hahahahahaquote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef Aarde het volgende:
ik vind de buitenkant trouwens duidelijk minder mooi dan zoals ie standaard is. en ik denk velen met mij.
Liever niet neequote:of wil je hem eigenlijk niet kwijt :\\\')
Voor 16.000 koop jij geen nieuwe clio sport piemel. Blijf jij maar gewoon tomaten verkopenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Een auto is eerder minder waard dan meer waard als een auto getuned is, neem aan dat je dit wel weet?
M.a.w. die 16.000 krijg je er echt niet voor- daar kan je een nieuwe Clio voor kopen man!
Ja jezus, ik zeg toch ook niet dat 1 kilo tomaten veel te duur is tegenwoordig omdat een krop sla veel goedkoper is. Je mag proberen het autotje af te kraken, maar doe dat wel een beetje geloofwaardigquote:Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:
1. Laten we het gewoon aardig houden, dank u
2. Voor 16.000 euro koop je idd. geen Clio Sport - maar wel een nieuwe redelijk luxe uitgerust 1.4tje.
ehm ja ik vind de eerste echt mooier ... maar ok wat al is gezegd smaken verschillenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
hahahahaha![]()
![]()
![]()
Standaard
[afbeelding]
Optisch getuned
[afbeelding]
[..]
Liever niet nee![]()
Zucht........ je had er alleen andere velgen onder moeten zetten en iets verlagen. Verder niets mee doen. Al dat lelijke plastic en spoilers maakt het zo fout. En dat vinden vele met mij.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
hahahahaha![]()
![]()
![]()
Standaard
[afbeelding]
Optisch getuned
[afbeelding]
[..]
Liever niet nee![]()
Stiekem is dat altijd al de bedoeling geweest.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er lekker mee rond blijven rijden en hem nog een aantal jaar houden.
Stap eens in een delta integrale, dan heb je pas lolquote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Soap het volgende:
Heb ooit is in een sport mogen rijden, schitterend, heb nog nooit zo\'n lol in het rijden gehad![]()
Helemaal met je eens... ik zou niet graag gezien worden in een 'in mijn ogen' overdreven getunede auto. En aangezien de auto nog steeds niet verkocht is hebben maar weinig mensen er het geld voor over... M.a.w.: mensen die dit mooi vinden zijn dun gezaaid of hebben zelden iets te besteden.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:11 schreef Aarde het volgende:
[..]
ehm ja ik vind de eerste echt mooier ... maar ok wat al is gezegd smaken verschillen
Ik zei het imho toch netjes, maar kon van het soort dat in dat soort auto's rijdt natuurlijk jouw reactie verwachten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:40 schreef ClioSporT het volgende:
Hou jij je lompe conclusies lekker voor je.![]()
Als ik op jouw leeftijd zou zijn ga ik inderdaad ook niet in zo'n clio rijden. Nog even en je kan een 45km karretje bestellen. Ga je die pimpen op jouw manier.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef ClioSporT het volgende:
Ik doe jou anders even na, mensen met een Sega Collector of xbox 360 zijn dun gezaaid of hebben zelden iets te besteden.
Dat is onzin, die audio heb je er binnen 2 uurtjes allemaal uit, inclusief zekeringen, versterkers, schermpjes, boxen, kabels etc etc......en dan doe je nog rustig aan (lees: op je dooie gemak)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:05 schreef ClioSporT het volgende:
Overigens is het voor mij haast niet te doen om alles eruit te halen, kost me ontzettend veel tijd en geld.
Hey Vosssquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is onzin, die audio heb je er binnen 2 uurtjes allemaal uit, inclusief zekeringen, versterkers, schermpjes, boxen, kabels etc etc......en dan doe je nog rustig aan (lees: op je dooie gemak)
Anyway, suc6 met de verkoop ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |