abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22398163
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 15:29 schreef hifonics het volgende:
kerel
wat geeft de dealer ervoor of wil die zich er niet aan wagen?
denk dat ut zo nog wel effe ken duren
De renault dealer neemt hem in deze staat niet terug

Dan moet ik hem dus strippen, alle originele bumpers erop zetten en vervolgens maar 15.000 euro krijgen ofzo

Het zijn gewoon dure auto's en veel mensen hebben niet zoveel geld over voor een cliotje blijkbaar.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_22399169
hhm je advertentie op marktplaats doet het niet meer
pi_22401867
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:53:43 #54
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_22403106
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 16:27 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

De renault dealer neemt hem in deze staat niet terug

Dan moet ik hem dus strippen, alle originele bumpers erop zetten en vervolgens maar 15.000 euro krijgen ofzo

Het zijn gewoon dure auto's en veel mensen hebben niet zoveel geld over voor een cliotje blijkbaar.
die denkt natuurlijk die raak ik de komende 65 jaar nie meer kwijt. ach iedereen wil wat mooist maar wil wel voor een kwartje op de eerste rij zitten. als ik ut geld in me zak had was ik nu langsgekomen en had hem meteen meegenomen.

misschien ruilen [TK] opel corsa c gsi 16v 125 PK
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
pi_22403509
leuk autotje, hoeveel wilde je bijbetalen dan

Overigens heb ik even de anwb koerslijst bekeken voor mijn auto en daar staat er een richtprijs van ¤ 19200 voor een auto uit 2002 juli met ongeveer 30.000 km.

Nu zit ik er dus 2000 euro boven wat ik dus niet veel vind als je ziet wat je er allemaal voor terug krijgt.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:10:53 #56
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_22414520
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
leuk autotje, hoeveel wilde je bijbetalen dan

Overigens heb ik even de anwb koerslijst bekeken voor mijn auto en daar staat er een richtprijs van ¤ 19200 voor een auto uit 2002 juli met ongeveer 30.000 km.

Nu zit ik er dus 2000 euro boven wat ik dus niet veel vind als je ziet wat je er allemaal voor terug krijgt.
hjis van me pa man
ik zal eens overleggen
je weet ut nooit he
pi_22430482
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:15 schreef helaaspindakaas het volgende:

[..]

Ik heb hem al bijna 2 jaar, heb er echt superveel plezier van gehad en nog steeds geniet ik er elke dag van, alleen ik begin binnenkort aan een ander project waar ik nog meer plezier aan ga beleven..
Mijn nieuwe project heeft in ieder geval WEL een turbo
Hoop ik
Nu maak je me eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor een project je in gedachten hebt
Jong, rijk, verwend & arrogant
pi_22780400
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 08:40:05 #59
40969 Boldguy
hips lie, horses don't...
pi_22789689
Offtopic: HULDE en RESPECT voor de wijze waarop deze auto is omgebouwd,
SMAAKVOL, PRECIES volgens de sfeer van de auto, geen verkeerde velgen of te grote vleugels, of enorme sideskrirts die 'm een doosachtig uiterlijk geeft...GEWELDIG wat een schoonheid..
heel veel succes met de verkoop...
pi_22792153
Thanx voor je berichtje gozer.

Dat is nog eens lekker wakker worden zo

Ik gooi er direct nog een fototje tegenaan

pi_22792447
Het is ook wel een verschrikkelijk mooie bak.. Echt hoor wat hier al gezegd is.. niks overdone ofzo, ik heb het geld niet maar anders had ik het ook wel geweten. Dat je dit ding niet verkoopt..
Er zijn toch ook wel fora's waar ze dit soort auto's opplaatsen en verkopen? Lijkt me dat je daar meer kans hebt dan hier op FOK.. autotracker e.d. damn superauto! Succes met de verkoop
pi_22792533
Ik heb zowat op elke marktplaats lookalike site(inclusief marktplaats zelf) een advertentie geplaatst, inclusief wat tuningsite's. Tevens staat ie nu 10 weken lang in elke regiokrant van de viavia
Als het dan niet meer lukt, rij ik per ongeluk een ravijn in en dan koopt de verzekering hem wel over, indien er nog wat van overblijft

ps. Heb even de anwb koerslijst bekeken.

Daar staat dat dezelfde clio (wel origineel) uit 2002, met ongeveer 30.000 km op de teller een richtprijs heeft van rond de ¤19200

Ik zit op 40.000 km en vraag ¤21.450.

Oordeel zelf maar

[ Bericht 26% gewijzigd door ClioSporT op 22-10-2004 11:43:32 ]
pi_24812931
oleyyyy bijna 10 maanden verder
pi_24814025
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:39 schreef ClioSporT het volgende:
oleyyyy bijna 10 maanden verder
Waarom probeer je het niet op auto-sites?
(mits je dat nog niet geprobeerd hebt natuurlijk)

Ik denk niet dat hier iemand een Clia gaat kopen voor 25.000 euro. Voor die prijs haal je heel wat leukere auto's in huis.
pi_24814927
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 14:31 schreef DeFlip het volgende:
Ik zag je gisteren bij Pathe de Kuip
Klopt

@ Markster

Ik heb een paar maandjes op elke advertentiesite die er bestaat geadverteerd.
Heel veel reacties gehad alleen vindt men het veel om 21.450 euro voor een clio te betalen, ook al geeft de anwb koerslijst aan dat ik helemaal niet zo veel vraag.

Als er interesse is dan hoor ik het wel en zo niet, tuf ik er gewoon vrolijk mee door

Ik moet iemand vinden die even gek is als mij en wel dat geld ervoor over heeft.
pi_24839410
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 14:38 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Klopt

@ Markster

Ik heb een paar maandjes op elke advertentiesite die er bestaat geadverteerd.
Heel veel reacties gehad alleen vindt men het veel om 21.450 euro voor een clio te betalen, ook al geeft de anwb koerslijst aan dat ik helemaal niet zo veel vraag.

Als er interesse is dan hoor ik het wel en zo niet, tuf ik er gewoon vrolijk mee door

Ik moet iemand vinden die even gek is als mij en wel dat geld ervoor over heeft.
Is er dan geen enkele dealer die je auto wil als je 'm inruilt op de auto welke je wil hebben voor je nieuwe project?
pi_24840885
Ik krijg er echt veels te weinig voor terug. Ik weet dat je er altijd wel wat op verliest maar het is gewoon te overdreven vind ik.

Renault zelf begint er al helemaal niet aan. Die willen dat ik alles in originele staat breng en vervolgens weer bij hun kom aankloppen.. Mja dikke pik natuurlijk
Gelukkig zit ik niet in geldnood ofzo op dit moment anders moest ik hem wel voor heel goedkoop weg doen.

Ik was een tijdje terug bij een zaak in spaanse polder. Die wilde er 16.500 euro voor geven inclusief alle audio Dan hoeft het voor mij niet, rij ik er liever zelf in.
  zondag 30 januari 2005 @ 23:11:38 #68
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24841216
Zou ik dat maar doen. Een 2e handsmarkt voor leuke getunede wagens zoals deze is er niet of nauwelijks.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_24853112
Ja idd, het moet gewoon een liefhebber zijn die niet veel tijd erin wilt steken maar wel een mooie getunede wagen wilt rijden........
  maandag 31 januari 2005 @ 21:35:18 #70
41107 deriopramos
If you can't beat them,
pi_24853495
Al is het nog zo speciaal en mooi. De gemiddelde koper is bang voor een auto anders dan "normaal c.q standaard", vanwege de mogelijkheid van een ragbak zijn. Daarnaast zijn degene die een uitgebouwde auto interessant vinden jongeren die veelal niet de prijs willen betalen die hij werkelijk waard is. Om de auto zo snel mogelijk te verkopen is de dealer genoodzaakt alle aftermarket onderdelen te vervangen voor standaard onderdelen wat extra kosten met zich meebrengt en zijn daardoor ook weer vaak niet geinteresseerd in zo'n auto.

Succes met de verkoop.

Probeer Jetcars in Rotterdam, zij hebben veel van dit soort auto's.
Noord , Zuid ,............. Oost, West, ASBEST !!!
pi_24853831
jetcars heeft er ook geen zin in omdat ze "bang" zijn de wagen niet te kunnen verkopen.
Onzin natuurlijk, hun verkopen alleen maar auto's die ingevoerd zijn uit duitsland en minstens totalloss zijn geweest.
pi_24854127
Of misschien via een Renault forum of kring?
pi_24854862
Ik zit al jaren bij een renault club (heel veel leden) waarvan het merendeel student is die moet rondkomen van studiefinanciering

[ Bericht 6% gewijzigd door ClioSporT op 31-01-2005 23:34:25 ]
pi_24873235
Dan ken je vast ook wel die Renault Megane cabrio met 208 PK. Die vent kon zijn auto ook niet verkopen, die heeft volgens mij wel meer dan een half jaar te koop gestaan. (als hij 'm nu al heeft verkocht...)
pi_24873308
Ik denk dat ik weet welke je bedoeld. Hij was best wel breed uitgebouwd enzo.. Stond heel lang bij een bedrijfje te koop. Zilver kleur was ie.
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:39:08 #76
85150 Eerlijke_Klootzak
Weest nou eens eerlijk tegen j
pi_24880246
quote:
[b]

zoek eens op dit forum naar 'Jetcars' en lees de ervaringen van de users....
Eerlijk gezegd zijn er twee personen die ik vertrouw: Mezelf, en de tweede dat ben jij NIET!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:16:17 #77
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_25053727
quote:
Op maandag 31 januari 2005 21:35 schreef deriopramos het volgende:

Uhm pardon, wil jij deze bolide gaan vergelijken met die wrakken wie bij jetcars binnen staan. Ik weet nie of je er wel eens bent geweest maar elke, maar dan ook elke wagen die dr staat heeft of schade of goede schade gehad. En die gasten willen dat je meteen koopt en oprot, het liefst zonder bon.

Al zou hij daar zn clio gaan inwisselen dan moest hij er minstens 10 auto's voor terug krijgen en dan mag hij zelf proberen er 1 schade vrije wagen van te maken ( wat toch nie lukt )

Hang anders een advertentie bij atec tuning op, of mag dat niet?
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:43:03 #78
41107 deriopramos
If you can't beat them,
pi_25054106
vertel hem niet dat ie daar moet gaan kopen, maar verkopen !! Mits zo'n giereige turk daarin meegaat, maar dat terzijde..
Noord , Zuid ,............. Oost, West, ASBEST !!!
pi_25056286
jet cars wilde niet hoger gaan dan 10.000 euro
Vind het niet raar aangezien 90% van alle auto's die bij hun staan uit 10 verschillende auto's bestaan die allemaal van de sloop ofzo komen.
pi_25083926
Op marktplaats staan er nu 2 biedingen met 18.000 euro als hoogste bod. Eigenlijk vind ik dit te laag, maar ik kijk het eventjes aan. Hopen dat het serieus is.

http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=autos&u=renault&ID=93537
pi_25084052
strak ding man!!!! succes met de verkoop...
pi_25331678
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:34 schreef ClioSporT het volgende:
Op marktplaats staan er nu 2 biedingen met 18.000 euro als hoogste bod. Eigenlijk vind ik dit te laag, maar ik kijk het eventjes aan. Hopen dat het serieus is.

http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=autos&u=renault&ID=93537
Misschien is het verstandiger om er een vraagprijs bij te zetten. Het is moeilijk om in te schatten hoeveel de auto nog op moet brengen. Ik denk dat je zo eerder reactie's krijgt omdat de mensen weten waar ze aan toe zijn.
pi_34734586

gnegnegne
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:43:18 #84
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34735812
Nog steeds niet verkocht dus?!
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_34736775
Rasit, ruilen ? VW Passat uit 2000
ne okuyon, bokmu var?
pi_34736985
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:43 schreef LaZZ het volgende:
Nog steeds niet verkocht dus?!
Nee, maar of dat zo erg is
Misschien moet ik maar eens adverteren ofzo. Zou handig kunnen zijn.

We maken er een verkapt, ik show mn auto topic, van.
pi_34737040
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef saban het volgende:
Rasit, ruilen ? VW Passat uit 2000
Man die dingen zijn nog net 5000 euro waard.
pi_34737059
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:26 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Man die dingen zijn nog net 5000 euro waard.
Owja ?
ne okuyon, bokmu var?
pi_34737090
Het slechtste model wel ja.

btw. Topic is al bijna 2 jaar oud, ik heb nog moed
pi_34737497
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:27 schreef ClioSporT het volgende:

Ja die van mij niet.
ne okuyon, bokmu var?
pi_34738164
Nou vertel maar hoe of wat dan? Wie weet vind ik het wel interessant, handig voor werk eventueel.
pi_34742571
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 20:00 schreef ClioSporT het volgende:
Nou vertel maar hoe of wat dan? Wie weet vind ik het wel interessant, handig voor werk eventueel.
Een VW Passat TDI (Hoewel, de I hebben ze gestolen).
Bouwjaar 2000.
Bekleding is beige.
KM-stand ~170.000
Er zit nu 15\" velgen op, maar je krijgt ook nog eens 16\" LM-velgen gratis erbij.
ne okuyon, bokmu var?
pi_34742953
Motorinhoud ? Heb je er een foto van? Misschien even van marktplaats een vergelijkbare advertentie zoeken ? Nieuwprijs? e.d. Even ter indicatie. Volgens de anwb koerslijst is mijn auto ongeveer 16.000 euro waard, zonder alle tupperware eromheen dus.
pi_34743177
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:27 schreef ClioSporT het volgende:

Misschien moet je het slechte nieuws maar onder ogen zien: Je krijgt voor die auto nooit wat je ervoor wilt hebben.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_34743336
Nou ik heb sinds vorig jaar januari geen prijs meer genoemd omdat ik me niet bezig heb gehouden met de verkoop. Als de anwb koerslijst zegt dat de auto rond de 16.000 euro waard is dan kan ik ook een bedrag rond de 16.000 euro verwachten neem ik aan.
pi_34748853
wat jij wil...
dat is in de laatste twee jaar wel gebleken, oder?
pi_34749094
Toen zat ik ruim boven de anwb koerslijst en dat deed ik omdat er zo'n 10.000 euro aan extra's in de auto zitten.
pi_34749194
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:25 schreef ClioSporT het volgende:
Toen zat ik ruim boven de anwb koerslijst en dat deed ik omdat er zo\'n 10.000 euro aan extra\'s in de auto zitten.
sja... je moet toch op zoek naar een liefhebber denk ik, maar ja... de clio is niet echt een klassieker of een auto met historie ofzo.

Een auto pimpen/verbouwen of tunen, is eigenlijk weggegooid geld. Je krijgt nooit terug wat je erin hebt gestoken... maar ja.. dat hoef ik jou nu ook niet meer te vertellen.
pi_34751155
Kan ik een Lancia Dedra 1.6 16V op G3 LPG inruilen? Auto heeft 240.000 gelopen.
Motor heeft pas 48.000 gedraaid.
pi_34752772
Tuurlijk, als je ook nog even 15.000 euro bijbetaalt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')