en je civic niet een halve meter verlagenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen waar ik woon in Sittard heb je super hoge drempels...
Ik kom telkens met de onderkant van de wagen tegen de klote drempels aan
Zo halen ze er een paar weg hier ( 2 maanden terug ) en zo komt er weer een nog hogere in de plaats.
ZOnde van de onderkant !
BTW : Alleen waar ik woon vind je die hoge smeerlappen... in de rest van de stad valt het mee
Ja mijn mijn wagen is wel een beetje verlaagd, maar dat was hij al toen ik hem kocht.. maar dan hoef ik die kut drempels nog niet tegen te komen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:40 schreef funkmaster het volgende:
[..]
en je civic niet een halve meter verlagen![]()
Dan ga je verhuizen, probleem opgelost :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja mijn mijn wagen is wel een beetje verlaagd, maar dat was hij al toen ik hem kocht.. maar dan hoef ik die kut drempels nog niet tegen te komen.
Waarom moeten die hoge liggen waar ik woon
Mocht hij net toevallig uit mijn woonwijk vandaag komenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:41 schreef Dirktator het volgende:
Vind je het gek? Polstokhoogspringer Rens Blom woont daar!
Men ik ben student :') dus dat is geen optie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan ga je verhuizen, probleem opgelost :\')
Sorry hoor, maar LTS Zwakstroom valt niet onder "studeren".quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Men ik ben student :\') dus dat is geen optie.
Maar ze hebben wel wat van die rotzakken weggehaald.. nu de rest nog
quote:stu·de·ren1 (onov.ww.)
1 zich met een tak van wetenschap of kunst bezighouden om er in door te dringen
stu·de·ren2 (ov.ww., ook abs.)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling
2 zich praktisch in de muziek oefenen
:') grapjas.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar LTS Zwakstroom valt niet onder \"studeren\".
[..]
volgens mij liggen drempels alleen in 30 km zones hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:46 schreef nlboy het volgende:
Zeer irritant, ik was vorige week in Almere Stad en moest toen gewoon met 20 over die drempel terwijl je daar gewoon 50 mocht rijden.De gemeente heeft gewoon een deal met de autobranche.
nope.. drempels liggen er vaak al lang voordat iets een 30 km zone wordt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
volgens mij liggen drempels alleen in 30 km zones hoor.![]()
NOTquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:39 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
volgens mij liggen drempels alleen in 30 km zones hoor.![]()
Ik weet denk ik al waarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:13 schreef Dromer het volgende:
Vraag Vosss maar eens naar drempels in Sittard
(die heeft zich met z\'n Mazda eens vastgereden daar.. voorwielen voor de drempel, bodem op de drempel en achterwielen achter de drempel)
Ik hoor nog steeds af en toe Limbo's rondlopen in Rotterdam en Amsterdam...dus die drempels zijn nog lang niet hoog genoeg!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen waar ik woon in Sittard heb je super hoge drempels...
Ik kom telkens met de onderkant van de wagen tegen de klote drempels aan
Zo halen ze er een paar weg hier ( 2 maanden terug ) en zo komt er weer een nog hogere in de plaats.
ZOnde van de onderkant !
BTW : Alleen waar ik woon vind je die hoge smeerlappen... in de rest van de stad valt het mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |