De renault dealer neemt hem in deze staat niet terugquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:29 schreef hifonics het volgende:
kerel
wat geeft de dealer ervoor of wil die zich er niet aan wagen?
denk dat ut zo nog wel effe ken duren
die denkt natuurlijk die raak ik de komende 65 jaar nie meer kwijt. ach iedereen wil wat mooist maar wil wel voor een kwartje op de eerste rij zitten. als ik ut geld in me zak had was ik nu langsgekomen en had hem meteen meegenomen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:27 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
De renault dealer neemt hem in deze staat niet terug
Dan moet ik hem dus strippen, alle originele bumpers erop zetten en vervolgens maar 15.000 euro krijgen ofzo![]()
Het zijn gewoon dure auto's en veel mensen hebben niet zoveel geld over voor een cliotje blijkbaar.
hjis van me pa manquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
leuk autotje, hoeveel wilde je bijbetalen dan
Overigens heb ik even de anwb koerslijst bekeken voor mijn auto en daar staat er een richtprijs van ¤ 19200 voor een auto uit 2002 juli met ongeveer 30.000 km.
Nu zit ik er dus 2000 euro boven wat ik dus niet veel vind als je ziet wat je er allemaal voor terug krijgt.
Nu maak je me eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor een project je in gedachten hebtquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:15 schreef helaaspindakaas het volgende:
[..]
Ik heb hem al bijna 2 jaar, heb er echt superveel plezier van gehad en nog steeds geniet ik er elke dag van, alleen ik begin binnenkort aan een ander project waar ik nog meer plezier aan ga beleven..
Mijn nieuwe project heeft in ieder geval WEL een turbo
Hoop ik
Waarom probeer je het niet op auto-sites?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:39 schreef ClioSporT het volgende:
oleyyyy bijna 10 maanden verder
Kloptquote:
Is er dan geen enkele dealer die je auto wil als je 'm inruilt op de auto welke je wil hebben voor je nieuwe project?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Klopt![]()
@ Markster
Ik heb een paar maandjes op elke advertentiesite die er bestaat geadverteerd.
Heel veel reacties gehad alleen vindt men het veel om 21.450 euro voor een clio te betalen, ook al geeft de anwb koerslijst aan dat ik helemaal niet zo veel vraag.
Als er interesse is dan hoor ik het wel en zo niet, tuf ik er gewoon vrolijk mee door
Ik moet iemand vinden die even gek is als mij en wel dat geld ervoor over heeft.
zoek eens op dit forum naar 'Jetcars' en lees de ervaringen van de users....quote:[b]
Probeer Jetcars in Rotterdam, zij hebben veel van dit soort auto's.
Uhm pardon, wil jij deze bolide gaan vergelijken met die wrakken wie bij jetcars binnen staan. Ik weet nie of je er wel eens bent geweest maar elke, maar dan ook elke wagen die dr staat heeft of schade of goede schade gehad. En die gasten willen dat je meteen koopt en oprot, het liefst zonder bon.quote:Op maandag 31 januari 2005 21:35 schreef deriopramos het volgende:
Probeer Jetcars in Rotterdam, zij hebben veel van dit soort auto's.
Misschien is het verstandiger om er een vraagprijs bij te zetten. Het is moeilijk om in te schatten hoeveel de auto nog op moet brengen. Ik denk dat je zo eerder reactie's krijgt omdat de mensen weten waar ze aan toe zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:34 schreef ClioSporT het volgende:
Op marktplaats staan er nu 2 biedingen met 18.000 euro als hoogste bod. Eigenlijk vind ik dit te laag, maar ik kijk het eventjes aan. Hopen dat het serieus is.
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=autos&u=renault&ID=93537
Nee, maar of dat zo erg isquote:
Man die dingen zijn nog net 5000 euro waard.quote:
Owja ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Man die dingen zijn nog net 5000 euro waard.![]()
Ja die van mij niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:27 schreef ClioSporT het volgende:
Het slechtste model wel ja.
btw. Topic is al bijna 2 jaar oud, ik heb nog moed![]()
Een VW Passat TDI (Hoewel, de I hebben ze gestolen).quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:00 schreef ClioSporT het volgende:
Nou vertel maar hoe of wat dan? Wie weet vind ik het wel interessant, handig voor werk eventueel.
Misschien moet je het slechte nieuws maar onder ogen zien: Je krijgt voor die auto nooit wat je ervoor wilt hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:27 schreef ClioSporT het volgende:
Het slechtste model wel ja.
btw. Topic is al bijna 2 jaar oud, ik heb nog moed![]()
sja... je moet toch op zoek naar een liefhebber denk ik, maar ja... de clio is niet echt een klassieker of een auto met historie ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:25 schreef ClioSporT het volgende:
Toen zat ik ruim boven de anwb koerslijst en dat deed ik omdat er zo\'n 10.000 euro aan extra\'s in de auto zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |