quote:.................... Dus het is voor mij heel normaal dat er programma’s over boeren worden gemaakt. Gijs Staverman plakte na de opnames van De Farm nog even een vakantie van twee weken aan zijn verblijf in Zuid Afrika. Met zijn zwarte Surinaamse vriendin Pearl trok hij door het land.

Nou idd! Geweklig programma,en zou zeker heftige tv weer opleveren.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
oprotten met die onzin ze moeten Paradise hotel doen met Nederlanders dat was nog eens een show

De toelichting is dat ze nog steeds met apartheid te maken kregen in Afrika.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:14 schreef Shirley het volgende:
[..]Wat een vermelding! Totaal van onbelang in het hele stuk, en heeft iemand ooit een andere kleur Surinamer gezien?

Ik ben uitgenodigd bij een van de deelnemers in de kroeg te kijken.quote:

Geweldig inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou idd! Geweklig programma,en zou zeker heftige tv weer opleveren.

Hij's fijn.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:13 schreef static het volgende:
Goedzo, Oscar mag blijven.

Vond ik inderdaad ook. Erg rommelig. Allerlei opmerkingen van de deelnemers waarvan je niet weet waar ze op slaan en slecht een beetje real tv.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:27 schreef Remzz het volgende:
Alleen dat constante geanalyseer vind ik zo irritant. Ik bedoel dan steeds die mensen voor de camera roepen.

Misschien komt dat omdat er op dat zelfde moment voetbalwas?????quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:25 schreef schatje het volgende:
Ik trek het ook niet.
Suf gedoe zeg. Geen wonder dat Net 5 er niets heeft meegedaan.
Kijkcijfers waren ook slecht.
De eerste aflevering van The Farm en The Farm: het duel op Yorin hebben ronduit teleurstellend gescoord

Net 5 maakt goede programma's/real life shows. Yorin niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:10 schreef foton het volgende:
Het is een typisch vrouwenprogramma, en daar zijn er al meer dan genoeg van...
En nee, dit is geen discriminatie/generalisatie/etc, maar een ondervinding
En als het dan ergens hoort, dat is dat niet op Yorin, maar op Net 5.
Ik hoef het niet te zien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |