Sinds het afgelopen weekend is het mij opgevallen dat ik geen spellen meer kan spelen. Elke keer als ik een spel wil opstarten krijg ik de foutmelding;
<game> heeft een fout veroorzaakt in KERNEL32.DLL
Daarna krijg ik de foutmelding;
De bewerking is geannuleerd wegens op uw systeem geldende beperkingen.
Voorheen heb ik niets geïnstalleerd. Vandaag heb ik toevallig een adware-blocker en een anti-adware programma geïnstalleerd, maar het probleem deed zich daarvoor al voor.
Kan iemand mij helpen?
psje. Ik heb de allerlaatste drivers van m'n videokaart, een Asus V7700 Ti, pas geupdated...
kut-windows ook altijd
quote:Doe jezelf een plezier en upgrade je OS naar minimaal Windows 2000...
Op dinsdag 18 november 2003 21:49 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Owja, stom; ik gebruik Windows ME.kut-windows ook altijd
quote:Dat zal ik morgen eens doen. Eens kijken wat dat doet.
Op dinsdag 18 november 2003 21:52 schreef Burner2000 het volgende:
Video drivers uninstallen en dan opnieuw installeren.
Oh ja: dit vond ik op google, misschien heb je er iets aan?
http://www.all-windows.com/kernel32.html
[Dit bericht is gewijzigd door BladE-l----- op 18-11-2003 22:05]
quote:M'n virusscanner is helemaal up-to-date en m'n harde schijven zijn allemaal virusvrij.
Op dinsdag 18 november 2003 22:04 schreef BladE-l----- het volgende:
ME is nu niet het meest stabiele platform om spellen op te spelen.
Maar goed, het kan ook een trojan of een virus zijn.
Je virusscanner is wel up to date?Oh ja: dit vond ik op google, misschien heb je er iets aan?
http://www.all-windows.com/kernel32.html
Daar zit het probleem denk ik. Windows XP kan ruiken dat je een illegale versie van The Sims hebt waardoor er allemaal ongeldige bewerkingen uitgevoerd worden en AL je bank en creditcardgegevens doorgestuurd worden naar Maxis. Het is niet fijn maar je had beter het spel kunnen kopen. Er is nu maar 1 optie, je raam open doen, alle stekkers uit je pc (ook niet meer op Fok! komen en dan 1 voor 1 al je onderdelen van je pc naar beneden gooien. Woon je op de begaande grond dan werkt een jerrycan met benzine en een aansteker ook.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:21 schreef Pollewopje het volgende:
ik gebruik windows XP en probeer the sims te installeren.
Ik heb nu de sims (de eerste zeg maar) gedownload, omdat ik na het verwijderen van het spel hem niet meer kon installeren, ook weer een foutmelding, en dacht dat het misschien aan de cd lag. maar bij het installeren van de volgende expansion pacs ging het al weer fout, weer een foutmelding, en weer mist hij iets uit USER32.dll. ik heb die .dll opnieuw gedownload en vervangen, maar heeft niet gewerkt...
Zou het anders misschien aan mn cd speler kunnen liggen? ik heb het geprobeerd in de gewone cd speler, en de brander, allebij het zelfde..
Kan zijn, scannen op virussen dus.. (Scan dan ook gelijk op spyware.. (zie FAQ)).quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:00 schreef Pollewopje het volgende:
KNIP
Misschien een virusje?? ik weet het niet, maar alle optoes open houden he..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |