dat doen dan negersquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:58 schreef deGVR het volgende:
Moeten er dan niet ook mensen zijn die bier maken?
Goed plan!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:00 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
dat doen dan negers
Neen. Bier IS er gewoon. Het onstaat niet, het is er.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:58 schreef deGVR het volgende:
"Bier is goed voor het milieu"quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:04 schreef 9christensen het volgende:
Ik vind het goed.. Dan kunnen ze de auto's ook afschaffen. Is ook nog 's goed voor het millieu.
Chips maken enzo.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:05 schreef Zwansen het volgende:
En alle on-toffe mensen maken het bier en doen de andere noodzakelijkheden...
Nee mên. Iedereen drinkt bier, ergo, iedereen is tof.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:05 schreef Zwansen het volgende:
En alle on-toffe mensen maken het bier en doen de andere noodzakelijkheden...
Niet nodig. Er is immers bier.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:06 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Chips maken enzo.
Hehe ok. Briljant!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:08 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Nee mên. Iedereen drinkt bier, ergo, iedereen is tof.
En ontiegelijk lekker.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hehe ok. Briljant!
die moeten er maar aan wennen danquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Flamma_varga het volgende:
tis niet voor iedereen , je hebt ook van die dweeps die worden agressief van drank![]()
Ik snap niets van wat je bedoelt, neem nog een bier en geef er mij ook 2.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Flamma_varga het volgende:
tis niet voor iedereen , je hebt ook van die dweeps die worden agressief van drank![]()
*tword wel bijna, ik blijf lekker buiten hangen tot 24:00 of tot ut koud word weer*![]()
Nou, das juist lachen, dan laten we die al bierdrinkend met elkaar vechten en dan hebben we weer wat om naar te kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Flamma_varga het volgende:
*tword wel bijna, ik blijf lekker buiten hangen tot 24:00 of tot ut koud word weer*![]()
Nee mên. Het is liefde alom. Iedereen drinkt bier en ligt wat suf voor zich uit te staren in de grote groene weide.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:19 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Nou, das juist lachen, dan laten we die al bierdrinkend met elkaar vechten en dan hebben we weer wat om naar te kijken
quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:56 schreef Bioslock het volgende:
Als iedereen nou voortaan bier ging drinken, in plaats van naar school en werken, en al die andere onzin.
Gewoon, dat iedereen op de aarde bier zit te drinken. Niets anders. [afbeelding]
dat doen de abdij monnikken tijdens het bierdrinken !quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:58 schreef deGVR het volgende:
Neehee. Bier IS er gewoon. Het wordt niet gemaakt, het onstaat niet. Het IS er gewoon.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat doen de abdij monnikken tijdens het bierdrinken !
oudere jongerequote:Op vrijdag 2 april 2004 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er ook koffie voor de wat oudere jongere die op tijd wil opstaan om verder te gaan met bierdrinken?
hmmmmmm, kweet niet of dat in de praktijk haalbaar is.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:23 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Neehee. Bier IS er gewoon. Het wordt niet gemaakt, het onstaat niet. Het IS er gewoon.
Kun jij geen bierkoffie of koffiebier ontwikkelenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:26 schreef Bosbeetle het volgende:
oudere jongereJK
trouwens ik vind dit wel een atronomisch okay iday zeg !!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:59 schreef Bioslock het volgende:
Zo van: "he mên, wat doe jij?"
"Bier drinken"
"Ik ook"
"tof"
hee verpest de sfeer nou niet met uw oniddylische realiteitszin !!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:28 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
hmmmmmm, kweet niet of dat in de praktijk haalbaar is.
hmmm dan wordt het een koffiewijn met gerstextract en Hop JKquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun jij geen bierkoffie of koffiebier ontwikkelenBB
?
Ok! eeeeh, jaahaa, klopt, bier is er gewoon danquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hee verpest de sfeer nou niet met uw oniddylische realiteitszin !!!
Er is geen school.. Nog beter.. Dus na het weekend bierdrinken. Door de weeks verder met gewoon bierdrinken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:34 schreef 9christensen het volgende:
"Ik begin de week met bierdrinken bij het ontbijt. Dan bierdrinkend op de fiets naar school, bierdrinken. Savonds naar het cafe bierdrinken. "
"Dit elke weekdag tot het weekend is. Dan ga ik bierdrinken"
Wat Wc's?? Iedereen pist gewoon naast zijn ligplek opdat iedereen te lui is om op te staan.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:39 schreef 9christensen het volgende:
Ik verwacht dat de wc's overuren zullen draaien. De watermaatschappij moet hier wel eerst op voorbereid worden.
ach ja we leven maar 1 keer. helemaal gelijkquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:41 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Wat Wc's?? Iedereen pist gewoon naast zijn ligplek opdat iedereen te lui is om op te staan.
Daar moet je niet over nadenken. Je moet gewoon bier drinken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:28 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
hmmmmmm, kweet niet of dat in de praktijk haalbaar is.
bier bevat genoeg calorien je hoeft niet te eten, je krijgt er zelfs een gezonde buik van !!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:41 schreef Doodmetaal het volgende:
Wat eten we dan?
Nee sukkel. Er is geen school. Enkel bier.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:34 schreef 9christensen het volgende:
"Ik begin de week met bierdrinken bij het ontbijt. Dan bierdrinkend op de fiets naar school, bierdrinken. Savonds naar het cafe bierdrinken. "
"Dit elke weekdag tot het weekend is. Dan ga ik bierdrinken"
Vrijdag.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:43 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Daar moet je niet over nadenken. Je moet gewoon bier drinken.
Elke dag heet vrijdagquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:44 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Elke dag.
owja ik kan het nog niet goed bevattenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:44 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Nee sukkel. Er is geen school. Enkel bier.
geen gemier, een puts bier hier !quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:45 schreef Bioslock het volgende:
Geen gemier, iedereen bier.
Bier.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:46 schreef 9christensen het volgende:
[..]
owja ik kan het nog niet goed bevatten
bier
goede structuurquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Bier! Bier! Bier!Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
Bier! Bier! Bier!
![]()
Hell ja. Bier.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
spraak en schrijven vervalt. Het enige dat men nog kan mompelen is BIER, men schrijft bier, leeft bier, droomt bier en schijt bier...
men IS bier
1 biertje staat gelijk aan 2 boterhammen,quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:41 schreef Doodmetaal het volgende:
Wat eten we dan?
Onzin, wie wil er nou geen bier drinken?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:50 schreef Doodmetaal het volgende:
Er moet eerst wel een dictatoriaal regime zijn natuurlijk.
Die KUTfransenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:51 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Onzin, wie wil er nou geen bier drinken?
Pleur op. Gewoon bier drinken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:50 schreef Doodmetaal het volgende:
Er moet eerst wel een dictatoriaal regime zijn natuurlijk.
die hebben dan pechquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:51 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Die KUTfransen![]()
![]()
nee bierquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
die hebben dan pech
JA bierquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nee bier
bierquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:54 schreef Doodmetaal het volgende:
Geen internet.
putsen bierquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Puts bier !
nee bierdrinkenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:54 schreef schizow666 het volgende:
Mensen die er agressief van worden ook?
Leuk man!
wel een goed idee natuurlijk alleen die johnny's heh
En iedereen moet ook maar gaan blowen natuurlijk!
Nonsens!! par bleu!!! Frankrijk is het grootste afzetgebied van Heinken!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:51 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Die KUTfransen![]()
![]()
Alors! á votre!! et bouche de la, ou je m'arave ta tête!! Bier dus!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
niks santé!
BIER!!!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
putsen bier
gewoon bierdrinken dan komt alles goedquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:00 schreef Kuper het volgende:
Als er dan alleen maar bier gedronken wordt, word er dan nog wel de liefde bedreven???
Anders hoeft het van mij niet hoor.... (bier is goed, maar sex is onmisbaar..)
goeie signature!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bier = sex
Krijg je meer zoiets van:quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:02 schreef Posdnous het volgende:
Dan kan je alleen nooit meer aan iemand vragen of ie mee een biertje gaat drinken.
Krijg je van:
'He, biertje drinken?'
'Ja, dat doe ik toch altijd al randdebiel!!'![]()
dat komt in niemand opquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Krijg je meer zoiets van:
Hee! Zin in een frisje?
sja matig grapje, ik weet het
* knokkels kijkt nog eens naar zijn vorige invoerquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat komt in niemand op
alleen bier
bierquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
* 9christensen kijkt nog eens naar zijn vorige invoer
Ik zie de foute logica in mijn denkwijze
Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry! Sorry!
* 9christensen opent zijn magische knapzak en toen was er bier voor iedereen!
zo nu weer een beetje goedgemaakt?![]()
bier
![]()
Groooooolschquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:12 schreef 9christensen het volgende:
[..]
bier![]()
Men, iedereen drinkt bier. Gewoon bier. Niets anders.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
-slap gelul-
dat doen ze niet, want ze kunnen alleen maar bierdrinkenquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dan stapt er een man op. Het kan ook een vrouw zijn natuurlijk. Het wezen gaat vragen beantwoorden. Dit is Bier. Hij drinkt geen Bier. Geen Bierdrinker...
Minder.
Kleine groepjes bierdrinkers gaan zich verzetten. Ze worden onderdrukt door de Bierdrinkers. Zij drinken ander bier. In naam van bier plegen ze aanslagen.
Al Bavaria slaat terug.
Waarom niet? Denk er niet over na, drink bier.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:12 schreef DaFan het volgende:
En iedereen drinkt het, dus het woord bier raakt toch in verval. Tis er gewoon, dus waarom zou je het noemen als het zo'n vanzelfsprekend goed is?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:14 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Waarom niet? Denk er niet over na, drink bier.
quote:
Hey. Mede-oprichter van het nieuwe gedachtengoed.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik zal mij nestelen tussen een apen familie en het woord verkondigen.
Alle primaten zullen 1 worden.
Hela broeder.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:47 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hey. Mede-oprichter van het nieuwe gedachtengoed.
En zo is het maar net! Dit idee is briljant, geen oorlogen meer, geen vrede, alleen jij en je biertje. Vriendschap doet er niet meer toe, bier is genoegquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:47 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Men, iedereen drinkt bier. Gewoon bier. Niets anders.
Niet nadenken. Gewoon bier drinken.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:27 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
En zo is het maar net! Dit idee is briljant, geen oorlogen meer, geen vrede, alleen jij en je biertje. Vriendschap doet er niet meer toe, bier is genoegbier
Ik hou nu officieel van Bioslock.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:56 schreef Bioslock het volgende:
Als iedereen nou voortaan bier ging drinken, in plaats van naar school en werken, en al die andere onzin.
Gewoon, dat iedereen op de aarde bier zit te drinken. Niets anders. [afbeelding]
Ik denk dat het niet meer nodig is om te praten. Alleen maar zuipen!quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
men kan dus alleen nog maar bier zeggen, als voorbeeld: "bier bier bier bier?" << hoe was jouw dag?
en tog weten we precies wat die persoon bedoelt: BIER!!!
Ik woon er net iets achterquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:39 schreef idiotforaliving het volgende:
*naast Grolsch brouwerij woont* goed idee ts *wegdroomt
Beste idee van nederland?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:56 schreef Bioslock het volgende:
Maar o zo actueel. Dat het bier rijkelijk moge vloeien. De vader aan het bier, de zoon aan het bier en de heilige Bioslock aan het bier. Het liefst morgen nog, of nee, vanmiddag nog. Bier.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:45 schreef -SL- het volgende:
wolfrolf is een kutkicker
kenkeroudt topic
Feit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:41 schreef mcDavid het volgende:
"Bier moet je léren drinken"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |