Niet meegedaan aan de zomertijd?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:59 schreef bartrid het volgende:
haha dan kan ik nog een uur wachten
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:07 schreef bartrid het volgende:
jawel,vanilla ice
Ook wel "Foute Vrijdag"quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:27 schreef bartrid het volgende:
't is inderdaad wel de trivia van de wansmaak vandaag....
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:29 schreef Z het volgende:
[..]
Ook wel "Foute Vrijdag"
behalvequote:Op vrijdag 2 april 2004 16:27 schreef bartrid het volgende:
't is inderdaad wel de trivia van de wansmaak vandaag....
iggy_in_the_house +1quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Anal Cunt
Behalve Debbie! En Kim, mocht ze langskomen vandaag, kim is koel natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:32 schreef ranja het volgende:
[..]
behalveDebbie
natuurlijk
Oh... ik dacht dat het wansmaak moest zijnquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:52 schreef bartrid het volgende:
inkoppertje, desenchantee van mylene farmer en gecovered door kate ryan.
*gaat stilletjes in een hoekje staan*
is het toch ook??quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat het wansmaak moest zijn
bartrid+1quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:52 schreef bartrid het volgende:
inkoppertje, desenchantee van mylene farmer en gecovered door kate ryan.
*gaat stilletjes in een hoekje staan*
zal straks een vraag over Radiohead stellenquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:29 schreef bartrid het volgende:
[..]
is het toch ook??
quote:
die heb ik dan gemist. Dat krijg je ervan als je geen computer thuis hebt en alleen op het werk of internet cafe aangewezen bent. Gelukking komen ze eind april.....quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:45 schreef Jimmy het volgende:
Nee, ik had die Hanoi Rocks foto als vraag! Niet deze!
Niet druk om maken als je een punt verdientquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:49 schreef Jimmy het volgende:
Het was nog echt Grad Damen ook?
Waarom weet ik dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |