dat doen ze niet, want ze kunnen alleen maar bierdrinkenquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dan stapt er een man op. Het kan ook een vrouw zijn natuurlijk. Het wezen gaat vragen beantwoorden. Dit is Bier. Hij drinkt geen Bier. Geen Bierdrinker...
Minder.
Kleine groepjes bierdrinkers gaan zich verzetten. Ze worden onderdrukt door de Bierdrinkers. Zij drinken ander bier. In naam van bier plegen ze aanslagen.
Al Bavaria slaat terug.
Waarom niet? Denk er niet over na, drink bier.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:12 schreef DaFan het volgende:
En iedereen drinkt het, dus het woord bier raakt toch in verval. Tis er gewoon, dus waarom zou je het noemen als het zo'n vanzelfsprekend goed is?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:14 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Waarom niet? Denk er niet over na, drink bier.

quote:
Hey. Mede-oprichter van het nieuwe gedachtengoed.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik zal mij nestelen tussen een apen familie en het woord verkondigen.
Alle primaten zullen 1 worden.
Hela broeder.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:47 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hey. Mede-oprichter van het nieuwe gedachtengoed.
En zo is het maar net! Dit idee is briljant, geen oorlogen meer, geen vrede, alleen jij en je biertje. Vriendschap doet er niet meer toe, bier is genoegquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:47 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Men, iedereen drinkt bier. Gewoon bier. Niets anders.
Niet nadenken. Gewoon bier drinken.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:27 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
En zo is het maar net! Dit idee is briljant, geen oorlogen meer, geen vrede, alleen jij en je biertje. Vriendschap doet er niet meer toe, bier is genoegbier
Ik hou nu officieel van Bioslock.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:56 schreef Bioslock het volgende:
Als iedereen nou voortaan bier ging drinken, in plaats van naar school en werken, en al die andere onzin.
Gewoon, dat iedereen op de aarde bier zit te drinken. Niets anders. [afbeelding]
Ik denk dat het niet meer nodig is om te praten. Alleen maar zuipen!quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
men kan dus alleen nog maar bier zeggen, als voorbeeld: "bier bier bier bier?" << hoe was jouw dag?
en tog weten we precies wat die persoon bedoelt: BIER!!!
Ik woon er net iets achterquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:39 schreef idiotforaliving het volgende:
*naast Grolsch brouwerij woont* goed idee ts *wegdroomt
Beste idee van nederland?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:56 schreef Bioslock het volgende:
Als iedereen nou voortaan bier ging drinken, in plaats van naar school en werken, en al die andere onzin.
Gewoon, dat iedereen op de aarde bier zit te drinken. Niets anders. [afbeelding]
Maar o zo actueel. Dat het bier rijkelijk moge vloeien. De vader aan het bier, de zoon aan het bier en de heilige Bioslock aan het bier. Het liefst morgen nog, of nee, vanmiddag nog. Bier.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:45 schreef -SL- het volgende:
wolfrolf is een kutkicker
kenkeroudt topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |