quote:Op donderdag 1 april 2004 16:43 schreef sizzler het volgende:
*Linkse users die met de trein komen kunnen uitstappen op station Bijlmer en met de metro 50 richting Centraal Station gaan.
Lesje realiteit zou goed zijn voor een paar linkse users hier.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]!!!
Dan kunnen ze beter in de Haagse Schilderswijk gaan kijken.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Lesje realiteit zou goed zijn voor een paar linkse users hier.
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
5 maart?
Als je dan in de metro aan de linkerkant gaat zitten dan kom je langs mijn werkplek.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:43 schreef sizzler het volgende:
*Linkse users die met de trein komen kunnen uitstappen op station Bijlmer en met de metro 50 richting Centraal Station gaan.
Ik zal maar niet zeggen langs wat voor een gebouw je komt als je tram 2 richting Kraayenstein neemt en aan de rechterkant gaat zitten.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:17 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Als je dan in de metro aan de linkerkant gaat zitten dan kom je langs mijn werkplek.
Nou?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen langs wat voor een gebouw je komt als je tram 2 richting Kraayenstein neemt en aan de rechterkant gaat zitten.
Een (overigens extreem lelijke) moskee.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nou?
Hoezo krijg je daarvoor betaaldquote:Op donderdag 1 april 2004 17:53 schreef du_ke het volgende:
He ik had me al lang afgemeld. Ik moet dan bier drinken.
Nee ik betaal er zelfs voorquote:Op donderdag 1 april 2004 18:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoezo krijg je daarvoor betaald
Je doet er alles aan om de realiteit in allochtone steden te vermijden hequote:Op donderdag 1 april 2004 17:53 schreef du_ke het volgende:
He ik had me al lang afgemeld. Ik moet dan bier drinken.
Jep. Het aantal allochtonen hier in Meppel is net weer met 400 afgenomen door de sluiting van het AZCquote:Op donderdag 1 april 2004 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Je doet er alles aan om de realiteit in allochtone steden te vermijden he
Dit wordt ook wel gezellig hoor!quote:Op donderdag 1 april 2004 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik betaal er zelfs voor.
Maar niet te veel en het is meestal erg gezellig.
Ja maar weet je hoe ver weg enzo? En zuipen in de trein is ook niet allesquote:Op donderdag 1 april 2004 20:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dit wordt ook wel gezellig hoor!
Vogende keer dan in de buurt bij jou, en ook nog bij Heros, waar hangt die trouwens uit?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar weet je hoe ver weg enzo? En zuipen in de trein is ook niet alles.
Ja, laten we het in Drente houden, dan kunnen gelly en NightH4wk ook.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Vogende keer dan in de buurt bij jou
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, laten we het in Drente houden, dan kunnen gelly en NightH4wk ook.
Assen, om precies te zijn.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]![]()
.
Woont NH in D:renthe?
En ik heb daar wel een slaapplek voor me zellufquote:Op donderdag 1 april 2004 22:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Assen, om precies te zijn.
Tientallen keren geweest.....quote:Op donderdag 1 april 2004 16:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ons zo nu en dan wat door elkaar laten bijlichten.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Met of zonder oogkleppen?quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tientallen keren geweest.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |