PDD heeft nooit gelijk!quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Hji had gewoon gelijk.
Link staat in de OP lieve blinde prutser.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:08 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord kunnen lezen op de vraag wanneer ik blauw word
Want dat vorige topic is niet meer terug te lezen in mijn 'user - history', stelletje lieve incompetente prutsers
Was niet persoonlijk bedoelt, mijn excuses inso, maar jogy en knut hebben veel argumentaties ontweken en deze opmerking heeft dan ook hoofdzakelijk betrekking op hen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag met iemand gediscusieërd hoor. Dat [betreffende user] een plaat voor zn harses heeft kan ik ook niks aan doen.
[..]
Het boeide me met deze post niet of het nou onterecht of terecht is waarom die topics zijn gesloten, alleen om de wijze waarop er hier in de feedback gereageerd wordt op argumentatie.quote:. Omdat er twee kuttopics op slot zijn gegooid, wij verklaren waarom en ze dichtbleven? Is dat incorrect? Kijk, reageren we alleen met 'opbokken huilie het is een kuttopic' dan is je commentaar terecht, maar nu sla je de plank echt finaal mis.
[..]
Die conclusie zuig ik dus uit mijn duim en ik heb grote handen. Ik heb verder ook geen andere bron om een logische gevolgtrekking op te baseren, aangezien er dus geen antwoord wordt gegeven op argumentatie.quote:. Hoe de neuk trek jij die conclusie? Er zijn m.i. vandaag geen fouten gemaakt. Maak ik een fout geef ik dat toe hoor. Heb ik net nog op MSN gedaan tegenover een ex-mod ivm een onterechte kick.
[..]
Feedback in de wijze waarop er wordt geantwoord. Zoals ook Dunno verderop in het topic aanhaalt; Jogy en Knut geven gewoon geen antwoord en komen met hele andere dingen aanzetten.quote:Welke feedback? Dat we topics waar geen plaats voor is open moeten laten in ONZ? Dat ik niet kan beargumenteren omdat ik tieten heb? Over welke feedback heb je het?
[..]
Mijn houding in die post moet je dus ook niet letterlijk nemen, ik snap alleen de wijze niet waarop Jogy en Knut dus onderbouwen en alleen maar argumentatie met compleet andere antwoorden uit de weg gaan.quote:Je stelt je net zo aan als HTT-Thalan. Als wij echt zulke vreselijke dictators waren zouden we echt niet zoveel moeite doen om users uit te leggen waarom hun kuttopic op slot is getieft. En ik voel helemaal geen overwinning, alleen oprechte verbazing over jouw kromme manier van beredeneren en je onterechte aannames.
[..]
Objectief?quote:Volgens mij is iedereen hier vandaag hardstikke objectief geweest.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:42 schreef Conflict het volgende:
Echt lief dat jullie mijn Hopla! topic open laten!
Dat mag ook weleens gezegd worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik denk echter (ik kan het natuurlijk niet zeker weten) dat jij zelf ook wel beseft dat jullie beslissingen van collegamods in het openbaar in principe niet in twijfel trekken teneinde de geloofwaardigheid naar buiten toe in stand te houden. Als dit niet een geschreven regel is op de achtergrond, dan is het wel een ongeschreven regel binnen de 'cultuur' op fok.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:43 schreef Insomaniac het volgende:
aanvulling;
Jij hebt het steeds over argumentatie van onze kant. Maar de argumenten van beide TS waren ook ruk. Voornaamste argument was n.l. dat het open moest omdat zij het leuk vonden. Nou, wij niet en wij hebben helaas het laatste woord.
Er hebben zelfs een FA en een A gereageerd die het eens waren met onze beslissing.
Ja, dadelijk gaat iedereen nog Duits sprekenquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:41 schreef Insomaniac het volgende:
Wat betreft het topic van dr.dunno, zoals eerder vermeldt vind ik Duits ook een mooie taal. Maar ONZ is niet de plaats om duits met elkaar te babbelen. Voor je het weet is er hier dan een wildgroei aan anderstalige topics.
Zet een uitgewerkt woordenboek in de OPquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vind ik dat Dr Dunno gelijk heeft. Ik denk dat ik dus maar een topic in Mid-Centraal Kantonees ga openen
Wat zou dat. Er is ook al een wildgroei aan belachelijke mod aanstellingen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:41 schreef Insomaniac het volgende:
Voor je het weet is er hier dan een wildgroei aan anderstalige topics.
en verder nix.quote:Whehehehe
Discussie is imo idd al afgerond, alleen vraag ik me af waar ik zeg dat het topic dicht moest omdat anders iedereen Duits gaat spreken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:14 schreef S03P het volgende:
[..]
Ja, dadelijk gaat iedereen nog Duits spreken. Behoorlijk overdreven argument imho, maar de discussie was al afgerond he?Toch wou ik het nog even kwijt
Insomaniac, je bent wel lief hoor
Bijstaat:quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Discussie is imo idd al afgerond, alleen vraag ik me af waar ik zeg dat het topic dicht moest omdat anders iedereen Duits gaat spreken..
bron: Feedback *the MOD-conspiracy*quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:41 schreef Insomaniac het volgende:
Wat betreft het topic van dr.dunno, zoals eerder vermeldt vind ik Duits ook een mooie taal. Maar ONZ is niet de plaats om duits met elkaar te babbelen. Voor je het weet is er hier dan een wildgroei aan anderstalige topics.
Dat heb ik al 3 jaar lang voor jou komst gedaan kutnewbie.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Gelukkig geeft Swetsenegger altijd het goede voorbeeld..
Als je het drie jaar lang hebt gedaan, waarom open je dan je Kantonese kuttopic? Zo'n topic had jij in je moddagen ook op slot gedaan, helemaal met zo'n OP. Maar ik heb al gemerkt dat jij alle wijsheid in pacht hebt, dus deze vleesgeworden baggershit kutnoob gaat zich even bezig houden met andere dingen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3 jaar lang voor jou komst gedaan kutnewbie.
Jij bent de vlees geworden baggershit van dit kutforum wat het tegenwoordig is.
'Een wildgroei aan anderstalige topics' is imo niet hetzelfde als 'iedereen gaat duits spreken' .quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:07 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Bijstaat:
[..]
bron: Feedback *the MOD-conspiracy* .
Zoals? De kuttopics van je vriendjes open laten?quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als je het drie jaar lang hebt gedaan, waarom open je dan je Kantonese kuttopic? Zo'n topic had jij in je moddagen ook op slot gedaan, helemaal met zo'n OP. Maar ik heb al gemerkt dat jij alle wijsheid in pacht hebt, dus deze vleesgeworden baggershit kutnoob gaat zich even bezig houden met andere dingen..
Als ze er wat leuks van maken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals? De kuttopics van je vriendjes open laten?
Joh, ik mod dit forum niet alleen hoor. Het schijnt dat ene jogy, PR en Knut ook wel eens wat doen. Of zijn dat ook vleesgeworden baggerende noobs?quote:Onzin was zo verbaggert dat er geen redden meer aan was en daarom hebben ze een van de grootste tyfus bagger n00bs maar mod gemaakt. Dan lijkt het alsof er beleid is.
Daarom hebben we dus de TTT bedacht. Niet dat je daar ooit naar kijkt. En sinds wanneer ben ik verantwoordelijk voor een hele generatie?quote:Kuttopics openen? Ja wanneer je de moeite neemt om meer dan 3 regels samenhangende tekst te tikken wordt het door de smiley generatie toch niet gelezen en binnen de korste keren hangt het onder in de lijst onder 500 teringtopics waar jouw generatie alleen met een wazig kutsmiley op kan reageren.
Het schelden is niet nodig.quote:Interactie is blijkbaar een vies woord.
Maar ge je maar met belangrijke dingen bezig houden huppelkut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |