abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18088366
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Hji had gewoon gelijk .
PDD heeft nooit gelijk!
Scheren is voor schapen!
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:57:28 #202
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18088419
nou jongens, genoeg gespeeld; ik ga ff biertje drinken, nodig een ieder uit hier om hetzelfde te gaan doen; Tschüß
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_18088436
off-topic meuk en geflame verwijderd. Vriendelijk verzoek o weer even normaal te doen hier.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_18088442
Wat is het leuke aan een rel als de berichten verwijderd worden. .
'In America sex is an obsession, in other parts of the world it is a fact.'
- Marlene Dietrich
  woensdag 31 maart 2004 @ 18:08:42 #205
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_18088656
Ik heb nog steeds geen antwoord kunnen lezen op de vraag wanneer ik blauw word

Want dat vorige topic is niet meer terug te lezen in mijn 'user - history', stelletje lieve incompetente prutsers
pi_18088741
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 18:08 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord kunnen lezen op de vraag wanneer ik blauw word

Want dat vorige topic is niet meer terug te lezen in mijn 'user - history', stelletje lieve incompetente prutsers
Link staat in de OP lieve blinde prutser. .
Echte liefde!
pi_18088968
Waarom reageer ik godverdomme nou nog eigenlijk?
Waarschijnlijk omdat ik denk dat in elk geval Insomaniac nog wel over de capaciteiten beschikt om te kunnen lezen
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:53 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik heb de hele middag met iemand gediscusieërd hoor. Dat [betreffende user] een plaat voor zn harses heeft kan ik ook niks aan doen.
[..]
Was niet persoonlijk bedoelt, mijn excuses inso, maar jogy en knut hebben veel argumentaties ontweken en deze opmerking heeft dan ook hoofdzakelijk betrekking op hen.
quote:
. Omdat er twee kuttopics op slot zijn gegooid, wij verklaren waarom en ze dichtbleven? Is dat incorrect? Kijk, reageren we alleen met 'opbokken huilie het is een kuttopic' dan is je commentaar terecht, maar nu sla je de plank echt finaal mis.
[..]
Het boeide me met deze post niet of het nou onterecht of terecht is waarom die topics zijn gesloten, alleen om de wijze waarop er hier in de feedback gereageerd wordt op argumentatie.
quote:
. Hoe de neuk trek jij die conclusie? Er zijn m.i. vandaag geen fouten gemaakt. Maak ik een fout geef ik dat toe hoor. Heb ik net nog op MSN gedaan tegenover een ex-mod ivm een onterechte kick.

[..]
Die conclusie zuig ik dus uit mijn duim en ik heb grote handen. Ik heb verder ook geen andere bron om een logische gevolgtrekking op te baseren, aangezien er dus geen antwoord wordt gegeven op argumentatie.
quote:
Welke feedback? Dat we topics waar geen plaats voor is open moeten laten in ONZ? Dat ik niet kan beargumenteren omdat ik tieten heb? Over welke feedback heb je het?
[..]
Feedback in de wijze waarop er wordt geantwoord. Zoals ook Dunno verderop in het topic aanhaalt; Jogy en Knut geven gewoon geen antwoord en komen met hele andere dingen aanzetten.
quote:
Je stelt je net zo aan als HTT-Thalan. Als wij echt zulke vreselijke dictators waren zouden we echt niet zoveel moeite doen om users uit te leggen waarom hun kuttopic op slot is getieft. En ik voel helemaal geen overwinning, alleen oprechte verbazing over jouw kromme manier van beredeneren en je onterechte aannames.
[..]
Mijn houding in die post moet je dus ook niet letterlijk nemen, ik snap alleen de wijze niet waarop Jogy en Knut dus onderbouwen en alleen maar argumentatie met compleet andere antwoorden uit de weg gaan.
quote:
Volgens mij is iedereen hier vandaag hardstikke objectief geweest.
Objectief?

Ik ga de vele voorbeelden die hier in het topic staan niet quote, maar er staat wel degelijk meerdere keren van 'ik vind het hier niet passen omdat blablabla'. En een mening is in principe nooit objectief. Er worden om subjectieve redenen topics gesloten. En als er door een user goede argumentatie wordt aangedragen en deze argumentatie wordt simpelweg ontweken dan vind ik dat enigszins triest.

Verder is de hele discussie al afgelopen en wil ik deze niet opnieuw aanwakkeren. Je intepreteerde deze post dus anders dan ik hem heb bedoeld.
Verder hoop ik dat Knut en Jogy in het vervolg op goede argumentatie ook met goede antwoorden komen of anders zeggen van: "je hebt gelijk, maar het is mijn mening". En ze durven gewoon de user geen gelijk te geven. Het ontwijken van die goede argumentatie middels de meest onzinnige antwoorden vind ik onterecht.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18089120
Apophis,

Excuses aanvaard en de rest ter kennisgeving aangenomen. Toch wil ik nog even e.e.a. kwijt.
Het moeilijke aan het modden van ONZ, is dat topics case by case worden beoordeeld. In de meeste andere fora zijn duidelijke richtlijnen van wat wel en niet gewenst is. Topics die buiten de policy vallen zijn makkelijk, die gaan gewoon op slot omdat ze policyoverschrijdend zijn.

De rest van de topics worden stuk voor stuk gelezen en beoordeeld door de desbetreffende mod. Komt er feedback met argumentatie (en dus niet, gooi dat topic snel open [belediging]) bekijken wij het nog eens. Ik heb ooit eens een topic dicht gegooid omdat het op het eerste gezicht bagger leek, na argumentatie in dit topic van TS, heb ik topic weer open gegooid en zelfs heel leuk mee gepost. Dus wij zijn mensen en we maken wel eens fouten.

Daarnaast is er vandaag hier meermaals neergezet dat wij van een topic af moeten blijven als er users zijn die het leuk vinden. Nou, dan kunnen we stoppen met sluiten. Want zelfs de grootste bagger wordt altijd wel door een iemand leuk gevonden.

Wat betreft het topic van dr.dunno, zoals eerder vermeldt vind ik Duits ook een mooie taal. Maar ONZ is niet de plaats om duits met elkaar te babbelen. Voor je het weet is er hier dan een wildgroei aan anderstalige topics.

Kortom een terecht slotje. In beide gevallen van vandaag wordt er uitleg gegeven en reageren de beiden TS m.i. buiten hun boekje qua houding. I.p.v. dat we ze negeren of vertellen op te tiefen gaan we er nog op in ook. En dat allemaal vrijwillig.

Hadden er hier andere mods gezeten, was het topic misschien open gebleven, maar misschien ook niet. De beslissing is genomen en daar blijven wij achter staan. Zijn we daarom incapabel? Kunnen we daarom meteen niet redeneren?
Echte liefde!
pi_18089137
Echt lief dat jullie mijn Hopla! topic open laten!

Dat mag ook weleens gezegd worden
pi_18089143
aanvulling;

Jij hebt het steeds over argumentatie van onze kant. Maar de argumenten van beide TS waren ook ruk. Voornaamste argument was n.l. dat het open moest omdat zij het leuk vonden. Nou, wij niet en wij hebben helaas het laatste woord.

Er hebben zelfs een FA en een A gereageerd die het eens waren met onze beslissing.
Echte liefde!
pi_18090338
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 18:42 schreef Conflict het volgende:
Echt lief dat jullie mijn Hopla! topic open laten!

Dat mag ook weleens gezegd worden
pi_18091020
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 18:43 schreef Insomaniac het volgende:
aanvulling;

Jij hebt het steeds over argumentatie van onze kant. Maar de argumenten van beide TS waren ook ruk. Voornaamste argument was n.l. dat het open moest omdat zij het leuk vonden. Nou, wij niet en wij hebben helaas het laatste woord.

Er hebben zelfs een FA en een A gereageerd die het eens waren met onze beslissing.
En ik denk echter (ik kan het natuurlijk niet zeker weten) dat jij zelf ook wel beseft dat jullie beslissingen van collegamods in het openbaar in principe niet in twijfel trekken teneinde de geloofwaardigheid naar buiten toe in stand te houden. Als dit niet een geschreven regel is op de achtergrond, dan is het wel een ongeschreven regel binnen de 'cultuur' op fok.

Dus het klinkt allemaal heel leuk al die bijstand, maar ikzelf geloof daar niet zo in en met mij denk ik nog wel enkele users.

En verder is idd die argumentatie van beide TS op een aantal punten zeer discutabel en die van mij zal ook niet altijd even relevant zijn geweest, feit was wel dat de totale argumentatie waar ook wel zinnige punten bij zaten volledig ontweken werden.
  woensdag 31 maart 2004 @ 20:14:28 #213
57843 S03P
semi-bikkel
pi_18091081
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 18:41 schreef Insomaniac het volgende:

Wat betreft het topic van dr.dunno, zoals eerder vermeldt vind ik Duits ook een mooie taal. Maar ONZ is niet de plaats om duits met elkaar te babbelen. Voor je het weet is er hier dan een wildgroei aan anderstalige topics.
Ja, dadelijk gaat iedereen nog Duits spreken . Behoorlijk overdreven argument imho, maar de discussie was al afgerond he?Toch wou ik het nog even kwijt

Insomaniac, je bent wel lief hoor
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2004 @ 20:40:41 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_18091736
Overigens vind ik dat Dr Dunno gelijk heeft. Ik denk dat ik dus maar een topic in Mid-Centraal Kantonees ga openen
pi_18091904
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vind ik dat Dr Dunno gelijk heeft. Ik denk dat ik dus maar een topic in Mid-Centraal Kantonees ga openen
Zet een uitgewerkt woordenboek in de OP
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2004 @ 20:49:14 #216
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_18091933
quote:
Voor je het weet is er hier dan een wildgroei aan anderstalige topics.
Wat zou dat. Er is ook al een wildgroei aan belachelijke mod aanstellingen.

-edit- om nog niet te spreken over infantiele bier smiley kuttopics met 300 reacties
quote:
Whehehehe
en verder nix.

De verregaande nixerigheid is tot kunst verheven in dit tot zijn strot in de stront gezakte tyfus subforum.

Maar dat terzijde

[ Bericht 44% gewijzigd door Swetsenegger op 31-03-2004 20:58:31 ]
pi_18092250
Gelukkig geeft Swetsenegger altijd het goede voorbeeld. .
Echte liefde!
pi_18092293
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 20:14 schreef S03P het volgende:

[..]

Ja, dadelijk gaat iedereen nog Duits spreken . Behoorlijk overdreven argument imho, maar de discussie was al afgerond he?Toch wou ik het nog even kwijt

Insomaniac, je bent wel lief hoor
Discussie is imo idd al afgerond, alleen vraag ik me af waar ik zeg dat het topic dicht moest omdat anders iedereen Duits gaat spreken. .
Echte liefde!
pi_18092402
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:03 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Discussie is imo idd al afgerond, alleen vraag ik me af waar ik zeg dat het topic dicht moest omdat anders iedereen Duits gaat spreken. .
Bijstaat:
quote:
bron: Feedback *the MOD-conspiracy*
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2004 @ 21:08:21 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_18092431
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Gelukkig geeft Swetsenegger altijd het goede voorbeeld. .
Dat heb ik al 3 jaar lang voor jou komst gedaan kutnewbie.

Jij bent de vlees geworden baggershit van dit kutforum wat het tegenwoordig is.
  woensdag 31 maart 2004 @ 21:12:15 #221
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_18092545
* Pakt popcorn.
pi_18092796
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat heb ik al 3 jaar lang voor jou komst gedaan kutnewbie.

Jij bent de vlees geworden baggershit van dit kutforum wat het tegenwoordig is.
Als je het drie jaar lang hebt gedaan, waarom open je dan je Kantonese kuttopic? Zo'n topic had jij in je moddagen ook op slot gedaan, helemaal met zo'n OP. Maar ik heb al gemerkt dat jij alle wijsheid in pacht hebt, dus deze vleesgeworden baggershit kutnoob gaat zich even bezig houden met andere dingen.

.
Echte liefde!
pi_18092825
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:07 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Bijstaat:
[..]

bron: Feedback *the MOD-conspiracy* .
'Een wildgroei aan anderstalige topics' is imo niet hetzelfde als 'iedereen gaat duits spreken' .

[ Bericht 3% gewijzigd door Insomaniac op 31-03-2004 21:23:02 (quote gefikst) ]
Echte liefde!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2004 @ 21:27:13 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_18092937
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:21 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Als je het drie jaar lang hebt gedaan, waarom open je dan je Kantonese kuttopic? Zo'n topic had jij in je moddagen ook op slot gedaan, helemaal met zo'n OP. Maar ik heb al gemerkt dat jij alle wijsheid in pacht hebt, dus deze vleesgeworden baggershit kutnoob gaat zich even bezig houden met andere dingen.

.
Zoals? De kuttopics van je vriendjes open laten?

Onzin was zo verbaggert dat er geen redden meer aan was en daarom hebben ze een van de grootste tyfus bagger n00bs maar mod gemaakt. Dan lijkt het alsof er beleid is.

Kuttopics openen? Ja wanneer je de moeite neemt om meer dan 3 regels samenhangende tekst te tikken wordt het door de smiley generatie toch niet gelezen en binnen de korste keren hangt het onder in de lijst onder 500 teringtopics waar jouw generatie alleen met een wazig kutsmiley op kan reageren.

Interactie is blijkbaar een vies woord.

Maar ge je maar met belangrijke dingen bezig houden huppelkut
pi_18093185
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zoals? De kuttopics van je vriendjes open laten?
Als ze er wat leuks van maken. .
quote:
Onzin was zo verbaggert dat er geen redden meer aan was en daarom hebben ze een van de grootste tyfus bagger n00bs maar mod gemaakt. Dan lijkt het alsof er beleid is.
Joh, ik mod dit forum niet alleen hoor. Het schijnt dat ene jogy, PR en Knut ook wel eens wat doen. Of zijn dat ook vleesgeworden baggerende noobs?
quote:
Kuttopics openen? Ja wanneer je de moeite neemt om meer dan 3 regels samenhangende tekst te tikken wordt het door de smiley generatie toch niet gelezen en binnen de korste keren hangt het onder in de lijst onder 500 teringtopics waar jouw generatie alleen met een wazig kutsmiley op kan reageren.
Daarom hebben we dus de TTT bedacht. Niet dat je daar ooit naar kijkt. En sinds wanneer ben ik verantwoordelijk voor een hele generatie?
quote:
Interactie is blijkbaar een vies woord.

Maar ge je maar met belangrijke dingen bezig houden huppelkut
Het schelden is niet nodig. .

Kijk, heb jij als oldbie tips hoe het beter moet, heel graag. Wil je hier alleen maar zeiken over hoe kut ik ben en over hoe kut ONZ is, kan je van mij de rambam krijgen.
Echte liefde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')