zal mn best doen.. je kan ook een nachtje doorhalen!! dan ben ik om 3 uur weer weg en kan je weer lekker gaan slapenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:23 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat ik reeds bezig ben myn ritme te verschuiven. Maar dat gaat niet zo makkelyk als jy denkt of ik hoop. Heb er al jaren problemen mee, dus eazziii on me, mm'kay?
Is dat zo? Goh, ik wist niet wat ik allemaal kan en niet kan.... Thanks dat je me update on myn gezondheidsstatus...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:26 schreef qu63 het volgende:
zal mn best doen.. je kan ook een nachtje doorhalen!! dan ben ik om 3 uur weer weg en kan je weer lekker gaan slapen
oki, zal dr van nu af aan rekening mee houden mm'kay? ik ga wel lekker treinen en ben dr rond 4en.. zal eerst wel bellen enzo..quote:Op donderdag 1 april 2004 13:28 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Is dat zo? Goh, ik wist niet wat ik allemaal kan en niet kan.... Thanks dat je me update on myn gezondheidsstatus...
ik zit hier in de bijlmer.. gewoon ff naar de supermarkt gaan en dan zelf gaan zitten!!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:29 schreef ReCreative het volgende:
Heej, nieuwe topics nieuwe prijzen!
Amsterdam is ook wel leuk - maar duur. In Haarlem kun je nog een Warsteinertje halen voor 6 euri.
Gewoon by een terrasje aanschuiven?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:30 schreef qu63 het volgende:
ik zit hier in de bijlmer.. gewoon ff naar de supermarkt gaan en dan zelf gaan zitten!!
dr is hier maar 1 terrasje in de buurt en dat is niet eens zo duur! ik bedoelde meer dat hier genoeg ruimte is en dat je dus overal kan gaan zittenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:31 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Gewoon by een terrasje aanschuiven?Dat zou wel een actie zyn zeg...
dank je!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:32 schreef iteejer het volgende:
Bij deze sticky
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:33 schreef Barbamama het volgende:
Wat ik trouwens net wilde doen, maar niet kon, wegens volzitten vorige topic:
G-art!!!!!!!!!!!!Hier vandaan wensen we je veel succes by het blokken voor en succesvol voltooien van je tentamens!!!
![]()
![]()
Love,
De IRC-groupies van G-art
Hmmm... Als we ons met elkaar gaan bemoeien (zoals dat een pasgetrouwd stel betaamt): Zeg, Sven, moet jy niet 's gaan studeren??? Als iets te maken heeft met zelfdiscipline, is dat het wel!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:32 schreef qu63 het volgende:
dr is hier maar 1 terrasje in de buurt en dat is niet eens zo duur! ik bedoelde meer dat hier genoeg ruimte is en dat je dus overal kan gaan zitten
ik zit al op school!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:34 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hmmm... Als we ons met elkaar gaan bemoeien (zoals dat een pasgetrouwd stel betaamt): Zeg, Sven, moet jy niet 's gaan studeren??? Als iets te maken heeft met zelfdiscipline, is dat het wel!
Je gaat toch wel met zo'n hoge hoed trouwen, toch qu?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:36 schreef qu63 het volgende:
...en als we ons toch gaan gedragen als een passtel...
Lievvv dat je zo aan me denkt/om me geeft hooorrrquote:Op donderdag 1 april 2004 13:36 schreef qu63 het volgende:
ik zit al op school!
en als we ons toch gaan gedragen als een passtel.. ga eens op normale tijden slapen
en ik ben ondertussen ook aan t leren.. e-learning!!![]()
ik ga voor zo'n western hoed denk ikquote:Op donderdag 1 april 2004 13:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Je gaat toch wel met zo'n hoge hoed trouwen, toch qu?
Ik ga in Australië trouwen.... (de idioot die daarin met me meegaat is dan toch echt wel de moeite waardquote:Op donderdag 1 april 2004 13:41 schreef qu63 het volgende:
ik ga voor zo'n western hoed denk ik
die zijn leuker!
of zo'n ouderwets bolhoedje ofzo..
ik denk echy wel aan je hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 13:41 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Lievvv dat je zo aan me denkt/om me geeft hooorrr(dat is toch wat je doet???
) Kyk anders hier naar. Ik ben al een uur opgeschoven en dat allemaal door G-art
E-learning? Wat leer je dan precies?
Dus je zoekt eigenlijk naar de idioot op het witte paardquote:Op donderdag 1 april 2004 13:42 schreef Barbamama het volgende:
(de idioot die daarin met me meegaat is dan toch echt wel de moeite waard)
0+++++++quote:Op donderdag 1 april 2004 13:44 schreef qu63 het volgende:
ik denk echy wel aan je hoor![]()
quote:das best serieus dan ja..
Neeeen...quote:d8 dat je hetzelfde had als mij zeg maar.. gewoon te laat slapen en weinig slaap hebben enzo..
Hmmm... Tellen hoeveel posts er in een topic passen?quote:ik ben bezig met een soort van wiskunde..
das wel erg ver rijden!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:42 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ik ga in Australië trouwen.... (de idioot die daarin met me meegaat is dan toch echt wel de moeite waard)
niet bepaald..quote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef Barbamama het volgende:
Hmmm... Tellen hoeveel posts er in een topic passen?
LOL.... Ja, hy moet zichzelf in ieder geval niet te serieus nemen, relaxed zyn, maar ook ambitieus... Sterk maar ook gevoelig... Lief, maar ook machtig... Aantrekkelyk, maar ook nonchalant.... Intelligent, maar ook blondquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef ReCreative het volgende:
Dus je zoekt eigenlijk naar de idioot op het witte paard. Goed dat ik het weet
![]()
ik val alweer afquote:Op donderdag 1 april 2004 13:48 schreef Barbamama het volgende:
[..]
LOL.... Ja, hy moet zichzelf in ieder geval niet te serieus nemen, relaxed zyn, maar ook ambitieus... Sterk maar ook gevoelig... Lief, maar ook machtig... Aantrekkelyk, maar ook nonchalant.... Intelligent, maar ook blondDoorgaan?
Jaja... je moet er wel wat voor over hebben hèquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef qu63 het volgende:
[Australië]das wel erg ver rijden!
Nou als jy al fokkend kan leren, vind ik dat knap van je!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:47 schreef qu63 het volgende:
niet bepaald..
ik heb meerder vensters geopend. op 1 daarvan draait een toets waar ik 3 kwartier voor heb, maar in 10 min te doen is!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:50 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Jaja... je moet er wel wat voor over hebben hè
[..]
Nou als jy al fokkend kan leren, vind ik dat knap van je!
Ja, ga alsjeblieft door want het komt nu nog teveel overeen met mijquote:Op donderdag 1 april 2004 13:48 schreef Barbamama het volgende:
LOL.... Ja, hy moet zichzelf in ieder geval niet te serieus nemen, relaxed zyn, maar ook ambitieus... Sterk maar ook gevoelig... Lief, maar ook machtig... Aantrekkelyk, maar ook nonchalant.... Intelligent, maar ook blondDoorgaan?
Sjee.. twee huwelyken gecanceld in een week tyd...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:50 schreef qu63 het volgende:
ik val alweer af![]()
![]()
![]()
![]()
als je je eisen bijsteltquote:Op donderdag 1 april 2004 13:52 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Sjee.. twee huwelyken gecanceld in een week tyd...Reboundrelatie? Iemand???
Dat bedoelde ik natuurlyk, gekkie!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:53 schreef qu63 het volgende:
als je je eisen bijstelt
als je dat blond vervangt door: "niet altijd even snugger" kan t wel!
ja! t lijkt steeds meer op mij!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:48 schreef Barbamama het volgende:
[..]
FB?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:57 schreef BFQRS68 het volgende:
ja! t lijkt steeds meer op mij!!!
klink liev!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:57 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik natuurlyk, gekkie!(Ahum...
)
quote:En how about avontuurlyk, ondernemend, kookfreak en ryk?
Ah, ok, nu val ik helemaal af. Begon me al zorgen te makenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:57 schreef Barbamama het volgende:
En how about avontuurlyk, ondernemend, kookfreak en ryk?
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:59 schreef qu63 het volgende:
klink liev!![]()
Hehehequote:,
,
, rijk genoeg om een porsche te kopen!
toets uitslag zie ik meteen. het is een onderdeel van een toets.. telt voor 1/5 meequote:Op donderdag 1 april 2004 14:02 schreef Barbamama het volgende:
[..]
[..]
Hehehe
Hoe gaat het met je toets? Wanneer kryg je de uitslag binnen?
Nu begin juist ík me zorgen te maken :squote:Op donderdag 1 april 2004 13:59 schreef ReCreative het volgende:
Ah, ok, nu val ik helemaal af. Begon me al zorgen te maken.
Nou, dan zal ik je niet langer ophouden, ga ik ook maar 's wat doen hiero...quote:Op donderdag 1 april 2004 14:04 schreef qu63 het volgende:
toets uitslag zie ik meteen. het is een onderdeel van een toets.. telt voor 1/5 mee
toets heb ik pas om 4 uur vanmiddag trouwens.. ben nu aan t oefenen
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:08 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je niet langer ophouden, ga ik ook maar 's wat doen hiero...![]()
![]()
![]()
Goed dan, omdat ik je graag bly ziequote:Op donderdag 1 april 2004 14:09 schreef qu63 het volgende:
in honderdvoud
*wel vrolijk word van![]()
![]()
Hmja. Ik ben wel avontuurlijk, ondernemend en erg rijk. Maar geen kookfreak. That's itquote:Op donderdag 1 april 2004 14:05 schreef Barbamama het volgende:
Nu begin juist ík me zorgen te maken :s
Heftige tekst zegquote:Tori Amos - Real Men
*blij is*quote:Op donderdag 1 april 2004 14:11 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Goed dan, omdat ik je graag bly zie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm... Kokende mannen die goed zyn en daar plezier in hebben zyn opwindend!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:12 schreef ReCreative het volgende:
Hmja. Ik ben wel avontuurlijk, ondernemend en erg rijk. Maar geen kookfreak. That's it.
Ah joh! Hoe gaat het trouwens met je Warsteiner?quote:Heftige tekst zeg. Beetje ongenuanceerd ook.
zl wl wr n nw mtn hlnquote:Op donderdag 1 april 2004 14:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ah joh! Hoe gaat het trouwens met je Warsteiner?
Kop op, Svenquote:Op donderdag 1 april 2004 14:14 schreef qu63 het volgende:
*blij is*
maar weer moet gaan leren.daardoor weer niet blij is ..
beetje jammer van dequote:Op donderdag 1 april 2004 14:17 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Kop op, SvenYou can do it
Ik geloof in je
![]()
PS, ik ga nu echt de boel hiero uitzetten
Wat is daar nou weer opwindend aanquote:Op donderdag 1 april 2004 14:15 schreef Barbamama het volgende:
Kokende mannen die goed zyn en daar plezier in hebben zyn opwindend!
Ik ga direct weg, trekt hier wel dicht nu. Dat wordt een Warsteiner op mn balkonnetjequote:Ah joh! Hoe gaat het trouwens met je Warsteiner?
word een beetje vaag gequote hiero.. barb deed t als eerste fout en daardoor snapte ik jouw post weer nietquote:Op donderdag 1 april 2004 14:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer opwindend aan
[..]
Ik ga direct weg, trekt hier wel dicht nu. Dat wordt een Warsteiner op mn balkonnetje.
En nu snap ik jou niet meerquote:Op donderdag 1 april 2004 14:25 schreef qu63 het volgende:
word een beetje vaag gequote hiero.. barb deed t als eerste fout en daardoor snapte ik jouw post weer niet
tis geen slowchat meer zo!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:33 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En nu snap ik jou niet meer. Twee pagina's??? We zijn echt goed
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:35 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Leuk topic welquote:Op donderdag 1 april 2004 14:38 schreef qu63 het volgende:
bewerk hier je smilies.
en dan de allerlaatste post
Net was 't toch 4 uur of zo?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:59 schreef qu63 het volgende:
tis stihil!!
en ik weet niet hoelaat ik mn toets heb..![]()
een Warriequote:Op donderdag 1 april 2004 15:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Net was 't toch 4 uur of zo?
Ja, tis stil maar ik ben aan het werk en zo en ik "moet" wel een beetje productie draaien en anders kan ik de hele dag wel op het Waagplein gaan zitten en dat is op zich wel aardig maar om daar te zitten heb je wel eige financiële reserve nodig om te spenderen aldaar, vandaar dat ik besloten heb hier enige inspanning te verrichten zodat ik in staat gesteld word op andere momenten daadwerkelijk op een terrasje een Warrie te drinken.
Als een man geniet van zichzelf... Kunst maakt met zyn handen... Lekker bezig is... Ja dat is é-nórm opwindend...quote:Op donderdag 1 april 2004 14:23 schreef ReCreative het volgende:
Wat is daar nou weer opwindend aan
barbquote:Op donderdag 1 april 2004 15:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Als een man geniet van zichzelf... Kunst maakt met zyn handen... Lekker bezig is... Ja dat is é-nórm opwindend...
Ik keek graag naar programma's als Born 2 CookDie jongens stralen zoveel zelfverzekerdheid uit... hmmm.... ik ga nu maar weer even ophouden..
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:11 schreef qu63 het volgende:
barb![]()
![]()
![]()
Hmmm... dat lekker van jou dat durf ik te betwisten... zuurkool...quote:ik ga vanaaf ook weer lekker kokenweet alleen nog niet wat...
dat was vorige week. t wordt nu kip met chocolade saus en rijst.. je hoort wel hoe t was !quote:Op donderdag 1 april 2004 15:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Hmmm... dat lekker van jou dat durf ik te betwisten... zuurkool...![]()
![]()
Ow ok. Nou, weer wat geleerdquote:Op donderdag 1 april 2004 15:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Als een man geniet van zichzelf... Kunst maakt met zyn handen... Lekker bezig is... Ja dat is é-nórm opwindend...
Ik keek graag naar programma's als Born 2 CookDie jongens stralen zoveel zelfverzekerdheid uit... hmmm.... ik ga nu maar weer even ophouden..
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:16 schreef qu63 het volgende:
dat was vorige week. t wordt nu kip met chocolade saus en rijst.. je hoort wel hoe t was !
moet ik wat bewaren voor morgen?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:18 schreef Barbamama het volgende:
[..]Sounds goooood
![]()
* Barbamama is vegetarian....quote:Op donderdag 1 april 2004 15:18 schreef qu63 het volgende:
moet ik wat bewaren voor morgen?
gear!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Mag ik mee slowchatten?
*haar schoolboeken even 5 minuten verlaten heeft*
Kijk daar ben ik het nou 100% mee eensquote:Op donderdag 1 april 2004 14:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hmmm... Kokende mannen die goed zyn en daar plezier in hebben zyn opwindend!
[..]
je moet ook nog deel 1 doornemen..quote:Op donderdag 1 april 2004 15:23 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Kijk daar ben ik het nou 100% mee eens![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb het gezien! Ik reageer morgen even ok? Ik nu weinig tijdquote:Op donderdag 1 april 2004 15:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
gear!!!![]()
fb bekeken??
oke.. zal wel wat anders verzinnen dan..quote:Op donderdag 1 april 2004 15:20 schreef Barbamama het volgende:
[..]
* barbamama is vegetarian....
G-art!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Mag ik mee slowchatten?
*haar schoolboeken even 5 minuten verlaten heeft*
leuk he! barb had er erg veel last vanquote:Op donderdag 1 april 2004 15:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb het gezien! Ik reageer morgen even ok? Ik nu weinig tijd
1 april op fok:
Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
Hmm moet in het weekend dan maar..quote:Op donderdag 1 april 2004 15:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet ook nog deel 1 doornemen..
meld..quote:Op donderdag 1 april 2004 15:28 schreef Geartsjuh het volgende:
RC!
Barb!
*grouphug*
21 + 6 = 27 toch?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:28 schreef Geartsjuh het volgende:
RC!
Barb!
*grouphug*
joepie!!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:30 schreef Barbamama het volgende:
* qu63 grouphugs all IRC-groupies
Wat een geweldig idee!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
meld..
korte samenvatting. ehm... tja.. barb wil trouwen in australie..
Beter een rooie Barb dan geen Barb?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:31 schreef qu63 het volgende:
joepie!!
en hou eens op met alleen ./me, anders is mijn tekst ook rood..
doeidoei, vanavond IRC??quote:Op donderdag 1 april 2004 15:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat een geweldig idee!![]()
En ja ik ga weer terug naar mijn boeken..Doegdoeg!
das waarquote:Op donderdag 1 april 2004 15:32 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Beter een rooie Barb dan geen Barb?
Nee morgen ok?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
doeidoei, vanavond IRC??![]()
![]()
oki!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:33 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nee morgen ok?![]()
Dat was dan kort maar krachtig zegquote:Op donderdag 1 april 2004 15:31 schreef Geartsjuh het volgende:
En ja ik ga weer terug naar mijn boeken..Doegdoeg!
iddquote:Op donderdag 1 april 2004 15:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat was dan kort maar krachtig zeg.
Dat was inderdaad letterlyk een schamele vyf minuten...quote:Op donderdag 1 april 2004 15:41 schreef ReCreative het volgende:
Dat was dan kort maar krachtig zeg.
oeh!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:45 schreef ReCreative het volgende:
als ik dan toch de stad in ga kan ik meteen ff nieuwe speakertjes voor de Peugeot kopen
Ow, ik heb gister myn nwe mp3-speler weten aan te sluiten in myn auto....quote:Op donderdag 1 april 2004 15:45 schreef ReCreative het volgende:
als ik dan toch de stad in ga kan ik meteen ff nieuwe speakertjes voor de Peugeot kopen
meer dan fyf hoor.. 7 om iets pcieser te zynquote:Op donderdag 1 april 2004 15:45 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Dat was inderdaad letterlyk een schamele vyf minuten...
ik neem wel wat mee morgenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:47 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ow, ik heb gister myn nwe mp3-speler weten aan te sluiten in myn auto....Is cool man! Nu nog goeie muziek op het apparaat zetten
Waarom doe je het niet zoals ik doe?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:46 schreef qu63 het volgende:
oeh!
ik wil ook een nwe autoradio gaan kopen(met mp3 speler) maar dat mag niet van mn ma (omdat het haar auto is) dr zouden dan ook nieuwe boxen bij komen..
In myn beleving waren het er maar twee....quote:Op donderdag 1 april 2004 15:47 schreef qu63 het volgende:
meer dan fyf hoor.. 7 om iets pcieser te zyn
het is een flutinstallatie, ik heb een losse mp3cd-speler maar heb niet zo'n bandjequote:Op donderdag 1 april 2004 15:47 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet zoals ik doe?
das waarquote:Op donderdag 1 april 2004 15:48 schreef Barbamama het volgende:
[..]
In myn beleving waren het er maar twee....
Ik heb een Kenwood KDC-M4524, idd met mp3. Maar die is 4x50W piek en dat was de veel voor mijn originele speakertjesquote:Op donderdag 1 april 2004 15:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
oeh!
ik wil ook een nwe autoradio gaan kopen(met mp3 speler) maar dat mag niet van mn ma (omdat het haar auto is) dr zouden dan ook nieuwe boxen bij komen..
Er zit geen cassettespeler in die auto?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:48 schreef qu63 het volgende:
het is een flutinstallatie, ik heb een losse mp3cd-speler maar heb niet zo'n bandje
jawelquote:Op donderdag 1 april 2004 15:49 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Er zit geen cassettespeler in die auto?
vinnik nou ook!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou als jij die radio toch betaalt, dan lijkt me dat toch niet zo'n probleem? Waarom mag dat nou weer niet?
Zo'n bandje haal je voor een paar luttele euro's by de mediamarkt. Er zit er een in Almere - Stad...quote:Op donderdag 1 april 2004 15:49 schreef qu63 het volgende:
jawel
Oeioeioei succes manquote:Op donderdag 1 april 2004 15:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
vinnik nou ook!
oeh, bijna 4 uur...
hier naast mn school ook (als t goed is was anastacia er vandaag!) maar mn mp3cdspeler is beetje kaduukskiequote:Op donderdag 1 april 2004 15:50 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Zo'n bandje haal je voor een paar luttele euro's by de mediamarkt. Er zit er een in Almere - Stad...
Aha....quote:Op donderdag 1 april 2004 15:51 schreef qu63 het volgende:
hier naast mn school ook (als t goed is was anastacia er vandaag!) maar mn mp3cdspeler is beetje kaduukskie
dank je!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oeioeioei succes man
Inderdaad heel veel succes toegwenstquote:Op donderdag 1 april 2004 15:52 schreef qu63 het volgende:
dank je!
ben dr vanaaf wel weer
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:54 schreef Barbamama het volgende:
drakenverslales
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:01 schreef ReCreative het volgende:ik dacht eerst, wat staat dààr nou
.
Ahum???quote:Op donderdag 1 april 2004 16:06 schreef qu63 het volgende:
zit nu in t lokaal.... spannend!!!
mijn weekend ook!!quote:Op donderdag 1 april 2004 17:09 schreef ReCreative het volgende:
... en thuis. Warrie, broodje, zonnetje, balkonnetje. Mijn weekend is begonnen.
de toets wordt afgenomen op de pc.. ik kon nog dat bericht neerzetten en toen moesten alle vensters gesloten worden en moest er ingelogd worden..quote:Op donderdag 1 april 2004 16:08 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ahum???
Haaaaaiquote:Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
mijn weekend ook!!
[..]
de toets wordt afgenomen op de pc.. ik kon nog dat bericht neerzetten en toen moesten alle vensters gesloten worden en moest er ingelogd worden..
3 lettersquote:Op donderdag 1 april 2004 17:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Haaaaai. Hoe ging 't?
zag je die smiley niet?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:53 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Top?
Tja... als je nog vol overtuiging had zitten blokken, maar nu...quote:Op donderdag 1 april 2004 18:22 schreef qu63 het volgende:
zag je die smiley niet?
quote:Op donderdag 1 april 2004 18:34 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Tja... als je nog vol overtuiging had zitten blokken, maar nu...
liev zijn??quote:Op donderdag 1 april 2004 18:53 schreef Barbamama het volgende:
[..]... Wat gaan we eraan doen?
Dat is standaard!quote:Op donderdag 1 april 2004 18:55 schreef qu63 het volgende:
liev zijn??
Hmmm ja, zoiets bedoelde ik. Mss nu al beginnen...? Aargh, die jeugd van tegenwoordig ook...quote:of leren natuurlijk... maar dat komt over 2 weken wel weer..
nu al beginnen??? dan ben ik het over 2 weken al weer vergeten!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:00 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Dat is standaard!
[..]
Hmmm ja, zoiets bedoelde ik. Mss nu al beginnen...? Aargh, die jeugd van tegenwoordig ook...
quote:Op donderdag 1 april 2004 19:01 schreef qu63 het volgende:
vind je witlof trouwens wel lekker of ook niet??
Dan leer je niet goed. Als je nu al begint en doorgaat tot over twee weken, zit het er voor de rest van je leven in...quote:Op donderdag 1 april 2004 19:03 schreef qu63 het volgende:
nu al beginnen??? dan ben ik het over 2 weken al weer vergeten!!!
ik ga wel patat bakken..quote:Op donderdag 1 april 2004 19:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]Ik ben een ramp voor elke kok(kin)... Ik lust: Noodles, bami, ryst soms, mais, paprika, ui, champignons (mits goed doorbakken), courgette, aubergine, olyven, heel soms tomaten (hangt af van samenstelling menu)...
Ik lust absoluut niet: Bloemkool, zuurkool, witlof, aardappels (tenzy friet) en andere giftige zaken
Euhmmm... Mocht ik weten waarom je dat ook alweer vroeg?quote:Op donderdag 1 april 2004 19:13 schreef qu63 het volgende:
ik ga wel patat bakken..
Ik ben nog bezig, af en toe als het me teveel wordt doe ik weer f5quote:mss nu alvast op irc?
Neequote:Op donderdag 1 april 2004 19:21 schreef Barbamama het volgende:
Euhmmm... Mocht ik weten waarom je dat ook alweer vroeg?
Maggiblokdingen zyn niet nodig! Ik heb een heel verfijnde smaakquote:Op donderdag 1 april 2004 19:23 schreef qu63 het volgende:
Nee
dit vind je wel lekker?????
deze zeker niet? marjoraanquote:Op donderdag 1 april 2004 19:29 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Maggiblokdingen zyn niet nodig! Ik heb een heel verfijnde smaak
Eehh... is er een site waarop groenten staan afgebeeld met plaatjes erby? Ik kan namelyk niet alle genoemde artikelen plaatsen...
PS, zout en dergelyke smaakverpesters zyn ook niet nodig...
Ow, marjolein is een kruid, dat is lekker.. Madeira kon ik ook niet plaatsen... Maar als jy zegt dat het lekker is dan vertrouw ik daaropquote:Op donderdag 1 april 2004 19:34 schreef qu63 het volgende:
deze zeker niet? marjoraan
die kan ik ook niet echt plaatsen..
-edit- t is hetzelfde als marjolein...
madeira is drank! vandaar diequote:Op donderdag 1 april 2004 19:37 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ow, marjolein is een kruid, dat is lekker.. Madeira kon ik ook niet plaatsen... Maar als jy zegt dat het lekker is dan vertrouw ik daarop
Lol... Jy ... onverbeterlyke ... alco!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:38 schreef qu63 het volgende:
madeira is drank! vandaar die![]()
en of t lekker is weet ik nog niet
nou zeg!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:40 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Lol... Jy ... onverbeterlyke ... alco!
Ossenstaartsoep ....quote:Op donderdag 1 april 2004 19:41 schreef qu63 het volgende:
nou zeg!
madeira met ossenstaartsoep is helemaal, maar dat wil jij weer niet he..
ben ff bezig een menutje in elkaar aan t draain.. pudding is ook ok?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:00 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ossenstaartsoep ....
....
Heel heel vroeger... in een ver ver ver-leden.... heb ik graag ossenstaartsoep gegeten.... Als ik jou daar nu een plezier mee zou doen.... Hmmm... ja... dan kan ik wel een uitzondering maken....![]()
neequote:Ik had gewoon in Japan moeten blyven![]()
Als ik morgen nou wat eerder kom kan ik nog langer helpenquote:Grrrr... stomme ikeaspullen... Handleiding is weer 's onbegrypelyk, volgens my kan ik de hele zooi weer uit elkaar gaan halen... Myn poezelige handjes!
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:03 schreef qu63 het volgende:
Ben ff bezig een menutje in elkaar aan t draain.. pudding is ook ok?
Hmm'kaay...quote:nee
Ik geef je morgen wel een update van hoever ik ben gekomen... * Barbamama is namelyk een beetje eigenwys ...quote:Als ik morgen nou wat eerder kom kan ik nog langer helpen
tis niet helemaal een pudding, maar tis wel hardstikke gezond hoor! zit veel vruchten enzo in!quote:Op donderdag 1 april 2004 20:12 schreef Barbamama het volgende:
[..]Denk aan myn lyn!
Waar kom ik vandaan??? En waar ben ik terecht gekomen???
Nee sorry, vla-soortigen heb ik nooit weten te waarderen. We gaan wel een keer naar Mariola (een heerlyke ystent hiero) Vraag maar aan syl, die weet het vast ook wel...
[..]
Hmm'kaay...
[..]
Ik geef je morgen wel een update van hoever ik ben gekomen... * barbamamamamamamamama is namelyk een beetje eigenwys ...![]()
doe gezellig mee dan!quote:Op donderdag 1 april 2004 20:18 schreef BFQRS68 het volgende:
jullie praten wel mn hele topic vol!
Hey! Waar verdwyn je naartoe???quote:Op donderdag 1 april 2004 20:38 schreef qu63 het volgende:
ik ben ff een uurtje weg, ben dr daarna wel wer!![]()
![]()
En we hebben het nog wel rustig aan gedaan! (Ik in ieder geval dan..)quote:Op donderdag 1 april 2004 20:41 schreef ReCreative het volgende:
Wow heej! Kom je net terug uit de stad, zitten we al bijna aan pagina 4!
Dizz geen slowchat meer
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:42 schreef Barbamama het volgende:
[..]
En we hebben het nog wel rustig aan gedaan! (Ik in ieder geval dan..)
Was het leuk in de stad?
Page 4 opener!!![afbeelding]
Heb je nou ook zo'n subwoofergebeurtenis achterin? Of is dat niet jouw styl?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:46 schreef ReCreative het volgende:
Ja hoor, ff speakertjes gekocht verder niet ergens gezeten of zo.
Nee, ik wil even afwachten wat het bassgeluid is van deze speakers. Als dat niet voldoende is doe ik mss wel een woofer achterin.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:48 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Heb je nou ook zo'n subwoofergebeurtenis achterin? Of is dat niet jouw styl?
Hmmmmm.... Tzt kryg je wel een ceedee met góéde muziek van mequote:Op donderdag 1 april 2004 20:50 schreef ReCreative het volgende:
Tjah, muziek à la Rank 1, Futureshock en G-Spott gaat niet, hè, zonder bass
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:52 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hmmmmm.... Tzt kryg je wel een ceedee met góéde muziek van me
Heb je al een gitaar gekocht trouwens??quote:Op donderdag 1 april 2004 20:52 schreef Barbamama het volgende:
Hmmmmm.... Tzt kryg je wel een ceedee met góéde muziek van me
Nee, ik wacht daar nog maar mee... Ik wil namelyk in een keer een mooie hebben, niet zo'n sloom instapgeval... Eerst maar 's dat belastingformulier invullen, dan kan ik weer verder kyken... Eerst een camera kopen, maar is geloof ik niet op voorraad waar ik hem vandaan wil halen (heb vandaag namelyk de knoop doorgehakt welke het gaat worden)... Nog even wachten dusquote:Op donderdag 1 april 2004 21:03 schreef ReCreative het volgende:
Heb je al een gitaar gekocht trouwens??
Ow, ok. Ik hoor wel als je een gitaar hebt, hè? en welke camera ga je kopen?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:29 schreef Barbamama het volgende:
Nee, ik wacht daar nog maar mee... Ik wil namelyk in een keer een mooie hebben, niet zo'n sloom instapgeval... Eerst maar 's dat belastingformulier invullen, dan kan ik weer verder kyken... Eerst een camera kopen, maar is geloof ik niet op voorraad waar ik hem vandaan wil halen (heb vandaag namelyk de knoop doorgehakt welke het gaat worden)... Nog even wachten dus
Moest gewoon werken. Des te harder fantaseer ik over terrasjes, als ik vrij ben fantaseer ik er niet over maar zit ik erquote:Maarre, ik had het idee dat je vandaag vry was. Dat had ik verkeerd begrepen?
moet je nog slapen?? of ben je gewoon abnormaal vroeg wakker..quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:06 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Q!!!![]()
![]()
*abnormaal vroeg wakker is* *hoofdpyn heeft*quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef qu63 het volgende:
moet je nog slapen?? of ben je gewoon abnormaal vroeg wakker..![]()
![]()
![]()
*quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Barbamama het volgende:
[..]
*abnormaal vroeg wakker is* *hoofdpyn heeft*
Zie je, ik wist wel dat ik moest opstaan, alleen hiervoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:12 schreef qu63 het volgende:
*geeft
*
woei!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:14 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Zie je, ik wist wel dat ik moest opstaan, alleen hiervoor![]()
![]()
*grinnik*quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:15 schreef qu63 het volgende:
woei!![]()
leuk he zo'n edit knopjequote:Op vrijdag 2 april 2004 11:16 schreef Barbamama het volgende:
[..]
*grinnik*
komt goed uit, ik nlk ook
Hehehequote:Op vrijdag 2 april 2004 11:17 schreef qu63 het volgende:
leuk he zo'n edit knopje![]()
echt?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:18 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hehehe'tIs al goed met je
ik ga me lekker douchen, dan naar de vuilstortplaats en dan ben ik rond 3 uur weer terug! dan met de trein.. en dan moet je niet te laat zijn he!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:25 schreef Barbamama het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:29 schreef qu63 het volgende:
ik ga me lekker douchen, dan naar de vuilstartplaats...
Ojee...quote:...en dan ben ik rond 3 uurweer terug! dan met de trein.. en dan moet je niet te laat zijn he!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:31 schreef Barbamama het volgende:
[..]
[..]
Ojee...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:32 schreef qu63 het volgende:![]()
om daar wat vuil te storten misschien?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:35 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ik had het niet over de typo maar over het hoe en waarom iemand naar een vuilstortplaats zou willen gaan
Aaargh!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:39 schreef qu63 het volgende:
om daar wat vuil te storten misschien?![]()
nee, daarna nog ff wat rijden en op visite gaanquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:40 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Aaargh!
Daar doe je drie uur over???
Aha.... Ik snap....quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:41 schreef qu63 het volgende:
nee, daarna nog ff wat rijden en op visite gaan![]()
Hehehequote:Op vrijdag 2 april 2004 12:29 schreef ReCreative het volgende:
Goede"morgen" maar weer, beste dames en heren.
lekker potje geslowchat zie ik weer.. Pagina 5 al bijna?
nog steeds geen pagina 5?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:29 schreef ReCreative het volgende:
halloBarb
halloqu
nu dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:36 schreef ReCreative het volgende:
nee
nog niet!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu dan?
ik ga zo weer naar almere..quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:23 schreef ReCreative het volgende:
nee, nu!
een we hebben niks te doen-middag
nu dan pagina 5?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga zo weer naar almere..
nu dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu dan pagina 5?
hehequote:Op vrijdag 2 april 2004 15:24 schreef qu63 het volgende:
ik ga zo weer naar almere..
http://www.soulvation.nl/quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:30 schreef livEliveD het volgende:
Soulvation? Wasdah. Heb je meer info?
O goedemiddag trouwens![]()
Gemist?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:41 schreef qu63 het volgende:
barb? ik neem de trein van 8 over 4
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Gemist?
Thnxquote:
www.9292ov.nl werkt ook hoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Thnx
qu63 -> Klik hier om te kijken wanneer de volgende trein gaat![]()
Wat liev!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:33 schreef Barbamama het volgende:
Wat ik trouwens net wilde doen, maar niet kon, wegens volzitten vorige topic:
G-art!!!!!!!!!!!!Hier vandaan wensen we je veel succes by het blokken voor en succesvol voltooien van je tentamens!!!
![]()
![]()
Love,
De IRC-groupies van G-art
Je mag wel een biertje bij mij komen halenquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:33 schreef Geartsjuh het volgende:
Is er trouwens nu alweer een meet tussen B en Q? Waarom mis ik nou alle leuke dingen
Hou me op de hoogte!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:50 schreef livEliveD het volgende:
Nee maar ik ga nu boodschappen doen dus dat komt goed![]()
Ja hoor, lekkerquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:35 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb vanalles gehaald zowel met als zonder koolzuur.
Iemand een glaasje?![]()
Voor Soulvation niet denk ik. Maar belangrijker: ik moet eerst even wat te eten scoren want mijn opwarmlasagna is inclusief pannetje zojuist afgebrandquote:Gaat er trouwens nog iemand stappen vanavond? Ikke wel!dus wie meewil....
Dan recreëer je toch een nieuw pannetje lasagna?quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:46 schreef ReCreative het volgende:
Maar belangrijker: ik moet eerst even wat te eten scoren want mijn opwarmlasagna is inclusief pannetje zojuist afgebrand
quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:26 schreef Geartsjuh het volgende:
Dan recreëer je toch een nieuw pannetje lasagna?
walm alweer weg????quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar ik kan de keuken nog niet in vanwege die rare blauwige walm die er uit drijft.
Walm weg, en RC ook weg want ik stap nù in de Peugeot.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
walm alweer weg????
Niet lievquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:22 schreef qu63 het volgende:
dag mensen!!zit nu bij barb, heb net gekookt en we gaan zo eten!
je hebt dus idd wat gemist gear![]()
ik was 't iig niet..quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Niet liev![]()
![]()
Trouwens, hebben jullie gister wat met me uitgehaald? Sorry maar ik heb met een ongelovelijke grijns mijn tentamen gemaakt.. dat kan dus echt niet he! Iemand heeft me energie gestuurd. Wie was het? Hup opbiechten!!![]()
Wat is IRC zonder q??? :'(quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:28 schreef qu63 het volgende:
kom dr net achter dat ik niet eens kan vanavond.. eerst werk, dan een verjaardag en dan de kroeg in! morgen ben ik dr wel weer
Ps. barb:alles nog goed gegaan met Em?
Scrhik:quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:04 schreef Geartsjuh het volgende:
IRC zonder qu... dat zal een rare ervaring zijn...![]()
G-art!quote:Ik weet niet of ik er ben vanavond. Ik heb goed en slecht nieuws. Eerst het slechte dan maar: mijn schouder zit helemaal vast gedraaid... Ben bijna flauw gevallen daardoor.. dat is echt eng als je oren suizen en het allemaal zwart wordt voor je ogen ..
Jeetje het was me een ochtend wel zeg..
O, dat is fantastischquote:Goede nieuws: Ik had een 7.8 op mijn tentamen van gister!![]()
Ja ben al thuisquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:20 schreef Barbamama het volgende:
G-art!Wat naar! Heb ik ook wel eens gehad, ik weet hoe het voelt
Rusten, rusten, rusten en mss je arm in een mitella dragen, dat wil wel positief uitpakken soms.... Ben je al by je ouders? Want dan kun je natuurlyk veel door hun laten doen... Ontbyt op bed enzo
Je laten verwennen na al dat zwoegwerk
Experimenteren is ok hoorquote:O, dat is fantastischWat een prachtcyfer!
Gefeliciteerd en welverdiend
![]()
Over die gryns tydens je tentamen, ik heb wel actief aan je gedacht soms, maar ik weet niet meer of en naar wie ik nou bewust energie heb zitten sturen, misschien iets in myn droomIk ben wel aan het experimenteren natuurlyk nu
![]()
alloquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja ben al thuisMijn ouders zijn inderdaad opeens heel hulpvaardig geworden
Is wel fijn. Maar even uitrusten lijkt me ook het beste. Alleen ik was van plan om vandaag essay's te typen, dus dat gaat niet door. Mitella is een goed idee... alleen die hebben we hier niet liggen?
[..]
Experimenteren is ok hoorBen graag je proefpersoon. Het voelde iig erg goed!
Actief aan iemand denken is soms al genoeg he. Gedachten bevatten ook energie. Vooral als het positieve gedachten zijn
![]()
Jaaaa....quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:20 schreef qu63 het volgende:
leuke smiley he barb!&
![]()
jij ook!!quote:Op zondag 4 april 2004 00:27 schreef Geartsjuh het volgende:
Slaap lekker mensen!![]()
![]()
Ja ben net wakkerquote:Op zondag 4 april 2004 12:42 schreef qu63 het volgende:
een welgemeende goed middag allemaal!
lekker geslapen? ik weer niet, van half 4 tot half 10.. toen werd ik weer wakker gemaakt..![]()
sst.. moest eigenlijk om half 3 al weg..quote:Op zondag 4 april 2004 13:04 schreef Geartsjuh het volgende:
Ook net wakkerHeb lekker geslapen hoor
![]()
Qu, je bent tot half 4 op IRC gebleven?!?!![]()
tot hoe laat zijn jullie dan gebeleven??quote:Op zondag 4 april 2004 13:24 schreef ReCreative het volgende:
Half 4?? Tsssss, wat laat
Weet ik niet precies meer, half 5 of zoquote:Op zondag 4 april 2004 13:25 schreef qu63 het volgende:
tot hoe laat zijn jullie dan gebeleven??
nog lekker vaag gebrabbelt?? snapte er niks meer vaan aan t eind..quote:Op zondag 4 april 2004 13:28 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Weet ik niet precies meer, half 5 of zo.
Ow nee hoor, best serieus eigenlijk. Waar ging het ook al weer over toen jij weg ging dan?quote:Op zondag 4 april 2004 13:30 schreef qu63 het volgende:
nog lekker vaag gebrabbelt?? snapte er niks meer vaan aan t eind..
nergens over eigenlijkquote:Op zondag 4 april 2004 13:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow nee hoor, best serieus eigenlijk. Waar ging het ook al weer over toen jij weg ging dan?
Ow datte, ja vaag was datquote:Op zondag 4 april 2004 13:41 schreef qu63 het volgende:
nergens over eigenlijk
je zei af en toe wat maar ik snapte dr iig niks van!
blahdieblahdieblahquote:Op zondag 4 april 2004 14:00 schreef Barbamama het volgende:
Nou niet door gaan met vaag brabbelen
Hehehequote:Op zondag 4 april 2004 14:01 schreef ReCreative het volgende:
blahdieblahdieblah.
jij òòk goeiemiddag
woei!quote:Op zondag 4 april 2004 14:00 schreef Barbamama het volgende:
Nou niet door gaan met vaag brabbelen
quote:Op zondag 4 april 2004 14:05 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Q
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fotoboek al bekeken.quote:Op zondag 4 april 2004 14:06 schreef qu63 het volgende:
Fotoboek al bekeken.quote:Op zondag 4 april 2004 14:12 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Fotoboek al bekeken.
Fotoboek al bekeken?
Hehehequote:Op zondag 4 april 2004 14:14 schreef qu63 het volgende:
Fotoboek al bekeken.
Fotoboek al bekeken?![]()
irc.. ??quote:Op zondag 4 april 2004 14:18 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hehehe
Zeg, kan ik dat nummer van Clannad en Bono van jou krygen....? Nu speelt het nlk voortdurend in myn hoofdIk wil het hard op de boxen zetten
IRC werkt by jou niet... MSN?quote:Op zondag 4 april 2004 14:18 schreef qu63 het volgende:
irc.. ??
okiquote:Op zondag 4 april 2004 14:20 schreef Barbamama het volgende:
[..]
IRC werkt by jou niet... MSN?
Page 6 opener!!!![]()
Ik ben niet zo'n snelheidsmonsterquote:Op zondag 4 april 2004 14:21 schreef qu63 het volgende:
oki
pc weer gerashed ofzo?? of wil msn het gewoon niet doen..
laat maar..
quote:Op zondag 4 april 2004 14:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Barb had toch geen msn?
Heb ik wel, maar begeef me zelden tot nooit online en dat wil ik zo houden ookquote:Op zondag 4 april 2004 14:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Barb had toch geen msn?
Da's alleen voor de chosen few, Geart, daar horen wij niet bijquote:Op zondag 4 april 2004 14:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Barb had toch geen msn?
Hmm nou okquote:Op zondag 4 april 2004 14:39 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar begeef me zelden tot nooit online en dat wil ik zo houden ookHoe gaat het met je arm trouwens? Verder alles goed?
quote:Op zondag 4 april 2004 14:39 schreef Geartsjuh het volgende:
En ik heb niet eens haar msnadres?!?!?!
*ontroostbaar is
Ja jullie behoren zeker wel tot de chosen few hè... Als ik op irc kom vraag ik jullie wel jullie adres, dan voeg ik jullie toe, maar verwacht niet dat ik online kom, dan crasht de boel altyd hierzo... Dus MSN is voor noodgevallenquote:Op zondag 4 april 2004 14:39 schreef ReCreative het volgende:
Da's alleen voor de chosen few, Geart, daar horen wij niet bij![]()
Dan moet je het ook niet doen hè!quote:Op zondag 4 april 2004 14:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Het gaat alweer wat beter met mijn armAlleen dit kan ik nog niet:
Zal nog wel een paar daagjes duren![]()
Jaquote:Op zondag 4 april 2004 14:42 schreef Barbamama het volgende:
Zeg RC, moest jy niet fotootjes schieten????
Nou zeg..quote:Op zondag 4 april 2004 14:43 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet doen hè!![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 14:42 schreef Barbamama het volgende:
Ja jullie behoren zeker wel tot de chosen few hè...
hoeft niet meer hoorquote:Als ik op irc kom vraag ik jullie wel jullie adres, dan voeg ik jullie toe
zoals een liedje..quote:Dus MSN is voor noodgevallen
ik vind t wel zwak hoor rc.. je verslapen..quote:Zeg RC, moest jy niet fotootjes schieten????
* qu63 probeert gear te troosten..quote:Op zondag 4 april 2004 14:39 schreef Geartsjuh het volgende:
En ik heb niet eens haar msnadres?!?!?!
*ontroostbaar is :'(
quote:Op zondag 4 april 2004 14:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
* Geartsjuh probeert gear te troosten..
LOL, ja prachtigquote:Op zondag 4 april 2004 14:56 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding] deze bedoeld ik laast barb
Goedemorgenquote:Op maandag 5 april 2004 08:49 schreef Geartsjuh het volgende:
En weer een stralende goedemorgen toegewenst!![]()
RC!quote:Op maandag 5 april 2004 08:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hier straalt het nog idd, dacht dat het in de rest van het land heel hard zou gaan regenen.
Heej, dat is idd jammerquote:Op maandag 5 april 2004 09:05 schreef Geartsjuh het volgende:
RC!
Ik heb je gister gemistIk moest nog van alles doen en toen was ik net te laat online om met je te chatten
Tuurlijk was het nog gezellig!quote:Op maandag 5 april 2004 09:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Heej, dat is idd jammer.
Klopt, ik was al vroeg weer vertrokken. Was 't nog een beetje gezellig?
Ik dwing mezelf op verschrikkelijke wijze vroeg naar bed te gaan te laatste tijd
hebben we trouwens nog astraal gereisd vannacht?? vlak nadat we van IRC af gingen??quote:Op maandag 5 april 2004 09:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk was het nog gezellig!![]()
Ik ben trouwens ook niet superlang gebleven hoor. Ik moet van mezelf ook vroeg naar bed*dwang*
woei!quote:Op maandag 5 april 2004 01:37 schreef Barbamama het volgende:
Love to all
Zzzzweet DreamzzzZ
Nú alweer wakker is...quote:Op maandag 5 april 2004 13:10 schreef qu63 het volgende:
woei!
wat ga jij vroeg naar bed joh..
ben je nu al weer wakker??
alloquote:Op maandag 5 april 2004 13:57 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Nú alweer wakker is...
Goededag allemaal!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 13:58 schreef qu63 het volgende:
allo
en ik ga weer.. "lekker" naar school...
Hey LE!!!quote:Op maandag 5 april 2004 14:10 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij liggen jullie elkaar wel Q en B![]()
anders slijten de "i" en de "j"quote:Op maandag 5 april 2004 14:22 schreef livEliveD het volgende:
|s inderdaad leuk om elkaar hier te zien. Weer eens wat anders als IRC. Het begint hier wel op snel-chat te lijken.
Q is zeker ok. (Jij ook hoor)
Ga je nog leuke dingen doen vandaag? Ik moet gewoon werkenen dan Fok radio luisteren
Ff een vraagje trouwens. Waarom typ jij vaak de "y" i.p.v. de "ij"?
quote:Op maandag 5 april 2004 14:22 schreef livEliveD het volgende:
|s inderdaad leuk om elkaar hier te zien. Weer eens wat anders als IRC. Het begint hier wel op snel-chat te lijken.
Mjah, ik ga er wel iets van maken denk ik, voel me al een stuk beter als gister, gister werd ik ineens "wakker" zeg maar.... Toen kon ik niet meer in slaap komenquote:Ga je nog leuke dingen doen vandaag? Ik moet gewoon werkenen dan Fok radio luisteren
Een letter minder typen!!! * Barbamama is luiquote:Ff een vraagje trouwens. Waarom typ jij vaak de "y" i.p.v. de "ij"?
Myn dag is weer goed!!!quote:Op maandag 5 april 2004 14:25 schreef qu63 het volgende:
anders slijten de "i" en de "j"![]()
![]()
B
A
R
B
A
M
A
M
A
![]()
![]()
![]()
woei!quote:Op maandag 5 april 2004 14:32 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Myn dag is weer goed!!!![]()
![]()
heb ik dr gezegd..quote:Op maandag 5 april 2004 14:37 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga ook proberen minder letters typen![]()
Huh die naam heb ik ooit gekregen (Jaartje of 10 terug op school) en ik vond hem wel ok. (Normaal moet er eigenlijk een spatie tussen de twee woorden). Je bent trouwens een van de weinige die hem uit zichzelf omdraait en *snapt*. Dus hulde
moet ik t nog uitleggen?quote:Waar komen jullie namen + iconen allemaal vandaan?
Veel plezier daaroquote:Op maandag 5 april 2004 14:34 schreef qu63 het volgende:
woei!![]()
![]()
en nu naar school![]()
ik zal vanaaf nog wel uitleggen hoe we op fok!radio kunen komen, of kijk t fok!radio topiv in truth even door
quote:moet ik t nog uitleggen?
quote:Op maandag 5 april 2004 14:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
Naam: herscheppend (en ook een beetje vermakelijk/ontspannendquote:Op maandag 5 april 2004 14:37 schreef livEliveD het volgende:
Waar komen jullie namen + iconen allemaal vandaan?
RC!quote:Op maandag 5 april 2004 14:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Naam: herscheppend (en ook een beetje vermakelijk/ontspannend)
Icoon: eigen foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |