Te koop aangeboden
Opel corsa GSI 16v (mei 2003)
1800 cc
Kleur: Metallic zwart
KMstand: 17000
Fabrieksgarantie tot mei 2005
Prijs: 17250 euro (nieuwprijs nu 23750)
Bij deze bied ik mijn vader zijn auto te koop aan. De auto is een 2de auto en wordt van de hand gedaan ivm parkeerproblemen op het werk.
De auto is uitgerust met originele meegespoten 2 pootsspiegels (m3 look) evenals de deurgrepen. De spiegels zijn electrisch te bedienen en verwarmd. Verder is de auto verlaagd en staat op 16 inch velgen met laag profielbanden. De achterlichten zijn zwart getint en de auto heeft een chromen uitlaatstuk. Rondom zitten 4 remschijven met rode remklauwen. 40-60 achterbank, aluminium interieur look met aluminium pendalen en gordels. Er zitten sportstoeltjes in de auto en de bestuurderstoel is in hoogte verstelbaar, tevens van uit de fabriek uit lichtgetint glas en witte wijzerplaten. Cruise control, climate control, warmtewerende voorruit, zelf dimmende achteruitkijkspiegel, regensensor, electrische ramen, centrale deurvergendeling met afstandbediening ( ook in de reserversleutel), radio cd speler met bediening in het stuur, in hoogte verstelbaar lederen stuur.
8 airbags vier hoofdsteunen en een dakspoilertje ( origineel uit fabriek ) was ik vergeten te melden
de auto is schadevrij en heeft pas een beurt gehad.
foto's volgen na het weekend.
graag alleen serieuze reacties en geen anti-opel aub.
[ Bericht 3% gewijzigd door hifonics op 03-10-2004 13:20:05 ]
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?