Ook dat zwarte-lijst verhaal vind ik nu zo onderhand al saai worden... Ik wil actie!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahaha ... leuk van Niels ...
Het werd tijd!quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:02 schreef dunn0w het volgende:
en Claire is Back!!!!
Ja zo kennen we Arthur weer!quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Na vandaag heeft Tara jou niet meer nodig om mij te irriteren" ...
Tuurke moet toch maar oppassen, want als Carlo gaat freefighten slaat hij Tuurs hoofd er niet half van af. Met de nadruk op "niet half"!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:13 schreef dunn0w het volgende:
Ja zo kennen we Arthur weer!
Ik ga zeker kijken! ben zeer benieuwd of Victoria echt zo slim is..quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niet vergeten: om 21.30 uur RTL4: De Zwakste Schakel met soapies.
Ja, dan heeft Huug geen Kyra en geen Chris meer.. Sneu..quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap niet wat die Frommelmans van plan is. Hoe wil hij zijn stage bij Huug en Dr. Knoeier tegelijk lopen? Misschien laat hij Huug straks als een hete aardappel vallen, omdat hij het andere onderzoek leuker vindt?
huh? waar is kyra dan??quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja, dan heeft Huug geen Kyra en geen Chris meer.. Sneu..
Frommelmans zou nog wel eens de redding kunnen betekenen voor dokter Stinker. Niels en Chris hebben dezelfde interesses qua onderzoek, dus Vroman(s) senior steekt wel een stokje voor dat dreigende ontslag. Arthur 'Frisss It Is' van Walsum zal hem moet schrappen van de Zwarte Lijst, anders wordt het VWAZ een scannertje armer.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap niet wat die Frommelmans van plan is. Hoe wil hij zijn stage bij Huug en Dr. Knoeier tegelijk lopen? Misschien laat hij Huug straks als een hete aardappel vallen, omdat hij het andere onderzoek leuker vindt?
Die is uit het onderzoek getrapt, en ze was vandaag niet in de uitzending..quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
huh? waar is kyra dan??
Ach, als Frommelmans weg is mag Kyra terugkomen. Bovendien moet Huug iets te neuken hebben en sinds hij Claire heeft weggejaagd zal hij toch wel weer Kyra achterna rennen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:37 schreef dunn0w het volgende:
Ja, dan heeft Huug geen Kyra en geen Chris meer.. Sneu..
Lizzy had gisteren tof ondergoed.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:59 schreef babette21 het volgende:
Tara had 'n tof pak aan!!
Chris Frommelmans got rid of her. Hij heeft Kyra wegens een fout bij een patiënt bij Huug verlinkt. Kyra en Frommelmans hadden afgesproken de fout (een epileptische aanval) niet te melden. Kyra loog tot ze de neus van Pinocchio kreeg en Frommelmans verried Kyra.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:42 schreef Viking84 het volgende:
huh? waar is kyra dan??
Wie'zdah?quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:04 schreef BVO het volgende:
Hm, ik denk dat ik De Zwakste Schakel ga missen, wil liever Missie Kilamanjaro zien.
Tja, ONM is de eeuwige tweede, maar qua verhaallijn en acteerwerk 1.000 maal beter.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:23 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Volgens mij gaan de topics van ONM nog sneller dan die van GTST
Misschien wel, maar ik vind het nog steeds saai! Ik kijk af en toe een stukje, maar het kan mij echt niet boeien, dat hele ziekenhuisgedoequote:Op vrijdag 2 april 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, ONM is de eeuwige tweede, maar qua verhaallijn en acteerwerk 1.000 maal beter.
Nee hoor dat klopte wel!!!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:10 schreef babette21 het volgende:
Boulevard staat nu trouwens aan, dat verhaal over die soapies bij De Zwakste Schakel is in ieder geval duidelijk bullshit...
Gelukkig verlagen wij ons niet tot hun niveau en spreken slechts de waarheid
Sander is dyslectisch.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:46 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor dat klopte wel!!!!!
Sinaasappel![]()
Mimi weet ook niet echt veel....quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Nogal simpel ja.
JP is niet de slimste, wel de leukste antwoorden
Ja dat blijkt nu, ik kon me gewoon niet voorstellen dat ze het écht zouden presteren geen poen uit de eerste ronde te slepen... Triest hoor...quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:46 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor dat klopte wel!!!!!
Sinaasappel![]()
Ze denkt te lang na, terwijl ze 't echt wel weet...quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mimi weet ook niet echt veel....
Ja, want daarvoor leert Mimi de antwoorden van buiten ....quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:15 schreef pberends het volgende:
Zo die Ellen/Dominique is nog zo dom niet
Mimi moet ook weer terug in ONM
Inmiddels heeft Bas al gewonnen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:27 schreef RedGuy het volgende:
Haha, Bas en Sebastiaan hebben Do eruit gestemd.
De knuppels!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:27 schreef RedGuy het volgende:
Ja.. nogal Laf.. Bas heeft het niet verdiend om te winnen vind ik!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:27 schreef RedGuy het volgende:
-- Is André Hazes niet goed geworden? --- effe ter zijde ....quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:37 schreef dunn0w het volgende:
Ja.. nogal Laf.. Bas heeft het niet verdiend om te winnen vind ik!
Maargoed.. lekkere concurrentie-strijd tussen ONM en GTST.
Ja, irritant he. Ik heb de oude topicnummers nog in een documentje staan op m'n computer, dus kan ik wel alle links weergevenquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is dat voor een gesodemieter dat ik de oude topics niet meer kan aangeven? Vroeger kon je in een gesloten topic nog op "wijzigen", o.i.d. klikken om de links te zien en te kopiëren.
Had ik ook ooit in een MsWord bestandje, maar toen moest ik die Kilo Utrecht Tango-schijf formatteren en toen was alles weg.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Ja, irritant he. Ik heb de oude topicnummers nog in een documentje staan op m'n computer, dus kan ik wel alle links weergeven
Ik zeg ook niet dat Sebastiaan had moeten winnen... Met z'n lelijke oorbelquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
-- Is André Hazes niet goed geworden? --- effe ter zijde ....
(Se)Bas(tiaan) is gewoon een smerige overloper van ONM () naar GTST (
).
Grappig! Ik heb net m'n zus uitgelegd dat je nooit je bestanden en je besturingssysteemquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Had ik ook ooit in een MsWord bestandje, maar toen moest ik die Kilo Utrecht Tango-schijf formatteren en toen was alles weg.
Ik heb maar 1 partitie.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Grappig! Ik heb net m'n zus uitgelegd dat je nooit je bestanden en je besturingssysteem
op dezelfde partitie moet zetten.
Ze waren vooral erg lekker.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik vond Victoria en Mimi erg leuk vanavond.
Wat moet ik met hem? Vond ik altijd al een suflul. Reina verdiende beter dan deze drugspiet.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
En wie zagen we vanavond in Grijpstra en de Gier?
Franky Ribbens alias Melle Hartman in ONM
Zet je tv eens op RTL5quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat moet ik met hem? Vond ik altijd al een suflul. Reina verdiende beter dan deze drugspiet.
Heb je niet een foto van een lekker wijf?
Wat heb ik aan "5"? Bij mij staat die zender op 30.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
Zet je tv eens op 5
[WIV-modus]Quoten kun je ook al nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heb ik aan "5"? Bij mij staat die zender op 30.
Op dit soort lulkoek heb ik patent. 't Is dat je het ff onthoudt!quote:Op zaterdag 3 april 2004 01:02 schreef Svensational het volgende:
[WIV-modus]Quoten kun je ook al niet[/WIV-modus]
Oké, hier heb je je foto's van een lekker wijf:quote:Op zaterdag 3 april 2004 01:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Op dit soort lulkoek heb ik patent. 't Is dat je het ff onthoudt!
Ik bedoel natuurlijk foto's die ik nog niet heb ....quote:Op zaterdag 3 april 2004 01:14 schreef Svensational het volgende:
Oké, hier heb je je foto's van een lekker wijf:
En verder ben je fysiek helemaal in orde????quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb maar 1 partitie.
Nee, ik heb twee l*ll*n ....quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:20 schreef Joyce1982 het volgende:
En verder ben je fysiek helemaal in orde????
FOUT!!!quote:w_i_v zei:
Dat weet ik niet meer uit mijn hoofd, maar volgens mij waren er 3 meiden hetero en was er eentje lesbisch
Gina is het enige karakter waarvan de rol niet is overgenomen door een andere actrice.quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:13 schreef Svensational het volgende:Reina de Zeeuw Gina Rodriquez Joyce Couwenberg Lizzy Vehmeier
Inderdaad, maar het mijne was ook een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Gina is het enige karakter waarvan de rol niet is overgenomen door een andere actrice.
Kloptquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gina is het enige karakter waarvan de rol niet is overgenomen door een andere actrice.
Maar we zijn het toch met z'n allen eens dat Gina een Godvergeten lekker wijf was?quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:24 schreef Svensational het volgende:
KloptTis altijd erg moeilijk om een rtijtje vinden waarvan maar één oplossing is
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar we zijn het toch met z'n allen eens dat Gina een Godvergeten lekker wijf was?![]()
![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 00:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maandag 5 april
Arthur en Carlo voeren een ijzige oorlog, met Tara als inzet. Koen is erg ongerust nu hij weet dat Aafke in het verleden een kleine beroerte heeft gehad. Duuk spoort Niels aan contact te zoeken met Claire. JP is erg somber over het verdere herstel van zijn hand. Hij ziet zichzelf al als WAO'er. Ellen en Bram krijgen een onverwachte gast op bezoek.
Dinsdag 6april
Joost baalt ervan dat de interesse van Carlo in hun filmplannen, tanende is nu Carlo de sportschool heeft ontdekt. Aafke krijgt de uitslag van haar onderzoeken in het ziekenhuis en hoopt dat dit haar gevoelens van zwakte kan verklaren..
Woensdag 7 april
Arthur drijft een conflict over het ontslag van Claire op de spits. Het loopt zo hoog op dat Ellen uitroept zelf ook op te stappen. Tara is hevig verliefd op Carlo. Carlo bevindt zich in de zevende hemel met Tara en zijn freefight carriere. Bettina is des duivels over Arthurs onbesuisde actie en probeert te redden wat er te redden valt. De ondernemingsraad begint een tegenoffensief.
Donderdag 8 april
Tara's liefde voor Carlo leidt tot een ernstig meningsverschil met Arthur. Carlo vindt dat ze zich niets moet aantrekken van haar vader. Joyce is beschroomd over haar kinderwens nu die leidt tot een advertentie op internet. Duuk vindt dat ze haar hart moet volgen. Dat Joost zo gemakkelijk met mensen omgaat valt niet bij iedereen in de smaak.
Vrijdag 9 april
Joyce spreekt af met een spermadonor kandidaat voor de deur van zijn hotel. Eigenlijk is hij is te leuk om alleen als donor dienst te doen. Joost lijkt zijn writer's block volledig overwonnen te hebben. Hij schrijft tot hij er bij neervalt. Aafke ziet zichzelf geconfronteerd met de onmogelijke keuze voor het al dan niet operen van het aneurysma in haar hoofd.
Ik heb alleen maar jou gequote hoorquote:Op zondag 4 april 2004 00:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Svensational: het weekoverzicht is mijn taak, ja! Begrepen!?![]()
Ik testte alleen maar of je nog wakker was....quote:Op zondag 4 april 2004 00:38 schreef Svensational het volgende:
Ik heb alleen maar jou gequote hoor![]()
En dan hoop ik dat ze 2.000 kilo caps naar ons toejaagt!quote:Op zondag 4 april 2004 01:04 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik ben nog wakker. Morgen, dus eigenlijk vandaag, is de dag. Dan komt Wup weer terug!!!!(als ze zich aan haar woord houdt, wat ze tot nu toe wel heeft gedaan.)
Die mag bij mij wel eens overnachten.quote:Op zondag 4 april 2004 03:03 schreef Basic het volgende:
wat een lekkere meid is dat zeg die Susy
Absoluut!quote:Op zondag 4 april 2004 03:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die mag bij mij wel eens overnachten.![]()
Wat!? Bij jou ook al??? Ik ben ouder dan jij, dus mag ik eerst. snotneus!quote:Op zondag 4 april 2004 04:13 schreef Basic het volgende:
Absoluut!![]()
Volgens je profiel kom je uit het jaar 0. Ik denk niet dat ze op een oud lijk zit te wachten.quote:Op zondag 4 april 2004 05:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ben ouder dan jij, dus mag ik eerst. snotneus!
haha, ik word door de marathon van straat gejaagd......vandaarquote:Op zondag 4 april 2004 14:26 schreef Svensational het volgende:
Ik had je pas vanavond op 23.31 verwacht. Dan was het precies een week
Maar nou neit meteen weer weggaan he
.. da's een freudiaans typefoutje.......komen dus......quote:Op zondag 4 april 2004 15:00 schreef Wup het volgende:
koen die Monique van der Werff pics uit een telefilm, 'Loverboy', geloof ik?
daarin vond ik haar vreemdgenoeg een stuk minder slecht dan in ONM.
In die film doet ze het (=acteertquote:Op zondag 4 april 2004 15:00 schreef Wup het volgende:
koen die Monique van der Werff pics uit een telefilm, 'Loverboy', geloof ik?
daarin vond ik haar vreemdgenoeg een stuk minder slecht dan in ONM.
quote:Op zondag 4 april 2004 16:42 schreef Wup het volgende:
Svensational ik word nogal nerveus van je gehup.....
Yes! Ze is terug.quote:Op zondag 4 april 2004 16:09 schreef Svensational het volgende:
Waar is WIV om Wup te verwelkomen?
en Claire terug, Wup gaat een happy kijkertje worden.....quote:Op zondag 4 april 2004 17:02 schreef Svensational het volgende:
Wup heeft trouwens haar zin: Duuk heeft kenbaar gemaakt hoe hij aan zijn schulden komt.
Duuk zegt inderdaad niet alles...quote:Op zondag 4 april 2004 17:05 schreef Wup het volgende:
en Claire terug, Wup gaat een happy kijkertje worden.....
maar dat Duuk verhaal, ik verwacht nog op een vervolg, dit leek op een afscheep antwoord
't zijn er wel een heel stel!!!!!!quote:Op zondag 4 april 2004 01:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan hoop ik dat ze 2.000 kilo caps naar ons toejaagt!
Ja, maar ik vind wel dat je aan de kwaliteit ziet dat de beelden van een videotape komen.quote:Op zondag 4 april 2004 17:16 schreef Svensational het volgende:
't zijn er wel een heel stel!!!!!![/url]
quote:Op zondag 4 april 2004 17:17 schreef Wup het volgende:
[..]
oeps... neergeslagen?
Tja, het interview is al van een tijdje geleden, dus ik heb alles in de vt gezetquote:Op zondag 4 april 2004 17:24 schreef Wup het volgende:
als ik dat interview met Isis zo lees, komt ze denk ik niet meer terug.
ze spreekt nogal in de verleden tijd.
Hebben ze hier geen shooting smiley om de jouwe aan gort te schieten? Dan jumpen ze niet meer zo.quote:Op zondag 4 april 2004 17:22 schreef Svensational het volgende:nee hoor
![]()
die zit wel op neveuze springertjes te wachten bedoel je?quote:Op zondag 4 april 2004 17:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zie net Joyce weer met haar zvo's.
Dat Sven er maar eens naar toe gaat. Dan wacht ik wel tot Lizzy, Tara en Floor zover zijn.quote:Op zondag 4 april 2004 17:34 schreef Wup het volgende:
die zit wel op neveuze springertjes te wachten bedoel je?
hihiquote:Op zondag 4 april 2004 17:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joyce : "Ik ben 39!"
Woehahahaha! Ja, en ik ben de Paus.
Heb je geen cap van 't moment waarop Aafke van de bank glijdt?quote:Op zondag 4 april 2004 17:43 schreef Wup het volgende:
hihi
nee want dat werd niet in beeld gebracht slomequote:Op zondag 4 april 2004 17:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je geen cap van 't moment waarop Aafke van de bank glijdt?
Ik heb het gezien. Ik was op de set aanwezig tijdens de opnamen. Ik mocht er helaas mijn camera en camcorder niet gebruiken.quote:Op zondag 4 april 2004 17:51 schreef Wup het volgende:
nee want dat werd niet in beeld gebracht slome
Laten we het dan maar op Dr. Frommelmans houden.quote:Op zondag 4 april 2004 17:55 schreef Wup het volgende:
ze weten daar ook niet goed of Chris nou Vroman of Vromans heet.....
ja JP en humor is vrij zeldzaam....quote:Op zondag 4 april 2004 17:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Laten we het dan maar op Dr. Frommelmans houden.
Nou ... met de goede hand had Mr. Slijptol Frommelmans bijna een klap verkocht.quote:Op zondag 4 april 2004 17:59 schreef Wup het volgende:
ja JP en humor is vrij zeldzaam....
Ik snap niet wat jullie tegen die jongen hebben. Eindelijk weer eens iemand die niet zo een slome is, is het weer niet goed.quote:Op zondag 4 april 2004 18:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou ... met de goede hand had Mr. Slijptol Frommelmans bijna een klap verkocht.
Jij vindt 'm natuurlijk een lekker ding ....quote:Op zondag 4 april 2004 18:13 schreef Wup het volgende:
Ik snap niet wat jullie tegen die jongen hebben. Eindelijk weer eens iemand die niet zo een slome is, is het weer niet goed.
ja kijk als Kyra iets misdoet ben je bij mij al snel een held [muv ene Suzyquote:Op zondag 4 april 2004 18:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij vindt 'm natuurlijk een lekker ding ....
Hij is gewoon zo'n lullig irritant studentenpikkie. Als je een klootzak wilt zijn moet je het goed doen. Denk maar aan Vic Kever en Tuur.
En het is ook schandalig wat hij die lieve Kyra heeft aangedaan.
quote:Op zondag 4 april 2004 18:23 schreef Wup het volgende:
ja kijk als Kyra iets misdoet ben je bij mij al snel een held
Ja, die was inderdaad erg smakelijk.quote:[muv ene Suzy] .
Jaja ... we geloven het meteen ....quote:ik vind hem trouwens vooral een scharminkeltje.
Wim Bax was ook een goede bad guy. Zo iemand wiens hals je graag wilt breken.quote:en de vergelijking met Victor en Arthur doorstaan er natuurlijk niet veel.....
"Ze hoort je niet."quote:Op zondag 4 april 2004 18:24 schreef Wup het volgende:
maar ik vond Chris ook erg lollig hoe hij met mevrouwtje van Galen aan de wandel ging.
Je hoort mij nergens beweren dat Jasmine Sendar niet goed speelt, maar Kyra blijft gewoon een ongewenst personage.quote:Op zondag 4 april 2004 18:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kijk uit, hè? JP heeft nog een goede hand om een paar watsen uit te delen. Ook jouw waterleiding weet hij te vinden
Wups dienen gelooft te worden, de weet_ik_veels op deze wereld zijn al de leugenaartjes, de Nielsjes zeg maar.....quote:Jaja ... we geloven het meteen ....![]()
jazeker, en Wouter Lansink kon er ook wat van, hoewel dat gewoon een vieze oude man was, net als Cor de Zeeuw.....quote:Wim Bax was ook een goede bad guy. Zo iemand wiens hals je graag wilt breken.
Ik kan je inderdaad niet horen.quote:Op zondag 4 april 2004 18:37 schreef Wup het volgende:
Je hoort mij nergens beweren dat Jasmine Sendar niet goed speelt, maar Kyra blijft gewoon een ongewenst personage.
Okay! Niels heeft de lekkerste wijven, onder wie Claire, genaaid, dus met hem mag je me inderdaad vergelijken.quote:Wups dienen geloofDDDDDD te worden, de weet_ik_veels op deze wereld zijn al de leugenaartjes, de Nielsjes zeg maar.....
Nee, daarvoor kun je ook een bad girl zijn. Een Wup, zeg maar.quote:Maar je hoeft echt geen bad guy te zijn om van Kyra af te willen?
quote:Op zondag 4 april 2004 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wups dienen geloofDDDDDD te worden
En Kyra is gewoon een lekker ding.quote:Op zondag 4 april 2004 18:48 schreef Wup het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2004 17:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hebben ze hier geen shooting smiley om de jouwe aan gort te schieten? Dan jumpen ze niet meer zo.
quote:Op zondag 4 april 2004 19:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
dies in elk geval minder nerveus dan Svensational............quote:Op zondag 4 april 2004 19:29 schreef Iwan1976 het volgende:
In het kader van de verjonging van de cast is hier de primeur van de jongste acteur ooit in OnM:
[afbeelding]
(Het ongeboren kind van Joyce)
quote:Op zondag 4 april 2004 19:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 4 april 2004 19:31 schreef Wup het volgende:
[..]
dies in elk geval minder nerveus dan Svensational............
Hij zeikt Tuur de naam in de rug.... Jawel ... daar heb je het weer.quote:Op zondag 4 april 2004 19:18 schreef Wup het volgende:
wat staat Carlo nou aan het eind van die smiley te doen?
Hoeveel coke heb jij vannacht gesnoven?quote:Op zondag 4 april 2004 19:55 schreef Svensational het volgende:
WIV's versie zou waarschijnlijk zijn:
[afbeelding][afbeelding]
Claire is lief.quote:Op zondag 4 april 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
mja en vooral Claire..........
Jij wou mijn icon toch neerschieten?quote:Op zondag 4 april 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoeveel coke heb jij vannacht gesnoven?
Wie zegt dat ik 't over jouw icon had?quote:Op zondag 4 april 2004 20:32 schreef Svensational het volgende:
Jij wou mijn icon toch neerschieten?
Ja, ik ga geen foto van mezelf uploadenquote:Op zondag 4 april 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik 't over jouw icon had?![]()
![]()
Dan heb ik liever een foto van Wup of Babette21 (vrouwen).quote:Op zondag 4 april 2004 20:45 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik ga geen foto van mezelf uploaden
Ik ook.quote:Op zondag 4 april 2004 20:50 schreef Svensational het volgende:
Qua uiterlijk lijk ik op David Beckham en Brad Pitt
behalve Aafke die van de bank kukelt bedoel je?quote:Op zondag 4 april 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: heb je nog wat caps van vandaag?
Nou, dan stuur maar eens een foto van jou, hahahahaha....quote:Op zondag 4 april 2004 20:53 schreef Wup het volgende:
wat wil je, alles van afgelopen week staat er al zo'n beetje volgens mij....
mja vraag dan ook niet van die maffe dingetjes......quote:Op zondag 4 april 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Wup, nou moet je me niet plagen door me zo lang te laten wachten....
Yammi! Bedankt!quote:Op zondag 4 april 2004 21:17 schreef Wup het volgende:
ik zag er nog maar eentje, donderdag
Ik vroeg niet om iets mafs. Ik vroeg naar iets lekkers.quote:Op zondag 4 april 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
mja vraag dan ook niet van die maffe dingetjes......
sorry, ik nietquote:Op zondag 4 april 2004 22:01 schreef Svensational het volgende:
Heeft er iemand caps van Babette?
Ik heb een heleboel opnamen van Babette, maar ik heb geen videocatcher (of hoe heet zo'n ding?).quote:Op zondag 4 april 2004 22:30 schreef Wup het volgende:
sorry, ik niet
Ik heb de dvd van seizoen 10, met de meest recente caps van Babette, nu even niet bij de hand, maar ik zal deze week wel een aantal caps voor je zoeken.quote:Op zondag 4 april 2004 22:01 schreef Svensational het volgende:
Heeft er iemand caps van Babette?
Die mag je dan allemaal in dit topic plaatsen ....quote:Op zondag 4 april 2004 23:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb de dvd van seizoen 10, met de meest recente caps van Babette, nu even niet bij de hand, maar ik zal deze week wel een aantal caps voor je zoeken.
Jij hebt seizoen 10 al? Ik heb net seizoen 9 binnen! Toch mooi dat wij de dvd's van alle seizoenen hebben kunnen bemachtigen. "t heeft ons heel wat werk gekost, maar we konden ze voor noppes binnenhalen. Ik denk dat ik seizoen 10 van de week binnen krijg!quote:Op zondag 4 april 2004 23:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb de dvd van seizoen 10, met de meest recente caps van Babette, nu even niet bij de hand, maar ik zal deze week wel een aantal caps voor je zoeken.
Svensational waarom maak je ingodsnaam steeds reclame voor die jongens van het net?quote:Op zondag 4 april 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
Oke, wie er caps heeft kan ze zetten op http://stars.clubs.nl/tamara . En voor de komende twee weken kom je daar GEEN meldingen tegen dat je moet betalen. De site is volkomen GRATIS
Ik maak reclame voor m'n eigen site! Ik kwam erachter dat Tamara nog geen fansite had en dat vond ik toch wel schandalig. Dus heb ik er één opgericht :0 En omdat ie net is opgericht, is ie gratis! Dus moet je een kijkje gaan nemen!!!!!!!quote:Op zondag 4 april 2004 23:27 schreef Wup het volgende:
[..]
Svensational waarom maak je ingodsnaam steeds reclame voor die jongens van het net?
aha, oke sorry, ecxuses dan dat ik ging blazen. Helaas, ik kom echt niet meer op dat soort sites, ik heb er geen geduld voor.quote:Op zondag 4 april 2004 23:30 schreef Svensational het volgende:
Ik maak reclame voor m'n eigen site! Ik kwam erachter dat Tamara nog geen fansite had en dat vond ik toch wel schandalig. Dus heb ik er één opgericht :0 En omdat ie net is opgericht, is ie gratis! Dus moet je een kijkje gaan nemen!!!!!!!
Nee ik ken meer mensen die er moeite mee hebben. Dus het is je vergeven. En 't werkt ook zeer verslavend moet ik zeggenquote:Op zondag 4 april 2004 23:35 schreef Wup het volgende:
[..]
aha, oke sorry, ecxuses dan dat ik ging blazen. Helaas, ik kom echt niet meer op dat soort sites, ik heb er geen geduld voor.
Wat vond jij trouwens van de extra's van seizoen 3? Ik vond ze erg mager, zeker als je kijkt naar bijv. seizoen 6! De extra's van dat seizoen zijnquote:Op zondag 4 april 2004 23:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
niet happen weet_ik_veeltje...quote:Op zondag 4 april 2004 23:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zijn dat voor dvd's? Zijn ze ergens in de handel ofzo?
Nou weet ik nog steeds niet of ze ergens in de handel zijn.quote:Op zondag 4 april 2004 23:56 schreef Wup het volgende:
niet happen weet_ik_veeltje...
alsof je dat niet geweten zou hebben als dat zo was.....quote:Op maandag 5 april 2004 00:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet of ze ergens in de handel zijn.
Owh w8 ff: jullie hebben illegale kopieën! Foei! Dat mag niet! (Alsof ik dat niet zou doen --quote:Op maandag 5 april 2004 00:01 schreef Wup het volgende:
alsof je dat niet geweten zou hebben als dat zo was.....
Nee helaas, ze zijn niet in de handel. Om ze te krijgen moet je connecties hebben en gelukkig kent Iwan veel mensen uit "het wereldje" Ik betwijfel of jij de dvd's nog kunt krijgen. het was een gelimiteerde oplage. Ik hoop natuurlijk het beste voor jequote:Op zondag 4 april 2004 23:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zijn dat voor dvd's? Zijn ze ergens in de handel ofzo?
quote:Op maandag 5 april 2004 00:05 schreef Wup het volgende:
wat mankeert jou vandaag?
Wie? Ikke? Ik heb gewoon wat meligheidsaanvallen vandaag.quote:Op maandag 5 april 2004 00:05 schreef Wup het volgende:
wat mankeert jou vandaag?
Ik niet. Ik ben bloedserieus.quote:Op maandag 5 april 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie? Ikke? Ik heb gewoon wat meligheidsaanvallen vandaag.
haha, oke, jou feestje.quote:Op maandag 5 april 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie? Ikke? Ik heb gewoon wat meligheidsaanvallen vandaag.
En op de dood van Aafke. Het is net als in "Sometimes They Come Back" van Stephen King. Eerst moet er iemand sterven en dan kan een ander persoon terugkomen. Babette bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 april 2004 00:13 schreef Wup het volgende:
haha, oke, jou feestje.
je bent je natuurlijk al helemaal aan het verheugen op de return van Claire morgen
Haha, je probeertquote:Op maandag 5 april 2004 00:05 schreef Svensational het volgende:
Nee helaas, ze zijn niet in de handel. Om ze te krijgen moet je connecties hebben en gelukkig kent Iwan veel mensen uit "het wereldje" Ik betwijfel of jij de dvd's nog kunt krijgen. het was een gelimiteerde oplage. Ik hoop natuurlijk het beste voor je
Wat is er met jou? Ben je plotseling tegen mij? Jij praat ook van waar de wind waait!quote:Op maandag 5 april 2004 00:45 schreef Wup het volgende:
haha
hoezo? omdat ik moet lachen om het wanhopig gezoek naar een afkorting voor weet_ik_veel?quote:Op maandag 5 april 2004 00:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is er met jou? Ben je plotseling tegen mij? Jij praat ook van waar de wind waait!
Het ligt aan mij. Ik ben aan een alcoshotje toe.quote:Op maandag 5 april 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
hoezo? omdat ik moet lachen om het wanhopig gezoek naar een afkorting voor weet_ik_veel?
Euhmm... Met Carlo en Arthur volgens mij...quote:Op maandag 5 april 2004 17:12 schreef pberends het volgende:
Hmm, wat was ook alweer het einde van vrijdag:'(
daar ga ik niet vanuit...quote:Op maandag 5 april 2004 18:19 schreef BVO het volgende:
Komt Babette terug?
Nou, vooruit, nog eentje uit de oude doos dan:quote:Op maandag 5 april 2004 18:17 schreef soapie het volgende:
Leuk om foto's van Babette hier te zien. Ik zou zeggen om dit topic vol te krijgen: MEER FOTO'S van ONM!!!!!!
Ik ken Pim Vosmaer van de volgende series:quote:Op maandag 5 april 2004 18:36 schreef dunn0w het volgende:
Die Pim Vosmaer komt me zeer bekend voor.. waar hij heeft hij nog meer in gespeeld?
Ik ken hem namelijk niet uit ONM..
En dan heb ik me nog aardig ingehouden.quote:Op maandag 5 april 2004 18:10 schreef babette21 het volgende:
Heb je gemist, veel te veel testosteron zo om me heen gehad haha
Dankje! volgens mij ken ik hem dan uit vrienden voor het leven..quote:Op maandag 5 april 2004 18:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ken Pim Vosmaer van de volgende series:
-"De Geheime Dienst" (2000)
-"Onderweg naar Morgen" (1994)
-"Coverstory" (1993)
-"Dossier Verhulst" (1986)
-"Kanaal 13" (1982)
En gastrollen in:
-"Vrienden voor het leven"
-"Het zonnetje in huis"
Ik ken 'm nog als de slome slungel uit Kanaal 13. 1982 Geloof ik....quote:Op maandag 5 april 2004 19:05 schreef dunn0w het volgende:
Dankje! volgens mij ken ik hem dan uit vrienden voor het leven..
En hij is de vriend van Dominique van Vliet.quote:Op maandag 5 april 2004 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ken 'm nog als de slome slungel uit Kanaal 13. 1982 Geloof ik....
Klopt! Dat was hij in het tweede of derde seizoen van ONM ook in de serie, als Bob Simons, de broer van Daphne en de halfbroer van Claire.quote:Op maandag 5 april 2004 19:10 schreef soapie het volgende:
En hij is de vriend van Dominique van Vliet.
Jeugdsentimentquote:Op maandag 5 april 2004 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ken 'm nog als de slome slungel uit Kanaal 13. 1982 Geloof ik....
ja, ik ben een ouwe lul.quote:Op maandag 5 april 2004 19:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Jeugdsentiment
Was Lotje er niet bij?quote:Op maandag 5 april 2004 19:17 schreef babette21 het volgende:
Hij zat 'n paar jaar geleden tegenover me in de bus, maar toen had ie 'n kale kop dus ik herkende 'm niet. (Hij hielp nog een oud wijfie die omgedukeld was, da's toch aardig van 'm!!) Een paar seconde nadat ie uitgestapt was viel 't kwartje, riep ik ineens tegen 'n vriendin: "dat was Bób!!" ze had geen flauw idee waar ik 't over had haha
Van welk bouwjaar ben je dan?quote:Op maandag 5 april 2004 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
ja, ik ben een ouwe lul.
1969quote:Op maandag 5 april 2004 19:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Van welk bouwjaar ben je dan?
Alleen wisten we toen nog niet van het bestaan van Claire.quote:Op maandag 5 april 2004 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Klopt! Dat was hij in het tweede of derde seizoen van ONM ook in de serie, als Bob Simons, de broer van Daphne en de halfbroer van Claire.
Jawel. Ze was als klein meisje al eens te zien.quote:Op maandag 5 april 2004 19:52 schreef soapie het volgende:
Alleen wisten we toen nog niet van het bestaan van Claire.
Chris wordt door Kyra gewurgd. Exit Aramquote:Op maandag 5 april 2004 20:36 schreef soapie het volgende:
Carlo wordt nog een keer zo in elkaar gebeukt dat hij erin blijft!!!! Exit Tom
Aafke blijft in haar operatie. Exit Pauline
Claire vertrekt naar Milaan. Exit Kim
Dit is wat ik denk dat er gaat gebeuren....
Zijn daar foto's van?quote:Op maandag 5 april 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel. Ze was als klein meisje al eens te zien.
Wij hebben tenminste nog ideeën, in tegenstelling tot M. Mark.quote:Op maandag 5 april 2004 21:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Jullie hebben stomme ideeen![]()
Ik vind het zielig voor Aafke straks gaat ze nog dood![]()
![]()
Ik heb ze niet, want ik heb geen tv in / out.quote:Op maandag 5 april 2004 21:04 schreef BVO het volgende:
Zijn daar foto's van?
Aafke's aneurisma knapt, waardoor ze in een verpleeghuis belandt, hetzelfde verpleeghuis waar haar zoon Frank is gedumpt. Frank ontwaakt uit z'n coma en maakt Joyce zwanger. Joyce raakt door de zwangerschap hormonaal uit balans, waardoor haar D.I.S.-verschijnselen weer terugkeren. Haar alter pleegt een moordaanslag op Arthur, maar Carlo draait voor de moord op en belandt onschuldig achter de tralies. Arthur is zwaar gewond en ligt in coma. Zijn familie regelt een plaatsje in een gerenommeerde privé-kliniek. Hier werken Claire, Duuk, Bram en Ellen, die na hun ontslag ook nog een appeltje met Arthur te schillen hebben. Hij wordt gedwongen om 24 uur per dag naar schieten-tieten-amusement te kijken.quote:Op maandag 5 april 2004 20:36 schreef soapie het volgende:
Aafke mag niet dood!quote:Op maandag 5 april 2004 21:04 schreef Markie-Mark het volgende:
![]()
Klopt! Aafke MOET dood!quote:Op maandag 5 april 2004 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Aafke mag niet dood!
Is toch niet zo raar bedacht, Pauline wil de serie uit. Dus of een atack of sterven op de operatie tafel. Lijkt me logisch!!!!!!!quote:Op maandag 5 april 2004 21:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Jullie hebben stomme ideeen![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Aafke's aneurisma knapt, waardoor ze in een verpleeghuis belandt, hetzelfde verpleeghuis waar haar zoon Frank is gedumpt. Frank ontwaakt uit z'n coma en maakt Joyce zwanger. Joyce raakt door de zwangerschap hormonaal uit balans, waardoor haar D.I.S.-verschijnselen weer terugkeren. Haar alter pleegt een moordaanslag op Arthur, maar Carlo draait voor de moord op en belandt onschuldig achter de tralies. Arthur is zwaar gewond en ligt in coma. Zijn familie regelt een plaatsje in een gerenommeerde privé-kliniek. Hier werken Claire, Duuk, Bram en Ellen, die na hun ontslag ook nog een appeltje met Arthur te schillen hebben. Hij wordt gedwongen om 24 uur per dag naar schieten-tieten-amusement te kijken.
Leuk verhaal, maar waar haal je een nieuwe Frank vandaan? De ene ligt als pierenvoer onder de grond en de andere was gegrild en is also pushing up the daisies.quote:Op maandag 5 april 2004 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Aafke's aneurisma knapt, waardoor ze in een verpleeghuis belandt, hetzelfde verpleeghuis waar haar zoon Frank is gedumpt. Frank ontwaakt uit z'n coma en maakt Joyce zwanger. Joyce raakt door de zwangerschap hormonaal uit balans, waardoor haar D.I.S.-verschijnselen weer terugkeren. Haar alter pleegt een moordaanslag op Arthur, maar Carlo draait voor de moord op en belandt onschuldig achter de tralies. Arthur is zwaar gewond en ligt in coma. Zijn familie regelt een plaatsje in een gerenommeerde privé-kliniek. Hier werken Claire, Duuk, Bram en Ellen, die na hun ontslag ook nog een appeltje met Arthur te schillen hebben. Hij wordt gedwongen om 24 uur per dag naar schieten-tieten-amusement te kijken.
Wat is er mis met schiet- en tietfilms?quote:Op maandag 5 april 2004 21:18 schreef Markie-Mark het volgende:
Met uitzondering van de laatste twee regels een heel leuk scenario
Aafke en Arthur in hetzelfde verpleeghuis lijkt me ook wel geinig. Wie weet krijgen ze dan nog wat samen.quote:Op maandag 5 april 2004 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Dan vind ik een attack leuker. Vooral als men het lijk pas na 6 weken vindt. Komt Joost gelijk met zijn camcorder om een paar scènes voor zijn horrormovie op te nemen.quote:Op maandag 5 april 2004 21:17 schreef soapie het volgende:
Is toch niet zo raar bedacht, Pauline wil de serie uit. Dus of een atack of sterven op de operatie tafel. Lijkt me logisch!!!!!!!
We hebben Frank nooit onder de grond zien gaan. Er is Joyce alleen verteld dat ie dood is.....er kan makkelijk iets verkeerd gegaan zijn in dat verpleegtehuisquote:Op maandag 5 april 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar waar haal je een nieuwe Frank vandaan? De ene ligt als pierenvoer onder de grond en de andere was gegrild en is also pushing up the daisies.
Met al zijn charmes zegt Tuur dan:quote:Op maandag 5 april 2004 21:21 schreef soapie het volgende:
Aafke en Arthur in hetzelfde verpleeghuis lijkt me ook wel geinig. Wie weet krijgen ze dan nog wat samen.
Lijkt me ietwat onlogisch als het in het C'huis gebeurd. Daar loopt iedereen in en uit!!!!!!quote:Op maandag 5 april 2004 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan vind ik een attack leuker. Vooral als men het lijk pas na 6 weken vindt.
Ik hoor het hem zeggen.....hahahahahaquote:Op maandag 5 april 2004 21:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met al zijn charmes zegt Tuur dan:
"Mevrouwtje Reitsema. Mag ik deze neuk van U?"
We zagen Pim en Lara ook niet 20 meter de lucht in vliegen. We zagen alleen een knallende boot.quote:Op maandag 5 april 2004 21:23 schreef Markie-Mark het volgende:
We hebben Frank nooit onder de grond zien gaan. Er is Joyce alleen verteld dat ie dood is.....er kan makkelijk iets verkeerd gegaan zijn in dat verpleegtehuis![]()
Een agent kwam vertellen dat er twee verkoolde lichamen gevonden waren...kan me die scene nog goed herinneren in huize Couwenberg...alleen als die agent in een complot zat zouden Pim en Lara terug kunnen keren( wat overigens tof zou zijn)quote:Op maandag 5 april 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We zagen Pim en Lara ook niet 20 meter de lucht in vliegen. We zagen alleen een knallende boot.
Okay! Dan sterft Aafke in de kelder van het Beatrix. Daar worden wel vaker lijken gevonden.quote:Op maandag 5 april 2004 21:24 schreef soapie het volgende:
Lijkt me ietwat onlogisch als het in het C'huis gebeurd. Daar loopt iedereen in en uit!!!!!!
Klopt! Die agent werd door Cor de Z. betaald. Frank en Lara wonen in Ierland.quote:Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Een agent kwam vertellen dat er twee verkoolde lichamen gevonden waren...kan me die scene nog goed herinneren in huize Couwenberg...alleen als die agent in een complot zat zouden Pim en Lara terug kunnen keren( wat overigens tof zou zijn)
Je bent in een soap pas echt dood als je lijk te zien is. Het lijk van Frank hebben we nooit gezien, dus Frank kan makkelijk terugkeren. Hetzelfde geldt voor Pim en Lara. Die explosie op de boot was de ideale manier om de Joego's te laten denken dat hij dood was. De eerste keer lieten de schrijvers ons ook geloven dat Pim samen met Bob was omgekomen.quote:Op maandag 5 april 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Leuk verhaal, maar waar haal je een nieuwe Frank vandaan? De ene ligt als pierenvoer onder de grond en de andere was gegrild en is also pushing up the daisies.
Dat zijn vaak zwervers...quote:Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Een agent kwam vertellen dat er twee verkoolde lichamen gevonden waren...
Terwijl we met zijn allen weten dat Bob nu een van de regisseurs van ONM is.quote:Op maandag 5 april 2004 21:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Je bent in een soap pas echt dood als je lijk te zien is. Het lijk van Frank hebben we nooit gezien, dus Frank kan makkelijk terugkeren. Hetzelfde geldt voor Pim en Lara. Die explosie op de boot was de ideale manier om de Joego's te laten denken dat hij dood was. De eerste keer lieten de schrijvers ons ook geloven dat Pim samen met Bob was omgekomen.
Die mist toch geen hond.quote:Op maandag 5 april 2004 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat zijn vaak zwervers...
niet die Margot terug alsjeblieft, tenminste niet Margot 2.quote:Op maandag 5 april 2004 21:50 schreef babette21 het volgende:
Aafke hoeft op zich niet dood, maar het voordeel als ze wél het loodje legt is dat Margot, Babette en Jannes vast wel ff langs komen voor de begrafenis
En als ze dan tóch dood gaat.... tja, dan maakt 't me eigenlijk niet zoveel uit hóe haha
Geen idee, moet de afl. van vandaag nog zien... Ben wel benieuwd naar haar rentreequote:Op maandag 5 april 2004 21:51 schreef Wup het volgende:
hellup ik heb alleen de eerste scene gezien vandaag.
enne, heeft Claire Bram al het raam uitgegooid?
daar is ze tenslotte voor teruggehaald.
* Wup zoekt en zoekt en zoekt....quote:Op maandag 5 april 2004 21:53 schreef babette21 het volgende:
Bewijs van Lara's dood: het lijk!!
[afbeelding]
Wat is er mis met Margot (2)?!?!quote:Op maandag 5 april 2004 21:53 schreef Wup het volgende:
niet die Margot terug alsjeblieft, tenminste niet Margot 2.
sorry, ik vond het echt een afschuwelijk mens, ik was zo blij toen ze aftaaide, nooit meer terug die.quote:Op maandag 5 april 2004 21:56 schreef babette21 het volgende:
Wat is er mis met Margot (2)?!?!![]()
kvond er wel lief: zorgzaam op een niet-bemoei-achtige-wijzen.... zo moeten we ze hebben haha!!![]()
Nou ... de bel van het huis van Dobrellen rinkelde. LN deed open en zei: "Yoeeoeoeoehehewoehahahahahahahahahah. Ohw wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op maandag 5 april 2004 21:54 schreef babette21 het volgende:
Geen idee, moet de afl. van vandaag nog zien... Ben wel benieuwd naar haar rentree
Waarom moet Claire op zo een saaie manier vertrekken dan?quote:Op maandag 5 april 2004 20:36 schreef soapie het volgende:
Carlo wordt nog een keer zo in elkaar gebeukt dat hij erin blijft!!!! Exit Tom
Claire vertrekt naar Milaan. Exit Kim
Dit is wat ik denk dat er gaat gebeuren....
hahahaquote:Op maandag 5 april 2004 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
LN deed open en zei: "Yoeeoeoeoehehewoehahahahahahahahahah. Ohw wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Wat wil je dan? Dat ze haar kop kwijtraakt door een rondvliegende slijptol?quote:Op maandag 5 april 2004 22:06 schreef Wup het volgende:
Waarom moet Claire op zo een saaie manier vertrekken dan?
Laat haar dan maar even flink vermoord worden, of ontvoerd naar een wilde harem ergens.....
nee niet iets soort van perongeluks, da's al voor Bram gereserveerd.quote:Op maandag 5 april 2004 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat wil je dan? Dat ze haar kop kwijtraakt door een rondvliegende slijptol?
Dat lijkt me wel spectaculair ja... Al zie ik liever dat Kyra op dergelijke wijze onthoofd wordt!!quote:Op maandag 5 april 2004 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat wil je dan? Dat ze haar kop kwijtraakt door een rondvliegende slijptol?
kijk, daar ben ik het nou helemaal mee eens, nou ja bijna helemaal, op voorwaarde dat Lieve belooft niet steeds zo walgelijk loopt te glimlachen de hele tijd, hoewel, een vals grijnsje mag dan weer wel...quote:Op maandag 5 april 2004 22:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Psycho Lieve moet terugkomen en dood en verderf zaaien met als klapper de moord op Arthur in de laatste aflevering
Als favorieten als Arthur en Claire eruit moeten dan op een grootse spectaculaire manier!!!
Arthur vind ik wel 'n typje voor 'n TBS-kliniek... na de genezing van Merel en de dood van Serge hebben ze daar vast nog wel 'n kamertje vrijquote:Op maandag 5 april 2004 22:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Als favorieten als Arthur en Claire eruit moeten dan op een grootse spectaculaire manier!!!
Dan zullen de vonken er van af spatten met dat strijkijzer in haar hoofd.quote:Op maandag 5 april 2004 22:12 schreef babette21 het volgende:
Dat lijkt me wel spectaculair ja... Al zie ik liever dat Kyra op dergelijke wijze onthoofd wordt!!
nou dat roep ik nou ook al maanden. Claire & recast.quote:Op maandag 5 april 2004 22:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Trouwens Claire mag wel ge-recast worden, dat personage is van essentieel belang voor de serie. De rest hoeft niet en Arthur is niet te vervangen.
ja en laat ze Hugo in het voorbijgaan ook meemaaien.quote:Op maandag 5 april 2004 22:12 schreef babette21 het volgende:
Dat lijkt me wel spectaculair ja... Al zie ik liever dat Kyra op dergelijke wijze onthoofd wordt!!
nou dat ligt eraan, niet als braindead dan hoor, dan zie ik hem liever niet.quote:Op maandag 5 april 2004 22:15 schreef Markie-Mark het volgende:
De comeback van Victor zou ook geweldig zijn al is het maar voor een paar afleveringen om de ondergang van Arthur te veroorzaken
Correctie: ik zie KYRA graag onthoofd worden, niet Claire!! De rol van Claire mag over genomen worden door Thekla Reuten (á la Bella Bettien) of Kim van Kooten (á la Phileine zegt sorry)quote:Op maandag 5 april 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
nou dat roep ik nou ook al maanden. Claire & recast.
maar helaas hebben Babette en weet_ik_veel dat via logica weggeredeneerd.......
Hugo moet iets met Chris krijgen...zou Tuur leuk vinden hahaquote:Op maandag 5 april 2004 22:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ja en laat ze Hugo in het voorbijgaan ook meemaaien.
nee we zijn het eens.quote:Op maandag 5 april 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
Correctie: ik zie KYRA graag onthoofd worden, niet Claire!! De rol van Claire mag over genomen worden door Thekla Reuten (á la Bella Bettien) of Kim van Kooten (á la Phileine zegt sorry)
Ach, hij was na een paar weken alweer helder genoeg om alleen naar Parijs te gaan....quote:Op maandag 5 april 2004 22:17 schreef Wup het volgende:
nou dat ligt eraan, niet als braindead dan hoor, dan zie ik hem liever niet.
hij moet dan wel op volle sterkte zijn.
Wat heb jij toch met Kim van kooten??quote:Op maandag 5 april 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Correctie: ik zie KYRA graag onthoofd worden, niet Claire!! De rol van Claire mag over genomen worden door Thekla Reuten (á la Bella Bettien) of Kim van Kooten (á la Phileine zegt sorry)
asjemenou, dat wilde ik ook al. Maar Chris ziet geloof ik meer in Nielsquote:Op maandag 5 april 2004 22:18 schreef Markie-Mark het volgende:
Hugo moet iets met Chris krijgen...zou Tuur leuk vinden haha![]()
hey ga huppelen jij.....quote:Op maandag 5 april 2004 22:20 schreef Svensational het volgende:
En Claire hoeft helemaal geen recast. Zal blij zijn als ze weg is
quote:Op maandag 5 april 2004 22:21 schreef Wup het volgende:
[..]
hey ga huppelen jij.....
Geen geflikker voor mijn neus!quote:Op maandag 5 april 2004 22:18 schreef Markie-Mark het volgende:
Hugo moet iets met Chris krijgen...zou Tuur leuk vinden haha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |