stond die niet te tankenquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:26 schreef globox het volgende:
Vandaag een rode ferrari 550 maranello (zou ook een 575 kunnen zijn geweest) Die stond ff the showen bij een tankstation.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
stond die niet te tanken
quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Opel gt
quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:58 schreef kooba het volgende:
Ferrari 355 Spider
[afbeelding]
Zo eentje rijdt hier wel eens door het dorp, en ja die gast stampt hem goed
Heerlijk dat geluid, vol in de toeren![]()
Dit is tenminste een echte mooie ferrari, dag tegen een modena, dit is veel mooier.quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:58 schreef kooba het volgende:
Ferrari 355 Spider
[afbeelding]
Zo eentje rijdt hier wel eens door het dorp, en ja die gast stampt hem goed
Heerlijk dat geluid, vol in de toeren![]()
bj. 1970...quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hmm lelijk maar wel apart
Psst tis of een Carrera 4 of een Turbo en ik zeg je, een Turbo herken je welquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:27 schreef jaguar het volgende:
daarnet:
Evo 7
en een carera 4 turbo![]()
Er rijden hier in de buurt 4 GT3 wagens rond.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Psst tis of een Carrera 4 of een Turbo en ik zeg je, een Turbo herken je wel(een GT2 of GT3 nog beter btw)
is die 4e onzichtbaar?quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er rijden hier in de buurt 4 GT3 wagens rond.
1 geel
1 zwart
1 grijs.
En die zwate vind ik SUPER. Met rode rem klouwen![]()
Nee ik zit te twijfelen nu of het er wel 4 zijn en niet gewoon 3quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is die 4e onzichtbaar?In het geel lijkt hij me ook mooi, net als in het rood, ik heb daar een wallpaper van, die is
![]()
Dufusquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik zit te twijfelen nu of het er wel 4 zijn en niet gewoon 3
Een nieuwe neem ik aan... voorzien van kenteken aan de voorzijde? Ik heb er hier namelijk ook regelmatig één gezien, maar die had alleen 'n kenteken aan de achterzijde! Komt de voorkant wel ten goedequote:Op zaterdag 3 april 2004 11:28 schreef Darknezz het volgende:
Gister een RX8... die zijn best VET!!!
Was die zwart met rode bekleding?quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:19 schreef aardbeix15 het volgende:
vanochtend rond een uur of 09:15 een tijdje achter een Ferrari 328 gts (o.i.d.) gezeten, vanaf toerit S110 de A10 op richting Utrecht, langs het World Fashion Center. Geinig auto.
Zo 1 dus:
[afbeelding]
Zeker z'n huis verkocht om een cayenne te kunnen bekostigenquote:Op zondag 4 april 2004 18:57 schreef Piro het volgende:
Alle auto's die ik ooit heb gezien.
H2 bij de Heineken Brouwerij
RX8
EVO VIII (portugal)
NSX (portugal)
Honda iets, in elk geval een Type R bakje, soort coupe-dingetje.
Impreza WRX STI (steevast als ik s'ochtends naar school ga)
Lotus Elise (geloof ik)
Nog wat willekeurige semizeldzame autootjes.
Er staat ook een Cayenne Turbo bij mij in de straat geprakt. (en ik woon in Amsterdam Oost)
Wow jij ziet alleen maar toffe auto's...quote:Op zondag 4 april 2004 18:57 schreef Piro het volgende:
Alle auto's die ik ooit heb gezien.
H2 bij de Heineken Brouwerij
RX8
EVO VIII (portugal)
NSX (portugal)
Honda iets, in elk geval een Type R bakje, soort coupe-dingetje.
Impreza WRX STI (steevast als ik s'ochtends naar school ga)
Lotus Elise (geloof ik)
Nog wat willekeurige semizeldzame autootjes.
Er staat ook een Cayenne Turbo bij mij in de straat geprakt. (en ik woon in Amsterdam Oost)
een carisma evo? of een lancer evo?quote:Op maandag 5 april 2004 13:35 schreef masuyo het volgende:
ik stond net langs een mitsubishi carisma evo 6![]()
ja echt een carisma, zat zelf ook ff te kijken is het nou een lancer ofnie, maar er stond dus carisma achteropquote:Op maandag 5 april 2004 14:15 schreef Scorperito het volgende:
[..]
een carisma evo? of een lancer evo?
Jep ik woon in scheveningenquote:Op maandag 5 april 2004 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey Ook_Gek woon jij in Scheveningen ?
Die bestaat nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:01 schreef BazzoS het volgende:
Subaru Impreza WRX GTT elke ochtend
Een 555 GT Turbo bestaat ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zo beter?
Als je een grijze opel speedster ziet onthou dan even(als je het ziet) de 2 nummers van het kenteken misschien is het die van me vaderquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jep ik woon in scheveningen![]()
Cool waar woont die danquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je een grijze opel speedster ziet onthou dan even(als je het ziet) de 2 nummers van het kenteken misschien is het die van me vader
Eh waar ik ook woonquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cool waar woont die dan
Ik wil mee rijden
Hoop dat ik hem een keer tegen kom op de fiets. Rij ik z,n spiegel er afquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:17 schreef GotenSSJ het volgende:
En hij laat niemand meerijden zelfs zijn collega's niet
Alleen ik en me ma![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoop dat ik hem een keer tegen kom op de fiets. Rij ik z,n spiegel er af
heeft hij de turbo.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]hij heeft een 1tje op ze kentekenplaat
![]()
Te hoog verkeersdrempeltje
Nee geen turboquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeft hij de turbo.
Volgens mij moet dat aardig door gassen
Maar wat doet ij in scheveningen dan. Woon jij er ook
Daar ga ik dan van het weekend ff kijken en foto's makenquote:Op maandag 5 april 2004 19:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
In Egmond aan Zee bij de linker strand ingang staat voor de appartementen een zwarte RX-8![]()
Laat ik die nu ook laatst gezien hebben!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:22 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Laatst: Mercedes G3-A
[afbeelding]
P.S. deze foto is niet van mij, maar ik heb ze wel!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey ook_gek ik maak ze morgen waar kan ik ze het best plaatsen ? SC of hier ?
Doe maar SCquote:Op woensdag 7 april 2004 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Porsche Boxster is niks speciaals aan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:48 schreef Flrs het volgende:
In ibiza, porsche boxster: (niet super bijzonder... maarja...)
[afbeelding]
Vanmiddag in Doetinchem een Lotus Elise:
[afbeelding]
Oke wat jij wil.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:47 schreef Miss_Candy het volgende:
Heej jongens, er moeten meer foto's komen!!
Hieraan hebben we niet veel!!
Boxster is niet zo speciaal nee, maar ach, had er een foto van gemaakt... dacht laat ik 'm er maar bij zetten..quote:Op woensdag 7 april 2004 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Porsche Boxster is niks speciaals aan.
Waar in Doetinchem stond die Elise? ( * Flrs in Doetinchem woont)
Ik heb er al 6 zien rijdenquote:Op donderdag 8 april 2004 09:57 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Nog bijna niet zien rijden in Nederland. Echt een gave bak![]()
misschien als je heel lief vraagt? of dat hij je fiets mag vasthouden terwijl je rijdtquote:Op donderdag 8 april 2004 11:32 schreef joostingh het volgende:
Gisteren naar Haaksbergen gereden en was 1 aan het testen met een 360 Modena (Hengelo) en in Haaksbergen stond een 348 TS. Op terugweg even bij de garage geweest in Hengelo en allemaal leuk spul gezien.
De 360 Modena was nog weg anders had ik wel eens willen proefrijden
Mag alleen niet denk ik.
dat kloteding zie ik elke dagquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:58 schreef itsontoday het volgende:
Mitsubishi Eclipse!
kheb dr al een paar gezien anders...quote:Op donderdag 8 april 2004 09:57 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Nog bijna niet zien rijden in Nederland. Echt een gave bak![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben vandaag niet buiten geweest(ben ziek) maar ik meen uit mijn raam een dodge ram gezien te hebben.
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
![]()
ow diequote:Op donderdag 8 april 2004 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie dat ding niet iedere dag hoor
Weet ook niet of het wel een dodge was in ieder geval een grote amerikaan met een laadbak.
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:27 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
ow die
dan moet je het hier ook niet posten als je niet weet wat het wasquote:Op donderdag 8 april 2004 20:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]zeg hoe moet ik weten wat het was dan ? als ik het ding uit me raam zie van de zijkant.
Hier in mijn dorpje rijdt een Chevrolet rond, zo'n hele lage.. type? Don't know.. Moet eerlijk zijn, kwam eergisteren nog een Dodge RAM tegen, ik vind zo'n Chevrolet vetter dan zo'n rammetje...quote:Op donderdag 8 april 2004 20:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben vandaag niet buiten geweest(ben ziek) maar ik meen uit mijn raam een dodge ram gezien te hebben.
Ten eerste zijn die 3500 stuks verdeeld over 4 jaar of zo.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:28 schreef Uddel het volgende:
Ik zag pas een Mercedes, ik dacht eerst dat het de nieuwe SLK was, tot mijn verbazing had hij andere koplampen en luchthappers aan de zijkant. Toen ik dat zag.. begon mijn hart ff heel snel te kloppen.. of het was een SLK die gewoon ff getuned was... maar eerder denk ik aan een Mercedes SLR McLaren.. kan dit wel? Rijden die dingen al wel op de weg? Anders ben ik wel ff een mazzelpikkie, één van de 3500 SLR's McLaren tegenkomen.. van ruim 6 ton...
Ja, daarom vond ik het ook zo vreemd.. maar hij was tot in de details hetzelfde als de SLR McLaren.. Ik snap het nog niet, ik pieker steeds of het geen andere Mercedes was..quote:Op donderdag 8 april 2004 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ten eerste zijn die 3500 stuks verdeeld over 4 jaar of zo.
Daar bij komt dat er nog geen 1 in nederland rond rijd zo ver ik weer.
En tot op de dag van vandaag zijn er pas iets van max 15 gebouwd.
Het is een met de hand gebouwde wagen waar ze ruim een maand over doen per auto. Dus reken maar uit
je was gewoon bezopen.. of misschien was het een getjoende Mercedes A?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:11 schreef Uddel het volgende:
verhaal
Ik weet dat een eigenaar van een computergroothandel er 1 heeft gekocht.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:40 schreef MaartenGrendel het volgende:
Zou best kunnen dat het een SLR McLaren was, de typegoedkeuringen voor de paar wagentjes die naar Nederland komen zijn iig al afgegeven.
Nee, allebei niet, hij lijkt meer op de Trasos, maar de uitlaten onder de luchtinlaten.. die overigens ook veel groter waren.. Begin te denken dat ik er echt eentje gezien heb..quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:53 schreef itsontoday het volgende:
Was het niet de Trasos:
[afbeelding]
of de nieuwe slk, die heb ik ook zien rijden:
[afbeelding]
Dit vind ik meer een kruising tussen een SL55 AMG en een SLK McLaren, maarja... wel heel mooi gedaan van die gast...quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:38 schreef masuyo het volgende:
had ie toevallig een pools nummerbord?
http://forums.vwvortex.co(...)1
Welke kleur?quote:Op zondag 11 april 2004 16:24 schreef Baklap het volgende:
Ford Puma(nouja, ik vond het leuk
)
quote:Op zondag 11 april 2004 20:51 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda Civic met foute velgen voor de rest wel ok!
hehe tja daarom heb ik hem ookquote:Op maandag 12 april 2004 19:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo'n Cupra R is ook wreed natuurlijk he.
Wtf zag je die op de parkeerplaats staan? Ik was er vandaag namelijk ook maar heb helaas niet gezienquote:Op maandag 12 april 2004 21:07 schreef flyguy het volgende:
vandaag zandvoort geweest
1x lamboghini gallardo
volgens mij rijdt je vader in een opel speedster?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je een grijze opel speedster ziet onthou dan even(als je het ziet) de 2 nummers van het kenteken misschien is het die van me vader
geen foute velgen, maar DROOMvelgenquote:Op zondag 11 april 2004 20:51 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda Civic met foute velgen voor de rest wel ok!
( Kennis van Jacco ? )
owja en ook nog een clio v6
neej die stond bij een garage bij ons in de buurtquote:Op maandag 12 april 2004 22:31 schreef Loekje het volgende:
[..]
Wtf zag je die op de parkeerplaats staan? Ik was er vandaag namelijk ook maar heb helaas niet gezien
Allebeiquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:06 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
is deze nu verlaagd of rijdt deze nu op stepbandjes??
Voor zover ik weet rijd ie er in jaquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:20 schreef Jyrun het volgende:
[..]
volgens mij rijdt je vader in een opel speedster?![]()
Hey die zag ik vanmiddag ookquote:Op maandag 12 april 2004 20:55 schreef t0n het volgende:
Gespot en gereden gecrossed!
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaafquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:18 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die dag heb ik overigens genoeg dikke auto's voor de komende maanden gezien.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:04 schreef ook_gek het volgende:
ziet er gewoon nietstoer uit
quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:38 schreef -Eddow- het volgende:
Ik heb ook weer het nodige gespot gisteren!
die carina E bedoel je??quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:23 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding] eigenlijk gewoon re-te-stoer imo
Dan rijdt hier in Maastricht ook een Skyline een licht grijze (Geen idee wat voor type, ik wist ook neit dat het een Skyline was tot ik de plaatjes zag).quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:49 schreef stefimke het volgende:
Wanneer: Vanmorgen 7:30uur
Waar: A67 Eindhoven -> Venlo (richting RDW)
Wat: blauwe Nissan Skyline R34 GT-R V-spec R-tune![]()
Specs: http://home.tiscali.nl/dr(...)m
We hebben gok ik de zelfde gezien..quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb ook een bentley gezien, bij de beemer dealer op de stoep
Das in Leiderdorp toch? bij AC?quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:38 schreef -Eddow- het volgende:
Ik heb ook weer het nodige gespot gisteren!
[afbeelding]
Club Lowtuners ofzow..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep Klopt als een autobus!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Das in Leiderdorp toch? bij AC?
Dat moet deze zijn...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:48 schreef RaTz het volgende:
Wanneer: Vanmiddag 13.30u
Waar: A2 richting Den Bosch bij knooppunt Everdingen
Wat: een rode Toyota Supramet een NL kenteken van rond de 1997/1998 (wel amerikaanse stijl nummerplaten)
Echt een super geile bak, ik ging er in de file mooi eventjes achterrijden. Raampje stond al open, dus ff dat gegrom van die uitlaat aangehoord. Jammer dat hij er al bij Culemborg afging, en niet de kans had om even door te trekken.
En helaas, geen digicam bij me
dat is volgens mij origineel.... denk daarom.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:24 schreef BazzoS het volgende:
die spoiler, waarom!![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuke Mazda 323 op de achtergrondIn die kleuren doet elke auto het goed!
Klopt helemaalquote:
Damn, 600 pk'squote:Op zaterdag 17 april 2004 20:35 schreef StefanP het volgende:
Ja die heb ik wel maar dan kapen we het topic een beetje... het is een single turbo supra van '93 met een PKtje of 600. 100k op de teller. Ingevoerd uit Duitsland zoals zovelen en van A tot Z gemodificeerd, voor de eigenaar speelt geld geen rol. IMO echt de mooiste van Nederland.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de oude velgen, die inmiddels verkocht zijn en vervangen door wat Volks.
Yep, we hebben de zelfde gezien..quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
@ blup, als het de BMW dealer in Tuindorp is wel ja
bloedmooiquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:15 schreef RaTz het volgende:
Vandaag een Ford Mustang Mach 1 (1973) gespot, die stond hier bij ons in de garage
Meteen ff wat foto's gemaakt, en natuurlijk ook een "testritje" of de remmen wel goed gemaakt waren![]()
Echt een leipe bak, een keer die V8 op het gas naaien en je weet niet wat je overkomt![]()
Hij liep overigens ook nog eens op benzine, niet op gas
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar rijden er hier genoeg vanquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Een PorscheGT3
![]()
Hier nietquote:Op zondag 25 april 2004 01:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar rijden er hier genoeg van
foto,s?quote:Op zondag 25 april 2004 14:09 schreef zappa29 het volgende:
Vandaag, in Wormerveer.. een stuk of 20 Opel GT's !!
Toerritje van Opel Gt Club
Wormerveerquote:Op zondag 25 april 2004 14:09 schreef zappa29 het volgende:
Vandaag, in Wormerveer.. een stuk of 20 Opel GT's !!
Toerritje van Opel Gt Club
Foto's van verzamelplaats:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb zelf niet meegereden, motor loopt niet lekker want rotor moet vervangen worden, de remcilinder lekt en mijn achteras moet vervangen worden
Bernhard heeft/had ook een donker groene Ferrari 456 GT (kenteken:AA-13)quote:Op maandag 26 april 2004 19:15 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
De race wagen van Bernhard !
Heb je daar een foto van? AA-13 is toch de Mercedes waarmee hij ook op de bijzetting van Juliana was? Of was dat AA-00-13...? Moeilijk lastig...quote:Op maandag 26 april 2004 20:20 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Bernhard heeft/had ook een donker groene Ferrari 456 GT (kenteken:AA-13)
quote:Op maandag 26 april 2004 21:20 schreef Larry101 het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van? AA-13 is toch de Mercedes waarmee hij ook op de bijzetting van Juliana was? Of was dat AA-00-13...? Moeilijk lastig...
Mooi die skylinequote:Op dinsdag 27 april 2004 17:30 schreef BazzoS het volgende:
Deze hebben m'n ouders zaterdag ochtend gespot bij 't prins claus plein:
[afbeelding]
[afbeelding]
en ik heb m gewoon niet gezien!quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:25 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
Mooi die skyline
Die is al jaren geleden verkocht.quote:Op maandag 26 april 2004 20:20 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Bernhard heeft/had ook een donker groene Ferrari 456 GT (kenteken:AA-13)
Kom 16 mei maar naar Assen... dan zie je 'm zekerquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:32 schreef BazzoS het volgende:
en ik heb m gewoon niet gezien!
mn ouders hebben me afgezet in Bleiswijk en zijn toen doorgereden naar Den Haag, en toen zagen ze hem!![]()
![]()
dan ben ik ws. bij de Red-Bull zeepkistenrace in nijmegenquote:Op woensdag 28 april 2004 07:54 schreef stefimke het volgende:
[..]
Kom 16 mei maar naar Assen... dan zie je 'm zeker
Parbleu, wat doet die Beemer 3-serie daar rechts op de kombaan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:58 schreef blieblie het volgende:
Mijn pa had een racecursus gekregen bij zijn nieuwe auto:
[afbeelding]
Geen idee wat die 3 Serie daar doetquote:Op woensdag 28 april 2004 08:56 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Parbleu, wat doet die Beemer 3-serie daar rechts op de kombaan.![]()
Allemaal R-uitvoeringen of niet? Nice.![]()
Niks speciaals aan. Ik zie die dingen veel rijdenquote:
ook met viper motorquote:Op woensdag 28 april 2004 18:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks speciaals aan. Ik zie die dingen veel rijden![]()
Geen idee. Zag em wel rijden.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Is die Smart al uit dan
Ja die staat in zoetermeer bij een dealer. En die vent rijd de hele regio er mee doorquote:Op woensdag 28 april 2004 21:47 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
ook met viper motor?
Een Viper komt toch niet door de keuring omdat zijn motor niet aan de Nederlandse eisen voldoet?quote:Op donderdag 29 april 2004 09:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja die staat in zoetermeer bij een dealer. En die vent rijd de hele regio er mee door
Ik heb op de autorai in zo'n maybach gezeten. Je kon die stoelen helemaal plat zetten dan was het gewoon een bed en niet zomaar een bed, echt alles erop en eraan.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:34 schreef SvenThaMan het volgende:
Leuk weekje gehad:Maybach ik wist niet dat mn nek zo ver kon draaien Custom paint Volvo FH16 Globetrotter XL De '73 Mustang bij RaTz in de garage En volgens mij de eerste 'getunede' Golf 5, verlaagd, foute rims en vreemde stickers
Geloof mij. De viper model rijd gerust hier rond in zoetermeer en scheveningen.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een Viper komt toch niet door de keuring omdat zijn motor niet aan de Nederlandse eisen voldoet?
Die SRT-10 wordt idd gewoon in NL geimporteerd, leuk dingetje wel als alternatief voor een Porsche Cayenne :-Pquote:Op donderdag 29 april 2004 12:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof mij. De viper model rijd gerust hier rond in zoetermeer en scheveningen.
Dus dat zal wel goed zijn.
Bij casema heb je ook zo een info thuis kanaal.
Daar is ook een auto programma op. En daar rijden ze ook met die auto gewoon op de weg.
Dus het zal allemaal wel geregeld zijn?
Wel stoer. Ze hebben gewoon 1 op 1 die viper motor er in getieft
hoe heb je dat voor mekaar gekregen dan?quote:Op donderdag 29 april 2004 11:30 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ik heb op de autorai in zo'n maybach gezeten. Je kon die stoelen helemaal plat zetten dan was het gewoon een bed en niet zomaar een bed, echt alles erop en eraan.
Voordat de autorai officieel begint is er altijd een avond voor genodigden, dus ik heb me daar naar binnen gebluft (bij de deur: ja, ik moest mijn jas uit de auto halen, bla bla), ze durven geen mensen te weigeren omdat er best wel statusmensen komen, dus daar gebruik van gemaakt. Maar op die avond mocht je overal in zitten, dus o.a. maybach, enzo, alfa brera, enz.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:33 schreef Ultimora het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor mekaar gekregen dan?
en welke showroom mag dat zijn danquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:40 schreef masuyo het volgende:
gisteren:
astin martin db7 vantage
mitsibishi lancer evo 8
een paar ford mustang's
een paar bentley's
ohwja ze stonden samen in één showroom
Kan van vliet zijn. Die heeft dat allemaal met alle gemak staanquote:Op zondag 2 mei 2004 16:18 schreef DeFlip het volgende:
[..]
en welke showroom mag dat zijn dan
Geen Van Vliet daar ga ik morgen heen en die hebben andere autos (www.vanvliet.nl).quote:Op zondag 2 mei 2004 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan van vliet zijn. Die heeft dat allemaal met alle gemak staan
350Z heb ik al n tig miljoen keer in gezetenquote:Op maandag 3 mei 2004 11:00 schreef carfreak het volgende:
O, en nog vergeten:
2 weken geleden in Dusseldorf geweest...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet normaal: 350z, een stuk of 15 11'jes, ik denk wel 30 S-klasses, minstens zoveel X-5'en. verder nog 2 Aston Martins en hoop Porsche Boxters en hele partij 7-series.
Echt al die 5-series die daar rondreden stonden vet voor lul!!!!![]()
Ook nog een heleboel nieuwe SLK's trouwens.
Niet te filmen daar....
Is een autoritje meer dan waard!!![]()
Neeeeeeeeee, hoe kun je zo'n mooie auto nou vergelijken met dat mormel van audiquote:Op maandag 3 mei 2004 12:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Een 350Z begint een beetje te worden als een Audi TT vress ik.
Zag er vandaag weer 2.
Neeeeeee, hoe kun je een sublieme audi die een trend heeft gezet nu vergelijken met een slap aftreksel van een slap Japans merk????quote:Op maandag 3 mei 2004 12:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, hoe kun je zo'n mooie auto nou vergelijken met dat mormel van audi![]()
[denkmodus]quote:Op maandag 3 mei 2004 12:48 schreef carfreak het volgende:
[..]
Neeeeeee, hoe kun je een sublieme audi die een trend heeft gezet nu vergelijken met een slap aftreksel van een slap Japans merk????
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:20 schreef KonnieKipke het volgende:
Woei, als je m ziet is het denk ik wel bijzonder aangezien Houzer hem zelf ook nog niet heeft gezien
Zie je dat ik gelijk hadquote:Op maandag 3 mei 2004 20:49 schreef GotenSSJ het volgende:
http://rocky-creed.geeko.nl/
Hier staan wat fotos van wat ik vandaag heb "gespot".
Ik doe het even zo omdat het mij anders veel dataverkeer gaat kosten.
Link blijft 2 dagen staan.
eigenlijk heb je die niet gespot maar ben je gewoon ergens langs gegaan en heb je vervolgens foto`s gemaakt, daar is geen reet aan, het is juist vet om die exotische bakken in het "wild" tegen te komen, ik kan ook wel langs gaan bij menig ferarri of porsche dealer en dan foto`s gaan maken maar dan kan je net zo goed een foto op internet op gaan zoekenquote:Op maandag 3 mei 2004 20:49 schreef GotenSSJ het volgende:
http://rocky-creed.geeko.nl/
Hier staan wat fotos van wat ik vandaag heb "gespot".
Ik doe het even zo omdat het mij anders veel dataverkeer gaat kosten.
Link blijft 2 dagen staan.
Staat toch ook tussen aanhalingtekens.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:25 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
eigenlijk heb je die niet gespot maar ben je gewoon ergens langs gegaan en heb je vervolgens foto`s gemaakt, daar is geen reet aan, het is juist vet om die exotische bakken in het "wild" tegen te komen, ik kan ook wel langs gaan bij menig ferarri of porsche dealer en dan foto`s gaan maken maar dan kan je net zo goed een foto op internet op gaan zoeken![]()
deze dusquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:40 schreef masuyo het volgende:
gisteren:
astin martin db7 vantage
mitsibishi lancer evo 8
een paar ford mustang's
een paar bentley's
ohwja ze stonden samen in één showroom
Hessingquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Weet iemand nog zoon autodealer als Van Vliet ?
Frans Munsterhuisquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Weet iemand nog zoon autodealer als Van Vliet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |