werk zequote:Op zaterdag 3 april 2004 17:48 schreef Inquistor87 het volgende:
* pascalheister gaat werken
regel jij de bbq mat?quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:29 schreef mat_herben het volgende:
bijna jubileum !
quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Iets sterks graag!
Tip: probeer nooit met 9 man een vakantie te boeken!
Nee dat niet, maar er zijn er een paar die perse in de bouwvak vakantie moeten pakken (is dus stukken duurder) en er zijn er een paar die niet meer dan een x-bedrag uit willen geven wat redelijk aan de lage kant is. Daarnaast zijn er een paar die perse naar de zon willen, en een paar die perse niet in Europa op vakantie willen!quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:58 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie ruzie gekregen met zijn 9-enen?
Wat heb je toch kleine ellebogen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:58 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie ruzie gekregen met zijn 9-enen?
Compensatie voor mijn pik hequote:Op zaterdag 3 april 2004 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heb je toch kleine ellebogen.
Zoek nou eens een vriendin sukkel, dan ben je overal vanafquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar er zijn er een paar die perse in de bouwvak vakantie moeten pakken (is dus stukken duurder) en er zijn er een paar die niet meer dan een x-bedrag uit willen geven wat redelijk aan de lage kant is. Daarnaast zijn er een paar die perse naar de zon willen, en een paar die perse niet in Europa op vakantie willen!
Pffff, macho-praat!quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:09 schreef SCH het volgende:
Compensatie voor mijn pik he![]()
Ja, mag ik ook eens?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Pffff, macho-praat!
Type je naam eens met je pik. Niks voor jou om dat topic te openen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Compensatie voor mijn pik he![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
Typ hier je naam met je pik Hij doet het nog ook.![]()
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
met 6 is het ons wel geluktquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Iets sterks graag!
Tip: probeer nooit met 9 man een vakantie te boeken!
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
een oldbie forum
Zowel in slappe als stijve toestand kwam er gewoon mijn naam uit.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:31 schreef SCH het volgende:
Typ hier je naam met je pik Franky, speciaal voor jou
Zie indexpaginaquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Zie indexpagina
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:03 schreef Inquistor87 het volgende:
ROFLDat is echt mijn eerste topic dat goed loopt
![]()
![]()
.
Dankquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gun het je wel. Ik ben al Blasé wat dat betreft.
Och he, ze willen niet zoveel kliekjes op Fokquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat een leuk initiatief! NOT!
Idd, en VBL is eigenlijk het enige topic waar kliekjes zijn he?quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Och he, ze willen niet zoveel kliekjes op Fok
Tjah en wij mogen geen kliekje vormen enzoquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och he, ze willen niet zoveel kliekjes op Fok
En waar zie je je ID nummer.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:11 schreef Da_Sandman het volgende:
indexpagina, eerste sub-forum van Danny
Je bent oldbie als je onder de 5000 zit met je ID, en jij zit in de 7000quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
En waar zie je je ID nummer.
Want ik kan het forum zelf niet bekijken.
Terwijl ik in 2000 al ben geregistreerd.
Hm.... fok is begonnen op Tweakers, iedereen heeft een hekel aan tweakers, kortom de 1e 5000 fokkers zijn tweakersquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Belachelijk
Naja, het zal wel...
Hoe weet je dat ik in de 7000 zit ?quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:14 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Je bent oldbie als je onder de 5000 zit met je ID, en jij zit in de 7000
Bij de quote knopjes zit bij het meest linkse knopje het knopje naar je profiel. Daar op klikken en dan kan je bovenin (in je adresbalk) je id zien.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik in de 7000 zit ?
Zet die computer dan gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:
vergeef me alvast als ik dronken post vannacht!
dusssquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:12 schreef pfaf het volgende:
acvond! GEWWLSIDEGE AVOND IJ DE CLUB VANADONVd!!!
Dat is nummer 1 al die zat zijn computer aanzet.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:12 schreef pfaf het volgende:
acvond! GEWWLSIDEGE AVOND IJ DE CLUB VANADONVd!!!
godver, i blijf net zo lang proberen tot het ukt!quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
dusss
vo0or zover typrecutsus éém
vbijna, kom op berry je kunt hetquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
godver, i blijf net zo lang proberen tot het ukt!
Godverdomme pfaf, net die -v.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
vbijna, kom op berry je kunt het
Held.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:14 schreef pfaf het volgende:
dat is dus mijn voornaam, jongelui.
Goedenavond allemaal
altijd al moeilijk geweest, die -vquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Godverdomme pfaf, net die -v.
eeen zuiver doelpunt tegen, een "twéébenen inkomen" tegen zondedr kaart en een verlies van 10.000 euro.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:18 schreef tong80 het volgende:
Ga door pfaf en lees het morgen terug.
Wedden dat ie een dooie duif in z'n zak heeft ?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:19 schreef zjroentje het volgende:
One-man show.
Als Toon Hermans in zijn beste dagen.
dat verlies is dus vanwege degradatiequote:Op zaterdag 3 april 2004 21:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
eeen zuiver doelpunt tegen, een "twéébenen inkomen" tegen zondedr kaart en een verlies van 10.000 euro.
Zeg ik als je dronken bent snapt de scheids je niet meer .quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
eeen zuiver doelpunt tegen, een "twéébenen inkomen" tegen zondedr kaart en een verlies van 10.000 euro.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wedden dat ie een dooie duif in z'n zak heeft ?
M'n vriendin die net mega uit haar plaat ging jegens anderen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:22 schreef pfaf het volgende:
jullie nog wat meegemaakt??
al spugend en sputterend, met het zweet op z'nkopquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die Taub ist tot.
Kan me nog herinneren hoe ik als klein jochie achter de pick-up de platen van Toon zat te beluisteren. Heerlijk gewoon. "Leg neer die bal".
ik be onschulkdigquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
M'n vriendin die net mega uit haar plaat ging jegens anderen.
Tof.
Osama gearresteerd, Meegetraind bij Ajax, Balkenende vervangen en Wolter Kroes geluisterd.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:22 schreef pfaf het volgende:
sorry!
jullie nog wat meegemaakt??
Idd, dat was het ook.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:25 schreef pfaf het volgende:
dit lijklt me eemn goed moment om te douchen
LW~!
een kinderhand is snel gevuldquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:44 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk....
man U heeft gewonnen, impliccerr ik.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:44 schreef zjroentje het volgende:
Als dat jou gelukkig maakt altijdquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:49 schreef zjroentje het volgende:
Mag United ook een succesje boeken dit seizoen?
tuuuuurlijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:49 schreef zjroentje het volgende:
Mag United ook een succesje boeken dit seizoen?
Zo vrolijk was je nooit?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:44 schreef zjroentje het volgende:
Niet alle, op de tijd dat dat werd gepost, zat ik aan mijn hw.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:58 schreef Bluezz het volgende:
En wrom is het zo gezellig als wij er niet zijn
Alle hoeltjes zonder JM en mij zomaar met hun pikkies bloot eindelijk eens via hun toetsebord lullen
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:01 schreef Ajaxno1 het volgende:
Aan je HeatWave?
Wat is enzo lego????quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Slapen enzo.
Citaat van SCH in het Idols forum ........ SCH wil een blauwe zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Geef je blauwe kleurtje maar aan mij lieverd en ga lekker met je poppen spelen
url?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Citaat van SCH in het Idols forum ........ SCH wil een blauwe zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanaole elant.... joggiequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Citaat van SCH in het Idols forum ........ SCH wil een blauwe zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wilde dat toch effe posten ... las het op geenstijl ... echt heel bizar .... kan je bij een instantie klagen ... geven ze je prive gegevens door aan diegene die geklaagd hebben en zit je vast aan bedreigingen ... stel je voor dat de politie hetzelfde doet als je een aanklacht tegen iemand indient....quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Eilanden....
Dierenwinkel-branchevereniging discutabel? TopTopic trouwens
Het wordt tijd geloof ikquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:28 schreef just me het volgende:
* Bluezz is weer thuis!!
tering.. nooit willen weten dat er binnen één vereniging zoveel mensen zijn met een verborgen agendaheb even op het punt gestaan vanavond om het hele jeugdvoetbal vaarwel te zeggen maar toch de eer aan mezelf gehouden en de laatste maanden maak ik nog gewoon af
Dat was nog ff wat lezen voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is enzo lego????
En Heatwave..... is sinds samsam dood is ook niet meer in deze kroeg geweest
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Richt je maar weer op onsquote:Op zondag 4 april 2004 09:53 schreef just me het volgende:
Sommige mensen zijn het gewoon niet waard dat ik me zo druk om ze maak.
vertel... vertel..quote:Op zondag 4 april 2004 10:21 schreef Inquistor87 het volgende:
Mogguh........
Ok wij moeten geen Jet Li films meer kijken, en daarna het bos ingaan om het uit te proberen.
Ik ben 3x op mn bek gegaan toen ik via de muur een salto wilde maken (en vele met mij) daarna tussen 2 houten balken doorspringen zonder de balken te raken, dat ging goed totdatik in de brandnetels lag, en van 2 meter naar beneden springen en doorrollen enz enz. Maar ja dat krijg je als je die filmpjes ziet. www.teamryoung.com dacht ik.quote:Op zondag 4 april 2004 10:26 schreef just me het volgende:
[..]
vertel... vertel..
moet je ook niet zo veel zuipenquote:Op zondag 4 april 2004 10:39 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik ben 3x op mn bek gegaan toen ik via de muur een salto wilde maken (en vele met mij) daarna tussen 2 houten balken doorspringen zonder de balken te raken, dat ging goed totdatik in de brandnetels lag, en van 2 meter naar beneden springen en doorrollen enz enz. Maar ja dat krijg je als je die filmpjes ziet. www.teamryoung.com dacht ik.
hé hou je een beetje in hèquote:Op zondag 4 april 2004 11:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Straks ook nog ff naar een beladen wedstrijd, waarin ze vorig jaar een maat van me een dubbele beenbreuk getrapt hadden (bewust)
Ik voorzie knokpartijen vandaag!
Ikke wel, maar ik denk dat er mensen zijn die dat niet doen!quote:Op zondag 4 april 2004 11:40 schreef just me het volgende:
hé hou je een beetje in hè
Ah, anders heb je weer een mooi excuus om mij te verzorgen!quote:Op zondag 4 april 2004 11:44 schreef just me het volgende:
als jij maar ongeschonden uit de strijd komt
in dat geval.. ik ben natuurlijk wel sportmasseurquote:Op zondag 4 april 2004 11:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ah, anders heb je weer een mooi excuus om mij te verzorgen!
Massage zou niet gek zijn!quote:Op zondag 4 april 2004 11:49 schreef just me het volgende:
in dat geval.. ik ben natuurlijk wel sportmasseur
have funquote:Op zondag 4 april 2004 11:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Massage zou niet gek zijn!
* pascalheister gaat zich richten de velden begeven!
voordeel is dat je niet zwanger bentquote:Op zondag 4 april 2004 12:41 schreef pfaf het volgende:
mogguh
volgens mij ben ik ongesteld
had er ook nog eens bij moeten komenquote:Op zondag 4 april 2004 12:43 schreef just me het volgende:
[..]
voordeel is dat je niet zwanger bent
succesquote:Op zondag 4 april 2004 12:54 schreef just me het volgende:
* pfaf gaat op pad.. vanmiddag Concordia - Delft !! Nu bovenaan voor de 3e periode
Concordia
Mannen, Veld, Competitie - 0512 Mannen Zondag standaard, 1 - 2e klasse
1 Concordia 1 4 4 0 0 12 15 2
2 VCS 1 4 3 1 0 10 7 2
3 Laakkwart. 1 4 3 0 1 9 11 7
4 VUC 1 4 2 2 0 8 8 4
5 Delft 1 4 2 1 1 7 8 4
Maar het was wel leukquote:Op zondag 4 april 2004 11:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je ook niet zo veel zuipen
Ik heb al wat sap klaargezet, je mag wel wat hebbenquote:Op zondag 4 april 2004 13:31 schreef Bluezz het volgende:
* Inquistor87 is er ook weer uitgerold...
katertje heeft
Water!
Sap!
zuipen is altijd leukquote:Op zondag 4 april 2004 13:31 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Maar het was wel leuk.
Zekerquote:Op zondag 4 april 2004 13:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zuipen is altijd leuk
SCHiet maar op dan, en laat die tags maar zittenquote:Op zondag 4 april 2004 14:03 schreef SCH het volgende:
[me=SCH] heeft het SCHoonouderlijk bezoek al weer achter de rug en gaat SCHnel aan den arbeid{/me]
En het was stil...quote:Op zondag 4 april 2004 14:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCHiet maar op dan, en laat die tags maar zitten
Ik ben het nog steeds niet verleerd hoor, topics doodslaanquote:Op zondag 4 april 2004 14:44 schreef Vom het volgende:
En het was stil...
Rondje hydraulische druk wordt datquote:Op zondag 4 april 2004 14:56 schreef pascalheister het volgende:
Rondje van Mc Laren
En niet alleen topcis he scheet - hele ziekenhuizen slaat ze doodquote:Op zondag 4 april 2004 14:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds niet verleerd hoor, topics doodslaan
Alles wat maar beweegt mopquote:Op zondag 4 april 2004 14:58 schreef SCH het volgende:
En niet alleen topcis he scheet - hele ziekenhuizen slaat ze dood![]()
en BAR doet het goedquote:Op zondag 4 april 2004 14:56 schreef pascalheister het volgende:
Rondje van Mc Laren
en Ferrariquote:Op zondag 4 april 2004 15:03 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
en BAR doet het goed.
goeie vakantie gehad?quote:Op zondag 4 april 2004 15:05 schreef ErikT het volgende:
* pascalheister rolt uit de bus rechtstreeks Hools in en bestelt iets te eten want hij heeft nogal honger
K heb het niet zo op Ferrari, Italiaanse renstal en een Duitse rijder bleghquote:Op zondag 4 april 2004 15:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en Ferrari
Hoe was je vakantie?quote:Op zondag 4 april 2004 15:05 schreef ErikT het volgende:
* Inquistor87 rolt uit de bus rechtstreeks Hools in en bestelt iets te eten want hij heeft nogal honger
Jeps. Weekje Krakow gevolgd door weekje Les Menuires. Wat is snowboarden toch geweldig. Helemaal de bom. Ook nog veel nagedacht deze weken en besloten mn bachelor (eerste 3 jaar) sterrenkunde te halen en dan af te taaien en iets leuks te gaan studeren. Dit naar aanleiding van de vraag van een vriendin die zich afvroeg "waar die vrolijke jongen toch is gebleven". Nou, die is z'n studie dus zat.quote:Op zondag 4 april 2004 15:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goeie vakantie gehad?
Alles goed hierquote:Op zondag 4 april 2004 15:16 schreef ErikT het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Alles goed hier?
niks gebroken dusquote:Op zondag 4 april 2004 15:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jeps. Weekje Krakow gevolgd door weekje Les Menuires. Wat is snowboarden toch geweldig. Helemaal de bom. Ook nog veel nagedacht deze weken en besloten mn bachelor (eerste 3 jaar) sterrenkunde te halen en dan af te taaien en iets leuks te gaan studeren. Dit naar aanleiding van de vraag van een vriendin die zich afvroeg "waar die vrolijke jongen toch is gebleven". Nou, die is z'n studie dus zat.
Les Menuires zijn toch die betonnen dozen onder Val Thorens? Heerlijk skieen daarquote:Op zondag 4 april 2004 15:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jeps. Weekje Krakow gevolgd door weekje Les Menuires. Wat is snowboarden toch geweldig. Helemaal de bom. Ook nog veel nagedacht deze weken en besloten mn bachelor (eerste 3 jaar) sterrenkunde te halen en dan af te taaien en iets leuks te gaan studeren. Dit naar aanleiding van de vraag van een vriendin die zich afvroeg "waar die vrolijke jongen toch is gebleven". Nou, die is z'n studie dus zat.
Je moet ook je benen bij elkaar houden....quote:Op zondag 4 april 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Ik ben in de zomer in Les Menuires geweest - lastig skieen hoor.
Je hebt er een gletsjer in de buurt, dus als je echt wil kan je er nog wel skieen.quote:Op zondag 4 april 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Ik ben in de zomer in Les Menuires geweest - lastig skieen hoor.
ik heb het skieen tien jaar geleden in de ban gedaan. Je hebt er ook Edelweissquote:Op zondag 4 april 2004 15:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je hebt er een gletsjer in de buurt, dus als je echt wil kan je er nog wel skieen.
Dan vraag ik me wel af wat kan dan gebeurd zijn dat iemand uit de crew wordt getrapt?quote:Op zondag 4 april 2004 15:48 schreef Ajaxno1 het volgende:
TARAraboemdijee per direct uit de crew
Wat is Fok! toch zielig soms.
Dat wil je niet weten, het is zo'n sneu clubjequote:Op zondag 4 april 2004 15:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan vraag ik me wel af wat kan dan gebeurd zijn dat iemand uit de crew wordt getrapt?![]()
Maar niemand wil vertellen wat er gebeurt is......quote:Op zondag 4 april 2004 15:48 schreef Ajaxno1 het volgende:
TARAraboemdijee per direct uit de crew
Wat is Fok! toch zielig soms.
Check!quote:Op zondag 4 april 2004 15:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Les Menuires zijn toch die betonnen dozen onder Val Thorens? Heerlijk skieen daarmaar ik ga wel altijd voor een appartementje in Val Thorens
die heeft geen rode SCHentquote:Op zondag 4 april 2004 16:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 geeft een rondje op kost van SCH
Ik weet het, alhoewel we na fllllllllllllllink sparen in mijn studententijd toch nog naar Val Thorens gingen, maar skieen in dat gebied is errrrrg lekker!quote:Op zondag 4 april 2004 16:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Check!
Echt een hokje zaten we in. Maar wel goedkoper dan Val Thorens. En dat is toch het meest doorslaggevende argument altijd in studentenland
arme liesquote:Op zondag 4 april 2004 17:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dit komt er net online op MSN:
(8)GeZoChT:bAnDlEdEn, GaStE dIe BaSsGiTaAr, DrUmStEl, KeYbOaRd Of WhAtEvEr SpElEn!!!!!:PIk DoE GiTaAr:P(8)lies is een kankerslet![]()
Wat doe je dan ook met zulke mensen in je lijst. Dat heb ik nietquote:Op zondag 4 april 2004 17:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dit komt er net online op MSN:
(8)GeZoChT:bAnDlEdEn, GaStE dIe BaSsGiTaAr, DrUmStEl, KeYbOaRd Of WhAtEvEr SpElEn!!!!!:PIk DoE GiTaAr:P(8)lies is een kankerslet![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 17:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
(8)GeZoChT:bAnDlEdEn, GaStE dIe BaSsGiTaAr, DrUmStEl, KeYbOaRd Of WhAtEvEr SpElEn!!!!!:PIk DoE GiTaAr:P(8)lies is een kankerslet
Hij is ook al geblocked.quote:Op zondag 4 april 2004 17:09 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook met zulke mensen in je lijst. Dat heb ik niet.
Die loopt ver vooruit als het pas volgende maand isquote:Op zondag 4 april 2004 17:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Damn, een maat van me heeft net ontzettend vette flyer voor mijn B-day party gemaakt. Ik zal die zo ff posten!
Ach jah een korfbal breezah!quote:Op zondag 4 april 2004 17:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hij is ook al geblocked.
Beter te vroeg dan te laat!quote:Op zondag 4 april 2004 17:16 schreef Inquistor87 het volgende:
Die loopt ver vooruit als het pas volgende maand is.
Geen korfbal. Hij doet nu niet aan een sport.quote:Op zondag 4 april 2004 17:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ach jah een korfbal breezah!
quote:Op zondag 4 april 2004 17:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geen korfbal. Hij doet nu niet aan een sport.
Klasgenoot, niets meer.
Na een witte donderdag, volgt altijd een goede vrijdag!quote:Op zondag 4 april 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:
Vrijdag Goede Vrijdag
Iets te vroeg voor jouw doen, of dacht je: we doen eens gek vandaag?quote:Op zondag 4 april 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Ik ga eten!
Prettige avond nog allen!
quote:Op zondag 4 april 2004 17:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Damn, een maat van me heeft net ontzettend vette flyer voor mijn B-day party gemaakt. Ik zal die zo ff posten!
Ik ben ooit op goede vrijdag geborenquote:Op zondag 4 april 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:
Vrijdag Goede Vrijdag
* knuffel geeft!quote:Op zondag 4 april 2004 18:16 schreef SCH het volgende:
Franky - ik heb liefde nodig
Thanx! Zijn voor- en achterkant!quote:Op zondag 4 april 2004 18:22 schreef Inquistor87 het volgende:
Gaaf Franky. De 1e is het best
.
* in huilen uitbarstquote:Op zondag 4 april 2004 18:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
* knuffel geeft!
Het staat allemaal op de uitnodiging!quote:Op zondag 4 april 2004 18:23 schreef SCH het volgende:
Hoe laat worden we verwacht, waar wanneer?
* trainingspak klaarlegtquote:Op zondag 4 april 2004 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopelijk kun je een hele avond harde housemuziek verdragen!
Vergeet niet om je kop kaal te scheren!quote:Op zondag 4 april 2004 18:25 schreef SCH het volgende:
* trainingspak klaarlegt
Donequote:Op zondag 4 april 2004 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Vergeet niet om je zak kaal te scheren!
Ik wil SCH wel eens zien gabberenquote:Op zondag 4 april 2004 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
* trainingspak klaarlegt
Ik ook welquote:Op zondag 4 april 2004 18:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik wil SCH wel eens zien gabberen
Yupz!quote:Op zondag 4 april 2004 18:30 schreef pascalheister het volgende:
dat is het indrinkfeestje voor de meeting![]()
op de kop of ...quote:Op zondag 4 april 2004 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook wel
Geil hoor, die kale gassies![]()
En maar SCHuimbekken zekerquote:Op zondag 4 april 2004 18:36 schreef Eilanden het volgende:
SCHtrak SCHtrak in zijn trainingSCHpak ..... Kijk eenSCH hoe die hakt ...
Dat valt me van je tegenquote:Op zondag 4 april 2004 18:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey SCH, ben je niet trots op me.
Ter ere van de integratie laat ik een Marokkaan en een Antilliaan draaien!
Goed he?
Je betaalt ze zeker niksquote:Op zondag 4 april 2004 18:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey SCH, ben je niet trots op me.
Ter ere van de integratie laat ik een Marokkaan en een Antilliaan draaien!
Goed he?
Nee! Iedereen komt kostenloos draaien!quote:Op zondag 4 april 2004 18:44 schreef SCH het volgende:
Je betaalt ze zeker niks![]()
Uitbuiting van minderheden. Ik bel meteen de SP!!!quote:Op zondag 4 april 2004 18:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee! Iedereen komt kostenloos draaien!
Ze krijgen wel 25 consumptiebonnen!
Ah dat zijn de betere feesjes!quote:Op zondag 4 april 2004 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens is er binnenkort in de Hooizolder ook zo'n leuk feessie,
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 april 2004 18:51 schreef FrankyMcG het volgende:
@SCH: ook de Nederlanders krijgen geen geld, maar consumptiebonnen!
Ook goedemorgen, ja.quote:Op zondag 4 april 2004 19:01 schreef ErikT het volgende:Grafcholerateringtyfushoerenzooi
Aiaiai.quote:Ga ik op mn bril staan, rechterglas kapot
Zelfkennis siert de mensquote:Wat ben ik een toch een idioot, al die klotezooi hier ook![]()
Dat kán handig zijn, ja.quote:Leg die bril dan niet op de grond!
Goede, korte samenvatting van je stukjequote:KUT!
Ja ik heb een bril met een klein beetje -. Alleen voor op college en auto rijden. Dus nu heb ik een bril met 1 glas en een zonnebril met 1 pootje. En een door midden gebroken Oakley (??) gevonden op de piste.quote:Op zondag 4 april 2004 19:03 schreef SCH het volgende:
JIj had toch helemaal geen bril? Of heb je je mooier voor gedaan op de meet dan je bent?
* aaitje geeft
Dus mensen met bril zijn gelijk minder mooi?quote:Op zondag 4 april 2004 19:03 schreef SCH het volgende:
JIj had toch helemaal geen bril? Of heb je je mooier voor gedaan op de meet dan je bent?
* aaitje geeft
Nee juist niet hoor. Maar mensen denken dat vaak van zichzelf.quote:Op zondag 4 april 2004 19:12 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dus mensen met bril zijn gelijk minder mooi?.
Meisjes met brilquote:Op zondag 4 april 2004 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee juist niet hoor. Maar mensen denken dat vaak van zichzelf.
quote:Op zondag 4 april 2004 19:14 schreef SCH het volgende:
Nee juist niet hoor. Maar mensen denken dat vaak van zichzelf.
Dont tell SCH about itquote:Op zondag 4 april 2004 19:33 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond allerzijds. Tong groet u, met bril.
Rondje op kosten van Taraboemdije, die als ik het goed begrijp gelekt heeft in-of uit het keldertje.
TARA in het keldertje... ieeeeeeeeeeeeeeeeeksquote:Op zondag 4 april 2004 19:33 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond allerzijds. Tong groet u, met bril.
Rondje op kosten van Taraboemdije, die als ik het goed begrijp gelekt heeft in-of uit het keldertje.
Is wel een ex-schoonzoon van je.quote:Op zondag 4 april 2004 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
TARA in het keldertje... ieeeeeeeeeeeeeeeeeks
Op Housemuziek kun je ook slowen!quote:Op zondag 4 april 2004 18:54 schreef SCH het volgende:
Jezus, wat voel ik me oud bij die postertjes. Waar is de tijd gebleven dat je Depeche Mode draaide op je feestje![]()
shoot.. was ik bijna vergetenquote:Op zondag 4 april 2004 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is wel een ex-schoonzoon van je.
waar blijft ie van jouquote:Op zondag 4 april 2004 19:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]Het zijn de puntjes op de i
FOK!dames... met bril. [afbeelding]
Lieverd blijf nou niet zeuren, ik heb al een vriendquote:Op zondag 4 april 2004 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Op Housemuziek kun je ook slowen!
Alles kan kapot!quote:Op zondag 4 april 2004 20:02 schreef SCH het volgende:
Lieverd blijf nou niet zeuren, ik heb al een vriend![]()
Heb niet de indruk dat je zo heel erg rijk bentquote:Op zondag 4 april 2004 20:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Alles kan kapot!
Ow ben jij er zo eentje!quote:Op zondag 4 april 2004 20:04 schreef SCH het volgende:
Heb niet de indruk dat je zo heel erg rijk bent![]()
Sinds wanneer ben jij monogaam ?quote:Op zondag 4 april 2004 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Lieverd blijf nou niet zeuren, ik heb al een vriend![]()
Jeemig man, als je ziet wat ik nu heb. Vraag Bluezzie maar.quote:Op zondag 4 april 2004 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo eentje!
Franky wil meer dan van dattumquote:Op zondag 4 april 2004 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij monogaam ?
quote:Op zondag 4 april 2004 20:08 schreef SCH het volgende:
Dat ruil ik egt niet zomaar in voor een Limburchse poedelprijs![]()
en jij zat meteen te soppenquote:Op zondag 4 april 2004 20:13 schreef SCH het volgende:
Ging ik ook even de journalist uithangen, meteen tien blauwen over me heen
Het gaat niet over wijnkelders just me.quote:Op zondag 4 april 2004 20:11 schreef just me het volgende:
willen jullie nog verhalen weten over mijn keldertje
pssst een zeker y....e was erbij - zulke ranzige sex doen ze zelfs in het keldertje niet aan hoorquote:Op zondag 4 april 2004 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
en jij zat meteen te soppen
En een paar die over de rooie gingenquote:Op zondag 4 april 2004 20:13 schreef SCH het volgende:
Ging ik ook even de journalist uithangen, meteen tien blauwen over me heen
En ik deed niks, echt ik zweer het jequote:Op zondag 4 april 2004 20:16 schreef just me het volgende:
SCH staat er weer gekleurd op
Alsof met je lul je naam typen niet ranzig is.quote:Op zondag 4 april 2004 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
pssst een zeker y....e was erbij - zulke ranzige sex doen ze zelfs in het keldertje niet aan hoor![]()
Inderdaad, doe dat met je ellebogen ofzoquote:Op zondag 4 april 2004 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof met je lul je naam typen niet ranzig is.
Laat staan, je naam op je lul typen!quote:Op zondag 4 april 2004 20:17 schreef tong80 het volgende:
Je hebt gelijk. Ik liet me te veel leiden door een vage kennis.quote:Op zondag 4 april 2004 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken ik hem ?quote:Op zondag 4 april 2004 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik liet me te veel leiden door een vage kennis.![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken ik hem ?
Gadver. Daar moet ik niks van hebben. Zo'n succes-supporter zeker ?quote:Op zondag 4 april 2004 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij laat je niet met zulke types in. Het is zo'n nep-Ajacied, weet je wel.
Mooi dan val ik afquote:Op zondag 4 april 2004 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij laat je niet met zulke types in. Het is zo'n nep-Ajacied, weet je wel.
Hij heeft met zijn ogen dicht een club geprikt. Zo'n eenquote:Op zondag 4 april 2004 20:25 schreef tong80 het volgende:
Gadver. Daar moet ik niks van hebben. Zo'n succes-supporter zeker ?
Frisje?quote:Op zondag 4 april 2004 21:07 schreef pfaf het volgende:
frisje voor mij s.v.p.
Soms zijn ouders zo verkeerd nog nietquote:Op zondag 4 april 2004 21:18 schreef ErikT het volgende:
Ouders namen het goed op/zagen het aankomen/wilden het mij vertellen.
voor vandaag wel even jaquote:Op zondag 4 april 2004 21:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Frisje?
Ben je van de Jaeger af?
Mietjuh!quote:Op zondag 4 april 2004 21:27 schreef pfaf het volgende:
voor vandaag wel even ja
Ach, het beste middel tegen een kater, is weer gewoon verder drinken. Vooruit dan maar.quote:Op zondag 4 april 2004 21:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mietjuh!
* pfaf pakt zich een flesje Jaeger (opengemaakt aan de mooie gele krat)
De krat kan op tafel!quote:Op zondag 4 april 2004 21:33 schreef pfaf het volgende:
Ach, het beste middel tegen een kater, is weer gewoon verder drinken. Vooruit dan maar.![]()
* Inquistor87 gaat ook aan de tafel zitten.quote:Op zondag 4 april 2004 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De krat kan op tafel!
Like what?quote:Op zondag 4 april 2004 21:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Nu we toch met 4 man zijn kunnen we makkelijk een potje kaarten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |