abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 april 2004 @ 18:58:35 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18155993
Naast Fok zit ik ook nog wel eens wat op andere fora: het ene moment zit ik even lekker te ouwehoeren op Forumhoeren, dan check ik een DVDpricewatch op DVD.nl, ik haal de laatste playboyfoto's van een soapster op mokkels.nl vandaan en zo zijn er ongetwijfeld nog wel meer fora waar op ik rondhang. Ik hang het meest hier rond, maar zo nu en dan ook op andere plaatsen. Ik ben niet de enige die dat doet, ik ben wel vaker fokkers tegen gekomen op diverse andere fora.

Afijn nou had ik laatst een topic geopend op FH, het was een lemming. Iemand had een topic geopend over dat hij z'n nieuwe bank niet naar binnen kon krijgen, de (deur)opening was te nauw. Nou met een beetjecreatief woordwisselen had ik daar van gemaakt dat ik mijn lul niet bij Patries naar binnen kreeg want haar kut was te nauw en dat ik het wellicht maar eens via de achterdeur moest proberen Ik weet het, heel flauw, maar ik en wat anderen vonden het best wel lache. Zo ook patries, die zag de humor er ook van in natuurlijk, want dat het een grap is ligt er ook niet een klein beetje bovenop.

Vertelt Patries gisteravond tegen me:

P: "Mikey, weet je nog dat topic dat je op forumhoeren had gemaakt over dat je je lul niet naar binnen bij me kreeg en dat je maar achterlangs moest gaan enzo. Die lemming, parodie op dat topic van die bankstel?"

MM: "eeeh ja, daar staat me wel iets van bij, Oh ja, ik weet het weer ja."

P: "Begint <een fokker wiens naam ik niet noem, maar hij doet iets met radio en columns> van de week zo tegen me te ouwehoeren van:

Anonieme Fokker: 'weet je wat je vriendje allemaal over je schrijft op forumhoeren? Allemaal verhalen over dat je kut te krap is en zo en dat ie je in je reet moet neuken?'"

P: "hahaha, ja lache he?"

Anonieme Fokker: "oh"

Is toch eigenlijk belachelijk dat er iemand in mijn postverleden op diverse fora zit te wroeten kennelijk naar belastend materiaal om dat door te kunnen spelen naar mijn vriendin (die het verre van belastend vind, maar goed). Ik word eigenlijk gewoon gestalkt dus.
Best creepy dat er dus gewoon iemand is die al mijn posts en topics afstruint... zo raar...

het is trouwens niet de eerste keer: Een tijdje geleden was ik een keer geband, en ik had niets nog niets verteld tegen patries, want ja, zo noemenswaardig en uniek is dat nou ook weer niet. Sprak ik haar 's avonds:" ja ik hoorde vanmiddag <van eerdergenoemde anonieme fokker> dat je geband was, wat heb je nou weer gedaan?" Djeez, er verschijnt een berichtje in het meldtopic en en gelijk wordt Patries gebeld of ge-msn't. Dat is toch sick?

Hoe zouden jullie het vinden als iemand kennelijk al je moves, ook op andere fora, in de gaten houdt met de intentie om je vriendin in te lichten als je iets verkeerd doet? It freaks me out. In mijn geval valt het nog wel mee want het gros van de posts is overdreven grappig bedoelt, ik post geen echt belastenmde dingen ovber mezelf in het algemeen. Maar stel je voor dat je dat wel doet en je gaat ergens sollicteren en je onlinestalker mailt even je borderlinetopics oid naar je evt toekomstige werkplek. Dat is toch ondenkbaar? Maar ja, als mijn vriendin al over elke post die haar betreft wordt ingelicht... dan is dat nog niet eens zo ondenkbaar.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:02:17 #2
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18156068
Wat is dat toch tussen jullie twee? (jij en die 'anonieme' fokker)... volgens mij zitten jullie elkaar al in de haren zolang ik me kan heugen...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:02:37 #3
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_18156077
Alsof hij er wat aan heeft. Patries weet toch wie je bent en kan je posts dus ook lezen. Zielig van zo'n persoon. Sterkte.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:03:57 #4
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18156113
Wat een lul, die persoon.
pi_18156132
quote:
<een fokker wiens naam ik niet noem, maar hij doet iets met radio en columns>
Iedereen die wat langer op Fok zit, weet met die omschrijving direkt wie je bedoelt.
pi_18156156
persoonlijk, als ik wat achtergrond onderzoek doe naar personen, komt deze vorm van iemand volgens best wel voor. maar het is natuurlijk niet zo slim om jouw vriendin er van op de hoogte te brengen.

ik denk dat deze AF misschien een oogje op je meid heeft.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_18156188
Die jongen heeft geen vrienden of is een stalker of probeert jou van je vriendin los te weken. Misschien moet je hem er een keer op aanspreken en als hij niet wil luisteren maar eens met een tool van jou keuze bij hem via de achterdeur naar binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deetch op 03-04-2004 19:10:08 (typos) ]
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:09:07 #8
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18156217
Die SunChaser toch zeg
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:10:00 #9
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18156233
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:05 schreef Skinkie het volgende:
ik denk dat deze AF misschien een oogje op je meid heeft.
Zou het
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:11:11 #10
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_18156265
<een fokker wiens naam ik niet noem, maar hij doet iets met radio en columns>, EN NOU KAPPEN! Je ziet toch dat die jongen er niet tegen kan?!

en JA, we weten ALLEMAAL wie we bedoelen
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:11:33 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18156270
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:05 schreef Skinkie het volgende:
maar het is natuurlijk niet zo slim om jouw vriendin er van op de hoogte te brengen.
en toch wordt elke scheet kennelijk doorgeluld... creepy
[..]
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:12:09 #12
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18156284
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:11 schreef DABAMaster het volgende:
<een fokker wiens naam ik niet noem, maar hij doet iets met radio en columns>, EN NOU KAPPEN! Je ziet toch dat die jongen er niet tegen kan?!

Ja, en voor diegene die het niet weten (stelletje kutnewbies) heb ik het even gepost
pi_18156360
GC...
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:15:09 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18156366
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:11 schreef DABAMaster het volgende:

Heb je het nou over die "anonieme fokker" ofzo? Waaruit zou moeten blijken dat hij er niet tegen kan?
[..]
pi_18156393
Hoe is Sunchaser met je vriendin in contact gekomen? Is ze zelf ook een actieve forumbezoeker? Of heeft hij haar bewust opgezocht?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_18156398
Tja, joh. Www, usenet, irc, etc. etc. etc. zijn gewoon niet geschikt voor dingen waarvan je niet wil dat je moeder, werkgever, vriendin, hospita, beste vriend of ergste vijand ze ooit te lezen krijgt. Jij hebt het zelf in de openbaarheid gebracht, iemand heeft alles gelezen, en dat vind je vervelend. Ik zie het probleem niet zo. Sorry.
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:18:22 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18156445
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:16 schreef LostFormat het volgende:
Hoe is Sunchaser met je vriendin in contact gekomen? Is ze zelf ook een actieve forumbezoeker? Of heeft hij haar bewust opgezocht?
Ja, ze post hier onder de naam Patries86, ze heeft ook een account op forumhoeren maar daar maakt ze niet zoveel (lees: vrijwel geen) gebruik van.

Maar goed, om even de kern samen te vatten: kijk dus uit met wat je post, want voor je het weet lichten je medeforummers vrienden en kennissen van je in met wat je post
[..]
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:20:32 #18
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18156511
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:16 schreef Zpottr het volgende:
Tja, joh. Www, usenet, irc, etc. etc. etc. zijn gewoon niet geschikt voor dingen waarvan je niet wil dat je moeder, werkgever, vriendin, hospita, beste vriend of ergste vijand ze ooit te lezen krijgt. Jij hebt het zelf in de openbaarheid gebracht, iemand heeft alles gelezen, en dat vind je vervelend. Ik zie het probleem niet zo. Sorry.
mwoah, het enige wat ik er irritant aan vindt is dat kennelijk dus iemand de moeite neemt om mij te stalken want dat topic over die "nauwe kut" is al een behoorlijke tijd geleden aangemaakt. Ik heb hem vandaag teruggezocht en daar was ik nog wel even mee bezig om hem te vinden.

Ik snap niet wat iemand bezielt om dat te doen
[..]
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:21:06 #19
35967 Fusion
Tiki Torches in the Garage
pi_18156531
Probeer er boven te gaan staan Mikey, dan heeft hij er het minste plezier van
pi_18156534
Ik vind het echt een lage actie. Maar vooral waarom? Wat bezielt die gast? Ik zie echt niet in wat iemand met zo'n actie nou wil bereiken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_18156553
Als ik jou was zou ik die kerel es ff mores leren Nee gewoon vragen wat hij in jouw leven doet oid...
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:22:26 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18156561
zo anoniem is internet ook weer niet he
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:22:31 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18156564
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:21 schreef Fusion het volgende:
Probeer er boven te gaan staan Mikey, dan heeft hij er het minste plezier van
ach zolang het patries niet boeit, volgens mij had ik destijds al die krappe kut link naar haar gemaild/gemsn'd or whatever en dan nog: als er iets is wat ze weet is dat ze dit online geneuzel niet serieus moet nemen, helemaal niet op FH.
[..]
pi_18156570
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 18:58 schreef MikeyMo het volgende:
P: "Begint <een fokker wiens naam ik niet noem, maar hij doet iets met radio en columns> van de week zo tegen me te ouwehoeren van:
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:24:34 #25
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_18156605
Huillie .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')