Da rick is Da boy tommyquote:Op vrijdag 2 april 2004 08:38 schreef MikeyMo het volgende:
Vergeet Da Rick niet!
klopt, ze werken onder nog meer namen (Danger Hardcore Team/DHT)quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
Da rick is Da boy tommy
of Da Boy Tommy is een project van Da rick...geloof ik
laatste single van hun was ook lekker (listen to your heart...roxette cover)quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
klopt, ze werken onder nog meer namen (Danger Hardcore Team/DHT)
ach ja, ik vind de classic hardcore mix altijd wel aardig maar echt die manier van maken doen ze nou al iets van 4 jaar lang op precies dezelfde manier. Basslijntje, dan telkens hetzelfde synthgeluidje eroverheen. Dan een break waarin het originele nummer gebruikt wordt, vervolgens flikkeren ze daar een bass onder... dan krijg je vaak nog een keer een melodietje en dan loopt het vanzelf weer naar het eind toequote:Op vrijdag 2 april 2004 08:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
laatste single van hun was ook lekker (listen to your heart...roxette cover)
dat is inderdaad wel waar.quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach ja, ik vind de classic hardcore mix altijd wel aardig maar echt die manier van maken doen ze nou al iets van 4 jaar lang op precies dezelfde manier. Basslijntje, dan telkens hetzelfde synthgeluidje eroverheen. Dan een break waarin het originele nummer gebruikt wordt, vervolgens flikkeren ze daar een bass onder... dan krijg je vaak nog een keer een melodietje en dan loopt het vanzelf weer naar het eind toe
Da Boy Tommy = DHTquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:11 schreef DJRoberto1978 het volgende:
dht vind ik ook geweldig, maar vind ik eigenlijk niet echt jump-style. ik heb ook een remix van sarah connor-from sarah with love gemaakt door dht, en een remix van dht vs. groove coverage - moonlight shadow, erg leuke plaatjes, ik noem het zelf happy hardstyle.
bij jump style denk ik aan da boy tommy, maar verder kan ik niet echt namen noemen.
ik weet wel dat er een platenlabel is met zo'n sprinkhaan op de hoes en die brengen heel veel jumpstyle nummers uit, volgens mij heet dat label jumper.
en dit geeft meteen het IQ van een Jump luisteraar aanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:28 schreef aarsonfire het volgende:
weet je wat ik mooie jump vinne sommige nummers van dj tronic eigenlijk sijn se niet van hem maar toch hij mixt se mooi en tis heerlijk om naar te luistere www.aarsonfire1.tk kan je se ooik luistere als je wil goed kijke welk liejdje je pakt sommige is hardcoer newsltyle enso
oh mensen als je nog moie numeers weet die je op internet kan beluistere stuur die naar alwin14@msn.com of plaats link op www.aarsonfire1.tk altijd bedankje en msichien nog recalem vor je eigen site op versoekje
je 15 min faam zijn al voorbij, kog.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:20 schreef Kogando het volgende:
Typisch belgische muziek. Goeie cd's: HardJump 1,2,3 & 4..
Zoek op google maar eens op DJ Post-It (met streepje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |