Ik vind 04-04-'04 ook wel een leuke datumquote:Op donderdag 1 april 2004 08:29 schreef LadyS het volgende:
beefbaby wordt gewoon op 3 april geboren
ja.. dat oogt alleen maar mooiquote:Op donderdag 1 april 2004 08:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik vind 04-04-'04 ook wel een leuke datum![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 08:46 schreef Jambo het volgende:
Beefcake, 04-04-04 is ook een hele mooie datum hoor. Die datum had mijn voorkeur.
Het zal wel een rare dag voor je zijn vandaag, je leeft er toch 9 maanden naartoe. Succes met de laatste loodjes meid.
Nee hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 08:47 schreef miss_dynastie het volgende:
De nood is nog niet zo hoog dat je em er desnoods vandaag uitgooit, als je er maar van af bent?
Wij ookquote:Op donderdag 1 april 2004 09:11 schreef beefcake het volgende:
Nee hoorIk geniet nog maar even van zijn bewegingen
Ik ben alleen zo nieuwsgierig!!!
de dag is nog lang hoor!!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:27 schreef beefcake het volgende:
Beaker en Belana
* E.T. gaat vandaag niet bevallen, maar lekker van de zon genieten!
quote:Op donderdag 1 april 2004 10:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
de dag is nog lang hoor!!
heb je de fles tonic al klaar staan?
En de ananas al klaargemaakt?
Behalve die ene keer dat mijn moeder dacht dat dat zo was, en toen boodschappen ging doen, en ze dus wél vroeg kwamenquote:Op donderdag 1 april 2004 10:32 schreef LadyS het volgende:
de tv komt toch pas om 17.55 uurdas altijd zo
Daarom ga ik dus geen boodschappen doen, want dan komen ze geheid!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve die ene keer dat mijn moeder dacht dat dat zo was, en toen boodschappen ging doen, en ze dus wél vroeg kwamen
ik heb liever dat ie dat van buiten je buik doetquote:Op donderdag 1 april 2004 13:10 schreef beefcake het volgende:
Mijn baby zwaait even naar jullie vanuit mijn buik![]()
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, wil je mij ook je link sturen?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:47 schreef minoes1967 het volgende:
pluisje,heb je voor mij ook een link/adres van je winkeltje?
Groetjes,Minoes
* Beaker1 Vraagt aan baby om dat buiten de buik te willen doenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:10 schreef beefcake het volgende:
!
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:10 schreef beefcake het volgende:
Ik heb geen mailadres van je, anders had ik hem even gestuurdquote:Op donderdag 1 april 2004 10:47 schreef minoes1967 het volgende:
pluisje,heb je voor mij ook een link/adres van je winkeltje?
Groetjes,Minoes
Nee dat wil ik zelf ook niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:10 schreef beefcake het volgende:
Tan doe je het wel rustig aan dan?! We willen niet dat je in het ziekenhuis belandt hoor!
Mijn baby zwaait terugquote:Mijn baby zwaait even naar jullie vanuit mijn buik![]()
Laten we het hopenquote:Op donderdag 1 april 2004 14:38 schreef Angel22 het volgende:
Hmmmm.. even in de omgekeerde psygologie wereld duiken
BabyBeefcake blijf maar lekker zitten hoor!!! Je hoeft echt nog niet te komen!!!!!![]()
![]()
Je moet gewoon echt luisteren naar me en lekker blijven zitten waar je zit![]()
misschien helpt het???
Ik vind het zelf ook heel leuk. Deze keer was het voor mij niet zo belangrijk om het een verrassing en/of geheim te houden, vandaar dat ik het ook gewoon vertel. Al kan ik het me goed voorstellen dat mensen het niet vertellenquote:Op donderdag 1 april 2004 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Tinkepink, wat leuk dat je weet wat het wordt, gefeliciteerd!! Een 3d-echo, wat een luxe
wat een lulhannesquote:Op donderdag 1 april 2004 17:31 schreef Tan het volgende:
Ik kreeg vandaag in het ziekenhuis ook onverwacht een echo, en die man vroeg heel afwezig 'hmmm... heb je al een jongen?' Echt op zo'n toontje van... nu krijg je er in ieder geval eentje. Maar later zei hij, 'ik kan nu niet zien wat het is, de boel ligt verborgen'. Maar toen had ik al zoiets van 'ja ja'
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:36 schreef Troel het volgende:
[..]
wat een lulhannes
Nouja, ik vind het gewoon een stomme actie... Maarja, ik hoop dat hij je dan op een dwaalspoor gebracht heeftquote:Op donderdag 1 april 2004 17:38 schreef Tan het volgende:
[..]Iets in die trant dacht ik ook, want wij willen het dus niet weten. Het is dat het verder een aardige man was
Proest de snackbar nog welquote:Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef beefcake het volgende:
Hoi, ShaoliN hier net uit zijn werk . Het is echt geen 1 april grap. Dr vliezen zijn gebroken, in de plaatselijke snackbar.. Ze heft net de eerste wee gehad. Om half acht a acht uur komt de verloskundige eens even kijken.
Keep u posted.
In de snackbar? Is dat jullie definitie van boodschappen doenquote:Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef beefcake het volgende:
Hoi, ShaoliN hier net uit zijn werk . Het is echt geen 1 april grap. Dr vliezen zijn gebroken, in de plaatselijke snackbar.. Ze heft net de eerste wee gehad. Om half acht a acht uur komt de verloskundige eens even kijken.
Keep u posted.
Haar idee wel ja.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de snackbar? Is dat jullie definitie van boodschappen doen???
Je kind heeft in ieder geval gevoel voor humorquote:Op donderdag 1 april 2004 18:09 schreef beefcake het volgende:
Ja ik had dus net boodschappen gedaan en ging even bij mijn zus langs. Dus ik zit daar achter, sta op om weg te gaan en toen kwam het eruit! Niet alles in een keer gelukkig. Een collega van mijn zus heeft me even naar huis gebracht en nu zit ik hier dus af te wachten! SPANNEND!!!
Sjah, weet nog steeds niks zeker natuurlijk. Hoop het binnen nu en maximaal 5 weken te wetenquote:Op donderdag 1 april 2004 17:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het gewoon een stomme actie... Maarja, ik hoop dat hij je dan op een dwaalspoor gebracht heeft![]()
Oe beefcake, zet hem op hoor!!! Heel veel sterkte, ik hoop op een voorspoedige bevalling voor je! Spannend!!! nog even een paarquote:Op donderdag 1 april 2004 18:09 schreef beefcake het volgende:
Ja ik had dus net boodschappen gedaan en ging even bij mijn zus langs. Dus ik zit daar achter, sta op om weg te gaan en toen kwam het eruit! Niet alles in een keer gelukkig. Een collega van mijn zus heeft me even naar huis gebracht en nu zit ik hier dus af te wachten! SPANNEND!!!
LOLquote:Op donderdag 1 april 2004 18:20 schreef pluisje het volgende:
Je hebt toch wel nog snel even wat te eten meegenomen uit de snackbar om de tijd door te komen he?
Als energie voor de bevalling....quote:Op donderdag 1 april 2004 18:20 schreef pluisje het volgende:
Je hebt toch wel nog snel even wat te eten meegenomen uit de snackbar om de tijd door te komen he?
Ja of hij krijgt meteen beschuit met muisjes van de kraamhulpquote:Op donderdag 1 april 2004 20:06 schreef easy-going het volgende:
***proest*** Zal je net zien, komt die man morgen de tv brengen...zijn ze niet thuis
Stop die pompons dan maar weg en ga meepersen, anders wordt het niksquote:Op donderdag 1 april 2004 20:24 schreef CarOnline het volgende:
Jaaaaaa
[afbeelding]B[afbeelding]E [afbeelding]E [afbeelding] F[afbeelding]C [afbeelding]A [afbeelding]K[afbeelding]E[afbeelding]
En ik gok vóór 00:00 want 1 April is gewoon een hartstikke leuke datum![]()
Lol ik lees dit topic even vluchtig om te kijken of er nieuws is. En ik las toch echt Stop die tampons wegquote:Op donderdag 1 april 2004 20:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stop die pompons dan maar weg en ga meepersen, anders wordt het niks
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:01 schreef jessie het volgende:
[..]
Lol ik lees dit topic even vluchtig om te kijken of er nieuws is. En ik las toch echt Stop die tampons weg![]()
![]()
![]()
heaven7, fok! bestaat tegen die tijd vast nog welquote:Op donderdag 1 april 2004 22:25 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het zo hartverwarmend om te zien hoe jullie allemaal met elkaar meelevenIk hoop echt enorm dat fok! nog bestaat wanneer het "mijn tijd" zal zijn
Jeetje, jah! Dat wordt een drukke zomerquote:Op vrijdag 2 april 2004 08:52 schreef LadyS het volgende:
Gefeliciteerd nogmaals, beefcake en ShaoliN
Als Tan en Psyche bevallen zijn, begint de zomerbabyboomElke dag een babytje zowat
Nou voorlopig mag je nog even meedrijven op de roze (euh... blauwe) wolk van Beefcake. Ik denk dat het hier nog wel even duurt. Hoop niet al te langquote:Op vrijdag 2 april 2004 08:52 schreef LadyS het volgende:
Tan, je laat ons niet nog 5 weken wachten hoor
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:13 schreef LadyS het volgende:
Is het trouwens normaal dat BabyS plots zo actief is? Eerst was ie niet wakker te krijgen en nu voel ik van alles en is mijn buik steeds de wave aan het maken
Van de 1 op de andere dag, nu al 3 dagen lang
ja moet ook niet meteen bevallen....quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:10 schreef Tan het volgende:
[..]
Nou voorlopig mag je nog even meedrijven op de roze (euh... blauwe) wolk van Beefcake. Ik denk dat het hier nog wel even duurt. Hoop niet al te langmaar een weekje of zo zou mij wat beter uitkomen
Nou voor zover ik weet is dat wel normaal hoor. BabyS wordt ook steeds groter en sterker natuurlijk! Je bent toch ruim 5 maanden nu? Rond deze tijd zijn ze nog vollop bezig met spieren oefenen nu er nog ruimte is in je buikquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:11 schreef LadyS het volgende:
even tussendoor:
Iemand al antwoord voor mij?
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:25 schreef Luchtbel het volgende:
LadySNee geen misselijkheid...Ik sta op nergens last van, honger......
Brood erin, knal onder, knal boven (het schopt en slaat volgens mij) ongeveer ieder moment dat ik stilzit. Maar lopend eten hielp ook niet
![]()
Maar ik was gewaarschuwd bij de verloskundige vorige week, ze heeft alleen niet gezegd wat ik er aan kan doen...
gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:25 schreef Tan het volgende:
[..]
Nou voor zover ik weet is dat wel normaal hoor. BabyS wordt ook steeds groter en sterker natuurlijk! Je bent toch ruim 5 maanden nu? Rond deze tijd zijn ze nog vollop bezig met spieren oefenen nu er nog ruimte is in je buik
Ja maar kheb zoooo'n hongerquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:45 schreef LadyS het volgende:
[..]jeej..
heeeele kleine beetje eten? ik roep ook maar wat hoor
quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:54 schreef phluphy het volgende:
T-t-t-t-t-t-tan? Zenuwen? (beetje toch wel? toe nou, zeg nou jaaaaaaaa, please?)![]()
Misschien heeft BabyS stiekem een redbulletje gedronken in je buik?quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:46 schreef LadyS het volgende:
[..]
gelukkig maar
Het was echt van de 1 op de andere dag dat BabyS zo actief werd
Ik ben inderdaad ruim 5 maaden, bijna 6 zelfs..
Oh ben jij datquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:55 schreef LadyS het volgende:
in het begin had ik helemaal geen honger en at ik kleine beetjes, maar de laatste weken gier ik gewoon van de honger
Dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:59 schreef Tan het volgende:
[..]
Misschien heeft BabyS stiekem een redbulletje gedronken in je buik?![]()
Het lijkt me in ieder geval niets om je zorgen om te maken. Misschien dat hij/zij tot die tijd wat geplet zat tussen darmen en blaas. Er komt namelijk een tijd dat de baarmoeder zo hoog is dat er meer ruimte ontstaat (heel tijdelijk) om te bewegen.
kan je het horen danquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh ben jij dat![]()
Maar ik mag niks zgegen ik zat me vanmorgen te bedenken dat ik na m'n werk wel met m'n collega naar McDonalds kon gaan, om 22 uur vanavond![]()
Bij Chinook was het zo erg, mijn buik leek wel een dansende skischans, aan de ene kant een dikke bult en de andere kant helemaal plat en dan zag je die bult zo van de ene naar de andere kant 'waven' prachtig om te zien!quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:23 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijnGrappig
Ja.. met mij voorop...quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:52 schreef LadyS het volgende:
Gefeliciteerd nogmaals, beefcake en ShaoliN
Als Tan en Psyche bevallen zijn, begint de zomerbabyboomElke dag een babytje zowat
Tja tis niet zo ver weg hequote:Op vrijdag 2 april 2004 10:24 schreef LadyS het volgende:
[..]
kan je het horen dan![]()
![]()
Oe 'savonds na het werk naar McDonalds is altijd een goed plan![]()
Dat had ik gisteren ook! Uit eten geweest en ik kon haast niet meer terugfietsen, omdat ik het gevoel had niet alleen een ballonnetje te zíjn, maar er ook een ingeslikt te hebben!quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:55 schreef pluisje het volgende:
-knip- ik heb nu nog steeds zo'n gevoel alsof ik een ballon heb opgegeten zeg maar -knip-
Geen idee joh, zou gewoon Rennies niet wat zijn? Of mag dat niet?quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:08 schreef pluisje het volgende:
Zijn er trouwens middeltjes tegen maagklachten die je mag als je zwanger bent?
Ik word helemaal gek van mijn eigen geburp
Er is weinig te doen tegen dat geburp, als je echt maagpijn hebt met zuur dan helpen Rennies wel en die schijn je gewoon te mogen tijdens de zwangerschap las ik laatst nog elders op i-net. Maar de huisarts heeft ook wel wat tegen zuur.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:16 schreef pluisje het volgende:
Ik denk dat ik het dinsdag maar even bij de VK vraag, het is ook erger geworden van de staalpillen, en heel misschien mag ik daar wel mee stoppen, misschien scheelt dat.
En anders ga ik gewoon oefenen om het alfabet te boeren
Ik hoop hetquote:Op donderdag 1 april 2004 22:42 schreef piglet het volgende:
[..]
heaven7, fok! bestaat tegen die tijd vast nog wel
Of was je van plan nog jaaaren te wachten?
Heb van de Vk een drankje gekregen Antagel PCH voor het zuur in me keel en de oprisperingen heb wel iets minder last van dat nare gevoel en ben gestopt met koffie te drinken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:08 schreef pluisje het volgende:
Gaviscon is wel goed. En rennies. Als ik nu rennies zie dan word ik misselijk. Heb ze bij het leven gegeten toen ik zwanger was.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:08 schreef pluisje het volgende:
Nou, als je het over streepjes op mijn buik hebt moet dat wel lukkenquote:Op vrijdag 2 april 2004 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop als ik terug ben veel nieuwe streepjes te zien
quote:Op zaterdag 3 april 2004 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Rustig aan Tan! Eigenwijs als ik ben, toch maar alvast![]()
![]()
![]()
![]()
Sjah, 040404 blijft een leuke datum natuurlijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:57 schreef phluphy het volgende:
Tan, ik ga straks weg t/m zondagavond.... please beheers je![]()
* Tan heeft een voorgevoel![]()
(toch maar ff kijken of ik bij mijn zusssss ff online kan komen)![]()
Dat had je negen maanden geleden moeten doenquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:01 schreef Tan het volgende:
Maar zal mijn benen bij elkaar houden
Ja...hamburgersquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:09 schreef snoopy het volgende:
Tan, voor die tijd dus niet naar de snackbar gaan zoals Beefcake.
Je weet wat daar allemaal kan gebeuren![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat had je negen maanden geleden moeten doen
Lief dat je aan me denkt Sugar. Met Melvin en mij gaat het hartstikke goed. Het is alleen zo ontzettend druk allemaal, dat ik nagenoeg geen tijd heb om achter de pc te duiken en alles hier bij te houden. Komt vast wel weer allemaal goed als de visite een beetje afneemt (hoewel de grote hoos nog moet komen).quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:24 schreef Sugar het volgende:
[..]
-knip-
Hoe is het met Jambo nu trouwens? Hoop goed! En met je aanwinstje?
-knip-
Ja dat vondt ik echt super die eerste weken. Nu nog steeds hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:50 schreef Jambo het volgende:
Hahaha, Sugar maak je maar geen zorgen. Voor Melvin zorg ik heel goed. De rest van de wereld kan me gestolen worden, op dit moment draait heel mijn leventje om hem.
Ja, en als je een keertje tijd over hebt, een fotootje graagquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:50 schreef Jambo het volgende:
Hahaha, Sugar maak je maar geen zorgen. Voor Melvin zorg ik heel goed. De rest van de wereld kan me gestolen worden, op dit moment draait heel mijn leventje om hem.
Eigenlijk een beetje offtopic hier, maar dat mag vast wel voor een keertje.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en als je een keertje tijd over hebt, een fotootje graag
quote:Op zondag 4 april 2004 07:51 schreef Tan het volgende:
..en nog steeds gevuld...
Dat welquote:Op zondag 4 april 2004 10:45 schreef Lois het volgende:
[..]het is zo'n mooie datum vandaag
Ik heb ooit eens gelezen ergens dat als moeder zich zo onfit voelt, de bevalling meestal niet op gang komt voordat ze wat is opgeknapt. Dus word eens ff gauw beter en danquote:Op zondag 4 april 2004 14:50 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat welMaar laat maar even een weekje zitten nog, ik ben net ziek geworden, hoest me de longen uit mijn lijf...
Hoewel, is misschien ook wel handig, twee keer hoesten en het kind vliegt eruit
Hmm, ik heb anders al vanaf vanmiddag een uurtje of 3 licht pijnlijke voorweeën. Meestal stopt dat na een uurtje rommelen weer, maar tot nu toe rommelt het nog lekker door. Zal wel vals alarm zijn, maar er staan wel enkele opties open nu.quote:Op zondag 4 april 2004 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen ergens dat als moeder zich zo onfit voelt, de bevalling meestal niet op gang komt voordat ze wat is opgeknapt. Dus word eens ff gauw beter en dan![]()
![]()
Uitzondering die de regel bevestigt en zoquote:Op zondag 4 april 2004 18:41 schreef Tan het volgende:
[..]
Hmm, ik heb anders al vanaf vanmiddag een uurtje of 3 licht pijnlijke voorweeën. Meestal stopt dat na een uurtje rommelen weer, maar tot nu toe rommelt het nog lekker door. Zal wel vals alarm zijn, maar er staan wel enkele opties open nu.
Hoezo "enkele" opties? Gewoon eentje:quote:Op zondag 4 april 2004 18:41 schreef Tan het volgende:
[..]
Hmm, ik heb anders al vanaf vanmiddag een uurtje of 3 licht pijnlijke voorweeën. Meestal stopt dat na een uurtje rommelen weer, maar tot nu toe rommelt het nog lekker door. Zal wel vals alarm zijn, maar er staan wel enkele opties open nu.
Volgens mij is er maar 1 gespaste uitgang hoorquote:Op zondag 4 april 2004 18:41 schreef Tan het volgende:
[..]
Zal wel vals alarm zijn, maar er staan wel enkele opties open nu.
Graag jullie visie op het volgende; de vlokkentest die wij willen laten doen zou normaal gesproken plaats moeten vinden in week 11 en de echo die daaraan vooraf gaat in week 9. Op de dag dat wij trouwen zou ik precies 9 weken zwanger zijn maar gaan we die echo nou ervoor doen of erna? Als we in die week ervoor een echo zou laten doen en het zou niet goed zijn dan denk ik niet dat ik nog kan genieten van mijn trouwdag. Als het wel goed zou zijn is de kans op een miskraam kleiner geworden wat een extra gouden randje bij ons huwelijk zou zijn en durven we het tijdens ons huwelijk al tegen familie te vertellen. Als we de echo pas na ons huwelijk zouden krijgen staan we op onze trouwdag meer onder spanning en durven we het op ons huwelijk nog niet verder te vertellen. Dilemma....quote:Op zondag 4 april 2004 21:29 schreef Merisse het volgende:
[..]een beetje zwanger bestaat niet. Ik ben gewoon zwanger en van plan dat nog een maandje of 8 te blijven.
LOL Luchtbel, dat zijn van die verhalen die je over jaren tegen je kind vertelt "toen mamma in verwachting was van jou etc...."quote:Op zondag 4 april 2004 20:59 schreef Luchtbel het volgende:
Net half Almere doorgegaan omdat ik Yoghi moest en zou.
Merisse, ik zou ervoor kiezen de echo voor het huwelijk te doen. Je bent toch heel onzeker na alles wat er de vorige keer gebeurd is en daarom zou ik het liever voor het huwelijk weten: als het mis is, is het mis en dan hoef je daar niet meer onzeker over te zijn op die dag (al zal het wel als een grauwe sluier over je dag liggen) en als het goed is, heb je voor niets je trouwdag een beetje verpest met je zorgen te maken. Ik zou dus voor de optie vooraf gaan, maar wat een moeilijk besluitquote:Op zondag 4 april 2004 21:34 schreef Merisse het volgende:
quote:Op maandag 5 april 2004 09:21 schreef Belana het volgende:
Piglet Ik voelde ook al wat bij 16 weken hoor, dus dat kan best en jouw beschrijving vind ik er wel op lijken eigenlijk. Dus het kan best!
Ja een mobieltje, daar lijkt het soms wel een beetje opquote:Op maandag 5 april 2004 09:26 schreef LadyS het volgende:
Piglet, ik voelde ook een soort getril in mijn buik.. helemaal onderin (ik zei tegen peter: het lijkt wel of BabyS een mobieltje bij zich heeft) Maar dat heb ik maar een dag of 2/3 gevoeld en ik was toen al 23 weken.
Welkom AnnieB en Merisse
quote:Op maandag 5 april 2004 09:29 schreef phluphy het volgende:
Piglet van harte met je halfjarig huwelijk ! En ook met het "eerste gevoel"![]()
Ja ik zit zelf ook niet echt lekker in mijn vel hoor, mijn laatste twee zwangerschappen eindigden ook met hoge bloeddruk en bij Jessai ging het net zoals nu, eerst schommelingen maar na een paar dagen bleef de bloeddruk hoog en werd ik met spoed ingeleid.quote:Op maandag 5 april 2004 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Tan, ik maak me toch een beetje zorgen om je
Ik hoop dat de verloskundige snel komt!!
Zie bovenstaand verhaalquote:Op maandag 5 april 2004 10:30 schreef Anitra het volgende:
Ja tn is stiekem bezig volegns mij
Dus tan zet hem op:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk! ben toch al bezig voor Merisse, AnnieB en Tan. Voor jou duim ik ook! Heel veel sterkte!quote:Op maandag 5 april 2004 10:31 schreef phluphy het volgende:
Gelukkig ben je er zelf ook alert op. Wees asjeblieft voorzichtig en houd ons regelmatig op de hoogte?
Overigens: ik moet vanmiddag naar Gyn, hoop op echo, maar krijg ook de uitslag van de MRI scan. Ben best zenuwachtig (niet voor mezelf maar wel voor evt. gevolgen voor 't kleintje).
Willen julile beetje meeduimen?
Ik duim mee, mag me niet meer lichamelijk inspannen maar duimendraaien moet lukkenquote:Op maandag 5 april 2004 10:31 schreef phluphy het volgende:
Gelukkig ben je er zelf ook alert op. Wees asjeblieft voorzichtig en houd ons regelmatig op de hoogte?
Overigens: ik moet vanmiddag naar Gyn, hoop op echo, maar krijg ook de uitslag van de MRI scan. Ben best zenuwachtig (niet voor mezelf maar wel voor evt. gevolgen voor 't kleintje).
Nu zijn de winkels open en heb ik natuurlijk geen zin meerquote:Op maandag 5 april 2004 09:20 schreef miss_dynastie het volgende:
En Luchtbel, nog steeds zin in yoghi?
Wat ontzettend spannend. Sterkte meisquote:Op maandag 5 april 2004 10:31 schreef phluphy het volgende:
quote:Op maandag 5 april 2004 10:59 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nu zijn de winkels open en heb ik natuurlijk geen zin meerChocoladepasta was vanmorgen m'n eerste gedachte.
Wat voor een heb je er?quote:Ben zo blij met m'n kinderwagen, net opgebouwd om te kijken of alles wel werkte, hij is echt super!
Chocopasta had ik overigens wel in huisquote:Op maandag 5 april 2004 11:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat voor een heb je er?
Leukquote:Op maandag 5 april 2004 12:02 schreef Luchtbel het volgende:
Donkerblauw![]()
dat heb ik nou bij elke bugaboo die ik ziequote:Echt ik zou hem haast gaan knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |