abonnement Unibet Coolblue
pi_18613897
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:23 schreef Troel het volgende:

[..]

en zelfs de mensen die alleen maar gegevens verzamelen hebben het druk... Ik had gehoopt om na de voorjaarsvakantie weer verder te kunnen, maar het is zo ontiegelijk druk op school dat ik het even opzij heb moeten leggen...
Ook dat is inderdaad waar, er zijn meer mensen betrokken dan alleen de 2 devvers. Maar er is genoeg info in de database op dit moment om te testen als het zo ver is, dus jouw taak en die van dinges (ik kan niet op de nick komen , dinges klinkt wel stom eigenlijk) zijn van een wat lagere prioriteit op dit moment.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_18614103
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:21 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

-edit- even met knut overlegd, hiervoor is Funny links, pics & clips al...
Daar zullen we het dan maar mee moeten doen.

Maar het was geen spam, okay?
Ars longa, vita brevis
  donderdag 22 april 2004 @ 17:38:00 #153
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_18614232
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:32 schreef motown het volgende:

[..]

Daar zullen we het dan maar mee moeten doen.

Maar het was geen spam, okay?
okay
  donderdag 22 april 2004 @ 22:15:28 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_18620417
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:22 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ook dat is inderdaad waar, er zijn meer mensen betrokken dan alleen de 2 devvers. Maar er is genoeg info in de database op dit moment om te testen als het zo ver is, dus jouw taak en die van dinges (ik kan niet op de nick komen , dinges klinkt wel stom eigenlijk) zijn van een wat lagere prioriteit op dit moment.
mamamiep
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_18622802
quote:
Op donderdag 22 april 2004 22:15 schreef Troel het volgende:

[..]

mamamiep
Natuurlijk, hoe kon ik het vergeten
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_18624439
eyy mensen.. een paar maanden geleden was er een topic genaamd, het grote polyfone beltonen topic ofzo.. Nu wilde ik hem even terugzoeken, maar kon hem niet vinden.

Mijn vraag, id dit topic weg? kan ik niet zoeken? of was het tegen de regels oid?

Groet,
Ries
Mess with the best.... Die like the rest!!
www.fotoservice.tk
  vrijdag 23 april 2004 @ 02:39:35 #157
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_18624823
Staat gewoon in de FAQ hoor.
  vrijdag 23 april 2004 @ 11:09:04 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_18628718
Hebben jullie ook zo'n zin in het weekend?

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 april 2004 @ 12:19:39 #159
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_18630376
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:09 schreef Troel het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in het weekend?
Altijd
pi_18630540
Even een reactie op dit topic. alle DIG posters kwalificeren
(Ik was aan het typen en QuietGuy vond het weer nodig om direct op slot te jengelen. )

Als je het archief door spit weet je wel wie er verstand van dingen hebben, maar dan nog loop je de kans om een verkeerd advies op te volgen. Uiteindelijk is en blijft de verantwoordelijkheid bij je zelf. Want je probeerd het eerst op eigen houtje te doen ivm naar een computerwinkel te brengen.
History can't change the past, the future can.
  vrijdag 23 april 2004 @ 12:30:46 #161
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_18630629
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:26 schreef Burner2000 het volgende:
Even een reactie op dit topic. alle DIG posters kwalificeren
(Ik was aan het typen en QuietGuy vond het weer nodig om direct op slot te jengelen. )
Allereerst was dat niet eens direct maar na ruim een half uur.
quote:
Als je het archief door spit weet je wel wie er verstand van dingen hebben, maar dan nog loop je de kans om een verkeerd advies op te volgen. Uiteindelijk is en blijft de verantwoordelijkheid bij je zelf. Want je probeerd het eerst op eigen houtje te doen ivm naar een computerwinkel te brengen.
Als er mensen zijn die onzin posten, geef het door aan de moderators, áls we het zelf al niet wegeditten. Dit doen wij namelijk alsnog regelmatig.

Ik zie niet in wat een votingsysteem als voordeel heeft, behalve dat je, als je iemand niet mag, hem enorm omlaag kan voten.
pi_18630936
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:30 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Allereerst was dat niet eens direct maar na ruim een half uur.
[..]
Dat is waar, maar dit is de 3e keer deze week dat je een slot opgooid terwijl ik nog aan het typen was.
quote:
Als er mensen zijn die onzin posten, geef het door aan de moderators, áls we het zelf al niet wegeditten. Dit doen wij namelijk alsnog regelmatig.
Dit gebeurt bijna dagelijks. Ik heb er geen zin om het continu te blijven melden. Het lijkt me handig dat bepaalde users die vaak in DIG komen als Lite-Mod fungeren ter ondersteuning van de gewone mods.

(Voorbeeld Probleem met Kernel32.dll Dit had ik zelf ook weg kunnen editen.)
quote:
Ik zie niet in wat een votingsysteem als voordeel heeft, behalve dat je, als je iemand niet mag, hem enorm omlaag kan voten.
Ik zie dat ook niet zitten. Krijgen we o.a. ook vriendjes politiek.
History can't change the past, the future can.
  vrijdag 23 april 2004 @ 13:19:15 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_18631727
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:45 schreef Burner2000 het volgende:

Het lijkt me handig dat bepaalde users die vaak in DIG komen als Lite-Mod fungeren ter ondersteuning van de gewone mods.



Dream on, dat gaat niet werken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 april 2004 @ 13:21:45 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_18631788
Toch even mijn reactie op dat topic: dat kwalificeren hoor je gewoon zelf te doen. Als ik zie dat Pietje Snot een reactie geeft terwijl die normaal alleen maar onzinreacties geeft, dan zal ik zijn reactie met een korreltje zout nemen. Als echter QG een reactie geeft, dan weet ik dat het een fatsoenlijke reactie is waar ik wat mee kan. Als je vaker in DIG bent dan alleen maar als je zelf wat wilt weten, heb je dus dat kwalificeren niet eens nodig.


(Ik neem aan dat Pietje Snot geen user is hier, is dat wel zo, dan heeft dit verhaaltje niets met hem te maken enzo (voeg standaard disclaimer uit de YES toe ) )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_18633668
Beetje feedback:
Slarioux moet is op mod cursus, en anders een cursusje begrijpend lezen. Heeft daarnet mooi een complete_niet_offtopic discussie verwijderd die misschien minder leuk was, maar wel relevant. De heaumeaux
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:41:41 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_18633769
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:36 schreef markvleth het volgende:
Beetje feedback:
Slarioux moet is op mod cursus, en anders een cursusje begrijpend lezen. Heeft daarnet mooi een complete_niet_offtopic discussie verwijderd die misschien minder leuk was, maar wel relevant. De heaumeaux
Heb je niet geleerd dat je feedback altijd op een positieve manier moet geven?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:43:09 #167
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_18633799
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:36 schreef markvleth het volgende:
Beetje feedback:
Slarioux moet is op mod cursus, en anders een cursusje begrijpend lezen. Heeft daarnet mooi een complete_niet_offtopic discussie verwijderd die misschien minder leuk was, maar wel relevant. De heaumeaux
Heaumeaux is meervoud, geenstijl-meeloper.

En de discussie was wel offtopic.
pi_18633807
jawel, maar op dit moment heb ik daar helaas even geen behoefte aan
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:43:57 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_18633829
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:43 schreef markvleth het volgende:
jawel, maar op dit moment heb ik daar helaas even geen behoefte aan
Oew, dit is een inkoppertje!!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_18633901
Maar goed, ik vind het gewoon jammer dat sommige mensen niet tegen kritiek kunnen, en mods hun compleet eigen visie geven van wat wel en niet offtopic is. Een discussie of het dan wel of niet ooftopid was ga ik dan ook maar niet aan, want das zinloos. Maar helemaal niks over dit gedoe zeggen vind ik ook weer niks...
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:50:52 #171
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_18633967
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:36 schreef markvleth het volgende:
Beetje feedback:
Slarioux moet is op mod cursus, en anders een cursusje begrijpend lezen. Heeft daarnet mooi een complete_niet_offtopic discussie verwijderd die misschien minder leuk was, maar wel relevant. De heaumeaux
Misschien handig als je ook de bron vermeld, dan kunnen andere mods het ook nog begrijpen
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:50:57 #172
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_18633970
Tja, wie kan er niet tegen kritiek? Jij voelt je duidelijk gepikeerd doordat mensen lekker zeiken over hun helpdeskwerkzaamheden. Ik zou dus hetzelfde over jou kunnen zeggen.
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:51:10 #173
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_18633976
Sommige mensen kunnen prima tegen kritiek....alleen dan moet je t wel normaal brengen. Als je het topic na zou kunnen lezen had je hoop ik zelf ook wel ingezien dat je wel erg bot bezig was en dat je je mening wel erg aan het opdringen was. Maar ja.....dat kan niet want al je posts zijn weg; toeval?

Je was wel offtopic trouwens....dat jij vindt dat het niet offtopic was is natuurlijk wat anders.
pi_18635636
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 13:19 schreef Troel het volgende:

[..]




Dream on, dat gaat niet werken
Kom eens met een onderbouwing.
History can't change the past, the future can.
  vrijdag 23 april 2004 @ 16:25:54 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_18635965
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 16:09 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Kom eens met een onderbouwing.
Je kan een forum niet gaan modden met lite-mods en gewone mods... Je zal hetzelfde krijgen wat je nu ziet, soms is er even niemand, soms zijn er drie. Ook lite-mods kunnen er niet zijn. Bovendien, wat voor een rechten zouden ze moeten krijgen? Tuurlijk er zijn soms reacties die ze over het hoofd zien, maar het zijn ook mensen. Maar om daarvoor nou lite-mods aan te stellen, neuh.

Als ze meer mensen nodig hebben kan er beter een nieuwe mod aangesteld worden of een global-mod die komt helpen. Persoonlijk denk ik dat dat helemaal niet nodig is. De drie mods die hier nu voor dit forum zorgen weet ik altijd te bereiken als er wat aan de hand is. Soms is dat Slar, soms QG en soms Lucille. Soms heb je er meerdere tegelijk te pakken. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik geen mod kon bereiken...
quote:
Dit gebeurt bijna dagelijks. Ik heb er geen zin om het continu te blijven melden.
Jij schijnt het dus ook te melden, maar daar heb je geen meer in. Dan doe je het toch gewoon niet? Maar ik vind het een beetje arrogant klinken omdat jij er geen zin meer in hebt dat er dan maar een lite-modje moet komen. Alsof jij in je eentje zo goed bent... En misschien doe je wel heel veel, maar dan nog. En dan zeker die opmerking eronder:
quote:
(Voorbeeld Probleem met Kernel32.dll Dit had ik zelf ook weg kunnen editen.)
Als je een open sollicitatie wil plaatsen zou ik dat doen bij forum@fok.nl

Persoonlijk vind ik het hartstikke leuk om snel een linkje te geven als het weer eens een topic is wat uit de hand loopt of waar werkelijk niets in staat. Dat geeft mij het gevoel dat ik net iets sneller ben dan de mods. (sorry jongens en Lucille ) Maar ik vind dat erg leuk om te doen, ik snap niet dat jij dat niet leuk vind. Het lijkt me niet iets wat je tegen je zin in blijft doet, negeer die dingen dan gewoon of probeer en een sport van te maken als je wat ziet wat niet door de beugel kan.

Overigens maak je mij dus echt niet wijs dat jij echt heel veel tegenkomt, want de modjes hier doen ook gigantisch veel en dat is niet alleen omdat ze gewaarschuwd werden.

Sorry als mijn relaas misschien een beetje slijmerig over komt, maar ik ben gewoon hartstikke tevreden met de modjes die er nu zitten, ik vind daarnaast dat ze alle zooi en troep over zich heen krijgen zie ze maar kunnen krijgen, vandaar dat ik van tijd tot tijd gewoon erg positief ben, simpelweg omdat ze dat verdienen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')