oorlog voeren begint pas bij strategie, van uit de ruimte/ lucht aan de hand van die informatie kan je pas moderne wapens gaan inzetten.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:38 schreef Andjing het volgende:
[..]
He RUKKER!
Of ze nu wel of geen technologie hadden gebruikt in Srebrencia... Zonder de juiste bewaping konden ze niets doen en zelfs ALS ze de juiste wapens hadden gehad, dan waren nog in de minderheid en het gebied was niet in hun voordeel (D.B. lag in een dal en de Serven in de heuvels erom heen...)
Ze kregen geen versterking, van niemand niet... (Lul niet zo dom van: "ik had dit en dit gedaan"! Dwaas!) en om te roepen: "Dan klaag ik ze aan..."
Zie je het resultaat? De ene minister heeft last van geheugeverliest, de andere generaal weet van niks, die had niet de bevoegdheden, de ander geeft weer D.B. de schuld van slap optreden... etc, etc...
Je bent 5 jaar verder, niets is opgelost! Dutchbatters hebben zelfmoord gepleegd, Bosniërs eisen nog steeds schade vergoeding... en jij denkt dat dat allemaal nog niet in de pers, is geweest?!
Damz é!
Het gamez forum van fok zit hier!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, ze hadden dat toch ook al op de computer kunnen zien
Jij hebt zeker die beelden niet gezien dat Karremans door Mladic werd uitgevoeterd en hij liep te janken (letterlijk dus) dat hij een pianoleraar was.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:36 schreef Martin_Nijman het volgende:
Karremans durfde tenminste zijn mond open te trekken, in tegenstelling tot veel andere Europese leiders. De Bosnische moslims waren zielig en de Serviers waren schurken. Zo zwart-wit zag men het toen (en sommigen nog steeds).
ik haat computerspelletjes.quote:
Met zijn hele eenheid onder schot... Was lachen geweest als compleet dutchbat in bodybags thuisgekomen was...quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:40 schreef Najra het volgende:
[..]
Jij hebt zeker die beelden niet gezien dat Karremans door Mladic werd uitgevoeterd en hij liep te janken (letterlijk dus) dat hij een pianoleraar was.
Had hij op dat moment maar de moed getoond die hij behoorde te hebben.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:38 schreef Andjing het volgende:
[..]
He RUKKER!
Of ze nu wel of geen technologie hadden gebruikt in Srebrencia... Zonder de juiste bewaping konden ze niets doen en zelfs ALS ze de juiste wapens hadden gehad, dan waren nog in de minderheid en het gebied was niet in hun voordeel (D.B. lag in een dal en de Serven in de heuvels erom heen...)
Ze kregen geen versterking, van niemand niet... (Lul niet zo dom van: "ik had dit en dit gedaan"! Dwaas!) en om te roepen: "Dan klaag ik ze aan..."
Zie je het resultaat? De ene minister heeft last van geheugeverliest, de andere generaal weet van niks, die had niet de bevoegdheden, de ander geeft weer D.B. de schuld van slap optreden... etc, etc...
Je bent 5 jaar verder, niets is opgelost! Dutchbatters hebben zelfmoord gepleegd, Bosniërs eisen nog steeds schade vergoeding... en jij denkt dat dat allemaal nog niet in de pers, is geweest?!
Maar jij gaat daar nu uiteraard technologie voor ontwerpen he?![]()
Wat ben ik nu blij zeg...![]()
Sukkel!
HET WAS AL BEKEND!!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, ze hadden dat toch ook al op de computer kunnen zien, ze hadden er al soldaten heen moeten sturen op het moment dat de badguys naar de moslims toetrokken.
exit;
Man, het is gvd geen potje Red Alert..quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:39 schreef JohnDope het volgende:
niemand kan een veldslag winnen zonder dat je je vijanden kent. en je vijanden leer je kennen via de satelliet.
ja kneus, maar ze hadden moeten voorkomen met die mooie technologie dat ze omsingeld werden die moslims.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
HET WAS AL BEKEND!!!!!
MEN WIST DAT DE ENCLAVE OMSINGELD WAS MAAR DUTCHBAT IS TOCH GESTUURD OMDAT HET DOOR LUCHTSTEUN GEDEKT ZOU WORDEN!!!
heb jij die beelden zelf uberhaupt gezien of praat je de media na net als iedereen?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:40 schreef Najra het volgende:
[..]
Jij hebt zeker die beelden niet gezien dat Karremans door Mladic werd uitgevoeterd en hij liep te janken (letterlijk dus) dat hij een pianoleraar was.
Had hij op dat moment maar de moed getoond die hij behoorde te hebben.
JA!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:39 schreef JohnDope het volgende:
niemand kan een veldslag winnen zonder dat je je vijanden kent. en je vijanden leer je kennen via de satelliet.
waar heb je het nu in vredesnaam over????quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ja kneus, maar ze hadden moeten voorkomen met die mooie technologie dat ze omsingeld werden die moslims.
De wereld digitaal overnemen moet een eitje zijn
Dat is een aanname, het had ook anders kunnen lopen. Hier zijn verschillende scenarios denkbaar.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is onzin.
Dutchbat had geen schijn van kans, als 'jij' dan je orders had genegeerd was je verantwoordelijk geweest voor 450 dode Nederlanders naast die 6000+ dode moslims..
noem er maar 1.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat is een aanname, het had ook anders kunnen lopen. Hier zijn verschillende scenarios denkbaar.
Het is nog altijd zo dat zelfs die Mladic zat te voeteren omdat de Dutchbatters niets deden. Als een vent op zo'n moment in huilen uitbarst en gaat roepen dat hij een pianoleraar is dan heb je het niet meer over niets doen maar over criminele nalatigheid. Ik heb totaal geen medelijden met Karremans, sterker nog hij mag blij zijn dat hij niet in de bak terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met zijn hele eenheid onder schot... Was lachen geweest als compleet dutchbat in bodybags thuisgekomen was...
Het is niet ondenkbaar dat Mladic de consequenties van het doden van honderden NAVO militairen te zwaar zou vinden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
noem er maar 1.
De stelregel is ongeveer 1 verdediger tegenover 3 aanvallers (meen ik, weet het niet zeker meer) Aangezien 6000 (aanvallers) tegenover 450 (verdedigers) stonden, is die rekensom vrij simpel gemaakt. 13 1/3 tegenover 1. En dan praten we nog over ongeveer gelijke bewapening. Wat in dit geval absoluut niet zo was.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat is een aanname, het had ook anders kunnen lopen. Hier zijn verschillende scenarios denkbaar.
Mladic zat te voeteren omdat er bij de vernietiging van 2 van zijn tanks van zijn soldaten zijn gesneuveld en dat hij er vlakbij stond en ook bijna dood was en dat hij 'zijn' 30 Nederlandse krijgsgevangenen aan zijn tanks zou gaan binden als er nog meer bommen vielenquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:49 schreef Najra het volgende:
[..]
Het is nog altijd zo dat zelfs die Mladic zat te voeteren omdat de Dutchbatters niets deden. Als een vent op zo'n moment in huilen uitbarst en gaat roepen dat hij een pianoleraar is dan heb je het niet meer over niets doen maar over criminele nalatigheid. Ik heb totaal geen medelijden met Karremans, sterker nog hij mag blij zijn dat hij niet in de bak terecht is gekomen.
Ik noem er 2quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
noem er maar 1.
Chef defensiestaf nr. 2 komt zich melden...quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:49 schreef Najra het volgende:
[..]
Het is nog altijd zo dat zelfs die Mladic zat te voeteren omdat de Dutchbatters niets deden. Als een vent op zo'n moment in huilen uitbarst en gaat roepen dat hij een pianoleraar is dan heb je het niet meer over niets doen maar over criminele nalatigheid. Ik heb totaal geen medelijden met Karremans, sterker nog hij mag blij zijn dat hij niet in de bak terecht is gekomen.
toch welquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:52 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat Mladic de consequenties van het doden van honderden NAVO militairen te zwaar zou vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |