Wakker maak stalkjequote:Op zaterdag 3 april 2004 01:03 schreef ondeugend het volgende:
Moe .........![]()
Ik ook !!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 02:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wakker maak stalkje
ik voel me goed![]()
Tuurlijk. Trusten gekkie.quote:Op zaterdag 3 april 2004 02:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ook !!!![]()
Goed moe
Wens je me een goede nacht ?
Lees eens in sexquote:Op zaterdag 3 april 2004 02:31 schreef ondeugend het volgende:
Oke lekker![]()
Weltrusten erg gekkie
Ik doe niet andersquote:Op zaterdag 3 april 2004 02:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lees eens in sex
Ik heb juist zin om naar een feestje te gaan waar ik niet zoveel mensen ken om meer leuke mensen te leren kennen...of naar een groot maar toch intiem technofeest te gaan, maar ja, het wordt de kroeg met vriend(inn)en en ik heb geen bezwaar tegen een katerquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:51 schreef Whistler112 het volgende:
iemand zin om mee te gaan naar een verjaardag in utrecht?
weinig zin om te gaan, al helemaal niet alleen, ken daar niemand :/
*bied zich aan*quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:51 schreef Whistler112 het volgende:
iemand zin om mee te gaan naar een verjaardag in utrecht?
weinig zin om te gaan, al helemaal niet alleen, ken daar niemand :/
Iedereen mag hier vertellen hoe hij of zij zich voelt... hoe jij daar over denkt is in dit geval offtopic.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:56 schreef wiene het volgende:
Geweldig, word alleen zo ontzettend moe van al die mensen die niets beters weten te zeggen dan 'moe'....
zeg dat tegen je moeder danquote:Op zondag 4 april 2004 00:25 schreef DarkElf het volgende:
wat een ontiegelijk teringwijf is die moeder van mij toch, ongelooflijk wat een onsympathieke, manipulerende gemene trut!
en wat moet ik hiermee, spuitelf?quote:Op zondag 4 april 2004 00:38 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
zeg dat tegen je moeder dan
GO DE!quote:Op zondag 4 april 2004 00:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en wat moet ik hiermee, spuitelf?
smoel houden als je niet weet hoe het zit en voor je info: ze weet dit hoor, weten jouw geliefden ook van jouw eeuwige geneuzel?
Typisch woorden van iemand die goed in zijn vel zit!quote:Op zondag 4 april 2004 00:43 schreef DarkElf het volgende:
smoel houden als je niet weet hoe het zit en voor je info: ze weet dit hoor.
Haal adem...quote:Op zondag 4 april 2004 00:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
smoel houden als je niet weet hoe het zit en voor je info: ze weet dit hoor.
Maar Boris en JK zitten er nog inquote:Op zondag 4 april 2004 00:46 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Typisch woorden van iemand die goed in zijn vel zit!
Ik voel me erg verdrietig, omdat Eric eruit is.
Pfeiffer?quote:Op zondag 4 april 2004 00:57 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Wel ontzettend moe.. ik weet niet wat het de laatste tijd is..
Goh er is er iig nog 1 die het ziet. Daarbij vind ik het zwak dat ze zo reageert,quote:Op zondag 4 april 2004 00:46 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Haal adem...
Wie weet was het goed bedoeld?
dat zal toch zeker niet.. enne diequote:Op zondag 4 april 2004 02:00 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Pfeiffer?
mjah weet jij nog wat leuks met een c danquote:Op zondag 4 april 2004 13:19 schreef Hanneke1983 het volgende:
chronisch ziek
dat is idd een moment opname EN voor altijd
Hmmmzz.....eik toch wel ""
Leuk dat je mij mailt maar ik ben DuchessX en niet DEquote:Op zondag 4 april 2004 13:20 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
mjah weet jij nog wat leuks met een c dan
Hm zo geef ik wel erg veel tips
ot: ik voel me nog steeds hetzelfde als net
Oh lol, verkeerde persoontje info opgevragenquote:Op zondag 4 april 2004 14:14 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Leuk dat je mij mailt maar ik ben DuchessX en niet DE![]()
Ik voel me goed
Geeft niet, ik vond het wel grappigquote:Op zondag 4 april 2004 14:17 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
Oh lol, verkeerde persoontje info opgevragen
edit: sorry voor de slowchat cosForward jij em ff naar DE dan of ga ik em nu naar het goede email adres sturen
Beter, net geleerd en even keihard gejankt. Moet zeggen dat ik dat wel even nodig had.quote:Op zondag 4 april 2004 12:02 schreef Subterranean het volgende:
Ongelovelijk alleen, hoofdpijn, kwaad, oneindig spijt van dingen die ik gister heb gezegd. Het ging ze niets aan. En alsof dat neit genoeg is, moet ik ook nog leren.
Hoezee.
Okquote:Op zondag 4 april 2004 14:18 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vond het wel grappig
Ow en je mag geheel zelf voor je mailverzending zorgdragen
Ik hoop het niet voor je als je, je zo moe voelt!quote:Op zondag 4 april 2004 13:19 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[..]
dat zal toch zeker niet.. enne diemag je dan wel weghalen
![]()
nou kan heel goed hoor...en geloof me is echt te kut!!quote:Op zondag 4 april 2004 13:19 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[..]
dat zal toch zeker niet.. enne diemag je dan wel weghalen
![]()
Vanaf hoeveel posts ben je eig niet meer n newbie?quote:Ow ja, ik voel me ook vereerd dat ik in het Oldbie forum kan posten
Gaat op usernummer, niet op aantal posts. Iig dat forum dan. Alles onder de 5000 mag erin.quote:Op zondag 4 april 2004 18:25 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel posts ben je eig niet meer n newbie?
Nee hoor, ik ben toch wel stoer...quote:Op zondag 4 april 2004 21:49 schreef Braakdraak het volgende:
Omdat je anders niet 'stoer' bent.
Dat is het gewoon bijna altijd... Daar kom ik ook steeds meer achterquote:Op zondag 4 april 2004 23:14 schreef DarkElf het volgende:
moe en vind het erg jammer dat mijn wantrouwen naar iemand gewoon gegrond blijkt te zijn......
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 april 2004 23:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voel me eigenlijk super nu
Ga fijn slapen!
hoe toevallig..quote:Op maandag 5 april 2004 01:10 schreef GangstaX het volgende:
Ik mis mijn vriendin, that's all I have to say...
Is inderdaad lang geleden ja! Alles goed?quote:Op zondag 4 april 2004 23:18 schreef brighton het volgende:
[..]
Slaap lekker
(Lang niet gezien...)
Ja, goedquote:Op maandag 5 april 2004 08:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Is inderdaad lang geleden ja! Alles goed?
* trekdrop richt en schiet....quote:Op maandag 5 april 2004 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Schiet mij maar lek
Aaah, verlichting, opluchting, nu nog de openbaring en dan weer recht vooruit...quote:Op maandag 5 april 2004 11:58 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Trekdrop richt en schiet....
* trekdrop openbaart (?) en nu gewoon weer verder ok?quote:Op maandag 5 april 2004 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aaah, verlichting, opluchting, nu nog de openbaring en dan weer recht vooruit...
Ehm, ja, ok, als jij dat zegt...quote:Op maandag 5 april 2004 13:32 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Trekdrop openbaart (?) en nu gewoon weer verder ok?
jij vraagt er om......quote:Op maandag 5 april 2004 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm, ja, ok, als jij dat zegt...
quote:Op maandag 5 april 2004 13:53 schreef trekdrop het volgende:
[..]
jij vraagt er om......![]()
Leuk die nieuwe site Duch!quote:Op maandag 5 april 2004 11:44 schreef DuchessX het volgende:Moe en balend dat mijn individuele PMT niet door kan gaan vandaag
Ow ja de reden dat het niet door kon gaan: De therapeut had onze afspraak niet in zijn agenda genoteerdquote:Op maandag 5 april 2004 11:44 schreef DuchessX het volgende:Moe en balend dat mijn individuele PMT niet door kan gaan vandaag
* Brighteyes toetert: WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 april 2004 16:24 schreef trekdrop het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je bent ook 12 april jarig?quote:Op maandag 5 april 2004 17:23 schreef afhrodite het volgende:
Hersenschudding sucksMaar verder voel ik me best wel goed
Morgen komt mijn lieferd langs als het goed is
En vrijdag iets met mijn vriendinnen doen. En dan zaterdag mijn verjaardag vieren en dan komt mijn lieferd slapen en zondag 1e paasdag naar oma en heerlijk eten daar met de hele familie
En dan blijft hij nog een nachtje slapen en dan ben ik jarig
Hij's lief
Morgen 15 maandjes
![]()
Mijn moeder ookquote:Op maandag 5 april 2004 17:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dus je bent ook 12 april jarig?
Me 2!
Wat een drukte, wat een druktequote:Op maandag 5 april 2004 18:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mijn moeder ook
Zie je wel, het komt wel goed allemaal.quote:Op maandag 5 april 2004 13:15 schreef devv05 het volgende:
eerste tentamen ging beter dan verwacht, wel een opluchting.. strakjes nog eentje en dan ben ik er weer eventjes voor een weekje vanaf
Jep.. en wat heb ik net toch een fantastisch goed klote nieuws gehad.. dus nu voel ik me dubbel zo verschrikkelijk.. aaarghhhhquote:Op maandag 5 april 2004 20:51 schreef DaFrenk het volgende:
Verschrikkelijk..
Succes Ronaldquote:Op maandag 5 april 2004 19:01 schreef diannetjhu het volgende:
Duimen jullie allemaal voor mn vriendje? ze moeten nog 1 set, dan zijn ze kampioen![]()
Zoals de Dijk t ooit heeft gebracht...: Ze kan je laten zweven als jenever, laten vallen als een steen. Ze kan een man, maken en breken. Ze kan t allemaal zoals een vrouw alleen....quote:Op maandag 5 april 2004 23:20 schreef ElCriz het volgende:
Het leven zuigt.... waarom kunnen vrouwen je hofd toch zo laten tollen en je in verwarring achterlaten???![]()
Doesn't that tell everything?
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo..........keep the faithquote:Op maandag 5 april 2004 23:53 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Zoals de Dijk t ooit heeft gebracht...: Ze kan je laten zweven als jenever, laten vallen als een steen. Ze kan een man, maken en breken. Ze kan t allemaal zoals een vrouw alleen....
And hell, I know the feeling ElCriz
Ik zie er hiet een paar aankomen (echtequote:Op dinsdag 6 april 2004 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn te horen dat je nu wat wakkerder bent dan gisteren, nog wel...
OT: voel me prima. 1000 keer beter dan gisterenochtend rond deze tijd. Donderwolken zijn weer overgetrokken enzo.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
...
Nee..... wat is er? heb je het druk?quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:41 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
ot: druk druk druk druk druk druk tisweereengekkenhuusdrudrukdrukdrukdrukdrukdruknieuwwereldrecordhoezosn elmogelijkvanallesdoenterwijlergeentijdvoorisisweerverbrokendrukdrukdrukdrukdru kdruk
al gezegd dat ik het wat drukjes heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |