abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34755565
Hey dit kan ik me nog herinneren dat ik het heb gelezen. Dit topic is een van de redenen waarom ik nooit als een gek zoveel geld in een auto zou gaan zitten stoppen.
pi_34755988
Een auto is eerder minder waard dan meer waard als een auto getuned is, neem aan dat je dit wel weet?

M.a.w. die 16.000 krijg je er echt niet voor - daar kan je een nieuwe Clio voor kopen man!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_34756466
ow dit is van die "ik heb een bon omdat een vrouw haar parkeerkaartje niet wilde geven "
rofl

je auto 2 jaar te koop houden da's wel erg sad

ik vind de buitenkant trouwens duidelijk minder mooi dan zoals ie standaard is. en ik denk velen met mij. je moet dus maar net het geluk hebben iemand te treffen die hem wilt... maar 2 jaar, joh, gooi die prijs een stuk omlaag. of wil je hem eigenlijk niet kwijt :')
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34756544
Meeste mensen kopen zo'n ding liever standaard ja maar daar ben je zelf inmiddels ook al achter. Het moet toevallig ook nog eens je smaak zijn hoe hij is omgebouwd. Ik zelf vind het afschuwelijk. Zonde van die auto.
pi_34758562
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef Aarde het volgende:

ik vind de buitenkant trouwens duidelijk minder mooi dan zoals ie standaard is. en ik denk velen met mij.
hahahahaha

Standaard

Optisch getuned
quote:
of wil je hem eigenlijk niet kwijt :\\\')
Liever niet nee
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_34758615
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Een auto is eerder minder waard dan meer waard als een auto getuned is, neem aan dat je dit wel weet?

M.a.w. die 16.000 krijg je er echt niet voor - daar kan je een nieuwe Clio voor kopen man!
Voor 16.000 koop jij geen nieuwe clio sport piemel. Blijf jij maar gewoon tomaten verkopen
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_34758941
1. Laten we het gewoon aardig houden, dank u
2. Voor 16.000 euro koop je idd. geen Clio Sport - maar wel een nieuwe redelijk luxe uitgerust 1.4tje.

Ik ben overigens ook van mening dat de Clio standaard mooier eruit zag dan met deze 'verfraaiing' - maar dat is natuurlijk slechts smaak, maar je moet er van houden - en dat beperkt het aantal mogelijke kopers. Voor een standaard auto zijn nu eenmaal meer mensen te vinden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_34759022
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:
1. Laten we het gewoon aardig houden, dank u
2. Voor 16.000 euro koop je idd. geen Clio Sport - maar wel een nieuwe redelijk luxe uitgerust 1.4tje.
Ja jezus, ik zeg toch ook niet dat 1 kilo tomaten veel te duur is tegenwoordig omdat een krop sla veel goedkoper is. Je mag proberen het autotje af te kraken, maar doe dat wel een beetje geloofwaardig
pi_34759150
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

hahahahaha

Standaard
[afbeelding]

Optisch getuned
[afbeelding]
[..]

Liever niet nee
ehm ja ik vind de eerste echt mooier ... maar ok wat al is gezegd smaken verschillen

suc6 met je verkoop.... hoe zat dat trouwens met je 'volgende project'? heb je alweer nieuw speelgoed aangeschaft?

pi_34759170
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

hahahahaha

Standaard
[afbeelding]

Optisch getuned
[afbeelding]
[..]

Liever niet nee
Zucht........ je had er alleen andere velgen onder moeten zetten en iets verlagen. Verder niets mee doen. Al dat lelijke plastic en spoilers maakt het zo fout. En dat vinden vele met mij.

Velgen aanpassen voor een mooie smaakvolle set vind ik dan weer niets mis mee. Maar sommige mensen kopen dit soort karren gewoon het liefst origineel. Zelfs malloten die van tunen houden omdat ze het naar eigen smaak willen verkrach..... humm aanpassen.

De reden dat jij hem niet verkoopt is omdat mensen die van dit soort opsmuk houden meestal juist niet veel geld te hebben besteden voor de aanschaf van de auto of ze willen het zelf naar eigen smaak aanpassen.
Als ik jou was zou ik er lekker mee rond blijven rijden en hem nog een aantal jaar houden.
pi_34759256
Nee, 2 auto's word mij te duur en ik heb eerlijk gezegd geen tijd meer voor andere auto\\\'s. Tja, en ik ben nu 2 jaar ouder dus ik weet wel betere/verstandigere dingen waar ik mn geld in kan stoppen Dat betekent nog niet dat ik spijt heb dat m\'n clio er nu zo uitziet, ik geniet er gewoon nog elke dag van.
pi_34759389
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:12 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik er lekker mee rond blijven rijden en hem nog een aantal jaar houden.
Stiekem is dat altijd al de bedoeling geweest.
pi_34760112
ANWB zegt:

Hoeveel is deze auto nu waard?

Inruil bij autobedrijf (ANWB Advies) ¤ 13900
Aankoop bij autobedrijf met garantie ¤ 16700
Aankoop bij autobedrijf zonder garantie ¤ 16400
Aankoop bij merk gebonden dealer met garantie ¤ 17300
Aankoop bij merk gebonden dealer zonder garantie ¤ 17000
Aan/verkoop tussen particulieren ¤ 14800
pi_34760117
Als ik moest kiezen tussen een verkrachte Clio van 3,5 jaar oud (weliswaar wél een 2 liter Sport maar toch) of een volledig nieuwe 1.4 die ook luxe is uitgevoerd dan wist ik het wel hoor.

Dan kocht ik een nieuwe Clio. Ik ben heus niet de enige die zo denkt, zegt genoeg dat je je Clio al zolang te koop hebt staan.

Maar als je 'm eigenlijk liever wilt houden waarom breng je dit topic dan iedere keer opnieuw onder de aandacht, en laat je 'm dan te koop staan?
pi_34760372
Ja je bent heus niet de enige die zo denkt in een land met 16 miljoen inwoners. Heel slim van je hoor.
Ik ben ook niet de enige die liever een 3 jaar oude auto koopt met 180 pk dan een nieuwe auto met 20 pk. Geef gewoon je eigen standpunt en laat alle andere mensen die zoals jou denken achterwege. Dan koop jij je 1.4 3.5V 20 pk cliotje maar. Ga je fijntjes met je gezin tuffen in dat ding, maar ik, en vele andere, moeten dat ding niet, simpel toch ?
Topic is misschien 2 jaar oud, maar echt te koop is ie maar een paar maandjes geweest, so what eigenlijk
  zondag 5 februari 2006 @ 15:00:45 #116
85271 Soap
Highly flammable
pi_34761263
Mooie wagen hoor
Heb ooit is in een sport mogen rijden, schitterend, heb nog nooit zo'n lol in het rijden gehad

Tis duur maar het is het zeker wel waard.
Jammer genoeg niet voor mij (op dit moment), m'n inkomen is helaas niet helemaal toereikend om zo'n auto te rijden
pi_34810697
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Soap het volgende:

Heb ooit is in een sport mogen rijden, schitterend, heb nog nooit zo\'n lol in het rijden gehad
Stap eens in een delta integrale, dan heb je pas lol
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_34816186
Stap eens in een ferrari, dan heb je pas lol
pi_34846544
Is ie nog STEEDS te koop????
pi_34848523
stap eens in een F16, dan heb je pas lol

woensdag 8 februari 2006 @ 14:52:32 #121
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_34864681
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:11 schreef Aarde het volgende:

[..]

ehm ja ik vind de eerste echt mooier ... maar ok wat al is gezegd smaken verschillen
Helemaal met je eens... ik zou niet graag gezien worden in een 'in mijn ogen' overdreven getunede auto. En aangezien de auto nog steeds niet verkocht is hebben maar weinig mensen er het geld voor over... M.a.w.: mensen die dit mooi vinden zijn dun gezaaid of hebben zelden iets te besteden.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_34866518
Hou jij je lompe conclusies lekker voor je.
Als ik op jouw leeftijd zou zijn ga ik inderdaad ook niet in zo'n clio rijden. Nog even en je kan een 45km karretje bestellen. Ga je die pimpen op jouw manier.

Ik ken nog 100 andere gasten zoals jij die eerst de auto afkraken en na een rit in de auto ineens een andere mening hebben. Als je nou ook eens gewoon het topic doorleest dan zou je kunnen begrijpen dat de auto in die 2 jaar maar een aantal maanden ook echt te koop heeft gestaan. Als ik hem echt kwijt zou willen dan had ie allang verkocht geweest aan een 1 of andere autohandelaar. Weliswaar voor minder geld dan ik wil, maar hij had verkocht geweest.
Als ik hem nu voor 10.000 euro op marktplaats zet is ie zowiezi binnen 24 uur verkocht, maar wil ik dat ? Nee, ik rij er liever zelf in en geniet nog steeds van alle aandacht die je krijgt.
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:34:50 #123
45722 Dromer
pi_34872371
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:40 schreef ClioSporT het volgende:
Hou jij je lompe conclusies lekker voor je.
Als ik op jouw leeftijd zou zijn ga ik inderdaad ook niet in zo'n clio rijden. Nog even en je kan een 45km karretje bestellen. Ga je die pimpen op jouw manier.
Ik zei het imho toch netjes, maar kon van het soort dat in dat soort auto's rijdt natuurlijk jouw reactie verwachten.
(om ook maar eens kort door de bocht te reageren, maar dan met weglating van de wat meer groffe bewoordingen)
pi_34872437
ow
* Aarde ruikt een flame in wording

pi_34872461
Ja vind je het gek dat ik zo reageer.
Wie ben jij nou om te oordelen over mij? Dun gezaaid of zelden iets te besteden hebben? Studeer je autopsychologie?
Als je het nou gewoon houdt op smaken verschillen dan zal je mij heus niet zo zien reageren. Dat jij nou nooit met plezier in een wagen heb gereden is nog geen reden om mensen die dat wel doen af te kraken.

Ik doe jou anders even na, mensen met een Sega Collector of xbox 360 zijn dun gezaaid of hebben zelden iets te besteden.
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:56:31 #126
45722 Dromer
pi_34873138
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef ClioSporT het volgende:
Ik doe jou anders even na, mensen met een Sega Collector of xbox 360 zijn dun gezaaid of hebben zelden iets te besteden.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:00:28 #127
45722 Dromer
pi_34873312
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef Aarde het volgende:
ow
* Aarde ruikt een flame in wording
Ik zal je nog 's gelijk geven
pi_34873854
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 20:05 schreef ClioSporT het volgende:

Overigens is het voor mij haast niet te doen om alles eruit te halen, kost me ontzettend veel tijd en geld.
Dat is onzin, die audio heb je er binnen 2 uurtjes allemaal uit, inclusief zekeringen, versterkers, schermpjes, boxen, kabels etc etc......en dan doe je nog rustig aan (lees: op je dooie gemak)

Anyway, suc6 met de verkoop ofzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:21:23 #129
45722 Dromer
pi_34874215
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is onzin, die audio heb je er binnen 2 uurtjes allemaal uit, inclusief zekeringen, versterkers, schermpjes, boxen, kabels etc etc......en dan doe je nog rustig aan (lees: op je dooie gemak)

Anyway, suc6 met de verkoop ofzo
Hey Vosss

Ik heb jou nog genoemd in een topic over hoge drempels in Sittard!
Te hoge drempels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')