Deze letters staan voor eeuwig in mijn ogen gebrand.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
esfhjy
Ja, dat krijg je met een klein pikkie.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:15 schreef Eronymus het volgende:
eronymus
geen hol aan
lijkt me niet gezond maarjaquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Deze letters staan voor eeuwig in mijn ogen gebrand.
tis hier frisjes atmquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met een klein pikkie.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:18 schreef Youssef het volgende:
Dat kan X-Ray vast erg goed.
dan douwe die toch hun lippen op het toetsenbord?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:19 schreef Douwe het volgende:
Dit is wel een beetje een vrouwonvriendelijk topic
sdeoi9ouyuwewrwre
Ben ik nou de enige die dit serieus gedaan heeft?
Ja waarom mag ik nou weer niet mee doenquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:19 schreef Douwe het volgende:
Dit is wel een beetje een vrouwonvriendelijk topic
psies, of ze openen zelf maar een clit-topicquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan douwe die toch hun lippen op het toetsenbord?.
Die woordspelingquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan douwe die toch hun lippen op het toetsenbord?.
Neen, ik ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:19 schreef Douwe het volgende:
Ben ik nou de enige die dit serieus gedaan heeft?
Dan heb je echt een scheve lul, hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om alleen de '.' te raken als je ten eerste al met een P had moeten beginnenquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen, ik ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |