richtsprijs is ongeveer de huidige nieuwe prijsquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:51 schreef EblijsiE het volgende:
wat een vette bakik zeg het alvast even, er MOET een richtprijs bij staan (heb intresse maar zal ver buiten mijn budget zijn
)
Ik moest een richtprijs noemen. Als je dan bekijkt dat de wagen maar 35.000 km heeft gereden in 2 jaar tijd en er ook nog eens in totaal 15.000 euro aan extra's op zit, vind ik het een redelijke richtprijs.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:56 schreef McGyver het volgende:
WAt is ???
Lees ik dat nou goed, denk niet dat er tussen die sloeber op Fok iemand zit die 27000 euro gaat neerlappen voor een auto !!!
Maar kan je ff hier en foto neerzetten, want ik heb zitten zoeken maar kan hem niet vinden !
Bedankt !!!
Ik heb hem al bijna 2 jaar, heb er echt superveel plezier van gehad en nog steeds geniet ik er elke dag van, alleen ik begin binnenkort aan een ander project waar ik nog meer plezier aan ga beleven..quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:13 schreef hifonics het volgende:
waarom doe je hem weg dan
ziet er wel netjes uit toch
geen plezie rmeer van?
Ik neem aan dat jij nooit met projecten bezig bent geweest anders zou je dus weten dat als je maandenlang tijd in zo'n auto steekt, het gewoon doodzonde is de auto ook nog eens af te raggen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:24 schreef AggeMarLeutEt het volgende:
Ik neem aan dat hij zo afgeragd is dat hij weg moet? Als je auto er zo uitziet dan nodigt het gewoon uit om hard te rijden aangezien de auto vaak het karakter uitstraalt van de eigenaar. Zeg nou niet dat je altijd normaal heb gereden.... want daar geloof ik niks van.
Daarnaast als je je auto zodanig verbouwd heb, dan zal de garage niet veel zin hebben om daar garantie op te geven.... Volgens mij staat er zelfs in de garantiebepaling dat aan de auto niets mag gedaan worden anders vervalt deze.
Waarom meer dan 15.000 euro aan een auto spenderen om hem vervolgens na een 1,5 jaar weg te doen? In mijn ogen beetje weggegooid geld.
...maar goed, neemt niet weg dat ik je veel succes wens met verkopen, hij ziet er goed uit!
Dat krijg je er hier gratis bij.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:01 schreef ClioSporT het volgende:
Gaan we weer met dat offtopic gezeik
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat krijg je er hier gratis bij.Voor de liefhebber een aardige buitenkans want dit is echt een liefhebbers auto.
![]()
Een verlaagde Transporter uit 96 inruilen mogelijk? 2.4D met veel opties.
Nee maar ik wil wel speciaal voor jou 500 euro in de prijs zakken zodat jij hem, uiteraard zelf ook wat bijleggen, blauw kan spuiten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:12 schreef L.Denninger het volgende:
heb je 'm ook in het blauw ?
Waarschijnlijk gooi ik alle audio dvd navigatie eruit, dan kan ik een paar duizend euro zakken in de prijs.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:08 schreef 3mph het volgende:
Ik vrees niet dat je hem voor dat geld kwijt gaat raken... tenzij je iemand vindt die ook helemaal kit-minded is.. :S
ja kicke hequote:Op woensdag 23 juni 2004 16:19 schreef ThaFreak het volgende:
jammer dat je hem wegdoet.....
http://home.tiscali.nl/fikret/clioclio.mpg
mooi filmpje ervan
:')quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:23 schreef jipjoran het volgende:
Ik bied onder voorbehoud 17.500 euro. Ik ben nog verder aan het rond kijken of ik iets van een 2cv of een kever in goede staat kan vinden.
Ik dacht dat ik die typfout al 2 maanden terug had hersteldquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:47 schreef Markster het volgende:
wtf klopt hier niet ?
Complete audio is ongeveer 1.5 jaar terug aangeschaft bij Car Stereo Center in 's-Hertogenbosch voor ongeveer 8000 euro (bon aanwezig)
Er is aan exterieur interieur en audio in totaal 7.000 euro besteed.![]()
Het probleem is ook dat een "normaal" mens dat niet kan begrijpenquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:37 schreef jahoordatisook het volgende:
super dikke bak en ik snap het gezeik niet ik heb zelf ook een vw golf compleet omgebouwd en zeker de vetste van nederland die auto's zijn juist niet afgeracht en met zorg behandeld
thx in ieder geval.quote:Ik zal de link eventjes door sturen aan wat vrienden en wat weet .
foto'squote:Op vrijdag 3 september 2004 22:37 schreef jahoordatisook het volgende:
ik heb zelf ook een vw golf compleet omgebouwd en zeker de vetste van nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |