef LWaS het volgende:
mjah..niets meer aan te doen u...behalve balen
Ik ken teveel mensen hier uit de buurt...en die vind ik nog sympathiek ookquote:Op zondag 4 april 2004 21:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
alle auto`s in de buurt bekrassen met de tekst: ajgen sgoelt, dieke boelt ?
quote:Op zondag 4 april 2004 21:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
alle auto`s in de buurt bekrassen met de tekst: ajgen sgoelt, dieke boelt ?
als ze het wel komen zeggen. zou dat dan helpenquote:Op zondag 4 april 2004 21:07 schreef LWaS het volgende:
waarom komen die lijers het nou niet gewoon zeggen
tja...diegene van wie ik vermoed dat die de dader is...die woont hier niet...die komt hier bij de buurvrouw altijd langs (Ik wil nie weten wat ie daar doetquote:Op zondag 4 april 2004 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Met een megafoon door de straat paraderen met de vraag wie het gedaan heeft? Werkt vast niet, aangezien je in de buurt van Rotterdam woont..
Zijn er wel meer in de buurt van R'damquote:Op zondag 4 april 2004 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee want dan weten ze gelijk dat het LWAS was aan de taalbeheersing
nou, dan heb ik iig iemand die de schade kan vergoedenquote:Op zondag 4 april 2004 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ze het wel komen zeggen. zou dat dan helpen
die spreek ik regelmatig ja..maar die zouden dan meteen naar mij toekomen hun kennendequote:Op zondag 4 april 2004 21:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zijn er wel meer in de buurt van R'dam
serieus, spreek je de aardige mensen regelmatig? gewoon het gesprek er subtiel op sturen of zij 'toevallig' iets gezien hebben
nah, ik wilde je net bellenquote:Op zondag 4 april 2004 21:30 schreef MutZ het volgende:
Ik ga zo denk maar slapen...
quote:Op zondag 4 april 2004 21:31 schreef Xtreem het volgende:dat is kut.... maar dat kan nog gebeuren
dat is voor hem E 25 schade...quote:Op zondag 4 april 2004 21:32 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik schop denk ik gewon volgende week ofzo die kerel zijn zijscherm eraf...zal nie zoveel moeite kosten
hmz....quote:Op zondag 4 april 2004 21:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat is voor hem E 25 schade...
Ja, fijn... schop m meteen total lossquote:Op zondag 4 april 2004 21:34 schreef LWaS het volgende:
[..]
hmz....
voorruit dan?
dat is ie toch na die voorruit?quote:Op zondag 4 april 2004 21:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, fijn... schop m meteen total loss![]()
benzine eruit laten lopen is voldoendequote:Op zondag 4 april 2004 21:39 schreef LWaS het volgende:
[..]
dat is ie toch na die voorruit?
quote:Op zondag 4 april 2004 21:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
benzine eruit laten lopen is voldoende
quote:Op zondag 4 april 2004 21:43 schreef ook_gek het volgende:
m,n vader heeft ooit wel eens s,ochtends een auto op z,n kant gevonden in de straat. Dat was pas echt goed schade maken
Alleen had de eigenaar het gedaan. Hij kreeg hem niet in het gat. Dus dacht hij. weet je wat, ik zet hem op z,n zij er in. Want dan sta ik niet zo ver op de weg
En ja die man was ietsjes dronken.
zo'n porsche heeft toch wel een afgesloten tankding?quote:Op zondag 4 april 2004 21:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
doe 's lief en gooi er dan wat diesel in
tankpistool is hetzelfde... dus daar moet je wel wat diesel (bij) in kunnen krijgenquote:Op zondag 4 april 2004 21:48 schreef LWaS het volgende:
[..]
zo'n porsche heeft toch wel een afgesloten tankding?
ja maar die porsche zal toch wel een afgesloten tnakdop ding hebben?quote:Op zondag 4 april 2004 21:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tankpistool is hetzelfde... dus daar moet je wel wat diesel (bij) in kunnen krijgen
quote:Op zondag 4 april 2004 21:50 schreef LWaS het volgende:
[..]
ja maar die porsche zal toch wel een afgesloten tnakdop ding hebben?
alhwel...als je daar hard aan trekt gaat ie vast open
ik snapte jke reply al nietquote:Op zondag 4 april 2004 21:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]op die manier...
Ach, roest geeft wel mee
hey, hij begon! (vermoedelijkquote:Op zondag 4 april 2004 21:54 schreef BazzoS het volgende:
Porsches slopen, tssk tssk![]()
![]()
![]()
![]()
'k snap hier ook niets vanquote:Op zondag 4 april 2004 21:55 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik snapte jke reply al niet
geeft niet...you will learn to live with itquote:Op zondag 4 april 2004 21:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k snap hier ook niets van
Waren 4 studenten.quote:Op zondag 4 april 2004 21:48 schreef LWaS het volgende:
[..]
en die man heeft hem even op zijn zij getillt?
Ik moet ook leren leven met de gedachte dat iemand gestraft wordt voor het opleuken van een Tigraquote:Op zondag 4 april 2004 21:59 schreef LWaS het volgende:
[..]
geeft niet...you will learn to live with it
quote:Op zondag 4 april 2004 22:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet ook leren leven met de gedachte dat iemand gestraft wordt voor het opleuken van een Tigra
die man is hier hooguit 1 tot 2 keer in de week in de straat.quote:Op zondag 4 april 2004 22:02 schreef BazzoS het volgende:
maandag ochtend, 7.30:
"Euh pa, de spiegel van je porsche is kapot, de auto ligt er bovenop!"
beschrijving:quote:Op zondag 4 april 2004 22:03 schreef LWaS het volgende:
[..]
die man is hier hooguit 1 tot 2 keer in de week in de straat.
Betwijfel trouwens of tie het merkt als zijn spiegel ofzo er af ligt
van die man meer: midliffe crisis, denkt stoer te zijn, roestbak.quote:Op zondag 4 april 2004 22:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
beschrijving:
kansloos, sjonnie, werkloos
'k had het over jouquote:Op zondag 4 april 2004 22:09 schreef LWaS het volgende:
[..]
van die man meer: midliffe crisis, denkt stoer te zijn, roestbak.
hmz...eik klopt het van jou wel aardig
nicknamequote:Op zondag 4 april 2004 22:12 schreef PeuRac het volgende:
LWas, als je de lak gaat bijtippen, dat kan heel goed, zonder dat iemand het ziet.
Ik ga het van de week (maybe morgenquote:Was en ontvet de auto goed bij het plekje, ook er omheen. Schud de lakstift goed, heel goed. Neem het kwastje eruit, en strijk met het puntje van de tandenstoker/minisate prikker/cotailprikker, door het kwastje. Laat de lak voorzichtig van het stokje in het plekje lopen, pas goed op dat je niet teveel doet. Laat de lak uitharden. Poets het verschil nu weg met (ik meende, groene) Commadant, gebruik geen goedkoop nep middel. Als het een klein niet te diep plekje is kun je dit ook meteen proberen. Nu ben je klaar.
Note:Bij het lakken, als het een erg groot stuk is, probeer het in delen, laat eerst een deel uitharden, ook als het diep is en er veel opgevuld moet worden.
Laat je bij de Commandant door de verkoper informeren. Je kunt deze commandant gebruiken voor alle soorten lakken, metellic en niet metallic, die speciale kleuren (zoals Alfa, Nissan en TVR hebben).
Met de commandant kun je ook kleine krasjes rond sloten ed weg werken. Echt perfect spul.
quote:Op zondag 4 april 2004 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weet je wat ook kut is? 's nachts je auto heerlijk op de oprijlaan neerzetten, en 's morgens weg willen rijden, en dan merken dat je auto op stenen staat en je BBS-jes pleite zijn.. Overkwam een maat van mij nog niet zo lang geleden..
over mij?quote:Op zondag 4 april 2004 22:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k had het over jou:p
goed, oud & kansloos...
bedreigen tot-ie bekent
Ik heb dit spul al es eerder op mijn auto gesmeerd...aan de binnenkant van mijn duer om te proberen...werkte rpimaquote:Op zondag 4 april 2004 22:21 schreef PeuRac het volgende:
Er zijn 7 of 8 verschillende soorten (lees: sterktes) commandant te krijgen, let dus op de je de goeie hebt, een te sterk of te zwakke en je verneukt je lak. (en ik spreek uit ervaring)
En nog vergeten te zeggen, probeer t eerst ergens onder de motorkap (maak zelf een stukje lak kapot met een motorkap), dan kun je een beetje oefenen.
Ga rukkenquote:Op zondag 4 april 2004 22:22 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me
ga rellen in onz.quote:Op zondag 4 april 2004 22:22 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me
als tie da maar nie in dit topic doetquote:Op zondag 4 april 2004 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga rukken
deur primaquote:Op zondag 4 april 2004 22:23 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik heb dit spul al es eerder op mijn auto gesmeerd...aan de binnenkant van mijn duer om te proberen...werkte rpima
ik hoop hetquote:Op zondag 4 april 2004 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
deur prima![]()
Ok, dan is t makkelijk als t zo goed werkt.
Ik garandeer je, als het goed is gelukt, zie je er helemaal niks meer van.
Idd, niet hier, ga maar na B&H2quote:Op zondag 4 april 2004 22:25 schreef LWaS het volgende:
[..]
als tie da maar nie in dit topic doet
idd, lekker wegwezen hierquote:Op zondag 4 april 2004 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd, niet hier, ga maar na B&H2
quote:Op zondag 4 april 2004 22:29 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac doe die foto eens terug op je MSN van je vriendin
www.uglypeople.com werkt ookquote:Op zondag 4 april 2004 22:29 schreef ook_gek het volgende:
Ik weet niet waar jij gewend bent om op te rukkenquote:
Welke, dit is ze nl ookquote:Op zondag 4 april 2004 22:29 schreef ook_gek het volgende:
Nee eikel, om de zin om te rukken weg te halenquote:Op zondag 4 april 2004 22:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij gewend bent om op te rukken
post es hier?quote:Op zondag 4 april 2004 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke, dit is ze nl ook
slaap lekker?quote:Op zondag 4 april 2004 22:37 schreef Xtreem het volgende:
anyway, ik ben weg
sorry peurac
Hoezo sorry? Ik vervang de foto gewoon voor eentje waarop hij niet kan rukkenquote:Op zondag 4 april 2004 22:37 schreef Xtreem het volgende:
anyway, ik ben weg
sorry peurac
Volgens mij rukt hij op allesquote:Op zondag 4 april 2004 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Ik vervang de foto gewoon voor eentje waarop hij niet kan rukken
Laat die dan een kat nemen ofsoquote:Op zondag 4 april 2004 22:41 schreef LWaS het volgende:
[..]
Volgens mij rukt hij op alles
slaap lekker!quote:Op zondag 4 april 2004 22:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga douchen en maffen, om 6u gaat m'n wekker weer.
hoe oud is je zusje?quote:Op zondag 4 april 2004 22:46 schreef ook_gek het volgende:
ja mensen ik heb paniek hoor ik net. Ik ga aan komend weekend naar een vakantiepark met m,n ouders
Vinden ze leuk of zo
dit ga ik ECHT niet over leven![]()
Maar oke. De kans is vrij gaat dat me zusje wil stappen. Waar moeten we heen. We zitten in. Hou je vast.
*trom geroffel*
*Spanning*
Hoenderlo
21quote:Op zondag 4 april 2004 22:48 schreef LWaS het volgende:
[..]
hoe oud is je zusje?
Linkjes en namen voor leuke disco,s waar we kunnen stappenquote:Op zondag 4 april 2004 22:53 schreef LWaS het volgende:
[..]
foto!
Ik ken heel hoenderlo niet...quote:Op zondag 4 april 2004 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Linkjes en namen voor leuke disco,s waar we kunnen stappen
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 april 2004 23:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik ken heel hoenderlo niet...
zienquote:Op zondag 4 april 2004 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En geloof me. Me zusje komt recht streeks uit de hel.
Je ziet het niet aan haar. Maar geloof me op m,n woorden. Ik 1X in de week een neiging om haar dood te slaan.quote:Op zondag 4 april 2004 23:07 schreef LWaS het volgende:
[..]
zien
Daar zijn het zusjes voor.quote:Op zondag 4 april 2004 23:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je ziet het niet aan haar. Maar geloof me op m,n woorden. Ik 1X in de week een neiging om haar dood te slaan.
En er komt een dag dat ik haar kop door een deur post hen jakker.
Dat zegt iedereen. ze is nu 21 en ik 23. En geloof me. NEE het is niet beter geworden. Alleen maar erger.quote:Op zondag 4 april 2004 23:10 schreef LWaS het volgende:
[..]
Daar zijn het zusjes voor.
Geloof me...later komt alles goed!
Nou hup...zien
dat gebeurt pas op het monet dat jij of zij uit huis gaat wonen.quote:Op zondag 4 april 2004 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen. ze is nu 21 en ik 23. En geloof me. NEE het is niet beter geworden. Alleen maar erger.
Binnen kant er uit jassen. Hoeft dus niet goed te zijn.quote:Op zondag 4 april 2004 23:31 schreef LWaS het volgende:
watvoor een en watvoorkleur?
en wat wil je ermee gaan doen?
en wie betaalt de verzekering en het onderhoud?quote:Op zondag 4 april 2004 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Binnen kant er uit jassen. Hoeft dus niet goed te zijn.
rol kooi er in pleuren. 2 kuip stoelen. Motor netjes op orde brengen.
Verlagen en dan scheuren met die bak whehehe. Hoe gekker hoe beter
Echt een super geluid laten maken. En bij elk stoplicht VOL gas weg trekken
En dat alleen in het weekend. Hobby auto
Moet wel een oldtimer zijnquote:Op zondag 4 april 2004 23:35 schreef LWaS het volgende:
[..]
en wie betaalt de verzekering en het onderhoud?
hij kost maar 32 euroquote:Op zondag 4 april 2004 23:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet wel een oldtimer zijn
Onderhoud betaal ik zelf wel
waarom had je het niet gedaan danquote:Op zondag 4 april 2004 23:41 schreef ook_gek het volgende:
ik had laatst bijna een MASERATI Bi turbo gekocht
Ik kwam er 1 tegen voor 1500 euro. Dus heb ik gebeld. Was wel wat te doen aan de prijs.
Motor was in goeie staat. Versnellings bak ook wel. Maar kreeg het advies om toch goed na te kijken. Bekleding in slechte staat. Scheuren en veel weg geschuurde plekken. Buitenkant was redelijk. Wat krassen en kleine deuken. En de lak was vrij slecht. En hier en daar wat roest. Maar niet veel.
¤ 1.375,00quote:Benzine, Coupé, 2 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen. opknapwerk w.o. wat laswerk motor =6 cyl bi turbo en is in zeer goede staat zo meenemen
Hoiquote:Op maandag 5 april 2004 09:07 schreef ook_gek het volgende:
Goedemorgen
Hé BazzoSquote:Op maandag 5 april 2004 09:42 schreef BazzoS het volgende:
hai
Nopequote:Op maandag 5 april 2004 10:26 schreef ook_gek het volgende:
iemand nog een masarati kopen![]()
LWaSquote:Op maandag 5 april 2004 10:55 schreef LWaS het volgende:
mogguh
Ga eens werken jij...quote:Op maandag 5 april 2004 10:59 schreef BazzoS het volgende:
blegh, tis ook weer maandag ochtendgeen bal zin in stage
En toen was er Fok!
tis FOK! niet Fok!quote:Op maandag 5 april 2004 10:59 schreef BazzoS het volgende:
blegh, tis ook weer maandag ochtendgeen bal zin in stage
En toen was er Fok!
quote:Op maandag 5 april 2004 11:00 schreef LWaS het volgende:
[..]MutZ
![]()
![]()
Echt wel...quote:Op maandag 5 april 2004 11:00 schreef hermandeperman het volgende:
FOK! helpt je de dag wel door!!
Ga je mee naar een donker hoekje?quote:Op maandag 5 april 2004 11:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
ah, dat is een nee dusquote:Op maandag 5 april 2004 11:02 schreef MutZ het volgende:
Ik ga ervandoor...
Ik ga ff een tentamen natuurkunde verkloten...
oww succes!!quote:Op maandag 5 april 2004 11:02 schreef MutZ het volgende:
Ik ga ervandoor...
Ik ga ff een tentamen natuurkunde verkloten...
auto kapoet?quote:Op maandag 5 april 2004 11:03 schreef LWaS het volgende:
[..]
ah, dat is een nee dus
Veel succes!
Ik ga zo even naar de garage
ik had door een schade twee nieuwe koplampen gehad...eentje is nu aan de binnenkant stuk...en die is nog geen 6 maanden oudquote:Op maandag 5 april 2004 11:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
auto kapoet?
oei, das niet zo fijn neequote:Op maandag 5 april 2004 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh.. Ik haat moeders die vergeten zijn dat hun zoon vandaag even z'n scooter zou nakijken, maar dat dat niet gaat lukken zonder geld.. En voor de inwonende meid legt ze net zo makkelijk 50 Euro neer zodat ze zonder zorgen naar een fotoshoot kan..
Gelukkig hebben we de DVD nogquote:Op maandag 5 april 2004 11:45 schreef Tjabbo het volgende:
Dag mensen.
hehehe zo eerst ff badmintonnen, en daarna aan het werk
btw CMR4 Zuigt.Wéér geen arcademodus
![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de DVD nog
*hint*
Gaat het lukken denk jequote:Op maandag 5 april 2004 11:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Eigen rekeningquote:Op maandag 5 april 2004 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
's vriendin van ons allen zegmaar.. En mams om geld vragen lukt niet, want dies werken.. Nou moet ik maar uit zien te vinden hoe ik 't voor elkaar krijg om m'n achterwiel weer te laten draaien.. rem loopt er fucking hard op aan ofzow.. als ie koud is gaat het nog, maar zodra 't daar warm wordt gaat ie steeds langzamer.. Leuk als je woendag ochtend half 8 voor moet rijden >:
als jij zo'n auto gaat afraggen... ben je zo'n auto niet eens waard....quote:Op zondag 4 april 2004 23:25 schreef ook_gek het volgende:
ja maar mensen ik wil ergens een ouwe porscher kopen
Hij mag zo gaar zijn als het maar kan
Maar de motor en de versnellingsbak moet goed zijn.
Ik zie het meer gebruiken waar voor hij bedoeld is.quote:Op maandag 5 april 2004 12:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
als jij zo'n auto gaat afraggen... ben je zo'n auto niet eens waard....![]()
Dies leeg..quote:Op maandag 5 april 2004 12:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Eigen rekening
quote:Op maandag 5 april 2004 12:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie het meer gebruiken waar voor hij bedoeld is.
SCHEUREN. Gewoon leeg trekken die bak. Rolbeugel en kuipstoelen er in. Met 4punts gordel.
En dan gewoon lekker gassen en lekkere bochten nemen.
Een porsche 911 is geen boodschappen auto hoor
Of het was wat anders. In februari deden ze het bij ons helemaal nietquote:Op maandag 5 april 2004 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu pas.. Hier issie al 10 minuten stil..
Mag een race porsche nietquote:Op maandag 5 april 2004 12:10 schreef BroesWillems het volgende:
je moet dat ding met liefde behandelen....
je kunt niet zo alles er uit trekken....
doet me pijn aan het hard.... als je wilt scheuren doe je dat maar met een kadettje.... Porsche=Passie
RIP porsche....quote:Op maandag 5 april 2004 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag een race porsche niet
Ik ga hem niet af trappen hoor
Wel leuke bochten er mee nemen. En goed op z,n staart trapen en hoog in de toeren jagen
je spreekt je zelf tegenquote:Op maandag 5 april 2004 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag een race porsche niet
Ik ga hem niet af trappen hoor
Wel leuke bochten er mee nemen. En goed op z,n staart trapen en hoog in de toeren jagen
remklauw er even afdraaien, en de blokjes er uit, de blokjes aan de zijkanten even opschuren en schoonmaken, en een klein beetje kopervet op de ACHTERKANT!! van de blokjes doen, en heel iets kopervet aan de zijkant, aub uitkijken dat je niet op de voorkant van de blokjes met vet knoeit!quote:Op maandag 5 april 2004 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
's vriendin van ons allen zegmaar.. En mams om geld vragen lukt niet, want dies werken.. Nou moet ik maar uit zien te vinden hoe ik 't voor elkaar krijg om m'n achterwiel weer te laten draaien.. rem loopt er fucking hard op aan ofzow.. als ie koud is gaat het nog, maar zodra 't daar warm wordt gaat ie steeds langzamer.. Leuk als je woendag ochtend half 8 voor moet rijden >:
luilakquote:Op maandag 5 april 2004 13:13 schreef BazzoS het volgende:
ik ook niet
Eens.quote:Op maandag 5 april 2004 12:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
als jij zo'n auto gaat afraggen... ben je zo'n auto niet eens waard....![]()
ik heb wel een ideetje.quote:Op maandag 5 april 2004 13:11 schreef ThaFreak het volgende:
ikke iig niet.......
dan mag jij van mij de nieuwe sc makenquote:Op maandag 5 april 2004 13:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb wel een ideetje.
of ik online zal zijn tegen die tijd weet ik niet
nog 30 posts te gaanquote:Op maandag 5 april 2004 13:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan mag jij van mij de nieuwe sc maken
is niet spammuh... is flooden....quote:Op maandag 5 april 2004 13:46 schreef Xtreem het volgende:
BW: kappuh met spammuh
Dat mag ook.quote:Op maandag 5 april 2004 13:45 schreef Xtreem het volgende:
147? alfa zeker
middag
spam... flood... 't nutteloosquote:Op maandag 5 april 2004 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is niet spammuh... is flooden....
quote:Op maandag 5 april 2004 13:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat mag ook.
ik vond dit wel wat hebben:
http://www.ubootwaffe.net/ops/boat.cgi?boat=147
als iemand de alfa wil, mij best, maar dan maak ik de sc niet
begin maar alvastquote:Op maandag 5 april 2004 13:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat mag ook.
ik vond dit wel wat hebben:
http://www.ubootwaffe.net/ops/boat.cgi?boat=147
als iemand de alfa wil, mij best, maar dan maak ik de sc niet
want deze is zo volquote:Op maandag 5 april 2004 13:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
begin maar alvast![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 13:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
spam... flood... 't nutteloos
quote:Op maandag 5 april 2004 13:50 schreef ThaFreak het volgende:
eve snel volposten dit dan
hij heeft niets te willenquote:Op maandag 5 april 2004 13:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 5 april 2004 13:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij heeft niets te willen![]()
die heeft ook niets te willenquote:Op maandag 5 april 2004 13:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]Ik wil grote smurf spreken.
quote:Op maandag 5 april 2004 13:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die heeft ook niets te willen![]()
mijn pta enzo![]()
ein reich, ein kampf, ein moderator.quote:Op maandag 5 april 2004 13:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die heeft ook niets te willen![]()
mijn pta enzo![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ein reich, ein kampf, ein Zwei moderators.
quote:Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ein reich, ein kampf, ein moderator.
ze is er nu niet dusquote:Op maandag 5 april 2004 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgens mij ging 't hier over ThaFreak, en liet ie Mutz lekker buiten beschouwing.. (als ze daar maar niet achter komt...)
whehe... alsof ze iets toevoegt als ze er wel isquote:Op maandag 5 april 2004 14:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze is er nu niet dus![]()
mine mine mine all mine![]()
my precious... it's ours.. aaaahhh my precious...quote:Op maandag 5 april 2004 14:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze is er nu niet dus![]()
mine mine mine all mine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |